En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Perico het volgende:
Bing: "Je laat je kind nu niet weghalen, het gebeurt niet".
Einde discussie![]()
Is dat niet de dochter van Marcus? Met dat donkere vrouwtje toen, oppas van Nina toen denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb heel wat jaartjes nauwelijks gekeken en ze staat ook niet op gtst.nl, dusse: wie is die Kimberley waar Maxime het over had?
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is waar.
Ik irriteer me alleen wel enom aan Maxime. Alles lief en leuk, maar als iemand zich kut voelt, haal dan die fucking grijns van je gezicht
Waren alle vrouwen maar zo makkelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellen
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef Blawh het volgende:
Lekker boeiend, Dex is in die korte tijd al een veel toffer personage gebleken dan Arnoudje.
Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudsterquote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.
Nee René moet achter Nina aangaan, zit hij zo met haar in een donkere kamer, hoort hij een vaag geluid, kijkt hij even achterom en staat Ludo daar ineensquote:Op donderdag 11 december 2008 00:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudster) en Vicky, zijn we van dat gedoe af.
4/5 december was wel mooi - maandag was weer KUT. Dinsdag niet helemaal gezien, vandaag was te doen.
Allang bedacht.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.
wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
Want zij is toch in een ander gezin opgevoedt.
Ik vind het ook een beetje verdacht, maar ik gun het Ludo wel, ... een lief zusje.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Murmeli het volgende:
Nee joh die is echt niet lief, gisteren na die kleffe speech van d'r keek ze echt heel erg evil, zo'n blik van: hahaha mijn plannetje gaat lukken!
of ben ik nou zo paranoia?
Mooi, ik stelde dit tijdens haar intrede namelijk ook al maar toen was een ieder nog van het tegendeel overtuigd. Omdat de zaken nu dusdanig lijken te escaleren gooi ik hem er nu vraagstelling subtiel weer even in, hoe men er in dit stadium 2 maand later tegenaan kijkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
Want zij is toch in een ander gezin opgevoedt.
Ik begrijp een hoop maar dit gaat ook mij ff te ver.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef Liquidist het volgende:
[..]
wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoor
Het zou me niks verbazen als we hier te maken hebben met een nieuwe 'David Harkema' uit de koker van Martine Hafkamp.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als we hier te maken hebben met een nieuwe 'David Harkema' uit de koker van Martine Hafkamp.
Als uitsmijter, was de uitspraak van Jef heel erg mild.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik dacht even dat jef die 3 dozen met een keukenmes ging afslachten
maar helaas niet...was wel mooi geweest
Dat was nog te mild, hij had gewoon uit zn vel moeten springen en ze de huid vol moeten schelden of te lijf gaan. veel beter. En dan rene inhuren om ze te killenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:57 schreef Perico het volgende:
[..]
Als uitsmijter, was de uitspraak van Jef heel erg mild.
Het was veel effectiever als hij had gezegd: jullie hebben Dorothea vermoord.
Want zonder de moordwijven had ze echt nooit een schrammetje opgelopen.
Ik ook. En ik dacht die gaat na Bing ff een boekje open doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En wat Jef betreft, ik dacht de hele tijd dat hij keihard rond ging schreeuwen wat de dames hadden gedaan
Precies!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook. En ik dacht die gaat na Bing ff een boekje open doen.
Ik wist dat er slecht nieuws ging komen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef themauster het volgende:
Collega Koert Jan de Bruijn, die de rol van Dennis op zich nam, zal ook zijn gezicht weer op de set laten zien.
Inderdeedy... voor mij, het slechtst denkbare nieuws. Opgeruimd stond toch netjes?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:12 schreef vencodark het volgende:
Ik wist dat er slecht nieuws ging komen.
Ze doet beetje teveel aan Dian denken. Maxime vindt ik wel mooier maar qua stijl enzo. Volgens mij hebben ze de garderobe van Dian gewoon aan Maxime gegeven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:13 schreef Lollifant het volgende:
Verder is het natuurlijk wel een heeeeeeeeele mooie vrouw!
Vast wel, anders werd het onlangs niet zo opvallend genoemd. Of semi-opvallend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog iets horen over die 2 andere kinderen van Irene Huygens!
Ja vind ik ook. Goed gecast ook qua gezinsleden die best op elkaar lijken. Heb het eerder gezegt: Dex en Wouter lijken ontzettend op elkaar. Moeder en dochter iets minder maar ik vind het geheel toch wel logisch.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Lollifant het volgende:
Zulke uitspraken zijn idd nooit voor niets, dus ik hoop dat daar een leuke verhaallijn uitkomt, ik vind de familie Huygens sowieso leuk, die mogen wel meer verhaallijnen krijgen!
Dan heb ik iets gemist. Welke twee andere kinderen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog iets horen over die 2 andere kinderen van Irene Huygens!
Ze hebben nu opeens 4 kinderen inplaats van 2 kan tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist. Welke twee andere kinderen?
Die twee dus. Ik had alleen gehoord dat ze ooit een abortus heeft gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ja, daar hebben we het ook over. Die ene abortus, niks over 2 kinderen, my bad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die twee dus. Ik had alleen gehoord dat ze ooit een abortus heeft gehad.
Da's idd heel slecht. Je kan best ff je adem inhouden als het niet al te lange shots zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef GSMboy het volgende:
Zojuist kijk ik (omdat ik er niet eerder aan was toe gekomen) de aflevering van afgelopen dinsdag..
Jezus... je ziet Dorothea gewoon ademen op dat bed. Je ziet die buik op en neer gaan...
Echt, heel realistisch maar weer
Normaliter stoppen ze dan een solide plaat onder je kleren zodat het ademen niet te zien is, of een ander trucje. Dat is namelijk tv, een en al trucage. Veel kan goedkoop, als je maar het trucje weet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's idd heel slecht. Je kan best ff je adem inhouden als het niet al te lange shots zijn.
Ok, maar ik noemde maar ff iets simpels.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef Perico het volgende:
[..]
Normaliter stoppen ze dan een solide plaat onder je kleren zodat het ademen niet te zien is, of een ander trucje. Dat is namelijk tv, een en al trucage. Veel kan goedkoop, als je maar het trucje weet.
Ja je hebt gelijk, je adem inhouden is dan wel het minste wat je kunt doen en erg low budgetquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ok, maar ik noemde maar ff iets simpels.
Idd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:25 schreef Michellee het volgende:
Omigod, die onderhandeling over de hypotheek....![]()
Rick heeft voor een kapitaal aan nieuwe spullen gekocht en komt er achter dat hij niet verzekerd is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:31 schreef Franubiz het volgende:
Ik snap da einde nie!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef kissa het volgende:
[..]
Rick heeft voor een kapitaal aan nieuwe spullen gekocht en komt er achter dat hij niet verzekerd is.
OMGquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef kissa het volgende:
[..]
Rick heeft voor een kapitaal aan nieuwe spullen gekocht en komt er achter dat hij niet verzekerd is.
Nou nu kreeg ik wel kippenvel!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Franubiz het volgende:
Dat liedje dat werd gedraaid tijdens dat Jef Dorothea in het ziekenhuis dood aantreft was echt heel irritant.
Op youtube, heb ik nu bij dat filmpje een andere *veel ontroerender* muziekje ondergezet.
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar ik vondt het zeker een stuk mooier dan dat er in GTST gebruikt werdt.. Je zou nog kunnen kiezen voor Afscheid van Marco B. dat nr. staat geloof ik op nr.1 bij begrafenissen....quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:51 schreef Blawh het volgende:
Mwah, dat nummer vind ik teveel Titanic om het in een andere serie/ film te gebruiken eigenlijk. Ik zie eerder Leo en Kate voorop de boot staan.
Dat is ook het probleem, muziekkeuze is subjectief. Je doet het zelden tot nooit goed voor alle kijkers.
Ja, alleen weer een beetje jammer dat Stefano maar 2 weken blijft. Ivm een speciale gebeurtenis komt ie 2 weken terug.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:00 schreef James1988 het volgende:
Stefano is welkom, hij is tenslotte een Sanders.
Dennis, Rik en Anita moeten voorgoed oprotten. Ze voegen niets toe. Godzijdank is dat babygezemel nu (voorlopig) over, door die 'vervroegde overgang'.
Ja precies. Waar is de vrolijkheid en de echte spanning? Ok, ik wil geen trutsscenes over romantische tafereeltjes tussen Barrrr en Floris. Ik hoef niet weg te kwijlen.quote:Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef Perico het volgende:
Betekent wel nog meer huilbuien, en zo wordt het depressieve gemiddelde wel erg hoog (wat het nu al weken is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |