Nou nou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes. Al ligt ie op het spoor met een intercity op de loer.
Stevens --> Schalkequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:34 schreef Zwansen het volgende:
Hup Groningen! Laat het maar 0-5 worden. Kijken of er dan wel iets kan veranderen.
PSV was toch jouw 2de club"?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is het Manco van PSV![]()
![]()
![]()
Wat een ploeg dat Groningen, ze ownen psv zo ergggg![]()
![]()
Nu ben je weer tegen PSV?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
![]()
![]()
AZ was echt een stuk sterker trouwens. Enorm niveau verschil.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
En nu heeft hij het ingeruild voor Groningen
Doet me beetje aan een Feyenoorder denken dit.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten geblazen dit.
Volendam kan inderdaad ieder kneuzenteam van winnen. Oh, wacht....quote:
Komt dus helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja nu wel
------ Bakkal - Simons
Manco - Amrabat - Doedelzak
---------- Lazovic
Gelukkig spelen wij morgen pas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doet me beetje aan een Feyenoorder denken dit.
Eerst kijken wat je concurrent heeft gedaan en dan pas kijken wat je eigen club doet.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten geblazen dit.
Ajax komt morgen in actie. Voor nu staat me niets in de weg om van deze slachting te genieten. Dus laat me.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doet me beetje aan een Feyenoorder denken dit.
Eerst kijken wat je concurrent heeft gedaan en dan pas kijken wat je eigen club doet.
Speelt prima vandaag, en die goal is goed voor zijn zelfvertrouwen.quote:
Vertelquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:41 schreef _Mike_ het volgende:
Nog 8 tegendoelpunten voor PSV en ik krijg een kratje van DAM.
In winterstop maar van clubs ruilen? Jullie Isaak, PSV Timmer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Die 0-2 wat een fout van de isaak
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten geblazen dit.
Als zelfs Feyenoord al in de buurt begint te komenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Groningen wint, nog maar 3 punten achter op PSV.
( Morgen dan wel winnen van Graafschap)
Selectie van Feyenoord en PSV doet echt niet veel van elkaar onder hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als zelfs Feyenoord al in de buurt begint te komen...
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tatatata
Schoen opeten #6: Sambal bij?![]()
Ik krijg dan wel minstens 1 biertje van je he!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tatatata
Schoen opeten #6: Sambal bij?![]()
PSV heeft het slechtste seizoen sinds 20? jaar. En alsnog staan ze 6 punten voor op Feyenoord. Wees er idd maar trots op dat jullie een gelijkwaardige selectie hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:46 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Selectie van Feyenoord en PSV doet echt niet veel van elkaar onder hoor.
Whehe, als DAM zijn belofte na komt wel jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik krijg dan wel minstens 1 biertje van je he!
whehequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV heeft het slechtste seizoen sinds 20? jaar. En alsnog staan ze 6 punten voor op Feyenoord. Wees er idd maar trots op dat jullie een gelijkwaardige selectie hebben.
Ben ik er trots op dan? Leer eens begrijpend lezen ofzo, kneusje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV heeft het slechtste seizoen sinds 20? jaar. En alsnog staan ze 6 punten voor op Feyenoord. Wees er idd maar trots op dat jullie een gelijkwaardige selectie hebben.
Je wordt gewoon gepwndquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Ben ik er trots op dan? Leer eens begrijpend lezen ofzo, kneusje.
Ik word gewat?quote:
Gewoon hopen dat PSV niet op doel schiet...quote:
Doen ze het toch...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat PSV niet op doel schiet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |