abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63914936
Vicky en Dex worden natuurlijk verliefd.
pi_63915124
Dat zal wel ja
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 20:48:22 #103
43556 miss_dynastie
pi_63915459
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Perico het volgende:
Bing: "Je laat je kind nu niet weghalen, het gebeurt niet".
Einde discussie
En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellen
pi_63916173
Leuke Aflevering!

Ik vond het wel leuk om te zien dat heel Sanders aan tafel zat. Op zo'n moment denk je wel: Stefano en Marcus erbij,dat zou nog leuker zijn geweest.

Ik hoop dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen, het is gewoon een leuk koppel!
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 21:13:34 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63916266
nee hoor, niet weer ludo en janine
nog even dan komen jef en barbara ook weer bij elkaar ofzo

jak
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 21:19:19 #106
43556 miss_dynastie
pi_63916471
Ik heb heel wat jaartjes nauwelijks gekeken en ze staat ook niet op gtst.nl, dusse: wie is die Kimberley waar Maxime het over had?
pi_63916915
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb heel wat jaartjes nauwelijks gekeken en ze staat ook niet op gtst.nl, dusse: wie is die Kimberley waar Maxime het over had?
Is dat niet de dochter van Marcus? Met dat donkere vrouwtje toen, oppas van Nina toen denk ik.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:35:24 #108
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63920862
Die Dex, volgens mij gaat ie Noudster heeeel erg boos maken
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_63920942
Lekker boeiend, Dex is in die korte tijd al een veel toffer personage gebleken dan Arnoudje.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:40:17 #110
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63921031
Dat is waar.

Ik irriteer me alleen wel enom aan Maxime. Alles lief en leuk, maar als iemand zich kut voelt, haal dan die fucking grijns van je gezicht
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_63921255
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is waar.

Ik irriteer me alleen wel enom aan Maxime. Alles lief en leuk, maar als iemand zich kut voelt, haal dan die fucking grijns van je gezicht
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door MikeTuinstra op 10-12-2008 23:53:19 ]
pi_63922758
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellen
Waren alle vrouwen maar zo makkelijk
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef Blawh het volgende:
Lekker boeiend, Dex is in die korte tijd al een veel toffer personage gebleken dan Arnoudje.
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 11 december 2008 @ 00:48:41 #113
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63923076
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.
Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudster ) en Vicky, zijn we van dat gedoe af.

4/5 december was wel mooi - maandag was weer KUT. Dinsdag niet helemaal gezien, vandaag was te doen.
pi_63923439
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:48 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudster ) en Vicky, zijn we van dat gedoe af.

4/5 december was wel mooi - maandag was weer KUT. Dinsdag niet helemaal gezien, vandaag was te doen.
Nee René moet achter Nina aangaan, zit hij zo met haar in een donkere kamer, hoort hij een vaag geluid, kijkt hij even achterom en staat Ludo daar ineens
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_63926620
Gisteravond gemist, is het de moeite waard om terug te kijken?
pi_63926782
het is nu op tv dus als achtergrond geluid is het best te doen
pi_63927165
Ik werk

Mwah, wie weet, straks als ik thuis kom of iets ff opzoeken dan maar
pi_63930363
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.
Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
Want zij is toch in een ander gezin opgevoedt.
  donderdag 11 december 2008 @ 13:48:15 #119
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_63932289
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoor
Conformists will be cast away by the tide of history
  donderdag 11 december 2008 @ 14:18:25 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63933041
quote:

[..]

Ik vind het ook een beetje verdacht, maar ik gun het Ludo wel, ... een lief zusje.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 11 december 2008 @ 14:43:47 #121
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63933708
Nee joh die is echt niet lief, gisteren na die kleffe speech van d'r keek ze echt heel erg evil, zo'n blik van: hahaha mijn plannetje gaat lukken!
of ben ik nou zo paranoia?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_63936853
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Murmeli het volgende:
Nee joh die is echt niet lief, gisteren na die kleffe speech van d'r keek ze echt heel erg evil, zo'n blik van: hahaha mijn plannetje gaat lukken!
of ben ik nou zo paranoia?
maar das juist leuk

als we dan toch niets te zien krijgen van de enorme crash die Dorothea maakte, motten we er zelf maar dingen bij gaan verzinnen.
pi_63937648
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Allang bedacht.
Mooi, ik stelde dit tijdens haar intrede namelijk ook al maar toen was een ieder nog van het tegendeel overtuigd. Omdat de zaken nu dusdanig lijken te escaleren gooi ik hem er nu vraagstelling subtiel weer even in, hoe men er in dit stadium 2 maand later tegenaan kijkt.

Ludo heeft een chique dame als zus puur omdat dit in zijn familieprofiel valt met hoofdreden om het gat van Dian Alberts als bitch op te vullen. Maar jouw theorie is uiteraard helemaal werkelijkheid, Ludo had heel goed een contrast van zichzelf als zus kunnen onderscheiden. Al is Maxime zoals het nu heet dan wel weer via Maximiliaan opgevoed.
pi_63938958
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef Liquidist het volgende:

[..]

wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoor
Ik begrijp een hoop maar dit gaat ook mij ff te ver.
pi_63940553
quote:

[..]

Het zou me niks verbazen als we hier te maken hebben met een nieuwe 'David Harkema' uit de koker van Martine Hafkamp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')