Nou nou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes. Al ligt ie op het spoor met een intercity op de loer.
Stevens --> Schalkequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:34 schreef Zwansen het volgende:
Hup Groningen! Laat het maar 0-5 worden. Kijken of er dan wel iets kan veranderen.
PSV was toch jouw 2de club"?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is het Manco van PSV![]()
![]()
![]()
Wat een ploeg dat Groningen, ze ownen psv zo ergggg![]()
![]()
Nu ben je weer tegen PSV?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
![]()
![]()
AZ was echt een stuk sterker trouwens. Enorm niveau verschil.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
En nu heeft hij het ingeruild voor Groningen
Doet me beetje aan een Feyenoorder denken dit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten geblazen dit.
Volendam kan inderdaad ieder kneuzenteam van winnen. Oh, wacht....quote:
Komt dus helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja nu wel
------ Bakkal - Simons
Manco - Amrabat - Doedelzak
---------- Lazovic
Gelukkig spelen wij morgen pas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doet me beetje aan een Feyenoorder denken dit.
Eerst kijken wat je concurrent heeft gedaan en dan pas kijken wat je eigen club doet.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten geblazen dit.
Ajax komt morgen in actie. Voor nu staat me niets in de weg om van deze slachting te genieten. Dus laat me.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doet me beetje aan een Feyenoorder denken dit.
Eerst kijken wat je concurrent heeft gedaan en dan pas kijken wat je eigen club doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |