Nou nou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes. Al ligt ie op het spoor met een intercity op de loer.
Stevens --> Schalkequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:34 schreef Zwansen het volgende:
Hup Groningen! Laat het maar 0-5 worden. Kijken of er dan wel iets kan veranderen.
PSV was toch jouw 2de club"?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is het Manco van PSV![]()
![]()
![]()
Wat een ploeg dat Groningen, ze ownen psv zo ergggg![]()
![]()
Nu ben je weer tegen PSV?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
![]()
![]()
AZ was echt een stuk sterker trouwens. Enorm niveau verschil.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
En nu heeft hij het ingeruild voor Groningen
Doet me beetje aan een Feyenoorder denken dit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten geblazen dit.
Volendam kan inderdaad ieder kneuzenteam van winnen. Oh, wacht....quote:
Komt dus helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja nu wel
------ Bakkal - Simons
Manco - Amrabat - Doedelzak
---------- Lazovic
Gelukkig spelen wij morgen pas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doet me beetje aan een Feyenoorder denken dit.
Eerst kijken wat je concurrent heeft gedaan en dan pas kijken wat je eigen club doet.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten geblazen dit.
Ajax komt morgen in actie. Voor nu staat me niets in de weg om van deze slachting te genieten. Dus laat me.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doet me beetje aan een Feyenoorder denken dit.
Eerst kijken wat je concurrent heeft gedaan en dan pas kijken wat je eigen club doet.
Speelt prima vandaag, en die goal is goed voor zijn zelfvertrouwen.quote:
Vertelquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:41 schreef _Mike_ het volgende:
Nog 8 tegendoelpunten voor PSV en ik krijg een kratje van DAM.
In winterstop maar van clubs ruilen? Jullie Isaak, PSV Timmer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Die 0-2 wat een fout van de isaak
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten geblazen dit.
Als zelfs Feyenoord al in de buurt begint te komenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Groningen wint, nog maar 3 punten achter op PSV.
( Morgen dan wel winnen van Graafschap)
Selectie van Feyenoord en PSV doet echt niet veel van elkaar onder hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als zelfs Feyenoord al in de buurt begint te komen...
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tatatata
Schoen opeten #6: Sambal bij?![]()
Ik krijg dan wel minstens 1 biertje van je he!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tatatata
Schoen opeten #6: Sambal bij?![]()
PSV heeft het slechtste seizoen sinds 20? jaar. En alsnog staan ze 6 punten voor op Feyenoord. Wees er idd maar trots op dat jullie een gelijkwaardige selectie hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:46 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Selectie van Feyenoord en PSV doet echt niet veel van elkaar onder hoor.
Whehe, als DAM zijn belofte na komt wel jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik krijg dan wel minstens 1 biertje van je he!
whehequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV heeft het slechtste seizoen sinds 20? jaar. En alsnog staan ze 6 punten voor op Feyenoord. Wees er idd maar trots op dat jullie een gelijkwaardige selectie hebben.
Ben ik er trots op dan? Leer eens begrijpend lezen ofzo, kneusje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV heeft het slechtste seizoen sinds 20? jaar. En alsnog staan ze 6 punten voor op Feyenoord. Wees er idd maar trots op dat jullie een gelijkwaardige selectie hebben.
Je wordt gewoon gepwndquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Ben ik er trots op dan? Leer eens begrijpend lezen ofzo, kneusje.
Ik word gewat?quote:
Gewoon hopen dat PSV niet op doel schiet...quote:
Doen ze het toch...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat PSV niet op doel schiet...
Hehe.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOUDEN WISSEL VAN STEVENS BESTE COACH OOIT!!
goed gezien...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:00 schreef detulp050 het volgende:
We kunnen wel inpakken. Alle ruimte voor PSV nu, dat zie je gewoon aankomen
Jij weet niet eens waar het stadion staat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien moet ik maar trainer van PSV worden? Alles beter dan Stevens toch?
Een 2-3 in de laatste minuut zou ik nu erger vinden dan 0-4.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:03 schreef Chadi het volgende:
Groningen gaat hem alsnog winnen hoorWel leuk zo
In Geldrop tochquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar het stadion staat.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:03 schreef Zwansen het volgende:
Hoezo effectief. PSV geeft ff gas en vliegt erover heen. Wat een klasbakken.
Ze lijken maar 1 helft goed te kunnen ballenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:03 schreef _Mike_ het volgende:
Haha, die clubs uit het noorden zijn lekker bezig.
Tot dan is het Stevensief geblazen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef Zwansen het volgende:
Moet PSV eerst op 2-0 achterstand staan om te gaan voetballen ofzo?
En 1-0 AZ.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh joh, AZ is ook al 20 min bezig.
En ze scoren ook net weer als ik er iets van zeg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh joh, AZ is ook al 20 min bezig.
Nee, Huub heeft z'n harses aan het werk gezet en Bakkal en Amrabat voor Wuytens en Nijland gebracht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef Rucebo het volgende:
Huub heeft ze gewoon kapotgescholden in de rust...
Dat dusquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef noxious het volgende:
[..]
Nee, Huub heeft z'n harses aan het werk gezet en Bakkal en Amrabat voor Wuytens en Nijland gebracht.
Of slecht van Groningen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Knap van psv.
Dat ook, onbegrijpelijk dat hij niet met deze mensen start...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef noxious het volgende:
[..]
Nee, Huub heeft z'n harses aan het werk gezet en Bakkal en Amrabat voor Wuytens en Nijland gebracht.
Had al met 2 keer geel eraf gemogen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manco mag er nog wel in voor Doedelzak...
Doe maar knap van PSV.quote:
quote:
Oké. Ik heb geen beeld. Ik moet het met de info van dit topic doenquote:
Dan kost hij ons mooi het kampioenschap...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:10 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Drama daardoor staaf PSV voor. Kortom
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerder de verdediging van PSVFCG.
Te laat. Wedstrijd is gespeeld.quote:
Ik heb er speciaal voor ingelogdquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:15 schreef LuNaTiC het volgende:
briljant die eerste pagina's van dit topic
Ja, dat mag inderdaad wel gezegd worden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Knap hoor van psv, respect.
Bij alle 4 de doelpunten betrokken. Hij mag er zelf ook wel eentje maken.quote:
Of 2.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij alle 4 de doelpunten betrokken. Hij mag er zelf ook wel eentje maken.
True.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Tja... Wuytens en Nijland of Bakkal en Amrabat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef Wooldoor het volgende:
Wel knap maar het zegt meer wat over die eerste helft, zit aardig wat mis daar
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:22 schreef FritsVanEgters het volgende:!
Ik zie het al voor me hoe jij thuis kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zag teletekst live verspringen naar 4-2 in de koffieshopquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe jij thuis kwam
Grinnekend was ie al de feestbiertjes aan het inslaan..quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe jij thuis kwam
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Grinnekend was ie al de feestbiertjes aan het inslaan..
Het kan nogquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
En meteen 5-1 ... knal van poepon
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou lullig terecht zijn trouwens als het nog 4-4 wordt
bijna allemaal fouten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:23 schreef Putdeksels het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem lopen dan, de baas.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Grinnekend was ie al de feestbiertjes aan het inslaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |