quote:
No problemo, altijd blij om iemand even uit de brand te kunnen helpen. Bij wijze van dan haha.

En dan even even mijn optiek over de huidige koers van Janine. Janine is absoluut goed fout bezig maar let wel een personage kan niet altijd leuk zijn. Het is wel zo realistisch dat ze nu eens niet op de gangbare gepaste manier reageert aangezien je dit in werkelijkheid ook zult tegenkomen. Een eigen ego die het verdriet van naasten overschaduwt. Ik zou dan ook zeker niet meteen willen roepen dat ze er maar uit moet nu ze zich niet naar standaard verhouding gedraagt, in tegenstelling tot vind ik het eigenlijk vrij verfrissend. De soap moet allerlei karakteristieken kunnen vertalen naar de kijker toe dus hierbij ook deze. Wat dat betreft goed bezig zou ik zo zeggen.
Feit is dat Janine toch gewoon meer op Ludo lijkt dan ze tot nu toe heeft ingezien. Ze zijn na al die jaren samenzijn gewoon naar elkaar toegegroeid. Aannemelijk oogpunt van de schrijvers om ze dusdanig weer nader tot elkaar te brengen met target uiteindelijke vereniging. Nou hoop ik weliswaar niet dat dit wederom een enorm knipperlicht word, wat mij betreft komen ze weer bij elkaar maar laat het dan AUB ook zo. Anders blijft hetzelfde zich herhalen en daar ben ik geen voorstander van. Zo komen Ludo en Janine opnieuw tezamen dus.
[ Bericht 2% gewijzigd door MikeTuinstra op 16-12-2008 23:16:14 ]