abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:30:34 #61
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63814643
en dan ook nog Weber en Bauer, pfffffffffff!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_63814934
Lamme k*tzender dat SBS zeg!!! Schiet nou es op met die K1!! Staat me bij dat er eerder iets was met een uitzending van de K1, toen verviel de laatste parij geloof ik.... reclame en toen opeens geen K1 meer.
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_63814956
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang gaat dat Shownieuws nog door? De finale zou om 23.17 uur beginnen. Het is al bijna 23.30 uur. Ik heb het al gezien maar ik wil het graag zien met commentaar dat ik kan verstaan.
Je kan 't volledig op sbs6.nl kijken hoor, met Nederlands commentaar en al. Zonder reclames ook dus.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63814977
Wat kan mij het verrotten dat Froukje de Both op het punt staat een kindje te baren
X
X
X
pi_63815210
Wat zonde! Terwijl hij zo goed bezig was, maar soms kun je moeilijk je emoties inhouden. Maar hoe zit dat dan met dit:

Die mutant (Choi Hong Man) was niet gediskwalificeerd, terwijl dit beduidend erger was! En die scheids kwam er wel erg laat tussen!
pi_63815381
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:54 schreef Bootyliciousness het volgende:
Wat zonde! Terwijl hij zo goed bezig was, maar soms kun je moeilijk je emoties inhouden. Maar hoe zit dat dan met dit:

Die mutant (Choi Hong Man) was niet gediskwalificeerd, terwijl dit beduidend erger was! En die scheids kwam er wel erg laat tussen!
Andere sport.
pi_63815458
Was dat dan geen K1 fight? Ik ken die gast alleen maar namelijk van K1. Enlighten me
pi_63815490
quote:
Op zondag 7 december 2008 00:05 schreef Bootyliciousness het volgende:
Was dat dan geen K1 fight? Ik ken die gast alleen maar namelijk van K1. Enlighten me
K1 organiseert ook MMA partijen. Wiki/Google op K1 Dynamite.
pi_63815536
Ik heb het al gechecked en inderdaad dit was een MMA. Thanks anyway!
pi_63815640
En toen was het geluid weg....
X
X
X
pi_63815655
En toen viel het geluid uit
SBS

Ben wel benieuwd naar de reactie van Fred Royers in de finale.
pi_63815702
SBS ja
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_63815712
En weer het geluid
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_63815915
Raar dat je dan niet gediskwalificeerd wordt...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 7 december 2008 @ 01:09:15 #75
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63816529
Badr moet sowieso wat aan zijn arrogante houding doen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63816769
Begint al goed, SBS6 met dat kutgeluidsprobleem
Maar wat Hari flikte vind ik absoluut niet kunnen, zijn commentaar na afloop ook, belachelijk! Als ie zo van knokken houdt, ook op de grond, waarom gaat ie dan geen kooigevechten doen? Schande voor de sport dit.
† The 3 Kings †
pi_63816912
Het is gewoon een agressieve kut marokkaan

Ik kan enorm genieten van zijn agressieve stijl, maar niet als hij van deze smerige streken uithaalt. En dan ook nog dat belachelijke interview

ps: sbs smerige knakenzender met je kanker shownieuws en verneukte K1 uitzending. Doe ons allen een plezier en koop nooit meer de rechten.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63816950
De hele avond zit je te wachten op die laatste ronde vh toernooi waar ze volledig los zullen gaan voor de titel en dan dit

Heb er geen eens woorden voor hoe zo'n achterlijk figuur die Hari is. En ik juichte hem eerst nog toe omdat ie zo mooi vocht.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_63817006
Mensen jullie kunnen overdrijven zeg! Alsof het de eerste keer is dat dit gebeurt! Toevallig 2 jaar terug ook met Remi maar dan VS Sapp, zelfde situatie.
pi_63817020
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij hangt in A'dam met de zwaarste criminelen. Gwenette M. is één van de ergste criminelen uit Amsterdam en is/was sponsor van Badr Hari. Er komt een dag dat hij kogels moet koppen; mark my words .
Andre Brilleman de tweede
MOKUM XXX RATED
pi_63817023
quote:
Op zondag 7 december 2008 01:34 schreef BB-boy het volgende:
Het is gewoon een agressieve kut marokkaan

Ik kan enorm genieten van zijn agressieve stijl, maar niet als hij van deze smerige streken uithaalt. En dan ook nog dat belachelijke interview

ps: sbs smerige knakenzender met je kanker shownieuws en verneukte K1 uitzending. Doe ons allen een plezier en koop nooit meer de rechten.
Dat somt mijn avond wel goed samen ja... Beetje een anti-climax zo met shownieuws ( ), kut geluid en een kutmarokkaan.
pi_63817041
quote:
Op zondag 7 december 2008 01:39 schreef Bootyliciousness het volgende:
Mensen jullie kunnen overdrijven zeg! Alsof het de eerste keer is dat dit gebeurt! Toevallig 2 jaar terug ook met Remi maar dan VS Sapp, zelfde situatie.
Was dat in de finale?
pi_63817114
Maakt niet uit! Daar gaat het niet om.. mensen doen hier alsof het de eerste keer is dat zoiets gebeurd is. It shouldn't have maar het is nu eenmaal gebeurd, people loose their temper en dat zie je vaker terug in verschillende vechtsporten. Die jongen heeft nog veel te leren en een van die dingen is zijn woede in controle te houden.
  zondag 7 december 2008 @ 02:00:00 #84
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63817337
schande voor de sport

En Booty, het maakt nogal wat uit dat dit op het grootste kickboks tournooi ter wereld was. In de finale ook nog eens na een echt bizar goed tournooi. Dat hij vervolgens geen spijt heeft en niet weet of het in de toekomst nooit meer zal gebeuren is echt te schandalig voor woorden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 7 december 2008 @ 02:03:17 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63817382
Ik heb zitten janken!

En het interesseert me geen flikker wat de wereld van vechtsporten vindt, wat mij wel interesseert is het feit dat deze lowlife van een prachtige, professionele sport een ordinair straatgevecht heeft gemaakt

Ik hoop dat Badr nooit meer vecht; hij is een onwaardige straathond, die niet alleen zichzelf, maar ook Remy en miljoenen kijkers een mooie wedstrijd heeft ontnomen.

!
pi_63817418
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:03 schreef SHE het volgende:
Ik heb zitten janken!

En het interesseert me geen flikker wat de wereld van vechtsporten vindt, wat mij wel interesseert is het feit dat deze lowlife van een prachtige, professionele sport een ordinair straatgevecht heeft gemaakt

Ik hoop dat Badr nooit meer vecht; hij is een onwaardige straathond, die niet alleen zichzelf, maar ook Remy en miljoenen kijkers een mooie wedstrijd heeft ontnomen.

!

pi_63817420
quote:
Op zondag 7 december 2008 02:03 schreef SHE het volgende:
Ik heb zitten janken!

!
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  zondag 7 december 2008 @ 02:07:47 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63817454
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij hangt in A'dam met de zwaarste criminelen. Gwenette M. is één van de ergste criminelen uit Amsterdam en is/was sponsor van Badr Hari. Er komt een dag dat hij kogels moet koppen; mark my words .
En of hij de rekening gaat betalen. Hij hangt alleen met foute mensen, is zelf een foute klootzak en zit in een foute wereld. Dat gaat absoluut fout.

Dit is geen sporter, dit is een vieze straathond. Een bastaard.
  zondag 7 december 2008 @ 02:13:30 #89
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_63817539
quote:
Op zondag 7 december 2008 01:39 schreef Bootyliciousness het volgende:
Sapp, dat is nog zo'n mongool. Tering, een aardappel heeft een betere techniek.
pi_63817798
Sapp is zeker een mongool.. maar ik nam die wedstrijd alleen als voorbeeld om aan te tonen dat dit soort dingen vaker gebeuren. Het zou niet moeten gebeuren maar ik kan niet tegen die schaapachtige reacties die hier ten toon worden gesteld. Voor de duidelijkheid: Ik ben het totaal eens met zijn diskwalificatie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')