Speelt prima vandaag, en die goal is goed voor zijn zelfvertrouwen.quote:
Vertelquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:41 schreef _Mike_ het volgende:
Nog 8 tegendoelpunten voor PSV en ik krijg een kratje van DAM.
In winterstop maar van clubs ruilen? Jullie Isaak, PSV Timmer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Die 0-2 wat een fout van de isaak
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten geblazen dit.
Als zelfs Feyenoord al in de buurt begint te komenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Als Groningen wint, nog maar 3 punten achter op PSV.
( Morgen dan wel winnen van Graafschap)
Selectie van Feyenoord en PSV doet echt niet veel van elkaar onder hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Als zelfs Feyenoord al in de buurt begint te komen...
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tatatata
Schoen opeten #6: Sambal bij?![]()
Ik krijg dan wel minstens 1 biertje van je he!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tatatata
Schoen opeten #6: Sambal bij?![]()
PSV heeft het slechtste seizoen sinds 20? jaar. En alsnog staan ze 6 punten voor op Feyenoord. Wees er idd maar trots op dat jullie een gelijkwaardige selectie hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:46 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Selectie van Feyenoord en PSV doet echt niet veel van elkaar onder hoor.
Whehe, als DAM zijn belofte na komt wel jaquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik krijg dan wel minstens 1 biertje van je he!
whehequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV heeft het slechtste seizoen sinds 20? jaar. En alsnog staan ze 6 punten voor op Feyenoord. Wees er idd maar trots op dat jullie een gelijkwaardige selectie hebben.
Ben ik er trots op dan? Leer eens begrijpend lezen ofzo, kneusje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PSV heeft het slechtste seizoen sinds 20? jaar. En alsnog staan ze 6 punten voor op Feyenoord. Wees er idd maar trots op dat jullie een gelijkwaardige selectie hebben.
Je wordt gewoon gepwndquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:49 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Ben ik er trots op dan? Leer eens begrijpend lezen ofzo, kneusje.
Ik word gewat?quote:
Gewoon hopen dat PSV niet op doel schiet...quote:
Doen ze het toch...quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:56 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat PSV niet op doel schiet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |