Heel jammer inderdaad. Zonde van zoveel talent.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jammer dat meneer Hari dat verschil nog wel is uit het oog verliest.
Hij krijgt eerst een gele kaart en dan een rode. Dat is dan toch een DQ neem ik aan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:53 schreef Reddiablo het volgende:
dus hij krijgt geen DQ?
en hij ownt eigenlijk die Bonjasky ook nog eens hoewel die na 1 tik in een keer lag, die Bonjasky heeft in round one geloof ik maar EEN rake tik uitgedeelt, gaat 'ie down
Maar raar dus dat 'ie door hakt, terwijl 'ie hem eigenlijk in z'n zak heeft.
Lame dat het een gele kaart is ipv van een DQ. Rare regels in deze vechtsport.
Oh uiteindelijk toch wel, omdat die Bonjasky niet meer doorkan, nou... vooruit
Dat tik ik toch ook????quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij krijgt eerst een gele kaart en dan een rode. Dat is dan toch een DQ neem ik aan?
Ja, ik lees nu de laatste zin van je post goed.quote:
Ja, hij kwam me al zo bekend voor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:45 schreef Roux het volgende:
Lijkt die Brian wel uit de gouden kooi toendertijd
Mixed Martial Arts.quote:
die stond er eerst niet dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik lees nu de laatste zin van je post goed.
Nuttige bijdrage, dankje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:01 schreef Mortde het volgende:
Ik vind boksen een stuk intressanter dan MMA/Kickboksen
Maar dan was mijn reactie toch logisch?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die stond er eerst niet dus dat kan kloppen
ho ho hou mij er buiten. het is niet mijn post, ik wou ook op hem reageren namelijk en weet zeker dat die zin er eerst niet bij stondquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan was mijn reactie toch logisch?In je post ging je ervan uit dat hij een gele kaart had en geen DQ en ik typte dat hij wel ge-DQ'd was.
Noemden ze dat vroeger niet Free Fight?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage, dankje.
Zwansen: http://en.wikipedia.org/wiki/Mixed_martial_arts
Hmmm. Free Fight is wel wat anders. Beperkt grondvechten etc.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Noemden ze dat vroeger niet Free Fight?
Ja klopt, ik zat te tikken terwijl ik zat te kijken en toen kreeg 'ie alleen geel. Wat ik onzin vind.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan was mijn reactie toch logisch?In je post ging je ervan uit dat hij een gele kaart had en geen DQ en ik typte dat hij wel ge-DQ'd was.
Ik zit weer goed op te letten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ho ho hou mij er buiten. het is niet mijn post, ik wou ook op hem reageren namelijk en weet zeker dat die zin er eerst niet bij stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |