abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 00:45:20 #1
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63816138
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 7 december 2008 @ 00:48:59 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63816193
Typo in TT

Modje ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  zondag 7 december 2008 @ 02:22:34 #3
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63817648
Ik heb zin in maandag.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_63819878
Ja eindelijk eens een spannend einde op vrijdag. Ik kijk nu ook uit naar maandag

Ow had ik al gezegd... Dex is
  zondag 7 december 2008 @ 11:19:00 #5
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_63820203
Eindelijk Dorothea eruit!!
Shuffle up and deal!!!
pi_63820614
Tag, we zullen zien wat maandag ons brengt. Een slechterik moeten ze inderdaad behouden, GTST heeft er anders geen meer aangezien Ludo Sanders hoewel een ijzersterk personage altijd toch meer een zwarte ridder is geweest. René zet als heuse psychopaat een rol neer dat al meer dan 10 jaar ontbreekt.
pi_63823995
Jaaa psychopaten in GTST!
Een geestelijk ziek persoon. Een schizo, een idioot, een mafketel, een gevaarlijke gek, een nitwit, een echte echte klootzak!

Niet van die half zacht gekookte eitjes zoals Jack.
  zondag 7 december 2008 @ 15:03:43 #8
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_63824499
Ik vind René er als zwarte Piet trouwens leuker uitzien dan zonder die zwarte laag.
Zijn felle ogen waren me hiervoor niet eens opgevallen.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_63825579
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:03 schreef Countess het volgende:
Ik vind René er als zwarte Piet trouwens leuker uitzien dan zonder die zwarte laag.
Zijn felle ogen waren me hiervoor niet eens opgevallen.
Leuker vind ik niet echt het juiste woord.
Maare zijn felle/enge blik was me wel opgevallen, vind het wel een knappe man, zeker in de rol van een slechterik.
pi_63826202
ik vind het ook zeker een knappe man! Moet zeker blijven!
  zondag 7 december 2008 @ 17:09:02 #11
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_63827513
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef MikeTuinstra het volgende:
Tag, we zullen zien wat maandag ons brengt. Een slechterik moeten ze inderdaad behouden, GTST heeft er anders geen meer aangezien Ludo Sanders hoewel een ijzersterk personage altijd toch meer een zwarte ridder is geweest. René zet als heuse psychopaat een rol neer dat al meer dan 10 jaar ontbreekt.
Zoals je weet ben ik het met je eens. Ludo Sanders is in mijn ogen een geweldig personage, zonder twijfel, maar ik heb hem nooit als een echte slechterik gezien. Eerder als, de eerdere term; een zwarte ridder. Fout doen tegen mensen die hem iets hebben aangedaan en daarin helemaal te ver gaan. Een mooi, authentiek personage, maar geen schurk in hart en nieren.

René brengt een hoop van de oude garde schurken met zich mee. Hij begon als een echte slechterik, met gemene spelletjes en glunderende, boosaardige oogjes. Daarna werd hij een smerige verkrachter, zonder enig gevoel. Nu is hij een psychopaat geworden, die gestoorder is dan menig oude schurk. Hij is in mijn ogen een verademing voor de huis-tuin-en-keukenverhaallijnen.

Toch hoop ik ook nog altijd op een nieuwe schurk. Een keiharde zakenman, een brute crimineel, een rijke machtswellusteling; ga zo maar door. En het liefst iemand met trekjes van een schurk die weet van zichzelf dat hij niet het beste met anderen voorheeft. Ik kan wel weer de vele goede voorbeelden uit het verleden opnoemen, maar dat heb ik al zo vaak gedaan. Hopelijk krijgen we meer spannende verhaallijnen met acteurs als Roscoe, die dat stukje slechterik-zijn weer in de serie brengen.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_63827730
Rene is gewoon geweldig helaas was ik op een sinterklaas feestje en is mijn internet dusmatig traag dat online kijken geen zin heeft. Dus ik moet tot maandag ochtend wachten.

Verder Rene
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_63827731
Rene is gewoon geweldig helaas was ik op een sinterklaas feestje en is mijn internet dusmatig traag dat online kijken geen zin heeft. Dus ik moet tot maandag ochtend wachten.

Verder Rene
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_63827793
tvp
  zondag 7 december 2008 @ 19:29:30 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63830688
ik dacht wel ooit gelezen te hebben dat die Roscoe leijen (René) er maar een half jaar in zou blijven, dus niet zulk goed nieuws dan.... als het waar is natuurlijk
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_63830887
'Ik heb sowieso al een contract op zak voor een halfjaar op recurring basis. En de mogelijkheid bestaat dat dit later zal worden omgezet in een vast contract.'
Roscoe Leijen
  zondag 7 december 2008 @ 20:17:11 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63831897
Jeej!!
pi_63833040
komt er miss weer wat meer evil in:) heerlijk!
pi_63835232
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:40 schreef vencodark het volgende:
Jaaa psychopaten in GTST!
Een geestelijk ziek persoon. Een schizo, een idioot, een mafketel, een gevaarlijke gek, een nitwit, een echte echte klootzak!

Niet van die half zacht gekookte eitjes zoals Jack.
Ik vind Jack als huidig favoriet uit de beruchte slechterikclan van GTST al sinds zijn intrede het personage waar ze naar mijn opinie de meeste kanten mee uit kunnen. Zijn personage met achtergrond heeft nog altijd de mogelijkheid om uit te groeien tot dé nieuwe bad guy van de serie. Het blijft echter aan de schrijvers of ze deze kans ook zien en dus aangrijpen. Want laten we eerlijk zijn, Jack zou veel meer respect winnen wanneer hij eens wat meer van zijn vader Frits van Houten en opa/peetvader Herman Hogendoorn liet zien in tegenstelling tot dat neutrale afzijdig houden. Wordt zo onderhand gewoon eens tijd dat ze naar ons luisteren. Opgevoed tot een zakenman waar iedereen respect voor zal hebben door Mr. Evil himself, Herman Hogendoorn. Doe daar nou eindelijk maar eens wat mee. Geef hem die macht en status zodat wij kunnen aanschouwen uit wat voor hout hij is gesneden.

René is absoluut top notch, het is het klassieke psychopaat karakter waar de serie vooral in de beginjaren zoveel mee schitterde. Maar naast de psychopaat inderdaad ook graag de echte machtige gewiekste slechterik terug met alle smerige zaakjes uit de georganiseerde misdaad. Iemand die de boel op een hoger niveau terroriseert dan dat een René Meyer dat hier doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 07-12-2008 22:11:55 ]
pi_63836314
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Ik vind Jack als huidig favoriet uit de beruchte slechterikclan van GTST al sinds zijn intrede het personage waar ze naar mijn opinie de meeste kanten mee uit kunnen. Zijn personage met achtergrond heeft nog altijd de mogelijkheid om uit te groeien tot dé nieuwe bad guy van de serie. Het blijft echter aan de schrijvers of ze deze kans ook zien en dus aangrijpen. Want laten we eerlijk zijn, Jack zou veel meer respect winnen wanneer hij eens wat meer van zijn vader Frits van Houten en opa/peetvader Herman Hogendoorn liet zien in tegenstelling tot dat neutrale afzijdig houden. Wordt zo onderhand gewoon eens tijd dat ze naar ons luisteren. Opgevoed tot een zakenman waar iedereen respect voor zal hebben door Mr. Evil himself, Herman Hogendoorn. Doe daar nou eindelijk maar eens wat mee. Geef hem die macht en status zodat wij kunnen aanschouwen uit wat voor hout hij is gesneden.

René is absoluut top notch, het is het klassieke psychopaat karakter waar de serie vooral in de beginjaren zoveel mee schitterde. Maar naast de psychopaat inderdaad ook graag de echte machtige gewiekste slechterik terug met alle smerige zaakjes uit de georganiseerde misdaad. Iemand die de boel op een hoger niveau terroriseert dan dat een René Meyer dat hier doet.
Mooi gezegd!
Aids.
  maandag 8 december 2008 @ 01:21:36 #21
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63840890
tvp
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 07:19:29 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63842735
alweer een nieuw topic
* lady-wrb haakt snel in
pi_63845908
Rene als psychopaat
Jef als Sint
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 8 december 2008 @ 11:37:57 #24
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_63847034
Tuvupu
pi_63847448
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef bobjuh het volgende:
Rene als psychopaat
Jef als Sint
Kan je het je andersom voorstellen?
Dat zou pas erg zijn!
  maandag 8 december 2008 @ 14:27:22 #26
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63850859
haha dat lijkt me leuk
  maandag 8 december 2008 @ 16:08:34 #27
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63853774
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Kan je het je andersom voorstellen?
Dat zou pas erg zijn!
Geen slecht idee! Als je erover nadenkt, al die ellende die iedereen heeft meegemaakt, meerdere malen ontvoerd, vastgezet, bijna dood, alles kwijt geraakt, tot zwerver geworden, etc... waarom kan iemand daar niet van doorslaan?

Nee, maar in plaats hiervan, wat er ook gebeurt... iedereen wil gewoon steeds weer terug naar de steady "Pindakaas aan het ontbijt" state, en het gebruikelijke gelieverd en getrut.

Die korte speelfilm JEF, waarin hij es losgaat, was een prima voorzet.
pi_63857133
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:08 schreef Perico het volgende:

[..]

Geen slecht idee! Als je erover nadenkt, al die ellende die iedereen heeft meegemaakt, meerdere malen ontvoerd, vastgezet, bijna dood, alles kwijt geraakt, tot zwerver geworden, etc... waarom kan iemand daar niet van doorslaan?

je vrouw verliezen terwijl je niet naar haar wilde luisterde, schien komt het moment nog, btw, hij draaide al eens eerder door, na de dood van Dian.
pi_63859145
En... Dat was de exit van Dorothea?!
pi_63859420
Ik ben ook weer van de partij dit topic
pi_63859544
Staan er 2 agenten voor je neus... "Oh ik moet even weg wat ophalen. Geef ze maar ff wat koffie."

Dat geloof je toch niet zo slecht..
pi_63859669
Mijn hemel, elke keer dat muziek in GTST >_<. Nouja... Muziek...
pi_63859737
ik dacht dat het spectaculair zou worden......
Tja... had ook wel beter moeten weten.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63859768
Dit valt wel weer gigantisch tegen. Wel sneu voor Jef. Raakt hij weer een vrouw kwijt

Maar verder is het alleen maar positief dat Doortje eruit is
  maandag 8 december 2008 @ 20:33:28 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63859845
De hele slotscčne verpest door dat achterlijke liedje.
  maandag 8 december 2008 @ 20:34:40 #36
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63859879
Jammer voor Jef
pi_63859996
Jef is wel meesterlijk goed.
  maandag 8 december 2008 @ 20:49:30 #38
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63860282
Wat hier al eerder was geopperd, was veel beter geweest. Okee, tis een soap, er kijken families, maar een psychopaat als René, was in staat geweest om een paar keer gericht te verschijnen voor de 3 andere moordwijven in de verte...

Zodat ze echt het graf gingen openen.. waar Dorothea dan in zou liggen.

Jef speelde meesterlijk, maar jah, zo was het een doodgewoon verkeersongeluk.. waarbij je je dan meer ergert aan Anita nog.
  maandag 8 december 2008 @ 21:15:15 #39
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63860932
Anita en Rik
|| justdiggit.org ||
  maandag 8 december 2008 @ 21:28:54 #40
32015 suus21
Andre rocks!
pi_63861385
anita mag van mij ook worden afgeslacht..
fijn!
  maandag 8 december 2008 @ 21:47:28 #41
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63862053
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
Staan er 2 agenten voor je neus... "Oh ik moet even weg wat ophalen. Geef ze maar ff wat koffie."

Idd.
pi_63862156
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
X3
pi_63862612
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:49 schreef Perico het volgende:
Wat hier al eerder was geopperd, was veel beter geweest. Okee, tis een soap, er kijken families, maar een psychopaat als René, was in staat geweest om een paar keer gericht te verschijnen voor de 3 andere moordwijven in de verte...

Zodat ze echt het graf gingen openen.. waar Dorothea dan in zou liggen.

Jef speelde meesterlijk, maar jah, zo was het een doodgewoon verkeersongeluk.. waarbij je je dan meer ergert aan Anita nog.
en zal het weer weeeeken / maaanden schien duren voordat iemand erachter is gekomen dat D. is vermoord
  maandag 8 december 2008 @ 22:08:44 #44
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_63862727
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
Ik vrees ook in herhaling te gaan vervallen. Vreselijk, die muziek. Alles weg: weg sfeer, weg dialoog, weg mooie passende achtergrondmuziek. Bijzonder jammer! En dan druk ik mij nog zacht uit.

Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd. De eerste scéne van Dorothea had de afsluitende scéne moeten zijn. Ik ben zwaar teleurgesteld. Deze hele aflevering was bagger.
  maandag 8 december 2008 @ 22:09:50 #45
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63862780
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Ik vrees ook in herhaling te gaan vervallen. Vreselijk, die muziek. Alles weg: weg sfeer, weg dialoog, weg mooie passende achtergrondmuziek. Bijzonder jammer! En dan druk ik mij nog zacht uit.

Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd. De eerste scéne van Dorothea had de afsluitende scéne moeten zijn. Ik ben zwaar teleurgesteld. Deze hele aflevering was bagger.
Eens
|| justdiggit.org ||
pi_63862856
Ik vind de muziek vaak juist wel erg sterk, alleen vandaag werkte het averechts inderdaad.
pi_63863021
Ik vind het wel zielig voor Jef...zijn zoveelste vrouw..:(
pi_63863705
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef jmac het volgende:

Ja, maar hij dacht natuurlijk ook dat ze voor het onderzoek over Rene kwamen...

Maar ik vind het idd zielig voor Jef, heb het al eerder gezegd, maar ik vind dat ze dit tegenover het personage eigenlijk niet kunnen maken. Had hij eindelijk weer een vrouw, gaat ze weeeer dood. Ook al is Dorothea niet het meest spectaculaire personage, ik vond dat ze er toch bijhoorde.

Rene vind ik wel goed en echt door en door slecht van binnen, maar Bob van vorig jaar vond ik ook om te smullen hoor, die blik in zn ogen
know'm sayin?
word? word.
pi_63866282
Wat een gigantische baggeraflevering. Geen spoortje van Rene te zien, en opeens een auto in een sloot?
Mis ik nou wat of zendt GTST tegenwoordig ook op Zaterdag of Zondag uit?

Echt, er zit een te grote tijdsprong is dit hele verhaal. En dat gebeurt laatste tijd te vaak..
Is Dorothea nou vrijgelaten en is ze werkelijk gana rijden? Hoe belandt ze in die sloot met haar auto?

Damn zeg... maak het spannender ofzo door haar die fles met slaaptabletten op te laten drinken onder dreiging van een pistool ofzo, en gedongen in de auto laten rijden en dat Rene snel uitstapt voordat ze zich in de sloot rijdt...

En dan heb ik het nog niet eens over de irritante muziek die maar liefst tussen twee roulerende scenes speelt...
Gadverdamme.. zeg, had wel beter verwacht, maar voor een goede weekendcliff is dit een dieptegang als vervolg...

Zal me niks verbazen als Rene de komende weken een paar weken vrij heeft van de set ofzo en dat de volgende slachting pas gaat beginnen als iedereen deze verhaallijn heeft vergeten...
Het WAS spannend ja... afgelopen donderdag en vrijdag, maar dit als vervolg... Yegh...
  dinsdag 9 december 2008 @ 03:08:47 #50
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63868873
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef nWo4Life het volgende:

Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd.
Ik ben net als jij zwaar ontgoocheld door de aflevering. Dit leek wel op het poldermodel -- auto in de sloot als slechtst mogelijke oplossing.

Iedere andere serie, vermaard of niet, had of de dood tot in detail getoond, of sowieso meer van de worsteling tussen René en Dorothea. Ze hadden zoveel kunnen bedenken -- bij het graf, of met de auto voor een spoorwegovergang, weet ik wat.

Maar nu zagen we helemaal niks.. jeetje wie dat heeft goedgekeurd, moet ontslagen worden.
pi_63869302
Hoe zal Bing reageren?ż
pi_63869375
In rtl boulevard zag je een tijdje geleden toch die vrouw die Dorothea speelt, en daar zat ze nog te vertellen dat haar einde zooo mooi en dramatisch was. Dus ik had echt wel heel wat meer verwacht.

Misschien krijgen we nog een flashback ofzo, om te zien wat er echt voor spectaculairs gebeurt is...... Kan me haast neit voorstellen dat dit alles was.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2008 @ 07:53:17 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63869429
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 07:47 schreef tessie het volgende:
In rtl boulevard zag je een tijdje geleden toch die vrouw die Dorothea speelt, en daar zat ze nog te vertellen dat haar einde zooo mooi en dramatisch was. Dus ik had echt wel heel wat meer verwacht.

Misschien krijgen we nog een flashback ofzo, om te zien wat er echt voor spectaculairs gebeurt is...... Kan me haast neit voorstellen dat dit alles was.
tja je gaat natuurlijk niet zeggen dat je een nietszeggend, stom einde hebt.
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:03:01 #54
223428 Countess
pi_63871660
Lauwe hap.

Ik hoop meer van Psychopiet René te zien.
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:14:22 #55
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63879747
De muziek die in het begin werd gebruikt op de plek van het ongeluk was prachtig. Die muziek hadden ze ook op het eind moeten gebruiken, dan was het echt heel mooi geweest. Ze besloten echter alles te verpesten met een slecht liedje.
pi_63880247
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 07:36 schreef Franubiz het volgende:
Hoe zal Bing reageren?ż
Zal me niets verbazen als ze daar een beetje overheen stappen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:43:34 #57
125420 Starlie
pi_63880668
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zal me niets verbazen als ze daar een beetje overheen stappen.
Of dat wordt de mooie exit waar Dorothea het over had... Dat Jef het bijv. aan Bing verteld, Bing neerstort in de armen van Jef en dat ze samen terugkijken op de mooie tijd die ze met haar gehad hebben......
pi_63884342
Ik ben ook heel benieuwd naar Bing's reactie.
pi_63884627
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:43 schreef Starlie het volgende:

[..]

Of dat wordt de mooie exit waar Dorothea het over had... Dat Jef het bijv. aan Bing verteld, Bing neerstort in de armen van Jef en dat ze samen terugkijken op de mooie tijd die ze met haar gehad hebben......
Ja

Ik denk dat Bing bij zijn eerste reactie zo gaat kijken: of zo

Enne, dat muziekje op het eind toen Jef huilend naar Doortje ging, dat was indd. niet passend. Ik wil tranen en gesnotter horen!
pi_63885598
Komt Kenneth Herdigein ook terug voor de begravenis, met zn huhehe
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:58:44 #61
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63885774
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:51 schreef alors het volgende:
Komt Kenneth Herdigein ook terug voor de begravenis, met zn huhehe
Hij stond wel bij de spoilers.
pi_63885822
Stanley is dat toch? Dat was een held
pi_63886006
Stanley komt speciaal terug om 'Sjef' en Bing te condoleren?
pi_63886246
Ik zie het al voor me, hij tegen zo Bing: huheheh jonge, vreselijk van je moeder, huheheheh ey sjefke jij ook sterkte met het verlies van Doortje huhehehe...
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:27:07 #65
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63886557
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:15 schreef alors het volgende:
Ik zie het al voor me, hij tegen zo Bing: huheheh jonge, vreselijk van je moeder, huheheheh ey sjefke jij ook sterkte met het verlies van Doortje huhehehe...
pi_63886591
Jammer dat die scenes waarschijnlijk niet gepast zijn om bij te lachen, zijn lach was altijd geniaal.
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:53:51 #67
223428 Countess
pi_63887247

Ik zag net Boursin Cuisine op de reclame; volgens mij is dat die man die René speelt
pi_63887704
maMAA
maMAA
maMAA
pi_63887720
Bing probeert te huilen maar ik ben niet overtuigt. Tranen wil ik zien!!
pi_63887756
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
maMAA
maMAA
maMAA
Dat is op zn Surinaams misschien. Of waar dat stel ook vandaan komt.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:12:44 #71
125420 Starlie
pi_63887795
Nou nou mensen iets emotioneler mag wel hoor, janken is er tegenwoordig ook niet meer bij zeg!
pi_63887803
Dat zal best, maar het klonk voor geen meter

En daar waren de tranen net
pi_63887895
Ja, ik zag ze bij Bing. Goeie tranen.
En Janine...ijskonijn.
En ze laten Floris ook zo vrolijk binnen he. Barb, zeg het dan gelijk dat er iemand dood is! Niet iemand pijnlijk binnen laten komen. Timing is alles.
pi_63888075
Ik erger me kapot aan Janine..
pi_63888312
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef NoNickOne het volgende:
Ik erger me kapot aan Janine..
Ja en Laura ook blijkbaar Go Laura
Janine is eigenlijk al best lang hard, chagerijnig en koud gewoon. Wat is er met haar gebeurd?
pi_63888398
Niet geheel verrassend dat Bing het kind ineens wel wil houden.
pi_63888603
Zeer leuke aflevering!
Geen andere domme verhaallijnen er door heen, maar alleen de verhaallijn met Dorothea.

Ik vond het mooi gemaakt, dat Dorothea van Bing en jef afscheid neemt. Dat maakt het wel mooier! En wat ze daarin zegt, bewijst echt,hoe lief mens zij was.

Everon (Bing) speelde erg goed zijn rol. Hij speelde echt precies, zoals in het echt iemand ook zou reageren, helemaal overstuur en niet wetend wat je moet doen.

P.S. Zagen jullie het ook?

Chris (Dorothea) zag je gewoon heel de tijd ademen, je zag haar buik telkens op en neer gaan
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:08:26 #78
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_63889089
Dit was een veel betere aflevering dan gisteren. Goed, ik zal nog lang nodig hebben om GTST schrijvers te vergeven dat ze ons de meest spannende scčnes van de laatste tijd onthouden hebben , maar dit maakte wel weer een beetje goed van gisteren.

Er was tenminste weer een beetje echte emotie te zien en de 'dromen' met Dorothea waren best mooi. Gelukkig waren er ook geen andere mindere verhaallijnen er door heen en geen slechte (gezongen) liedjes.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:54:18 #79
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63890421
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet geheel verrassend dat Bing het kind ineens wel wil houden.
Ja, dat zag ik ook aankomen... wel boosmakend eigenlijk, o wee als Ronja aan dit (enigszins begrijpelijke) sentiment toegeeft.

Persoonlijk heb ik niets met baby en kleine kinder verhaallijnen in series. Ouders zijn alleen nog maar met en over het kind bezig en iedereen houdt op met leven lijkt het wel en wordt super beschermend en saai.
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:25:39 #80
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63891459
Stom inderdaad dat je zo ontzettend goed kon zien dat ze ademde. Haar ogen bewogen ook gewoon steeds.
Verder super mooie aflevering, irriteer me alleen mateloos aan Janine, hoop dat zij René's volgende slachtoffer is.
|| justdiggit.org ||
pi_63891937
Bing vond ik echt goed reageren en echt huilen... wel jammer dat die baby nu ineens moet blijven, laat het aub een bevlieging zijn...
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 08:01:28 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63896931
och, tis een soap. zal wel weer een miskraam worden of het overlijdt bij de geboorte.
in ieder geval zal het niet lang meegaan...
pi_63896943
ik vond eigenlijk voor het eerst dat bing goed speelde
en idd voor de rest wat lady zegt
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 08:45:23 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63897308
ik heb net de aflevering van gisteren gezien, maar die was idd beter dan de bagger van de afgelopen tijd zeg
pi_63898071
Nou ons nieuwe stelletje zullen wel Dex en Vlicky worden...
pi_63898748
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, dat zag ik ook aankomen... wel boosmakend eigenlijk, o wee als Ronja aan dit (enigszins begrijpelijke) sentiment toegeeft.

Persoonlijk heb ik niets met baby en kleine kinder verhaallijnen in series. Ouders zijn alleen nog maar met en over het kind bezig en iedereen houdt op met leven lijkt het wel en wordt super beschermend en saai.
Volgens mij speelt jouw mening een grote rol in je uitspraak. Als je goed hebt gekeken naar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking dan heb je kunnen waarnemen dat Ronja nog helemaal niet zeker is van abortus. Maar Bing reageerde elke keer alsof het al 100% vastbesloten was.

Sowieso al die drama scčnes tegenwoordig. Ronja, Bing, Anita, Charlie is altijd drama natuurlijk, dat gedoe met Rene en die stomme wijven (inc. Jef). Enige leuke stel van nu vind ik Vicky en Noud, gaat GTST juist die uitelkaar halen, erg matig hoor. Iedereen ziet natuurlijk aankomen dat Dex met Vicky gaat, GTST denkt vast hoe meer drama hoe beter.

Dat kille gedrag van Janine is wel begrijpelijk trouwens, de kijkers moeten natuurlijk gaan denken dat Janine in de loop der jaren veel op Ludo is gaan lijken. Het zou me niet eens verbazen als het weer goed komt tussen Janine en Ludo, op den duur.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_63898791
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:31 schreef Zinedinho het volgende:
Nou ons nieuwe stelletje zullen wel Dex en Vlicky worden...
Beter dan die domme Noud, Dex is leuk Maar alle stoppen zullen dan wel weer doorslaan bij de Noudster en dan slaat ie Dex helemaal aan gort
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:59:38 #88
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63909408
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Volgens mij speelt jouw mening een grote rol in je uitspraak. Als je goed hebt gekeken naar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking dan heb je kunnen waarnemen dat Ronja nog helemaal niet zeker is van abortus. Maar Bing reageerde elke keer alsof het al 100% vastbesloten was.
Het is wel zo dat de drammers altijd winnen. Iedereen wilde naar de politie gaan, maar een middagje dreigen van Nina en iedereen was om, met de dood van Dorothea als gevolg.

Met Bing communiceren gaat bijna niet en iedereen vindt hem natuurlijk zielig en kiest zijn kant (geef de dood zin, door voor leven te kiezen) en van uitstel komt afstel. Okee, tis inderdaad mijn gekleurde mening en voorgevoel. Maar laat de drammers nu es niet hun zin krijgen.
pi_63909527
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:59 schreef Perico het volgende:

[..]

Het is wel zo dat de drammers altijd winnen. Iedereen wilde naar de politie gaan, maar een middagje dreigen van Nina en iedereen was om, met de dood van Dorothea als gevolg.

Met Bing communiceren gaat bijna niet en iedereen vindt hem natuurlijk zielig en kiest zijn kant (geef de dood zin, door voor leven te kiezen) en van uitstel komt afstel. Okee, tis inderdaad mijn gekleurde mening en voorgevoel. Maar laat de drammers nu es niet hun zin krijgen.
Ik snap dit punt niet. Je doet net alsof Ronja abortus wilt en Bing niet en vervolgens hoopt dat Bing niet wint.
Wat Ronja nou precies wilt is nog helemaal niet duidelijk, daar heeft dat 'drammen' van Bing weinig mee te maken.
pi_63909558
Gister was wel een leuke uitzending. Net even teruggekeken
  woensdag 10 december 2008 @ 17:43:25 #91
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63910490
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik snap dit punt niet. Je doet net alsof Ronja abortus wilt en Bing niet en vervolgens hoopt dat Bing niet wint.
Ja, exact, dat is wat ik hoop. Omdat ze op het punt stonden naar de kliniek te gaan, alleen is Bing nu ontoerekeningsvatbaar door de dood van zijn moeder.
quote:
Wat Ronja nou precies wilt is nog helemaal niet duidelijk, daar heeft dat 'drammen' van Bing weinig mee te maken.
Het drammen heeft er alles mee te makken. Tis een natuurlijke reactie als Ronja nu terugschrikt en in wordt gepakt door vals sentiment. Zoiets van, gun Bing zijn baby, nu hij zijn moeder kwijt is, ter compensatie.

Tis inderdaad nog niet duidelijk nee, maar speculatie maakt deze thread wel interessant
  woensdag 10 december 2008 @ 18:10:02 #92
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63911080
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gister was wel een leuke uitzending. Net even teruggekeken
waar heb je die teruggekeken? op rtl gemist kan ik hem niet vinden
  woensdag 10 december 2008 @ 18:12:02 #93
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63911134
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Moet je linksboven even GTST invoeren, en dan zoeken. Daar staat ie wel.
|| justdiggit.org ||
pi_63911168
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

www.gtst.nl en dan rechts even kijken.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:29:00 #95
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63911527
Thanks! kan ik als ik vanavond thuis kom 2 afleveringen terugkijken
pi_63912231
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:43 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja, exact, dat is wat ik hoop. Omdat ze op het punt stonden naar de kliniek te gaan, alleen is Bing nu ontoerekeningsvatbaar door de dood van zijn moeder.
[..]

Het drammen heeft er alles mee te makken. Tis een natuurlijke reactie als Ronja nu terugschrikt en in wordt gepakt door vals sentiment. Zoiets van, gun Bing zijn baby, nu hij zijn moeder kwijt is, ter compensatie.

Tis inderdaad nog niet duidelijk nee, maar speculatie maakt deze thread wel interessant
Wat ik probeer te zeggen is dat stel dat Ronja aanvankelijk het kind veel liever wilde dan Bing, dan is het voor haar nu alleen mooi meegenomen dat Bing het nu ook wilt.
Dus waar is er dan sprake van drammen? Dan is er juist direct een oplossing waar iedereen blij mee is

Behalve jij
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 19:25:57 #97
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63913056
ben wel benieuwd of ze vandaag de kwaliteit handhaven
pi_63913218
zal wel niet, noud ,dex en vicky komen vandaag weer in beeld
pi_63913617
quote:
Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef janimie het volgende:
zal wel niet, noud ,dex en vicky komen vandaag weer in beeld
Je zou toch bijna overslaan vandaag.
  woensdag 10 december 2008 @ 20:19:41 #100
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63914543
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:56 schreef Shreyas het volgende:

Dus waar is er dan sprake van drammen?
Nou, hier lijkt me:

Bing: "Je laat je kind nu niet weghalen, het gebeurt niet".
Einde discussie

Ik was wel alweer vergeten dat Ronja het eerst wel wilde, dus in die denktrant heb je dan wel gelijk. Maar ze stond er nu wel helemaal achter, dus daarom was Bing's aanvankelijke bulldozer tactiek stuitend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perico op 10-12-2008 20:31:14 ]
pi_63914936
Vicky en Dex worden natuurlijk verliefd.
pi_63915124
Dat zal wel ja
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 20:48:22 #103
43556 miss_dynastie
pi_63915459
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Perico het volgende:
Bing: "Je laat je kind nu niet weghalen, het gebeurt niet".
Einde discussie
En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellen
pi_63916173
Leuke Aflevering!

Ik vond het wel leuk om te zien dat heel Sanders aan tafel zat. Op zo'n moment denk je wel: Stefano en Marcus erbij,dat zou nog leuker zijn geweest.

Ik hoop dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen, het is gewoon een leuk koppel!
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 21:13:34 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63916266
nee hoor, niet weer ludo en janine
nog even dan komen jef en barbara ook weer bij elkaar ofzo

jak
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 21:19:19 #106
43556 miss_dynastie
pi_63916471
Ik heb heel wat jaartjes nauwelijks gekeken en ze staat ook niet op gtst.nl, dusse: wie is die Kimberley waar Maxime het over had?
pi_63916915
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb heel wat jaartjes nauwelijks gekeken en ze staat ook niet op gtst.nl, dusse: wie is die Kimberley waar Maxime het over had?
Is dat niet de dochter van Marcus? Met dat donkere vrouwtje toen, oppas van Nina toen denk ik.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:35:24 #108
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63920862
Die Dex, volgens mij gaat ie Noudster heeeel erg boos maken
|| justdiggit.org ||
pi_63920942
Lekker boeiend, Dex is in die korte tijd al een veel toffer personage gebleken dan Arnoudje.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:40:17 #110
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63921031
Dat is waar.

Ik irriteer me alleen wel enom aan Maxime. Alles lief en leuk, maar als iemand zich kut voelt, haal dan die fucking grijns van je gezicht
|| justdiggit.org ||
pi_63921255
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is waar.

Ik irriteer me alleen wel enom aan Maxime. Alles lief en leuk, maar als iemand zich kut voelt, haal dan die fucking grijns van je gezicht
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door MikeTuinstra op 10-12-2008 23:53:19 ]
pi_63922758
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellen
Waren alle vrouwen maar zo makkelijk
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef Blawh het volgende:
Lekker boeiend, Dex is in die korte tijd al een veel toffer personage gebleken dan Arnoudje.
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.
  donderdag 11 december 2008 @ 00:48:41 #113
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63923076
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.
Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudster ) en Vicky, zijn we van dat gedoe af.

4/5 december was wel mooi - maandag was weer KUT. Dinsdag niet helemaal gezien, vandaag was te doen.
pi_63923439
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:48 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudster ) en Vicky, zijn we van dat gedoe af.

4/5 december was wel mooi - maandag was weer KUT. Dinsdag niet helemaal gezien, vandaag was te doen.
Nee René moet achter Nina aangaan, zit hij zo met haar in een donkere kamer, hoort hij een vaag geluid, kijkt hij even achterom en staat Ludo daar ineens
pi_63926620
Gisteravond gemist, is het de moeite waard om terug te kijken?
pi_63926782
het is nu op tv dus als achtergrond geluid is het best te doen
pi_63927165
Ik werk

Mwah, wie weet, straks als ik thuis kom of iets ff opzoeken dan maar
pi_63930363
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.
Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
Want zij is toch in een ander gezin opgevoedt.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:48:15 #119
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_63932289
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoor
Conformists will be cast away by the tide of history
  donderdag 11 december 2008 @ 14:18:25 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63933041
quote:

[..]

Ik vind het ook een beetje verdacht, maar ik gun het Ludo wel, ... een lief zusje.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 11 december 2008 @ 14:43:47 #121
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63933708
Nee joh die is echt niet lief, gisteren na die kleffe speech van d'r keek ze echt heel erg evil, zo'n blik van: hahaha mijn plannetje gaat lukken!
of ben ik nou zo paranoia?
pi_63936853
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Murmeli het volgende:
Nee joh die is echt niet lief, gisteren na die kleffe speech van d'r keek ze echt heel erg evil, zo'n blik van: hahaha mijn plannetje gaat lukken!
of ben ik nou zo paranoia?
maar das juist leuk

als we dan toch niets te zien krijgen van de enorme crash die Dorothea maakte, motten we er zelf maar dingen bij gaan verzinnen.
pi_63937648
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Allang bedacht.
Mooi, ik stelde dit tijdens haar intrede namelijk ook al maar toen was een ieder nog van het tegendeel overtuigd. Omdat de zaken nu dusdanig lijken te escaleren gooi ik hem er nu vraagstelling subtiel weer even in, hoe men er in dit stadium 2 maand later tegenaan kijkt.

Ludo heeft een chique dame als zus puur omdat dit in zijn familieprofiel valt met hoofdreden om het gat van Dian Alberts als bitch op te vullen. Maar jouw theorie is uiteraard helemaal werkelijkheid, Ludo had heel goed een contrast van zichzelf als zus kunnen onderscheiden. Al is Maxime zoals het nu heet dan wel weer via Maximiliaan opgevoed.
pi_63938958
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef Liquidist het volgende:

[..]

wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoor
Ik begrijp een hoop maar dit gaat ook mij ff te ver.
pi_63940553
quote:

[..]

Het zou me niks verbazen als we hier te maken hebben met een nieuwe 'David Harkema' uit de koker van Martine Hafkamp.
pi_63940774
Stefano komt voor even terug
  donderdag 11 december 2008 @ 19:46:33 #127
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63941381
Stefano.
pi_63941595
Zal ik dan ook maar even?
Stefano.
  donderdag 11 december 2008 @ 20:14:11 #129
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63942021
lekker
pi_63942127
Arme,Ludo ,ik heb echt medelijden met hem.
''Daar zit je dan met je ex op de bank, die je moet troosten!''
pi_63942214
Ik wil een muziekverbod in Goede Tijden.
  donderdag 11 december 2008 @ 20:32:42 #132
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63942447
Ik dacht even dat jef die 3 dozen met een keukenmes ging afslachten
maar helaas niet...was wel mooi geweest
pi_63942921
komt hopelijk nog
pi_63943013
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als we hier te maken hebben met een nieuwe 'David Harkema' uit de koker van Martine Hafkamp.
Dat lijkt me uiteraard nog eens een goede theorie.

[ Bericht 1% gewijzigd door MikeTuinstra op 11-12-2008 21:38:07 ]
  donderdag 11 december 2008 @ 20:57:34 #135
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63943185
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik dacht even dat jef die 3 dozen met een keukenmes ging afslachten
maar helaas niet...was wel mooi geweest
Als uitsmijter, was de uitspraak van Jef heel erg mild.

Het was veel effectiever als hij had gezegd: jullie hebben Dorothea vermoord.

Want zonder de moordwijven had ze echt nooit een schrammetje opgelopen.
  donderdag 11 december 2008 @ 21:35:53 #136
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63944414
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:57 schreef Perico het volgende:

[..]

Als uitsmijter, was de uitspraak van Jef heel erg mild.

Het was veel effectiever als hij had gezegd: jullie hebben Dorothea vermoord.

Want zonder de moordwijven had ze echt nooit een schrammetje opgelopen.
Dat was nog te mild, hij had gewoon uit zn vel moeten springen en ze de huid vol moeten schelden of te lijf gaan. veel beter. En dan rene inhuren om ze te killen gheghe
  donderdag 11 december 2008 @ 21:56:53 #137
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63945127
Stefano Lekker
pi_63945167
Eigenlijk heb ik het totaal niet op al die muziek in GT/ST maar vanavond! Alice in Chains! Mooi .

En verder hoop ik echtechtecht dat René lang blijft, wat een aanwinst .
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
pi_63945222
En Dennis komt ook terug:
Acteur Bas Muijs vertelde donderdag in RTL Boulevard dat hij weer in de rol van Stefano duikt. Bas was in 2005 voor het laatst te zien in Goede Tijden, Slechte Tijden.

Hij zal nu voor een belangrijke gebeurtenis terugkeren in de soap. En hij komt niet alleen! Collega Koert Jan de Bruijn, die de rol van Dennis op zich nam, zal ook zijn gezicht weer op de set laten zien.
"Ik zeg altijd maar zo: als George Clooney terug kan komen bij ER, dan kan Stefano ook terug bij Goede Tijden, Slechte Tijden", aldus Bas over zijn terugkeer. Hij vindt het ontzettend leuk om weer op de zet te zijn: "Het is meer thuiskomen dan werken voor mij hier."
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  donderdag 11 december 2008 @ 22:05:45 #140
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63945435
Die Maxime vertrouwde ik vanaf het begin al niet. Wat dat betreft ga ik heel erg mee met Nick.

En wat Jef betreft, ik dacht de hele tijd dat hij keihard rond ging schreeuwen wat de dames hadden gedaan
|| justdiggit.org ||
  donderdag 11 december 2008 @ 22:08:21 #141
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63945548
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

En wat Jef betreft, ik dacht de hele tijd dat hij keihard rond ging schreeuwen wat de dames hadden gedaan
Ik ook. En ik dacht die gaat na Bing ff een boekje open doen.
  donderdag 11 december 2008 @ 22:11:34 #142
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63945685
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ook. En ik dacht die gaat na Bing ff een boekje open doen.
Precies!
Of uiteindelijk dat ie het alleen Bing ging vertellen, en toen dat niet gebeurde dacht ik dat hij uit zn slof zou schieten op het moment dat ie Bing de container liet doen. Maar hij bleef gewoon rustig. Ik zat echt van .. Wtf..
|| justdiggit.org ||
pi_63945720
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Collega Koert Jan de Bruijn, die de rol van Dennis op zich nam, zal ook zijn gezicht weer op de set laten zien.
Ik wist dat er slecht nieuws ging komen.
  donderdag 11 december 2008 @ 22:14:29 #144
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63945794
Ben wel blij dat Stefano weer terug komt

Maar laat Dennis maar weg inderdaad... daar heb ik voor het komende jaar wel genoeg van gezien.
Nog meer gedrama met Anita en Rik
|| justdiggit.org ||
  donderdag 11 december 2008 @ 22:29:27 #145
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63946363
dennis rik en anita alemaal de serie uit
jef uit zn dak
vicky en dex
uhhh
nog wat leuke rampscenario's?
oja die 3 vrouwen dood natuurlijk...
nou welterusten allemaal!
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 22:59:40 #146
43556 miss_dynastie
pi_63947473
Stefano Dennis
pi_63947625
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Stefano Dennis
Mee eens
  vrijdag 12 december 2008 @ 00:00:16 #148
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63949516
Stefano is welkom, hij is tenslotte een Sanders.

Dennis, Rik en Anita moeten voorgoed oprotten. Ze voegen niets toe. Godzijdank is dat babygezemel nu (voorlopig) over, door die 'vervroegde overgang'.
  vrijdag 12 december 2008 @ 03:43:14 #149
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63951933
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef vencodark het volgende:
Ik wist dat er slecht nieuws ging komen.
Inderdeedy... voor mij, het slechtst denkbare nieuws. Opgeruimd stond toch netjes?
De kijkers, allemaal haten ze hem. Waarom, waarom, toch terug? Zodat ie stiekem een thermoskan met jenever kan drinken omdat Noud de baas is in het bedrijf en hij het vuile werk mag doen?

Meer jongeren zoals nu om Dex en Vicki heen, prima, hulde. Stefano terug, geweldig. Dennis terug -- epische faalhaas.
pi_63954636
Ik vertrouw Maxime ook al een tijdje niet meer.
Ze is net iets te blij en vrolijk en 'jeeeej we zijn allemaal sandertjes!!'

Ik ben benieuwd wanneer we er achter komen wat haar werkelijke intenties zijn....

Verder is het natuurlijk wel een heeeeeeeeele mooie vrouw!
pi_63954739
Ik ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog iets horen over die 2 andere kinderen van Irene Huygens!
pi_63954776
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:13 schreef Lollifant het volgende:
Verder is het natuurlijk wel een heeeeeeeeele mooie vrouw!
Ze doet beetje teveel aan Dian denken. Maxime vindt ik wel mooier maar qua stijl enzo. Volgens mij hebben ze de garderobe van Dian gewoon aan Maxime gegeven.
pi_63954811
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog iets horen over die 2 andere kinderen van Irene Huygens!
Vast wel, anders werd het onlangs niet zo opvallend genoemd. Of semi-opvallend.
Daar moeten ze wel wat mee doen, zulke uitspraken zijn niet voor niets.
pi_63954977
Ja klopt, qua kleding lijkt het wel, maar Dian droeg volgens mij minder vaak rood. Maxime draagt altijd zwart met rood.
En ik vind haar ogen enorm mooi!
Dian vond ik qua uiterlijk niet zo heel geweldig.

Zulke uitspraken zijn idd nooit voor niets, dus ik hoop dat daar een leuke verhaallijn uitkomt, ik vind de familie Huygens sowieso leuk, die mogen wel meer verhaallijnen krijgen!
pi_63955043
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Lollifant het volgende:
Zulke uitspraken zijn idd nooit voor niets, dus ik hoop dat daar een leuke verhaallijn uitkomt, ik vind de familie Huygens sowieso leuk, die mogen wel meer verhaallijnen krijgen!
Ja vind ik ook. Goed gecast ook qua gezinsleden die best op elkaar lijken. Heb het eerder gezegt: Dex en Wouter lijken ontzettend op elkaar. Moeder en dochter iets minder maar ik vind het geheel toch wel logisch.
Hoop dat dit gezin tenminste ook bij elkaar blijft en niet ineens binnen een jaar gescheiden zijn met een gestoorde vader ofzo. Ze zijn zo lekker gewoon.
pi_63955801
Haha ja lekker gewoon inderdaad, dat is tenminste realistisch.

Misschien kan Irene nog bevriend worden met Barbara, als Bar ruzie krijgt met Janine.
pi_63957373
Heb ik iets gemist dan dat er nog meer kinderen zijn van Irene Huygens
know'm sayin?
word? word.
pi_63957603
quote:
Dan heb ik iets gemist. Welke twee andere kinderen?
pi_63958413
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef kissa het volgende:

[..]

Dan heb ik iets gemist. Welke twee andere kinderen?
Ze hebben nu opeens 4 kinderen inplaats van 2 kan toch
Twinning = boring
pi_63958431
quote:
Die twee dus. Ik had alleen gehoord dat ze ooit een abortus heeft gehad.
know'm sayin?
word? word.
pi_63960991
Ik zei niet dat het levende kinderen waren!

maar ze zullen niet zomaar zoiets zeggen, zonder er verder nog een keer op terug te komen lijkt me.
pi_63961852
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef alors het volgende:

[..]

Die twee dus. Ik had alleen gehoord dat ze ooit een abortus heeft gehad.
Ja, daar hebben we het ook over. Die ene abortus, niks over 2 kinderen, my bad.
pi_63961893
oh ja 1 dan, sorry.
pi_63966826
Zojuist kijk ik (omdat ik er niet eerder aan was toe gekomen) de aflevering van afgelopen dinsdag..
Jezus... je ziet Dorothea gewoon ademen op dat bed. Je ziet die buik op en neer gaan...
Echt, heel realistisch maar weer
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:14:36 #165
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63966908
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef GSMboy het volgende:
Zojuist kijk ik (omdat ik er niet eerder aan was toe gekomen) de aflevering van afgelopen dinsdag..
Jezus... je ziet Dorothea gewoon ademen op dat bed. Je ziet die buik op en neer gaan...
Echt, heel realistisch maar weer
Da's idd heel slecht. Je kan best ff je adem inhouden als het niet al te lange shots zijn.
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:43:54 #166
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63967597
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]
Da's idd heel slecht. Je kan best ff je adem inhouden als het niet al te lange shots zijn.
Normaliter stoppen ze dan een solide plaat onder je kleren zodat het ademen niet te zien is, of een ander trucje. Dat is namelijk tv, een en al trucage. Veel kan goedkoop, als je maar het trucje weet.
pi_63968700
Ben benieuwd naar straks!

[ Bericht 47% gewijzigd door Franubiz op 12-12-2008 20:56:10 ]
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:48:55 #168
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63969296
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef Perico het volgende:

[..]

Normaliter stoppen ze dan een solide plaat onder je kleren zodat het ademen niet te zien is, of een ander trucje. Dat is namelijk tv, een en al trucage. Veel kan goedkoop, als je maar het trucje weet.
Ok, maar ik noemde maar ff iets simpels.
pi_63969786
Weer eens irritante muziek!
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:15:43 #170
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63970089
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Ok, maar ik noemde maar ff iets simpels.
Ja je hebt gelijk, je adem inhouden is dan wel het minste wat je kunt doen en erg low budget ... net zoals Janine en Barrrr beter hun mond kunnen houden.
pi_63970146
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:06 schreef Franubiz het volgende:
Weer eens irritante muziek!
Moby.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:22:13 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63970283
Floris vergelijken met Ludo.
pi_63970336
Jef heeft wel gelijk.
Het is de schuld van de dames.
'Hou toch op met die hypocriete praatjes'' zegt Jef
Jef: Aah,daarom ben je hier,jullie zijn bang dat ik naar de politie ga?''
''Terecht!''
pi_63970364
Omigod, die onderhandeling over de hypotheek....
pi_63970376
Charlie zoenen.......:D
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:31:03 #176
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63970541
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:25 schreef Michellee het volgende:
Omigod, die onderhandeling over de hypotheek....
Idd.
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:31:15 #177
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63970550
Stanley.
pi_63970559
Ik snap da einde nie!
pi_63970823
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:31 schreef Franubiz het volgende:
Ik snap da einde nie!
Rick heeft voor een kapitaal aan nieuwe spullen gekocht en komt er achter dat hij niet verzekerd is.
pi_63971064
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef kissa het volgende:

[..]

Rick heeft voor een kapitaal aan nieuwe spullen gekocht en komt er achter dat hij niet verzekerd is.

oei,dan heeft hij nu een groot probleem!
pi_63971384
Dat liedje dat werd gedraaid tijdens dat Jef Dorothea in het ziekenhuis dood aantreft was echt heel irritant.

Op youtube, heb ik nu bij dat filmpje een andere *veel ontroerender* muziekje ondergezet.

Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:05:14 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63971412
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef kissa het volgende:

[..]

OMG

De 3 theemutsen zaten vanavond weer constant aan elkaar geplakt. Dalijk vergroeien ze nog met elkaar.
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:29:25 #183
125420 Starlie
pi_63980937
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Franubiz het volgende:
Dat liedje dat werd gedraaid tijdens dat Jef Dorothea in het ziekenhuis dood aantreft was echt heel irritant.

Op youtube, heb ik nu bij dat filmpje een andere *veel ontroerender* muziekje ondergezet.

Nou nu kreeg ik wel kippenvel!
  zaterdag 13 december 2008 @ 09:50:42 #184
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63981088
Ik ging bij dat filmpje van Franubiz bijna meehuilen
|| justdiggit.org ||
pi_63981694
Mwah, dat nummer vind ik teveel Titanic om het in een andere serie/ film te gebruiken eigenlijk. Ik zie eerder Leo en Kate voorop de boot staan.

Dat is ook het probleem, muziekkeuze is subjectief. Je doet het zelden tot nooit goed voor alle kijkers.
  zaterdag 13 december 2008 @ 11:02:22 #186
125420 Starlie
pi_63981831
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 10:51 schreef Blawh het volgende:
Mwah, dat nummer vind ik teveel Titanic om het in een andere serie/ film te gebruiken eigenlijk. Ik zie eerder Leo en Kate voorop de boot staan.

Dat is ook het probleem, muziekkeuze is subjectief. Je doet het zelden tot nooit goed voor alle kijkers.
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar ik vondt het zeker een stuk mooier dan dat er in GTST gebruikt werdt.. Je zou nog kunnen kiezen voor Afscheid van Marco B. dat nr. staat geloof ik op nr.1 bij begrafenissen....
  zaterdag 13 december 2008 @ 12:28:54 #187
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_63983174

Dit is zoals ik vind dat het had moeten zijn. De geluidseffecten krijg ik uiteraard niet weg, maar het geeft een goed beeld.
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:12:25 #188
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_63984842
Stuk beter met muziek van Franubiz!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_64003982
Bedankt voor jullie lieve reactie''s.
Ikzelf kreeg dusd van die muziek ook kippenevel.
Dit is een veel betere combinatie.
Leuk dat jullie zo tevreden zijn!

P.S. Wat vinden jullie nou van deze cliffhanger?
Als je hier een hele zomer op heb zitten wachten dan wordt je erna toch beroerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Franubiz op 14-12-2008 13:14:22 ]
  zondag 14 december 2008 @ 16:14:21 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_64008424
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef James1988 het volgende:
Stefano is welkom, hij is tenslotte een Sanders.

Dennis, Rik en Anita moeten voorgoed oprotten. Ze voegen niets toe. Godzijdank is dat babygezemel nu (voorlopig) over, door die 'vervroegde overgang'.
Ja, alleen weer een beetje jammer dat Stefano maar 2 weken blijft. Ivm een speciale gebeurtenis komt ie 2 weken terug.

Watvoor speciale gebeurtenis? Dat kunnen maar 2 dingen zijn, toch? Een huwelijk of een begrafenis, dus of Ludo en Janine gaan weer trouwen, of Janine gaat dood.

Liever het eerste.
pi_64008674
Ik zie Ludo en Janine binnekort niet trouwen.
En Janine dood...daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen ook al is ze niet meer zo leuk als vroeger.
  zondag 14 december 2008 @ 16:48:43 #192
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_64009133
Ik zie Ludo en Janine eerder hertrouwen dan dat Maxime of Nina in het huwelijksbootje stapt
  zondag 14 december 2008 @ 21:03:18 #193
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64014564
Janine dood zou wel toppie zijn
  zondag 14 december 2008 @ 21:07:19 #194
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64014715
Stange moet blijven!
Bij nader inzien vind ik dat ge "Sjef" en "huhuhuhuh" best leuk, dat is de vrije invulling die de acteur aan zijn rol geeft.

Stefano terug, hmmmm... is dat voor Nina's bruiloft met René?
Verkrachters krijgen in GTST namelijk altijd een tweede kans...
  maandag 15 december 2008 @ 09:19:33 #195
125420 Starlie
pi_64023947
Zal Stefano niet gewoon komen omdat Anita misschien ook wel dood gaat... die moet ook 1 dezer dagen exit gaan volgens mij... en Stefano is of was toch een goede vriend van Rik (ik hou het niet meer bij) dus misschien komt hij om Rik te condoleren!
pi_64025423
Het schijnt dat René nog iemand gaat proberen te vermoorden, maar dat zou niet lukken of iets. Wie weet komt Stefano dus wel terug om Janine nog te zien voor ze "dood gaat". Al zal dat wel niet gebeuren gezien er dan echt een krachtig karakter uit de serie gaat.

Ben wel benieuwd hoe Anita er uitgeschreven gaat worden. Kan er nog zo weinig bij bedenken.
  maandag 15 december 2008 @ 14:29:15 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_64030976
Nou ik heb wel wat ideetjes.

Anita blijkt tóch zwanger en Dennis draait weer helemaal door en gooit haar deze keer wél goed van het balkon: dood.

Dennnis ontvoert Anita en vermoordt haar en hemzelf.

Anita wil een kindje adopteren uit Afrika maar dan blijkt het onmogelijk om dat kindje naar Meerdijk te krijgen dus gaat ze in Afrika wonen, met Rick.

Anita wil juf worden in een ontwikkelingsland en vertrekt.
  maandag 15 december 2008 @ 15:28:30 #198
32015 suus21
Andre rocks!
pi_64032321
maar rik gaat toch niet uit de serie?
fijn!
  maandag 15 december 2008 @ 15:58:14 #199
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64033113
Rik gaat niet uit de serie nee, hij verzwijgt wel dat het gezin bankroet is...

Lijkt mij dat er wel een stijgende lijn zit in lastig gevallen worden door die scholier - bedreiging - inbraak. Dus gijzeling en/of moord is dan een overtreffende trap.

Betekent wel nog meer huilbuien, en zo wordt het depressieve gemiddelde wel erg hoog (wat het nu al weken is).

[ Bericht 2% gewijzigd door Perico op 15-12-2008 17:22:54 ]
pi_64034699
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef Perico het volgende:
Betekent wel nog meer huilbuien, en zo wordt het depressieve gemiddelde wel erg hoog (wat het nu al weken is).
Ja precies. Waar is de vrolijkheid en de echte spanning? Ok, ik wil geen trutsscenes over romantische tafereeltjes tussen Barrrr en Floris. Ik hoef niet weg te kwijlen.

Btw. ik bekeek eens het fotoboek van Sjors op de gtst site en jeetje...wat staat ze er gevarieerd op.
Ik durf geeneens die van Bing te bekijken.
  maandag 15 december 2008 @ 17:35:45 #201
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64035484
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:00 schreef vencodark het volgende:
Btw. ik bekeek eens het fotoboek van Sjors op de gtst site en jeetje...wat staat ze er gevarieerd op.
Ik durf geeneens die van Bing te bekijken.
Haha ja die 41 portretten van Sjors door de jaren heen, lijkt wel alsof het van een week geleden was. Dan zag ze er toch anders uit, op die uitgelekte softporn privé foto's toen.
Bing durf ik niet aan nee, dat is Mr. Monotoon.

Wat me wel verraste was... ik zag toevallig in een flits Dennis Tuinman (Koert-Jan) op tv op een premiere.
Wat blijkt: zijn hoofd was niet vet, en hij ging trendy gekleed, in pak.

GTST heeft een monster van hem gemaakt.
pi_64038936
Stanley
  maandag 15 december 2008 @ 20:03:22 #203
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64038989
Toen Stanley net voor de leader de koning in kwam dacht ik meteen: huuhuuhuuhuu. Wat slecht he....
pi_64039121
Stanley
Geweldig gtst ! denkt eindelijk aan mensen die de serie uit zijn waarvan een dierbare is overleden.
Heerlijk echt punten dit.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 15 december 2008 @ 20:07:49 #205
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64039124
[surinaams accent] Yo swa, hier Stanley Mauritius [/surinaams accent]
  maandag 15 december 2008 @ 20:12:32 #206
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_64039241
Goeie scčne tussen Jef en Stanley.
pi_64039260
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat die scenes waarschijnlijk niet gepast zijn om bij te lachen, zijn lach was altijd geniaal.
Daar was toch die lach een paar keer.
pi_64039347
Wat is Janine ook een zeikwijf geworden!
pi_64039384
Die lach blijft geniaal
  maandag 15 december 2008 @ 20:22:56 #210
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64039549
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die lach blijft geniaal
Ik vind het irritant.
pi_64039558
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die lach blijft geniaal
whehehehe, ja echt hoor
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_64039755
Jef en Stanley.

Janine.
Barbara die het met Laura eens is, maar als een mak schaapje achter Janine blijft aanhollen.
pi_64039760
Stanley acteert inderdaad weer erg sterk.
Mooi ook hoe ze deze keer het rouw proces laten zien van iedereen.
Daar is gtst zeer sterk in gegroeit. Vroeger ging er iemand dood die persoon werd begraven en toen was de kous af. Laura Barbara en Janine hebben niets te eisen en moeten hun kop houden.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 15 december 2008 @ 20:32:24 #214
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_64039787
Ik ben benieuwd of het een beetje een ouderwetse Surinaamse begrafenis wordt.
Is wel heel apart.
  maandag 15 december 2008 @ 20:34:28 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64039844
gheghe die stanley aan jef zn mondhoeken lachen!
  maandag 15 december 2008 @ 20:37:55 #216
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_64039964
Even een filmpje over Surinaamse begrafenis

Moderator maandag 15 december 2008 @ 20:38:04 #217
42184 crew  DaMart
pi_64039971
Mooie aflevering, vooral de scene tussen Jef en Stanley.

Ik vond het alleen wel een beetje respectloos van de dames om Jef zo te storen tijdens zijn momentje alleen met Dorothea.
pi_64040723
Vandaag weer even gekeken om Stanley en ja hoor, de lach was er weer Die 'dames' ofwel theemutsen zijn echt nog steeds irritanter dan ooit
Een heer met stijl
pi_64041202
In het stukje dat ik gelezen heb over Maxime wordt ze toch echt een bitch. Ben benieuwd.
pi_64041286
Welk stuk?
pi_64041809
In een tijdschrift bij de tandarts. Zal niet meer weten welke.
  maandag 15 december 2008 @ 22:06:50 #222
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_64043027
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:12 schreef Frey het volgende:
Goeie scčne tussen Jef en Stanley.
Mee eens. Dit was een mooie aflevering. De scénes tussen Jef en Stanley waren sterk.
De achtergrondmuziek was er gelukkig ook weer en deze keer vond ik het bestaande nummer erbij niet alleen mooi, maar ook gepast. Deze scénes lenen zich er goed voor om zulke muziek te draaien. De montage was ook prima. Wat mij betreft had dit de allereerste keer moeten zijn waarbij er bestaande muziek bij een scéne moest worden gebruikt. De achtergrondmuziek in het begin en bij de kist was hierdoor ook weer beter. Netjes.

Nu we het hebben over hoe men zich op een begrafenis dient te gedragen. Ik zie net dat Mike het fragment van de begrafenis van Frits van Houten heeft geplaatst. En papa Herman is zo gevoelloos en respectloos als altijd. Mooi moment van mijn favoriete slechterik.

pi_64043682
Zo zie je maar, altijd belangrijk dit topic te blijven volgen, nu we het toch over Frits hebben, in dit filmpje een voorbeeld over zijn klassieke pesterigheid:

(Vergeet die zonnebril, het waren de vroege jaren '90)
Een heer met stijl
pi_64046221
Uitzending gemist omdat men het nodig vond mij een uur en 19 minuten te bellen
pi_64046222
pi_64046224
pi_64046251
Sorry!
pi_64049543
Ik neem nooit op als iemand belt tijdens GTST. Is toch nooit belangrijk, want vrienden en familie weten dat ze dan niet hoeven te bellen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:25:49 #229
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64051230
Vond de aflevering van gisteren eigenlijk een beetje tegenvallen.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:28:26 #230
125420 Starlie
pi_64051274
Sjonge jonge ik kreeg echt last van plaats vervangend schaamte toen Laura, Janine (die erbij stond als klein kind) en Barbara Jef ongeveer wegkeken bij de kist... Wij willen ook even afscheid nemen van Dorothea... jemig hee laat die man ff.... stelletje greppelsletten!
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:34:55 #231
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64051411
Die Janine mag er van mij wel een keer uit trouwens. Begin me echt dood te ergeren aan haar. Ben het helemaal met Laura eens wat haar betreft. Egoistische hypocriete kutwijf.
|| justdiggit.org ||
pi_64054107
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef nWo4Life het volgende:

[..]

Mee eens. Dit was een mooie aflevering. De scénes tussen Jef en Stanley waren sterk.
De achtergrondmuziek was er gelukkig ook weer en deze keer vond ik het bestaande nummer erbij niet alleen mooi, maar ook gepast. Deze scénes lenen zich er goed voor om zulke muziek te draaien. De montage was ook prima. Wat mij betreft had dit de allereerste keer moeten zijn waarbij er bestaande muziek bij een scéne moest worden gebruikt. De achtergrondmuziek in het begin en bij de kist was hierdoor ook weer beter. Netjes.

Nu we het hebben over hoe men zich op een begrafenis dient te gedragen. Ik zie net dat Mike het fragment van de begrafenis van Frits van Houten heeft geplaatst. En papa Herman is zo gevoelloos en respectloos als altijd. Mooi moment van mijn favoriete slechterik.

Ja, ik dacht die gooien we er gelijk maar even in. Wel mooi zo, dat magazine. Hebben we tenminste nog enigszins terugblik op onze favoriete slechteriken.

Ook eens met je bovenstaande betreffende de huidige aflevering. Stanley zorgt voor de nodige humor maar blijkt ook heel goed als steun voor Jef te kunnen fungeren. En de muziek tezamen met het in scčne brengen werkten in dit geval wel. Mijn beklag staat dan ook voor het overschot met verkeerde timing. Wél limieten dus die boel want overal een nummer doorheen smijten gaat natuurlijk nergens over.
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zo zie je maar, altijd belangrijk dit topic te blijven volgen, nu we het toch over Frits hebben, in dit filmpje een voorbeeld over zijn klassieke pesterigheid:

(Vergeet die zonnebril, het waren de vroege jaren '90)
Klassiek van Houten inderdaad.
pi_64054910
Spanning aan de kerstdis in Goede Tijden Slechte Tijden

Achter de feestelijke decoraties die de woonkamers van de GTST-personages in kerststemming brengen, gaan dit jaar flink wat spanningen schuil. Schuldgevoel, verdriet en wantrouwen overschaduwen de kerstsfeer aan de fraai gedekte tafels van de families Sanders, Alberts en Huygens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 december 2008 @ 14:00:27 #234
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_64056474
Ik heb het magazine nog niet.
pi_64058275
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
Mooie aflevering, vooral de scene tussen Jef en Stanley.

Ik vond het alleen wel een beetje respectloos van de dames om Jef zo te storen tijdens zijn momentje alleen met Dorothea.
Helemaal mee eens. Tussen Jef en Stanley was het perfect gewoon, ook dat zingen met Bing erbij. Mooi gedaan, goed dat er tenminste normale relaties getoont worden.
Stanley is top Mooi ook dat Jef het verhaal aan hem vertelde. Al lacht Stanley wel irritant.

Stomme Janine, Barbara en Laura...storen in Jef's verdriet. Laat die man toch ff alleen en ga weg, kom gewoon later terug.
pi_64060099
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:00 schreef Frey het volgende:
Ik heb het magazine nog niet.
Mocht je het niet weten, deze kun je ook gewoon op de site bekijken. Bij ga direct naar: Goede Tijden even op de aanmeld knop klikken en vervolgens op de magazine thumbnail. Ze zijn inderdaad vrijwel altijd laat met de bezorging, soms zit er zelfs gewoon 1 a 2 dagen tussen de plaatsing op de site en wanneer wij hem uiteindelijk krijgen. Maar dat maakt niet zoveel uit aangezien het toch dezelfde inhoud betreft lijkt me, als we hem uiteindelijk maar krijgen.
pi_64060572
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:59 schreef Lollifant het volgende:
Spanning aan de kerstdis in Goede Tijden Slechte Tijden
Wat een goeie spoilers.
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:40:54 #238
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_64061384
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:06 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Mocht je het niet weten, deze kun je ook gewoon op de site bekijken. Bij ga direct naar: Goede Tijden even op de aanmeld knop klikken en vervolgens op de magazine thumbnail. Ze zijn inderdaad vrijwel altijd laat met de bezorging, soms zit er zelfs gewoon 1 a 2 dagen tussen de plaatsing op de site en wanneer wij hem uiteindelijk krijgen. Maar dat maakt niet zoveel uit aangezien het toch dezelfde inhoud betreft lijkt me, als we hem uiteindelijk maar krijgen.
Bedankt.

Laura bij de begrafenis van Lotje.
Jette.

[ Bericht 11% gewijzigd door Frey op 16-12-2008 16:46:44 ]
pi_64062608
Toffe spoilers!
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:08:55 #240
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64067365
Laura: "Ik had hem bijna zover dat we mochten blijven."

Zeuren of je mag blijven.
pi_64067379
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Laura is beter te pruimen dan Janine.
pi_64067408
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Ja, laat die man met rust en blijf of ga weg. Niet vragen ofzo.
Btw, de makers doen wel erg hun best dat wij Janine gaan haten ofzo. Ik mis de leuke Janine, de vrolijke enzo. Deze is gewoon koud en niet-subtiel.
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:11:19 #243
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64067421
Janine

Ze wil zelfs controleren wat Jef in zijn grafrede gaat zeggen. Wat een tactloos gedoe, ze is erger dan Joseph Goebbels.
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef vencodark het volgende:

Ik mis de leuke Janine, de vrolijke enzo. Deze is gewoon koud en niet-subtiel.
Je hebt gelijk, we worden gedwongen door de makers om haar te gaan haten. Ik mis ook de Janine die altijd de juiste dingen deed en zei. Het ging mis met dat beschermen van Nina en gelieverd van haar...
pi_64067477
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:11 schreef Perico het volgende:
Janine

Ze wil zelfs controleren wat Jef in zijn grafrede gaat zeggen. Wat een tactloos gedoe, ze is erger dan Joseph Goebbels.
Ik dacht ff dat ze Jef ging vragen of hij aub niet naar de politie wil gaan. Maar dat viel nog mee.
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:14:19 #245
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64067504
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik dacht ff dat ze Jef ging vragen of hij aub niet naar de politie wil gaan. Maar dat viel nog mee.
Haha ja dat dacht ik dus ook, ik was er heilig van overtuigd dat ze ging smeken om niet naar de politie te gaan...
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:16:59 #246
125420 Starlie
pi_64067575
Go Laura!!!!

Mooie vrouw die Janine maar wat een kutkarakter...
pi_64067712
Doortje.
Jef.

Btw, waarom hebben ze geen blik Surinamers open getrokken als familie van Door, Bing en Stanley?

Nog een btw: Ronja is lekker handig zo he. Welke halfgare idioot gaat nu aan de ex vragen hoe het zit met de baby, terwijl hij enkele uren ervoor zijn moeder heeft begraven! Dan ben je toch een egoďstische trut?!
En nu Janine zo alleen gefilmd werd...vond ik het toch wel beetje zielig.

[ Bericht 43% gewijzigd door vencodark op 16-12-2008 20:30:37 ]
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:29:37 #248
125420 Starlie
pi_64067980
Ronja heeft ook haar elfenpakje aangetrokken:

dinsdag 16 december 2008 @ 20:31:46 #249
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_64068043
Mooie aflevering.
pi_64068055
Matige aflevering, dat gedoe omtrent Dorothea duurt me allemaal te lang. En komen er nou net zoveel trieste en goedkope scčnes waarin Dex en Vicky 'toevallig' samenkomen, tot ze ook echt wat met elkaar krijgen?
Ik heb trouwens wederom kunnen waarnemen hoe slecht Charlie acteert eigenlijk, echt een beetje niveau Lorena, beide zitten er wellicht alleen maar in vanwege hun uiterlijk, want acteren kunnen ze echt niet
pi_64068132
Dex is echt een mongool aan het worden zeg.
Vond het verder wel een mooie aflevering, vind het 'gedoe' rondom Dorothea niet perse nutteloos, het is interessant om te zien hoe paranoia Janine wordt en dat wijvengroepje hierdoor uit elkaar valt.
pi_64068155
Die vooruitblikken met Dex.
pi_64068240
Bij mij kan Dex niets meer fout doen.
Waarom valt hij op zo'n trutje als Vicky, hij lijkt me eerder iemand met een stoere meid en ruig enzo.
pi_64068300
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:22 schreef vencodark het volgende:

En nu Janine zo alleen gefilmd werd...vond ik het toch wel beetje zielig.
Ik had precies dezelfde gedachte. Vond het ook wel een beetje zielig zo...
Als ik janine was, zou ik Barbara mijn huis uit schoppen
pi_64068332
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik had precies dezelfde gedachte. Vond het ook wel een beetje zielig zo...
Als ik janine was, zou ik Barbara mijn huis uit schoppen
Als ik Janine was zou ik helemaal niets meer zeggen en gewoon lekker gaan verhuizen naar een warm oord.
pi_64068447
Nee Janine moet er wel in blijven.

Toch ook wel een klein beetje logisch dat ze bang is dat Jef er wat van zegt? Dat zou ik ook zijn.
pi_64069184
janine
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_64071959
Janine moet gewoon weer terug gaan naar Ludo. Ze kan niets zonder Ludo, ze is niets zonder Ludo en zal nooit wat worden zonder Ludo.
pi_64074045
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:40 schreef Frey het volgende:

[..]

Bedankt.

Laura bij de begrafenis van Lotje.
Jette.
No problemo, altijd blij om iemand even uit de brand te kunnen helpen. Bij wijze van dan haha.

En dan even even mijn optiek over de huidige koers van Janine. Janine is absoluut goed fout bezig maar let wel een personage kan niet altijd leuk zijn. Het is wel zo realistisch dat ze nu eens niet op de gangbare gepaste manier reageert aangezien je dit in werkelijkheid ook zult tegenkomen. Een eigen ego die het verdriet van naasten overschaduwt. Ik zou dan ook zeker niet meteen willen roepen dat ze er maar uit moet nu ze zich niet naar standaard verhouding gedraagt, in tegenstelling tot vind ik het eigenlijk vrij verfrissend. De soap moet allerlei karakteristieken kunnen vertalen naar de kijker toe dus hierbij ook deze. Wat dat betreft goed bezig zou ik zo zeggen.

Feit is dat Janine toch gewoon meer op Ludo lijkt dan ze tot nu toe heeft ingezien. Ze zijn na al die jaren samenzijn gewoon naar elkaar toegegroeid. Aannemelijk oogpunt van de schrijvers om ze dusdanig weer nader tot elkaar te brengen met target uiteindelijke vereniging. Nou hoop ik weliswaar niet dat dit wederom een enorm knipperlicht word, wat mij betreft komen ze weer bij elkaar maar laat het dan AUB ook zo. Anders blijft hetzelfde zich herhalen en daar ben ik geen voorstander van. Zo komen Ludo en Janine opnieuw tezamen dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door MikeTuinstra op 16-12-2008 23:16:14 ]
pi_64074548
Het viel mij op dat het zo zonnig en warm was tijdens de begrafenis, en alle bomen zaten nog goed in het blad
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:54:23 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64075576
dex spoort echt niet! misschien wordt dat wel de nieuwe slechterik
had wel gehoopt dat rené nog een geintje kwam uithalen op de begrafenis...
Ik vond Janine helemaal niet zielig toen ze moest achterblijven... misschien gaat ze nu huilen bij ludo en gaan ze dan samen vuile plannetjes beramen, gheghe...
  woensdag 17 december 2008 @ 00:00:36 #262
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64075765
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Matige aflevering, dat gedoe omtrent Dorothea duurt me allemaal te lang. En komen er nou net zoveel trieste en goedkope scčnes waarin Dex en Vicky 'toevallig' samenkomen, tot ze ook echt wat met elkaar krijgen?
Ik heb trouwens wederom kunnen waarnemen hoe slecht Charlie acteert eigenlijk, echt een beetje niveau Lorena, beide zitten er wellicht alleen maar in vanwege hun uiterlijk, want acteren kunnen ze echt niet
QFT.

Vooral dat gedoe met Dorothea, hoop dat nu de begravenis voorbij is, er weer wat actie komt omtrent René.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 00:29:23 #263
43556 miss_dynastie
pi_64076449
Ik vond de interactie tussen Jef en Barbara bij de kist heel mooi, hoe Barbara zonder woorden vraagt of ze er mag staan en Jef een handgebaar maakt dat het oké is. Echt heel prachtig vond ik.
pi_64076466
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:54 schreef Murmeli het volgende:
dex spoort echt niet! misschien wordt dat wel de nieuwe slechterik
had wel gehoopt dat rené nog een geintje kwam uithalen op de begrafenis...
Ik vond Janine helemaal niet zielig toen ze moest achterblijven... misschien gaat ze nu huilen bij ludo en gaan ze dan samen vuile plannetjes beramen, gheghe...
Je las enige tijd geleden toch ook dat hij eigenlijk het kind van Martine Hafkamp en Rolf Huygens dus geadopteerd door Martijn en Irene was? Destijds nog gehandicapt levend als kasplant maar hoe miraculeus dan ook nu geheel hersteld. Aldus zo'n Wikipedia flutspoiler. Kunnen ze nog wat van leren bij tijden tourwens, dat Wikipedia. Fan input blijkt over het algemeen veel effectiever dan de dufheid die de schrijvers voor ogen hebben. Maar afijn, wél beter dan iedereen maar neutraal maken dit al gaat Dex met huppelmeisje Vicky als doel en die hele verhaallijn totaal echt nergens over.

[ Bericht 1% gewijzigd door MikeTuinstra op 17-12-2008 00:37:17 ]
pi_64094028
komen bing en sjors weer samen?
pi_64098525
Dex
pi_64098661
Dex die Vicky probeert te versieren
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  woensdag 17 december 2008 @ 20:15:02 #268
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64098836
Bing geeft autisten een slechte naam!
Als ik Ronja was, zette ik er gewoon zelf de stofzuigerslang op.

Dex = baas ... hahaha zijn gespierde torso tonen en naakt bij Vicky willen kruipen, hohoho...
pi_64098936
Dex.
pi_64099159
Ik vind Stanley echt geweldig
pi_64099257
John Mayer!
pi_64099297
Jezus man, elke dag die irritante k.. muziek!! Zo kan ik ook wel een half uur GTST vullen, echt zwak dit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64099442
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Jezus man, elke dag die irritante k.. muziek!! Zo kan ik ook wel een half uur GTST vullen, echt zwak dit
erg irritant jah!
  woensdag 17 december 2008 @ 20:32:54 #274
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64099470
Slechte aflevering
|| justdiggit.org ||
  woensdag 17 december 2008 @ 21:36:58 #275
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_64101861
Eens met bovenstaand commentaar: domme muziek weer en een zeer matige aflevering. Wat een gezeur zeg....
  woensdag 17 december 2008 @ 21:42:30 #276
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_64102036
nog niet gezien, maar alweeeer die muziek? Sjongejonge wat slecht.. leuk voor een keer maar meerdere keren per week? Lekker makkelijk.. en lekker sfeerverhogend (not) op die manier. BAH
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_64105426
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Inderdaad erg irritant
pi_64105697
Wat een gaapaflevering inderdaad weer zeg, ik heb op het punt gestaan om weg te zappen, iets wat ik achteraf gezien beter had kunnen doen.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:24:54 #279
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_64107235
quote:
Muziek wordt gebruikt om de emotie van een acteur beter over te laten komen. Wil je weten welke muziek GTST gebruikt? Lees het hier!
quote:
De meeste e-mail die de redactie van GTST ontvangt, gaat over muziek. Wij geven je ieder week een overzicht van de gedraaide liedjes in Goede Tijden, Slechte Tijden. Voor vragen of opmerkingen mail je naar: redactie!
Lijstje met muziek

Volgens mij hebben de makers niet helemaal door dat die muziek niet bepaald sfeerverhogend werkt

En ik hoop dat Sjors en Ronja een lesbische (SM-)relatie krijgen, dan zou er tenminste weer iets gebeuren. Vandaag was oersaai. En Maxime die weggaat, en dat even tegen Miss Impulsief vertelt, de manier om zich verder naar binnen te werken.

Something smells fishy about Maxime, and I don't like it...
pi_64108932
het was idd saai, ik ben halverwege ook maar wat anders gaan doen
pi_64129557
Gister niet gezien, zit nu weer te kijken.
Wat is Barrr boos! Heerlijk, maar toch ook weer beetje zonde voor Janine. Wat ze ook doet, ik blijf Janine gewoon leuk vinden. Misschien komt het omdat ze zo mooi is. Of ik ben gewoon zo anti-Bar dat ik altijd voor Janine ben.
Enne wat een grappige actie/scene van Stanley die Bing toevallig treft met het verlaten van dinges dr kamer.
Leuke scene ook van Ludo en Janine.
  donderdag 18 december 2008 @ 20:18:42 #282
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64129703
Ik vind het ook een beetje sneu voor Janine, omdat ze het niet 100% zo egoistisch en koud bedoelt.
Wel vind ik de scenes tussen Ronja en Sjors om van te huiveren. Sjors wilde gewoon zelf peilen of ze voor Bing de Heilige nog competitie heeft, buiten Lorena.

Ook valt er vandaag en gisteren een irritante lelijke rode schittering in de ogen van Nina te noteren in de Rozenboom.
pi_64129782
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef Perico het volgende:
Wel vind ik de scenes tussen Ronja en Sjors om van te huiveren. Sjors wilde gewoon zelf peilen of ze voor Bing de Heilige nog competitie heeft, buiten Lorena.
Ja, Sjors vind ik sowieso allejezus heilig naar voren komen, terwijl ze het niet is. Het is de Helen Helmink van deze tijd.
pi_64129894
Weer een lied
pi_64130391
Deze week elke dag een lied tot nu toe...
pi_64131167
Maxime blijkt dus toch gewoon little miss desperate hier, Jack zijn opmerking was geplaatst. Zou leuk zijn als er nog wat meer achterweg kwam. Acceptatie of afwijzing van Sanders, daar draait het allemaal om. Ergens hoop ik toch nog op een leuke bitch, die blik van gister zag er veelbelovend uit. En die nummers hoeven van mij niet, maar dat heb ik al zovaak aangegeven.
pi_64131847
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:26 schreef kissa het volgende:
Weer een lied
tijdvulling of zo maar erg irri

En Janine en Ludo
  vrijdag 19 december 2008 @ 00:13:20 #288
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64136689
Stanley

+ Dus je wilt haar, maar je wilt haar niet..
- Ik wil haar niet
+ Ja, dat weet jij beter dan ik

|| justdiggit.org ||
  vrijdag 19 december 2008 @ 00:17:28 #289
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64136774
Janine die probeert te huilen
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:34:09 #290
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_64143197
Nou inderdaad, hopeloos irritant die liedjes tussendoor met wat 'verloop' beelden.
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:34:49 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_64143216
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef Perico het volgende:
Ook valt er vandaag en gisteren een irritante lelijke rode schittering in de ogen van Nina te noteren in de Rozenboom.
Dat maakt het duiveltje wel af
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:35:35 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_64143236
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:37 schreef Desii het volgende:

[..]

En Janine en Ludo
Dat zeg ik, die gaan vast trouwen

Hai Desii
pi_64150164
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hai Desii

Inderdaad,

Janine komt vrij omdat ze geen lijk vinden op de aangegeven plaats. Dan rekent Ludo af met Rene en komen ze weer samen
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:57:18 #294
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64154746
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef waterreus23 het volgende:

Dan rekent Ludo af met Rene en komen ze weer samen
Niet te hopen voor de serie. Tis ook erg jammer dat Stange weer weg is, je zag meteen de kwaliteitsimpuls.
Persoonlijk vind ik helemaal niets aan Bing en zijn oester-manier van doen en laten, dan zie ik 100x liever een natuurlijke acteur.

Zoals René. Och wat zal het zielig worden, Janine in de bak op kerstavond... het moment dat iedereen hoort dat er geen lijk is, is wel iets om naar uit te kijken. De paniek, de paniek, de angst, het doordraaien...
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:22:45 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_64155359
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Begint dat gezeik weer van voor af aan.
pi_64157263
Wat hebben ze de laatste tijd enorm veel muziek in gtst. Zwaar irritant. Als ik muziek wil luisteren zet ik mijn muziekset wel aan
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:07:04 #297
32015 suus21
Andre rocks!
pi_64157988
heel onlogisch dat die die vader van Bing voor kerstmis weer weg gaat, juist dan wil je toch bij je zoon zijn...maar wel leuk dat ie is opgetrommeld..
fijn!
pi_64159839
Lieve Ludo.
pi_64159988
Charlie Wat een kansloos sletje.

Lude en Janine waren wel
pi_64160424
Domme naieve Charlie.
En wederom een muziekje uit de top 40. Moet nou elk liedje dat ik verder heb, in Gtst langskomen?
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:32:32 #301
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64160615
ach ja anouk, kon ik in ieder geval een beetje meezingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')