En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:19 schreef Perico het volgende:
Bing: "Je laat je kind nu niet weghalen, het gebeurt niet".
Einde discussie![]()
Is dat niet de dochter van Marcus? Met dat donkere vrouwtje toen, oppas van Nina toen denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb heel wat jaartjes nauwelijks gekeken en ze staat ook niet op gtst.nl, dusse: wie is die Kimberley waar Maxime het over had?
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is waar.
Ik irriteer me alleen wel enom aan Maxime. Alles lief en leuk, maar als iemand zich kut voelt, haal dan die fucking grijns van je gezicht
Waren alle vrouwen maar zo makkelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zij als een volgzaam kipje die afspraak afbellen
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:37 schreef Blawh het volgende:
Lekker boeiend, Dex is in die korte tijd al een veel toffer personage gebleken dan Arnoudje.
Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudsterquote:Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dex is de loser van de familie Huygens en ongeveer even 'tof' als Noud. Maar Vicky is nog veel te lief om nu al de slet van de serie uit te gaan hangen, dus laat haar nog maar even braaf bij Noud blijven.
Nee René moet achter Nina aangaan, zit hij zo met haar in een donkere kamer, hoort hij een vaag geluid, kijkt hij even achterom en staat Ludo daar ineensquote:Op donderdag 11 december 2008 00:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dex, Noud en Vicky zijn allemaal kut. Maar Dex is het minst kutte. Ik hoop dat René niet Laura gaat afslachten, maar Noud (Noudster) en Vicky, zijn we van dat gedoe af.
4/5 december was wel mooi - maandag was weer KUT. Dinsdag niet helemaal gezien, vandaag was te doen.
Allang bedacht.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.
wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
Want zij is toch in een ander gezin opgevoedt.
Ik vind het ook een beetje verdacht, maar ik gun het Ludo wel, ... een lief zusje.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Iemand hier trouwens ook de gedachten dat Maxime wellicht toch niet helemaal is wie ze beweert te zijn of in ieder geval andere intenties heeft? Het is een in mijn optiek té blije bedoening voor het bitchy karakter dat aangekondigd werd. 35 jaar onder andere identiteit en nu een Sanders zo blij haar grote broer met familie en aanhang van wie ze tot verkort het bestaan nog niet eens afwist zonder greintje achterdocht in de armen te sluiten. Wel een leuk personage verder in haar presentatie zoals ze dat nu doet, die grijns is evil en vind ik dan juist weer leuk.
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Murmeli het volgende:
Nee joh die is echt niet lief, gisteren na die kleffe speech van d'r keek ze echt heel erg evil, zo'n blik van: hahaha mijn plannetje gaat lukken!
of ben ik nou zo paranoia?
Mooi, ik stelde dit tijdens haar intrede namelijk ook al maar toen was een ieder nog van het tegendeel overtuigd. Omdat de zaken nu dusdanig lijken te escaleren gooi ik hem er nu vraagstelling subtiel weer even in, hoe men er in dit stadium 2 maand later tegenaan kijkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Allang bedacht.
Ik vertrouw haar niet, ze lijkt ook toevallig veel op Ludo. Kunst, chique, klasse enzo wat ze uitstraald.
Waarom heeft Ludo geen zus die heel slonzig is en zich inzet voor arme kindertjes of dieren ofzo?
Want zij is toch in een ander gezin opgevoedt.
Ik begrijp een hoop maar dit gaat ook mij ff te ver.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:48 schreef Liquidist het volgende:
[..]
wat hebben aardappels daar nou weer mee te maken? Ik weet niet hoe je kan redeneren dat stamppot uit 90% aardappels bestaat hoor
Het zou me niks verbazen als we hier te maken hebben met een nieuwe 'David Harkema' uit de koker van Martine Hafkamp.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:47 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |