Ze doet beetje teveel aan Dian denken. Maxime vindt ik wel mooier maar qua stijl enzo. Volgens mij hebben ze de garderobe van Dian gewoon aan Maxime gegeven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:13 schreef Lollifant het volgende:
Verder is het natuurlijk wel een heeeeeeeeele mooie vrouw!
Vast wel, anders werd het onlangs niet zo opvallend genoemd. Of semi-opvallend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog iets horen over die 2 andere kinderen van Irene Huygens!
Ja vind ik ook. Goed gecast ook qua gezinsleden die best op elkaar lijken. Heb het eerder gezegt: Dex en Wouter lijken ontzettend op elkaar. Moeder en dochter iets minder maar ik vind het geheel toch wel logisch.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Lollifant het volgende:
Zulke uitspraken zijn idd nooit voor niets, dus ik hoop dat daar een leuke verhaallijn uitkomt, ik vind de familie Huygens sowieso leuk, die mogen wel meer verhaallijnen krijgen!
Dan heb ik iets gemist. Welke twee andere kinderen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog iets horen over die 2 andere kinderen van Irene Huygens!
Ze hebben nu opeens 4 kinderen inplaats van 2 kan tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist. Welke twee andere kinderen?
Die twee dus. Ik had alleen gehoord dat ze ooit een abortus heeft gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:19 schreef Lollifant het volgende:
Ja, daar hebben we het ook over. Die ene abortus, niks over 2 kinderen, my bad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die twee dus. Ik had alleen gehoord dat ze ooit een abortus heeft gehad.
Da's idd heel slecht. Je kan best ff je adem inhouden als het niet al te lange shots zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef GSMboy het volgende:
Zojuist kijk ik (omdat ik er niet eerder aan was toe gekomen) de aflevering van afgelopen dinsdag..
Jezus... je ziet Dorothea gewoon ademen op dat bed. Je ziet die buik op en neer gaan...
Echt, heel realistisch maar weer
Normaliter stoppen ze dan een solide plaat onder je kleren zodat het ademen niet te zien is, of een ander trucje. Dat is namelijk tv, een en al trucage. Veel kan goedkoop, als je maar het trucje weet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's idd heel slecht. Je kan best ff je adem inhouden als het niet al te lange shots zijn.
Ok, maar ik noemde maar ff iets simpels.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:43 schreef Perico het volgende:
[..]
Normaliter stoppen ze dan een solide plaat onder je kleren zodat het ademen niet te zien is, of een ander trucje. Dat is namelijk tv, een en al trucage. Veel kan goedkoop, als je maar het trucje weet.
Ja je hebt gelijk, je adem inhouden is dan wel het minste wat je kunt doen en erg low budgetquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ok, maar ik noemde maar ff iets simpels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |