Tot dan is het Stevensief geblazen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef Zwansen het volgende:
Moet PSV eerst op 2-0 achterstand staan om te gaan voetballen ofzo?
En 1-0 AZ.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh joh, AZ is ook al 20 min bezig.
En ze scoren ook net weer als ik er iets van zeg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh joh, AZ is ook al 20 min bezig.
Nee, Huub heeft z'n harses aan het werk gezet en Bakkal en Amrabat voor Wuytens en Nijland gebracht.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:05 schreef Rucebo het volgende:
Huub heeft ze gewoon kapotgescholden in de rust...
Dat dusquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef noxious het volgende:
[..]
Nee, Huub heeft z'n harses aan het werk gezet en Bakkal en Amrabat voor Wuytens en Nijland gebracht.
Of slecht van Groningen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Knap van psv.
Dat ook, onbegrijpelijk dat hij niet met deze mensen start...quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:06 schreef noxious het volgende:
[..]
Nee, Huub heeft z'n harses aan het werk gezet en Bakkal en Amrabat voor Wuytens en Nijland gebracht.
Had al met 2 keer geel eraf gemogen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manco mag er nog wel in voor Doedelzak...
Doe maar knap van PSV.quote:
quote:
Oké. Ik heb geen beeld. Ik moet het met de info van dit topic doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |