abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64068132
Dex is echt een mongool aan het worden zeg.
Vond het verder wel een mooie aflevering, vind het 'gedoe' rondom Dorothea niet perse nutteloos, het is interessant om te zien hoe paranoia Janine wordt en dat wijvengroepje hierdoor uit elkaar valt.
pi_64068155
Die vooruitblikken met Dex.
pi_64068240
Bij mij kan Dex niets meer fout doen.
Waarom valt hij op zo'n trutje als Vicky, hij lijkt me eerder iemand met een stoere meid en ruig enzo.
pi_64068300
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:22 schreef vencodark het volgende:

En nu Janine zo alleen gefilmd werd...vond ik het toch wel beetje zielig.
Ik had precies dezelfde gedachte. Vond het ook wel een beetje zielig zo...
Als ik janine was, zou ik Barbara mijn huis uit schoppen
pi_64068332
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik had precies dezelfde gedachte. Vond het ook wel een beetje zielig zo...
Als ik janine was, zou ik Barbara mijn huis uit schoppen
Als ik Janine was zou ik helemaal niets meer zeggen en gewoon lekker gaan verhuizen naar een warm oord.
pi_64068447
Nee Janine moet er wel in blijven.

Toch ook wel een klein beetje logisch dat ze bang is dat Jef er wat van zegt? Dat zou ik ook zijn.
pi_64069184
janine
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_64071959
Janine moet gewoon weer terug gaan naar Ludo. Ze kan niets zonder Ludo, ze is niets zonder Ludo en zal nooit wat worden zonder Ludo.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_64074045
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:40 schreef Frey het volgende:

[..]

Bedankt.

Laura bij de begrafenis van Lotje.
Jette.
No problemo, altijd blij om iemand even uit de brand te kunnen helpen. Bij wijze van dan haha.

En dan even even mijn optiek over de huidige koers van Janine. Janine is absoluut goed fout bezig maar let wel een personage kan niet altijd leuk zijn. Het is wel zo realistisch dat ze nu eens niet op de gangbare gepaste manier reageert aangezien je dit in werkelijkheid ook zult tegenkomen. Een eigen ego die het verdriet van naasten overschaduwt. Ik zou dan ook zeker niet meteen willen roepen dat ze er maar uit moet nu ze zich niet naar standaard verhouding gedraagt, in tegenstelling tot vind ik het eigenlijk vrij verfrissend. De soap moet allerlei karakteristieken kunnen vertalen naar de kijker toe dus hierbij ook deze. Wat dat betreft goed bezig zou ik zo zeggen.

Feit is dat Janine toch gewoon meer op Ludo lijkt dan ze tot nu toe heeft ingezien. Ze zijn na al die jaren samenzijn gewoon naar elkaar toegegroeid. Aannemelijk oogpunt van de schrijvers om ze dusdanig weer nader tot elkaar te brengen met target uiteindelijke vereniging. Nou hoop ik weliswaar niet dat dit wederom een enorm knipperlicht word, wat mij betreft komen ze weer bij elkaar maar laat het dan AUB ook zo. Anders blijft hetzelfde zich herhalen en daar ben ik geen voorstander van. Zo komen Ludo en Janine opnieuw tezamen dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door MikeTuinstra op 16-12-2008 23:16:14 ]
pi_64074548
Het viel mij op dat het zo zonnig en warm was tijdens de begrafenis, en alle bomen zaten nog goed in het blad
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:54:23 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64075576
dex spoort echt niet! misschien wordt dat wel de nieuwe slechterik
had wel gehoopt dat rené nog een geintje kwam uithalen op de begrafenis...
Ik vond Janine helemaal niet zielig toen ze moest achterblijven... misschien gaat ze nu huilen bij ludo en gaan ze dan samen vuile plannetjes beramen, gheghe...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 17 december 2008 @ 00:00:36 #262
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64075765
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:32 schreef Shreyas het volgende:
Matige aflevering, dat gedoe omtrent Dorothea duurt me allemaal te lang. En komen er nou net zoveel trieste en goedkope scčnes waarin Dex en Vicky 'toevallig' samenkomen, tot ze ook echt wat met elkaar krijgen?
Ik heb trouwens wederom kunnen waarnemen hoe slecht Charlie acteert eigenlijk, echt een beetje niveau Lorena, beide zitten er wellicht alleen maar in vanwege hun uiterlijk, want acteren kunnen ze echt niet
QFT.

Vooral dat gedoe met Dorothea, hoop dat nu de begravenis voorbij is, er weer wat actie komt omtrent René.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 00:29:23 #263
43556 miss_dynastie
pi_64076449
Ik vond de interactie tussen Jef en Barbara bij de kist heel mooi, hoe Barbara zonder woorden vraagt of ze er mag staan en Jef een handgebaar maakt dat het oké is. Echt heel prachtig vond ik.
pi_64076466
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:54 schreef Murmeli het volgende:
dex spoort echt niet! misschien wordt dat wel de nieuwe slechterik
had wel gehoopt dat rené nog een geintje kwam uithalen op de begrafenis...
Ik vond Janine helemaal niet zielig toen ze moest achterblijven... misschien gaat ze nu huilen bij ludo en gaan ze dan samen vuile plannetjes beramen, gheghe...
Je las enige tijd geleden toch ook dat hij eigenlijk het kind van Martine Hafkamp en Rolf Huygens dus geadopteerd door Martijn en Irene was? Destijds nog gehandicapt levend als kasplant maar hoe miraculeus dan ook nu geheel hersteld. Aldus zo'n Wikipedia flutspoiler. Kunnen ze nog wat van leren bij tijden tourwens, dat Wikipedia. Fan input blijkt over het algemeen veel effectiever dan de dufheid die de schrijvers voor ogen hebben. Maar afijn, wél beter dan iedereen maar neutraal maken dit al gaat Dex met huppelmeisje Vicky als doel en die hele verhaallijn totaal echt nergens over.

[ Bericht 1% gewijzigd door MikeTuinstra op 17-12-2008 00:37:17 ]
pi_64094028
komen bing en sjors weer samen?
pi_64098525
Dex
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_64098661
Dex die Vicky probeert te versieren
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 17 december 2008 @ 20:15:02 #268
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64098836
Bing geeft autisten een slechte naam!
Als ik Ronja was, zette ik er gewoon zelf de stofzuigerslang op.

Dex = baas ... hahaha zijn gespierde torso tonen en naakt bij Vicky willen kruipen, hohoho...
pi_64098936
Dex.
pi_64099159
Ik vind Stanley echt geweldig
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_64099257
John Mayer!
pi_64099297
Jezus man, elke dag die irritante k.. muziek!! Zo kan ik ook wel een half uur GTST vullen, echt zwak dit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64099442
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Jezus man, elke dag die irritante k.. muziek!! Zo kan ik ook wel een half uur GTST vullen, echt zwak dit
erg irritant jah!
  woensdag 17 december 2008 @ 20:32:54 #274
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64099470
Slechte aflevering
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  woensdag 17 december 2008 @ 21:36:58 #275
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_64101861
Eens met bovenstaand commentaar: domme muziek weer en een zeer matige aflevering. Wat een gezeur zeg....
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')