Leuker vind ik niet echt het juiste woord.quote:Op zondag 7 december 2008 15:03 schreef Countess het volgende:
Ik vind René er als zwarte Piet trouwens leuker uitzien dan zonder die zwarte laag.
Zijn felle ogen waren me hiervoor niet eens opgevallen.
Zoals je weet ben ik het met je eens. Ludo Sanders is in mijn ogen een geweldig personage, zonder twijfel, maar ik heb hem nooit als een echte slechterik gezien. Eerder als, de eerdere term; een zwarte ridder. Fout doen tegen mensen die hem iets hebben aangedaan en daarin helemaal te ver gaan. Een mooi, authentiek personage, maar geen schurk in hart en nieren.quote:Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef MikeTuinstra het volgende:
Tag, we zullen zien wat maandag ons brengt. Een slechterik moeten ze inderdaad behouden, GTST heeft er anders geen meer aangezien Ludo Sanders hoewel een ijzersterk personage altijd toch meer een zwarte ridder is geweest. René zet als heuse psychopaat een rol neer dat al meer dan 10 jaar ontbreekt.
Ik vind Jack als huidig favoriet uit de beruchte slechterikclan van GTST al sinds zijn intrede het personage waar ze naar mijn opinie de meeste kanten mee uit kunnen. Zijn personage met achtergrond heeft nog altijd de mogelijkheid om uit te groeien tot dé nieuwe bad guy van de serie. Het blijft echter aan de schrijvers of ze deze kans ook zien en dus aangrijpen. Want laten we eerlijk zijn, Jack zou veel meer respect winnen wanneer hij eens wat meer van zijn vader Frits van Houten en opa/peetvader Herman Hogendoorn liet zien in tegenstelling tot dat neutrale afzijdig houden. Wordt zo onderhand gewoon eens tijd dat ze naar ons luisteren. Opgevoed tot een zakenman waar iedereen respect voor zal hebben door Mr. Evil himself, Herman Hogendoorn. Doe daar nou eindelijk maar eens wat mee. Geef hem die macht en status zodat wij kunnen aanschouwen uit wat voor hout hij is gesneden.quote:Op zondag 7 december 2008 14:40 schreef vencodark het volgende:
Jaaa psychopaten in GTST!![]()
Een geestelijk ziek persoon. Een schizo, een idioot, een mafketel, een gevaarlijke gek, een nitwit, een echte echte klootzak!
Niet van die half zacht gekookte eitjes zoals Jack.![]()
Mooi gezegd!quote:Op zondag 7 december 2008 22:03 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Ik vind Jack als huidig favoriet uit de beruchte slechterikclan van GTST al sinds zijn intrede het personage waar ze naar mijn opinie de meeste kanten mee uit kunnen. Zijn personage met achtergrond heeft nog altijd de mogelijkheid om uit te groeien tot dé nieuwe bad guy van de serie. Het blijft echter aan de schrijvers of ze deze kans ook zien en dus aangrijpen. Want laten we eerlijk zijn, Jack zou veel meer respect winnen wanneer hij eens wat meer van zijn vader Frits van Houten en opa/peetvader Herman Hogendoorn liet zien in tegenstelling tot dat neutrale afzijdig houden. Wordt zo onderhand gewoon eens tijd dat ze naar ons luisteren. Opgevoed tot een zakenman waar iedereen respect voor zal hebben door Mr. Evil himself, Herman Hogendoorn. Doe daar nou eindelijk maar eens wat mee. Geef hem die macht en status zodat wij kunnen aanschouwen uit wat voor hout hij is gesneden.
René is absoluut top notch, het is het klassieke psychopaat karakter waar de serie vooral in de beginjaren zoveel mee schitterde. Maar naast de psychopaat inderdaad ook graag de echte machtige gewiekste slechterik terug met alle smerige zaakjes uit de georganiseerde misdaad. Iemand die de boel op een hoger niveau terroriseert dan dat een René Meyer dat hier doet.
Geen slecht idee! Als je erover nadenkt, al die ellende die iedereen heeft meegemaakt, meerdere malen ontvoerd, vastgezet, bijna dood, alles kwijt geraakt, tot zwerver geworden, etc... waarom kan iemand daar niet van doorslaan?quote:Op maandag 8 december 2008 11:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan je het je andersom voorstellen?
Dat zou pas erg zijn!
je vrouw verliezen terwijl je niet naar haar wilde luisterde, schien komt het moment nog, btw, hij draaide al eens eerder door, na de dood van Dian.quote:Op maandag 8 december 2008 16:08 schreef Perico het volgende:
[..]
Geen slecht idee! Als je erover nadenkt, al die ellende die iedereen heeft meegemaakt, meerdere malen ontvoerd, vastgezet, bijna dood, alles kwijt geraakt, tot zwerver geworden, etc... waarom kan iemand daar niet van doorslaan?
Idd.quote:Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
Staan er 2 agenten voor je neus... "Oh ik moet even weg wat ophalen. Geef ze maar ff wat koffie."
Dat geloof je toch niet zo slecht..
X3quote:Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
De hele slotscčne verpest door dat achterlijke liedje.
en zal het weer weeeeken / maaanden schien duren voordat iemand erachter is gekomen dat D. is vermoordquote:Op maandag 8 december 2008 20:49 schreef Perico het volgende:
Wat hier al eerder was geopperd, was veel beter geweest. Okee, tis een soap, er kijken families, maar een psychopaat als René, was in staat geweest om een paar keer gericht te verschijnen voor de 3 andere moordwijven in de verte...
Zodat ze echt het graf gingen openen.. waar Dorothea dan in zou liggen.
Jef speelde meesterlijk, maar jah, zo was het een doodgewoon verkeersongeluk.. waarbij je je dan meer ergert aan Anita nog.
Ik vrees ook in herhaling te gaan vervallen. Vreselijk, die muziek. Alles weg: weg sfeer, weg dialoog, weg mooie passende achtergrondmuziek. Bijzonder jammer! En dan druk ik mij nog zacht uit.quote:Op maandag 8 december 2008 20:33 schreef Frey het volgende:
De hele slotscčne verpest door dat achterlijke liedje.
Eensquote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik vrees ook in herhaling te gaan vervallen. Vreselijk, die muziek. Alles weg: weg sfeer, weg dialoog, weg mooie passende achtergrondmuziek. Bijzonder jammer! En dan druk ik mij nog zacht uit.![]()
Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd. De eerste scéne van Dorothea had de afsluitende scéne moeten zijn. Ik ben zwaar teleurgesteld. Deze hele aflevering was bagger.
Ja, maar hij dacht natuurlijk ook dat ze voor het onderzoek over Rene kwamen...quote:Op maandag 8 december 2008 20:22 schreef jmac het volgende:
Staan er 2 agenten voor je neus... "Oh ik moet even weg wat ophalen. Geef ze maar ff wat koffie."
Dat geloof je toch niet zo slecht..
Ik ben net als jij zwaar ontgoocheld door de aflevering. Dit leek wel op het poldermodel -- auto in de sloot als slechtst mogelijke oplossing.quote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef nWo4Life het volgende:
Deze exit was onwaardig. Ik heb nooit veel met Dorothea gehad, maar nu had ze kunnen schitteren in haar laatste minuten. Ook had dit het psychotische karakter van René verder kunnen tonen, waardoor er ook weer nieuwe spanning aan de serie was toegevoegd.
tja je gaat natuurlijk niet zeggen dat je een nietszeggend, stom einde hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:47 schreef tessie het volgende:
In rtl boulevard zag je een tijdje geleden toch die vrouw die Dorothea speelt, en daar zat ze nog te vertellen dat haar einde zooo mooi en dramatisch was. Dus ik had echt wel heel wat meer verwacht.
Misschien krijgen we nog een flashback ofzo, om te zien wat er echt voor spectaculairs gebeurt is...... Kan me haast neit voorstellen dat dit alles was.
Of dat wordt de mooie exit waar Dorothea het over had... Dat Jef het bijv. aan Bing verteld, Bing neerstort in de armen van Jef en dat ze samen terugkijken op de mooie tijd die ze met haar gehad hebben......quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als ze daar een beetje overheen stappen.
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of dat wordt de mooie exit waar Dorothea het over had... Dat Jef het bijv. aan Bing verteld, Bing neerstort in de armen van Jef en dat ze samen terugkijken op de mooie tijd die ze met haar gehad hebben......
Hij stond wel bij de spoilers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:51 schreef alors het volgende:
Komt Kenneth Herdigein ook terug voor de begravenis, met zn huhehe
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:15 schreef alors het volgende:
Ik zie het al voor me, hij tegen zo Bing: huheheh jonge, vreselijk van je moeder, huheheheh ey sjefke jij ook sterkte met het verlies van Doortje huhehehe...
Ja en Laura ook blijkbaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef NoNickOne het volgende:
Ik erger me kapot aan Janine..
Ja, dat zag ik ook aankomen... wel boosmakend eigenlijk, o wee als Ronja aan dit (enigszins begrijpelijke) sentiment toegeeft.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet geheel verrassend dat Bing het kind ineens wel wil houden.
Volgens mij speelt jouw mening een grote rol in je uitspraak. Als je goed hebt gekeken naar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking dan heb je kunnen waarnemen dat Ronja nog helemaal niet zeker is van abortus. Maar Bing reageerde elke keer alsof het al 100% vastbesloten was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:54 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook aankomen... wel boosmakend eigenlijk, o wee als Ronja aan dit (enigszins begrijpelijke) sentiment toegeeft.
Persoonlijk heb ik niets met baby en kleine kinder verhaallijnen in series. Ouders zijn alleen nog maar met en over het kind bezig en iedereen houdt op met leven lijkt het wel en wordt super beschermend en saai.
Beter dan die domme Noud, Dex is leukquote:Op woensdag 10 december 2008 09:31 schreef Zinedinho het volgende:
Nou ons nieuwe stelletje zullen wel Dex en Vlicky worden...
Het is wel zo dat de drammers altijd winnen. Iedereen wilde naar de politie gaan, maar een middagje dreigen van Nina en iedereen was om, met de dood van Dorothea als gevolg.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij speelt jouw mening een grote rol in je uitspraak. Als je goed hebt gekeken naar lichaamstaal en gezichtsuitdrukking dan heb je kunnen waarnemen dat Ronja nog helemaal niet zeker is van abortus. Maar Bing reageerde elke keer alsof het al 100% vastbesloten was.
Ik snap dit punt niet. Je doet net alsof Ronja abortus wilt en Bing niet en vervolgens hoopt dat Bing niet wint.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:59 schreef Perico het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de drammers altijd winnen. Iedereen wilde naar de politie gaan, maar een middagje dreigen van Nina en iedereen was om, met de dood van Dorothea als gevolg.
Met Bing communiceren gaat bijna niet en iedereen vindt hem natuurlijk zielig en kiest zijn kant (geef de dood zin, door voor leven te kiezen) en van uitstel komt afstel. Okee, tis inderdaad mijn gekleurde mening en voorgevoel. Maar laat de drammers nu es niet hun zin krijgen.
Ja, exact, dat is wat ik hoop. Omdat ze op het punt stonden naar de kliniek te gaan, alleen is Bing nu ontoerekeningsvatbaar door de dood van zijn moeder.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap dit punt niet. Je doet net alsof Ronja abortus wilt en Bing niet en vervolgens hoopt dat Bing niet wint.
Het drammen heeft er alles mee te makken. Tis een natuurlijke reactie als Ronja nu terugschrikt en in wordt gepakt door vals sentiment. Zoiets van, gun Bing zijn baby, nu hij zijn moeder kwijt is, ter compensatie.quote:Wat Ronja nou precies wilt is nog helemaal niet duidelijk, daar heeft dat 'drammen' van Bing weinig mee te maken.
waar heb je die teruggekeken? op rtl gemist kan ik hem niet vindenquote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gister was wel een leuke uitzending. Net even teruggekeken
Moet je linksboven even GTST invoeren, en dan zoeken. Daar staat ie wel.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar heb je die teruggekeken? op rtl gemist kan ik hem niet vinden
www.gtst.nl en dan rechts even kijken.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar heb je die teruggekeken? op rtl gemist kan ik hem niet vinden
Wat ik probeer te zeggen is dat stel dat Ronja aanvankelijk het kind veel liever wilde dan Bing, dan is het voor haar nu alleen mooi meegenomen dat Bing het nu ook wilt.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:43 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, exact, dat is wat ik hoop. Omdat ze op het punt stonden naar de kliniek te gaan, alleen is Bing nu ontoerekeningsvatbaar door de dood van zijn moeder.
[..]
Het drammen heeft er alles mee te makken. Tis een natuurlijke reactie als Ronja nu terugschrikt en in wordt gepakt door vals sentiment. Zoiets van, gun Bing zijn baby, nu hij zijn moeder kwijt is, ter compensatie.
Tis inderdaad nog niet duidelijk nee, maar speculatie maakt deze thread wel interessant
Je zou toch bijna overslaan vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:31 schreef janimie het volgende:
zal wel niet, noud ,dex en vicky komen vandaag weer in beeld
Nou, hier lijkt me:quote:Op woensdag 10 december 2008 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Dus waar is er dan sprake van drammen?
En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Perico het volgende:
Bing: "Je laat je kind nu niet weghalen, het gebeurt niet".
Einde discussie![]()
Is dat niet de dochter van Marcus? Met dat donkere vrouwtje toen, oppas van Nina toen denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb heel wat jaartjes nauwelijks gekeken en ze staat ook niet op gtst.nl, dusse: wie is die Kimberley waar Maxime het over had?
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is waar.
Ik irriteer me alleen wel enom aan Maxime. Alles lief en leuk, maar als iemand zich kut voelt, haal dan die fucking grijns van je gezicht
Waren alle vrouwen maar zo makkelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellen
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef Blawh het volgende:
Lekker boeiend, Dex is in die korte tijd al een veel toffer personage gebleken dan Arnoudje.
Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudsterquote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.
Nee René moet achter Nina aangaan, zit hij zo met haar in een donkere kamer, hoort hij een vaag geluid, kijkt hij even achterom en staat Ludo daar ineensquote:Op donderdag 11 december 2008 00:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudster) en Vicky, zijn we van dat gedoe af.
4/5 december was wel mooi - maandag was weer KUT. Dinsdag niet helemaal gezien, vandaag was te doen.
Allang bedacht.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.
wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
Want zij is toch in een ander gezin opgevoedt.
Ik vind het ook een beetje verdacht, maar ik gun het Ludo wel, ... een lief zusje.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Murmeli het volgende:
Nee joh die is echt niet lief, gisteren na die kleffe speech van d'r keek ze echt heel erg evil, zo'n blik van: hahaha mijn plannetje gaat lukken!
of ben ik nou zo paranoia?
Mooi, ik stelde dit tijdens haar intrede namelijk ook al maar toen was een ieder nog van het tegendeel overtuigd. Omdat de zaken nu dusdanig lijken te escaleren gooi ik hem er nu vraagstelling subtiel weer even in, hoe men er in dit stadium 2 maand later tegenaan kijkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
Want zij is toch in een ander gezin opgevoedt.
Ik begrijp een hoop maar dit gaat ook mij ff te ver.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef Liquidist het volgende:
[..]
wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoor
Het zou me niks verbazen als we hier te maken hebben met een nieuwe 'David Harkema' uit de koker van Martine Hafkamp.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als we hier te maken hebben met een nieuwe 'David Harkema' uit de koker van Martine Hafkamp.
Als uitsmijter, was de uitspraak van Jef heel erg mild.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik dacht even dat jef die 3 dozen met een keukenmes ging afslachten
maar helaas niet...was wel mooi geweest
Dat was nog te mild, hij had gewoon uit zn vel moeten springen en ze de huid vol moeten schelden of te lijf gaan. veel beter. En dan rene inhuren om ze te killenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:57 schreef Perico het volgende:
[..]
Als uitsmijter, was de uitspraak van Jef heel erg mild.
Het was veel effectiever als hij had gezegd: jullie hebben Dorothea vermoord.
Want zonder de moordwijven had ze echt nooit een schrammetje opgelopen.
Ik ook. En ik dacht die gaat na Bing ff een boekje open doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En wat Jef betreft, ik dacht de hele tijd dat hij keihard rond ging schreeuwen wat de dames hadden gedaan
Precies!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook. En ik dacht die gaat na Bing ff een boekje open doen.
Ik wist dat er slecht nieuws ging komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Collega Koert Jan de Bruijn, die de rol van Dennis op zich nam, zal ook zijn gezicht weer op de set laten zien.
Inderdeedy... voor mij, het slechtst denkbare nieuws. Opgeruimd stond toch netjes?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef vencodark het volgende:
Ik wist dat er slecht nieuws ging komen.
Ze doet beetje teveel aan Dian denken. Maxime vindt ik wel mooier maar qua stijl enzo. Volgens mij hebben ze de garderobe van Dian gewoon aan Maxime gegeven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:13 schreef Lollifant het volgende:
Verder is het natuurlijk wel een heeeeeeeeele mooie vrouw!
Vast wel, anders werd het onlangs niet zo opvallend genoemd. Of semi-opvallend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog iets horen over die 2 andere kinderen van Irene Huygens!
Ja vind ik ook. Goed gecast ook qua gezinsleden die best op elkaar lijken. Heb het eerder gezegt: Dex en Wouter lijken ontzettend op elkaar. Moeder en dochter iets minder maar ik vind het geheel toch wel logisch.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Lollifant het volgende:
Zulke uitspraken zijn idd nooit voor niets, dus ik hoop dat daar een leuke verhaallijn uitkomt, ik vind de familie Huygens sowieso leuk, die mogen wel meer verhaallijnen krijgen!
Dan heb ik iets gemist. Welke twee andere kinderen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog iets horen over die 2 andere kinderen van Irene Huygens!
Ze hebben nu opeens 4 kinderen inplaats van 2 kan tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist. Welke twee andere kinderen?
Die twee dus. Ik had alleen gehoord dat ze ooit een abortus heeft gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ja, daar hebben we het ook over. Die ene abortus, niks over 2 kinderen, my bad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die twee dus. Ik had alleen gehoord dat ze ooit een abortus heeft gehad.
Da's idd heel slecht. Je kan best ff je adem inhouden als het niet al te lange shots zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef GSMboy het volgende:
Zojuist kijk ik (omdat ik er niet eerder aan was toe gekomen) de aflevering van afgelopen dinsdag..
Jezus... je ziet Dorothea gewoon ademen op dat bed. Je ziet die buik op en neer gaan...
Echt, heel realistisch maar weer
Normaliter stoppen ze dan een solide plaat onder je kleren zodat het ademen niet te zien is, of een ander trucje. Dat is namelijk tv, een en al trucage. Veel kan goedkoop, als je maar het trucje weet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's idd heel slecht. Je kan best ff je adem inhouden als het niet al te lange shots zijn.
Ok, maar ik noemde maar ff iets simpels.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef Perico het volgende:
[..]
Normaliter stoppen ze dan een solide plaat onder je kleren zodat het ademen niet te zien is, of een ander trucje. Dat is namelijk tv, een en al trucage. Veel kan goedkoop, als je maar het trucje weet.
Ja je hebt gelijk, je adem inhouden is dan wel het minste wat je kunt doen en erg low budgetquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ok, maar ik noemde maar ff iets simpels.
Idd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:25 schreef Michellee het volgende:
Omigod, die onderhandeling over de hypotheek....![]()
Rick heeft voor een kapitaal aan nieuwe spullen gekocht en komt er achter dat hij niet verzekerd is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:31 schreef Franubiz het volgende:
Ik snap da einde nie!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef kissa het volgende:
[..]
Rick heeft voor een kapitaal aan nieuwe spullen gekocht en komt er achter dat hij niet verzekerd is.
OMGquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef kissa het volgende:
[..]
Rick heeft voor een kapitaal aan nieuwe spullen gekocht en komt er achter dat hij niet verzekerd is.
Nou nu kreeg ik wel kippenvel!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Franubiz het volgende:
Dat liedje dat werd gedraaid tijdens dat Jef Dorothea in het ziekenhuis dood aantreft was echt heel irritant.
Op youtube, heb ik nu bij dat filmpje een andere *veel ontroerender* muziekje ondergezet.
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar ik vondt het zeker een stuk mooier dan dat er in GTST gebruikt werdt.. Je zou nog kunnen kiezen voor Afscheid van Marco B. dat nr. staat geloof ik op nr.1 bij begrafenissen....quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:51 schreef Blawh het volgende:
Mwah, dat nummer vind ik teveel Titanic om het in een andere serie/ film te gebruiken eigenlijk. Ik zie eerder Leo en Kate voorop de boot staan.
Dat is ook het probleem, muziekkeuze is subjectief. Je doet het zelden tot nooit goed voor alle kijkers.
Ja, alleen weer een beetje jammer dat Stefano maar 2 weken blijft. Ivm een speciale gebeurtenis komt ie 2 weken terug.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef James1988 het volgende:
Stefano is welkom, hij is tenslotte een Sanders.
Dennis, Rik en Anita moeten voorgoed oprotten. Ze voegen niets toe. Godzijdank is dat babygezemel nu (voorlopig) over, door die 'vervroegde overgang'.
Ja precies. Waar is de vrolijkheid en de echte spanning? Ok, ik wil geen trutsscenes over romantische tafereeltjes tussen Barrrr en Floris. Ik hoef niet weg te kwijlen.quote:Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef Perico het volgende:
Betekent wel nog meer huilbuien, en zo wordt het depressieve gemiddelde wel erg hoog (wat het nu al weken is).
Haha ja die 41 portretten van Sjors door de jaren heen, lijkt wel alsof het van een week geleden was. Dan zag ze er toch anders uit, op die uitgelekte softporn privé foto's toen.quote:Op maandag 15 december 2008 17:00 schreef vencodark het volgende:
Btw. ik bekeek eens het fotoboek van Sjors op de gtst site en jeetje...wat staat ze er gevarieerd op.![]()
Ik durf geeneens die van Bing te bekijken.
Daar was toch die lach een paar keer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Blawh het volgende:
Jammer dat die scenes waarschijnlijk niet gepast zijn om bij te lachen, zijn lach was altijd geniaal.
Ik vind het irritant.quote:
whehehehe, ja echt hoorquote:
Mee eens. Dit was een mooie aflevering. De scénes tussen Jef en Stanley waren sterk.quote:
Ja, ik dacht die gooien we er gelijk maar even in.quote:Op maandag 15 december 2008 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Mee eens. Dit was een mooie aflevering. De scénes tussen Jef en Stanley waren sterk.
De achtergrondmuziek was er gelukkig ook weer en deze keer vond ik het bestaande nummer erbij niet alleen mooi, maar ook gepast. Deze scénes lenen zich er goed voor om zulke muziek te draaien. De montage was ook prima. Wat mij betreft had dit de allereerste keer moeten zijn waarbij er bestaande muziek bij een scéne moest worden gebruikt. De achtergrondmuziek in het begin en bij de kist was hierdoor ook weer beter. Netjes.
Nu we het hebben over hoe men zich op een begrafenis dient te gedragen. Ik zie net dat Mike het fragment van de begrafenis van Frits van Houten heeft geplaatst. En papa Herman is zo gevoelloos en respectloos als altijd. Mooi moment van mijn favoriete slechterik.![]()
Klassiek van Houten inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2008 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zo zie je maar, altijd belangrijk dit topic te blijven volgen, nu we het toch over Frits hebben, in dit filmpje een voorbeeld over zijn klassieke pesterigheid:
(Vergeet die zonnebril, het waren de vroege jaren '90)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens. Tussen Jef en Stanley was het perfect gewoon, ook dat zingen met Bing erbij. Mooi gedaan, goed dat er tenminste normale relaties getoont worden.quote:Op maandag 15 december 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
Mooie aflevering, vooral de scene tussen Jef en Stanley.
Ik vond het alleen wel een beetje respectloos van de dames om Jef zo te storen tijdens zijn momentje alleen met Dorothea.
Mocht je het niet weten, deze kun je ook gewoon op de site bekijken. Bij ga direct naar: Goede Tijden even op de aanmeld knop klikken en vervolgens op de magazine thumbnail.quote:
Wat een goeie spoilers.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:59 schreef Lollifant het volgende:
Spanning aan de kerstdis in Goede Tijden Slechte Tijden
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:06 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Mocht je het niet weten, deze kun je ook gewoon op de site bekijken. Bij ga direct naar: Goede Tijden even op de aanmeld knop klikken en vervolgens op de magazine thumbnail.Ze zijn inderdaad vrijwel altijd laat met de bezorging, soms zit er zelfs gewoon 1 a 2 dagen tussen de plaatsing op de site en wanneer wij hem uiteindelijk krijgen. Maar dat maakt niet zoveel uit aangezien het toch dezelfde inhoud betreft lijkt me, als we hem uiteindelijk maar krijgen.
![]()
Laura is beter te pruimen dan Janine.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laura: "Ik had hem bijna zover dat we mochten blijven."
Zeuren of je mag blijven.![]()
Ja, laat die man met rust en blijf of ga weg. Niet vragen ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laura: "Ik had hem bijna zover dat we mochten blijven."
Zeuren of je mag blijven.![]()
Je hebt gelijk, we worden gedwongen door de makers om haar te gaan haten. Ik mis ook de Janine die altijd de juiste dingen deed en zei. Het ging mis met dat beschermen van Nina en gelieverd van haar...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef vencodark het volgende:
Ik mis de leuke Janine, de vrolijke enzo. Deze is gewoon koud en niet-subtiel.
Ik dacht ff dat ze Jef ging vragen of hij aub niet naar de politie wil gaan. Maar dat viel nog mee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:11 schreef Perico het volgende:
Janine![]()
Ze wil zelfs controleren wat Jef in zijn grafrede gaat zeggen. Wat een tactloos gedoe, ze is erger dan Joseph Goebbels.
Haha ja dat dacht ik dus ook, ik was er heilig van overtuigd dat ze ging smeken om niet naar de politie te gaan...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat ze Jef ging vragen of hij aub niet naar de politie wil gaan. Maar dat viel nog mee.
Ik had precies dezelfde gedachte. Vond het ook wel een beetje zielig zo...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:22 schreef vencodark het volgende:
En nu Janine zo alleen gefilmd werd...vond ik het toch wel beetje zielig.![]()
Als ik Janine was zou ik helemaal niets meer zeggen en gewoon lekker gaan verhuizen naar een warm oord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde gedachte. Vond het ook wel een beetje zielig zo...
Als ik janine was, zou ik Barbara mijn huis uit schoppen
No problemo, altijd blij om iemand even uit de brand te kunnen helpen. Bij wijze van dan haha.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Bedankt.
Laura bij de begrafenis van Lotje.![]()
Jette.![]()
QFT.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Matige aflevering, dat gedoe omtrent Dorothea duurt me allemaal te lang. En komen er nou net zoveel trieste en goedkope scčnes waarin Dex en Vicky 'toevallig' samenkomen, tot ze ook echt wat met elkaar krijgen?
Ik heb trouwens wederom kunnen waarnemen hoe slecht Charlie acteert eigenlijk, echt een beetje niveau Lorena, beide zitten er wellicht alleen maar in vanwege hun uiterlijk, want acteren kunnen ze echt niet
Je las enige tijd geleden toch ook dat hij eigenlijk het kind van Martine Hafkamp en Rolf Huygens dus geadopteerd door Martijn en Irene was?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:54 schreef Murmeli het volgende:
dex spoort echt niet! misschien wordt dat wel de nieuwe slechterik
had wel gehoopt dat rené nog een geintje kwam uithalen op de begrafenis...
Ik vond Janine helemaal niet zielig toen ze moest achterblijven... misschien gaat ze nu huilen bij ludo en gaan ze dan samen vuile plannetjes beramen, gheghe...
erg irritant jah!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Jezus man, elke dag die irritante k.. muziek!! Zo kan ik ook wel een half uur GTST vullen, echt zwak dit
Inderdaad erg irritantquote:Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Jezus man, elke dag die irritante k.. muziek!! Zo kan ik ook wel een half uur GTST vullen, echt zwak dit
quote:Muziek wordt gebruikt om de emotie van een acteur beter over te laten komen. Wil je weten welke muziek GTST gebruikt? Lees het hier!
Lijstje met muziekquote:De meeste e-mail die de redactie van GTST ontvangt, gaat over muziek. Wij geven je ieder week een overzicht van de gedraaide liedjes in Goede Tijden, Slechte Tijden. Voor vragen of opmerkingen mail je naar: redactie!
Ja, Sjors vind ik sowieso allejezus heilig naar voren komen, terwijl ze het niet is. Het is de Helen Helmink van deze tijd.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef Perico het volgende:
Wel vind ik de scenes tussen Ronja en Sjors om van te huiveren. Sjors wilde gewoon zelf peilen of ze voor Bing de Heilige nog competitie heeft, buiten Lorena.
Dat maakt het duiveltje wel afquote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef Perico het volgende:
Ook valt er vandaag en gisteren een irritante lelijke rode schittering in de ogen van Nina te noteren in de Rozenboom.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die gaan vast trouwen![]()
Hai Desii
Niet te hopen voor de serie. Tis ook erg jammer dat Stange weer weg is, je zag meteen de kwaliteitsimpuls.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef waterreus23 het volgende:
Dan rekent Ludo af met Rene en komen ze weer samen
Ik hoop het niet. Begint dat gezeik weer van voor af aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die gaan vast trouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |