Andre Brilleman de tweedequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij hangt in A'dam met de zwaarste criminelen. Gwenette M. is één van de ergste criminelen uit Amsterdam en is/was sponsor van Badr Hari. Er komt een dag dat hij kogels moet koppen; mark my words.
Dat somt mijn avond wel goed samen ja... Beetje een anti-climax zo met shownieuws (quote:Op zondag 7 december 2008 01:34 schreef BB-boy het volgende:
Het is gewoon een agressieve kut marokkaan
Ik kan enorm genieten van zijn agressieve stijl, maar niet als hij van deze smerige streken uithaalt. En dan ook nog dat belachelijke interview
ps: sbs smerige knakenzender met je kanker shownieuws en verneukte K1 uitzending. Doe ons allen een plezier en koop nooit meer de rechten.
Was dat in de finale?quote:Op zondag 7 december 2008 01:39 schreef Bootyliciousness het volgende:
Mensen jullie kunnen overdrijven zeg! Alsof het de eerste keer is dat dit gebeurt! Toevallig 2 jaar terug ook met Remi maar dan VS Sapp, zelfde situatie.
quote:Op zondag 7 december 2008 02:03 schreef SHE het volgende:
Ik heb zitten janken!
En het interesseert me geen flikker wat de wereld van vechtsporten vindt, wat mij wel interesseert is het feit dat deze lowlife van een prachtige, professionele sport een ordinair straatgevecht heeft gemaakt![]()
Ik hoop dat Badr nooit meer vecht; hij is een onwaardige straathond, die niet alleen zichzelf, maar ook Remy en miljoenen kijkers een mooie wedstrijd heeft ontnomen.!
quote:
En of hij de rekening gaat betalen. Hij hangt alleen met foute mensen, is zelf een foute klootzak en zit in een foute wereld. Dat gaat absoluut fout.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij hangt in A'dam met de zwaarste criminelen. Gwenette M. is één van de ergste criminelen uit Amsterdam en is/was sponsor van Badr Hari. Er komt een dag dat hij kogels moet koppen; mark my words.
Sapp, dat is nog zo'n mongool. Tering, een aardappel heeft een betere techniek.quote:Op zondag 7 december 2008 01:39 schreef Bootyliciousness het volgende:
Mensen jullie kunnen overdrijven zeg! Alsof het de eerste keer is dat dit gebeurt! Toevallig 2 jaar terug ook met Remi maar dan VS Sapp, zelfde situatie.
Ik kon inderdaad ook wel janken. Vuile bitch is 't. Als ik 'em zie vlieg ik 'em aan. Ook al trapt ie me waarschijnlijk de kanker inquote:Op zondag 7 december 2008 02:03 schreef SHE het volgende:
Ik heb zitten janken!
En het interesseert me geen flikker wat de wereld van vechtsporten vindt, wat mij wel interesseert is het feit dat deze lowlife van een prachtige, professionele sport een ordinair straatgevecht heeft gemaakt![]()
Ik hoop dat Badr nooit meer vecht; hij is een onwaardige straathond, die niet alleen zichzelf, maar ook Remy en miljoenen kijkers een mooie wedstrijd heeft ontnomen.!
quote:
Hier moest ik ook gelijk aan denken. Het is gewoon een straatvechter in de ring.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:41 schreef Zwansen het volgende:
Soort Mike Tyson figuur. Gevaar voor de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |