Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
mijne paste in 1e instantie ook niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
NouMijn internet deed traag, en de TT die ik verzonnen had paste niet, dus moest ik een andere bedenken
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker Wouter. Ik ga ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Die je het beste kent, ook goedquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:51 schreef Bob-B het volgende:
ik ken jullie alle vijf
Wel dooie boel hier zeg
heb al een vriendin, dus niks gescoordquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:12 schreef Bob-B het volgende:
bij lucky! nog 14 jarige meisjes gescoord die onzeker zijn over hun uiterlijk?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:12 schreef Bob-B het volgende:
bij lucky! nog 14 jarige meisjes gescoord die onzeker zijn over hun uiterlijk?
Slowchat.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:
represent!
ik heb geen zin om 110 door te lezen, wat heb ik gemist?!![]()
vertelquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Slowchat.
Ik ben weer terug van werk. Ben echt moe nu, werd op het laatst ook flink chagrijnig van de klanten. Ik heb me in kunnen houden.
Buurvrouw en Rudolfquote:
Gewoon, alles wat ze doen. Als ik er langs moet gaan ze altijd zo lopen dat ik er net niet langs kan, als ik een vak wil vullen gaan ze er net voor staan...quote:
Dus dan doe je langer over vullen, dus je verdient meer met hetzelfde werk!quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gewoon, alles wat ze doen. Als ik er langs moet gaan ze altijd zo lopen dat ik er net niet langs kan, als ik een vak wil vullen gaan ze er net voor staan...
Normaal boeien die klanten me ook niet zoveel hoor, maar als ik moe ben...quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dus dan doe je langer over vullen, dus je verdient meer met hetzelfde werk!
Ik mocht altijd 2x zo lang over een container doen, want ik hielp altijd heel veel klanten en wist als beste waar alles lag. Ontspannen werken was dat!
probeer ff livestream te fiksen hier, anders via radio volgenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente - Sparta begint over 3 min... hoeveel wordt het vanavond?
niet met een hakje, of achter het standbeen langs?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:46 schreef Rikketik het volgende:
9-8 voor Twente. Beslissende goal zal gemaakt worden door Boschker die de bal uittrapt, onder de bal door naar voren sprint en met een omhaal hem de goal in schiet.
Het moet wel geloofwaardig blijven, hè?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet met een hakje, of achter het standbeen langs?
owja, sorryquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het moet wel geloofwaardig blijven, hè?
ZOEPERD!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
EN NU GA IK LEKKER ZUIPEN IN DE DRIE GEZUSTERS EN DAARNA DOOR IN ATAK!![]()
DOEI
ik vind hem ook super, denk dat hij nu beetje z'n draai gevonden heeftquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben echt fan van die man... waar veel mensen uit het zuiden en westen hem nu lijken uit te kotsen.
2-0 bij AZ, met verdienstelijk spel, niet slecht. Volgende week beginnen onze belangrijkste wedstrijden.quote:
ik vind studio sport beetje tegenvallenquote:Op zondag 7 december 2008 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net in maarliefst 30 sec de wedstrijd van Twente tegen Sparta mogen zien op TV, zucht.
ga je nog schapen tellen voor het slapen dan?quote:
Flauwquote:Op zondag 7 december 2008 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je nog schapen tellen voor het slapen dan?
truste peter
je zette m zelf voorquote:
morgen weer aanwezig zijn dusquote:
Nee dat niet Heb er alleen geen zin inquote:Op zondag 7 december 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
dat is toch niet zo'n zware opgave?
toch?
heb je dat ooit gehad?quote:Op zondag 7 december 2008 22:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee dat niet Heb er alleen geen zin in
quote:Op zondag 7 december 2008 21:57 schreef skippy22 het volgende:
Weekend is weer voorbij
quote:Op zondag 7 december 2008 22:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Maar nog 5 dagen, en dan is het weer weekend!![]()
Tevens hoi allemaal
Ja, want dat was tevens het begin van het weekend. Dat was al een feest op zichquote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuke sinterklaas gehad?
Tof hequote:
neuh, ik heb geen sinterklaas gehadquote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuke sinterklaas gehad?
Jawa.quote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
hej nog niet gegeten?
wat voor kado's hej gekregen dan?quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb zoveel leuke kadootjes gekregen dat ik helemaal hyperhappy ben.![]()
gewoon ff eentje tussendoor?quote:
Nee, heb gewoon hongerquote:
Heel veel.quote:Op zondag 7 december 2008 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor kado's hej gekregen dan?
bliksems, dan hej nog best wat gekregen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heel veel.![]()
2 kookboeken, een elektrische blikopener, een verstelbare taartring, een recepten-scheurkalender, een vaas, een fotolijstje, een chocoladeletter en een chocolade spelletje.
En niet echt voor sinterklaas maar zo voelde het wel: een gasfornuis van mijn ene zus omdat zij pas verhuisd is en hem niet meer nodig heeft en de mijne niet zo goed meer is en een stoomoven van mijn andere zus.
had je harde wind in de rug?quote:Op zondag 7 december 2008 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Metal
Donders hard fietsen op de brute riffs van Heaven Shall Burn.
Volgens de kilometerteller ging ik ongeveer 34 km/h
hoezo dat?quote:Op zondag 7 december 2008 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo hard waait het niet
Maar ik fiets altijd hard
quote:Op zondag 7 december 2008 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ga nu slapen
mensen, doot henig an
Slaap lekker!quote:
Die klopt wel aardig jaquote:Op zondag 7 december 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat?
en de kilometerteller klopt?![]()
quote:
die r en die t zitten ook zo dicht bij elkaarquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die r en die t zitten ook zo dicht bij elkaar
de mijne een half uur eerderquote:Op maandag 8 december 2008 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
over 2 uur en 15 minuten zit deze {piep}-maandag er ook weer op...
Ik dacht dat het ook voor de horeca gold? Maar dan nog, liever geld verdienen dan krampachtig vrolijk doen met familie. Niet dat ik een hekel heb aan mijn familie, maar ik zie ze al vaak zat.quote:Op maandag 8 december 2008 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik krijg dus niet dubbel betaald, ik werk in de horeca
oke.quote:
is goed lieverdquote:Op maandag 8 december 2008 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, zullen we deze TT weer even waardig maken?
okee dan, wel foto's maken hequote:Op maandag 8 december 2008 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn tas is trouwens bijna klaar. Alleen de band nog, zodat ie om mn schouder blijft hangen, en dan istie klaar
quote:Op maandag 8 december 2008 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
okee dan, wel foto's maken he
quote:
goedzoquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat je al bezet bent
Op mijn kamer nog niet, maar beneden is alles al kerstquote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je de kerstboom al staan?
ik heb jou nog helemaal geen hallo gezegdquote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je de kerstboom al staan?
foeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op maandag 8 december 2008 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Dan ga je dat doenquote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn kamer nog niet, maar beneden is alles al kerst
Daar heb ik dus geen zin inquote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan ga je dat doenVerveel je je ook niet meer.
Hoi Wouter.![]()
quote:
Kirstenquote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan ga je dat doenVerveel je je ook niet meer.
Hoi Wouter.![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Uiteraard, zo snel mogelijk na Sinterklaas.quote:Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Kirsten![]()
![]()
jij bent al vroeg met de kerstboom
Valt me nog mee dat mensen het ding pas op 6 december optuigen. In deze tijden zou je verwachten dat de kerstboom half oktober al in de kamer staat.quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Uiteraard, zo snel mogelijk na Sinterklaas.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
zal me benieuwen als ik op mezelf woon, wanneer dat ding zou staanquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Uiteraard, zo snel mogelijk na Sinterklaas.
Stond ie al, min of meer, bij een kennis van me in de straat.quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat mensen het ding pas op 6 december optuigen. In deze tijden zou je verwachten dat de kerstboom half oktober al in de kamer staat.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Dan moet je haar maar dumpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Als ik op mezelf ga, volgens mij staat ie er dan echt maar heel kortquote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal me benieuwen als ik op mezelf woon, wanneer dat ding zou staan
als ik het zou moeten doen, dan of vlak voor kerst, of niet
kloptquote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat mensen het ding pas op 6 december optuigen. In deze tijden zou je verwachten dat de kerstboom half oktober al in de kamer staat.
lijkt me niet zo'n strak planquote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je haar maar dumpen
quote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n strak planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
Ik vraag me af waarom mensen die kerstboom überhaupt zo snel willen optuigen. Soort van sociale druk misschien.quote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
en nog steeds vind ik het belachelijk dat die kerstzooi voor sinterklaas in de winkels ligt.
Like some sort of competition.quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mensen die kerstboom überhaupt zo snel willen optuigen. Soort van sociale druk misschien.
ik heb daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan. zo'n boom die donders in de weg staat. Ik snap ook niet wat kerst zo 'gezellig' maakt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik op mezelf ga, volgens mij staat ie er dan echt maar heel kort
quote:
Nouja, ik vind het altijd wel wat hebben, en vind het ook hartstikke gezellig, ik vind alleen dat er veel mensen zijn die er enorm in overdrijven.quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan. zo'n boom die donders in de weg staat. Ik snap ook niet wat kerst zo 'gezellig' maakt.
die gemaakte gezelligheid van mijn moeder komt me al meer dan 10 jaar de keel uit en zuipen kan ik ook zonder kerst
joepiequote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Like some sort of competition.
Zoiets inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Like some sort of competition.
Precies.quote:Op maandag 8 december 2008 22:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
Kijk, ik heb totaal geen hekel aan Kerstmis en alles wat er bij komt kijken. Het vervelende van kerstbomen vind ik alleen dat je er tegenwoordig op aangekeken wordt als je er geen hebt staan thuis.
vast welquote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat dat, op een blauwtje?
net zoals:quote:Op maandag 8 december 2008 22:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
Kijk, ik heb totaal geen hekel aan Kerstmis en alles wat er bij komt kijken. Het vervelende van kerstbomen vind ik alleen dat je er tegenwoordig op aangekeken wordt als je er geen hebt staan thuis.
quote:Hebben jullie geen glazenwasser?
quote:
quote:
'Nee.'quote:
een kennerquote:Op maandag 8 december 2008 23:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
'Nee.'
'En hebben jullie bewust gekozen voor geen glazenwasser of...'
...
'...konden jullie geen glazenwasser krijgen?'
'Wij hebben bewust gekozen voor geen glazenwasser.'
Dat nooit.quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doodzonde. Al dat werk voor een paar dagen. Neem dan geen boom maar doe eventueel iets simpels met lichtjes. Van die takkenbossen ofzo.quote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal me benieuwen als ik op mezelf woon, wanneer dat ding zou staan
als ik het zou moeten doen, dan of vlak voor kerst, of niet
ik heb het ook wel gezellig, maar dat is in ieder geval niet thuis.quote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat nooit.Ik ben een fervent aanhanger van
Sinterklaas
.
Ik vind kerst wel altijd heel gezellig. Die opgelegde 'gezelligheid' waar iedereen het over heeft ken ik ook helemaal niet. Misschien dat veel mensen te hoge verwachtingen hebben van de kerstdagen? Een ruzietje hoort er ook gewoon bij en dat zie ik ook niet als een domper op de feestdagen. Kerst is voor mij vooral samenzijn met mijn familie en daar horen onenigheidjes ook gewoon bij. Maar over het algemeen is de sfeer als wij allemaal bij elkaar zijn gewoon wel heel erg goed.
En de boom zo snel na Sinterklaas in huis heeft helemaal niks met wedstrijdjes te maken.Ik vind het gewoon leuk.
of zo'n nepding wat je uitklapt en de stekker in het stopcontact stoptquote:Op maandag 8 december 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doodzonde. Al dat werk voor een paar dagen. Neem dan geen boom maar doe eventueel iets simpels met lichtjes. Van die takkenbossen ofzo.
Werk? Paar dagen? Ik heb hier een stel opgetuigde boompjes op zolder staan die ik rond de twintigste van zolder haal (of wanneer ik er zin in heb) en doe ze pas na Drie Koningen weer naar zolder (of wanneer ik er zin in heb).quote:Op maandag 8 december 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doodzonde. Al dat werk voor een paar dagen. Neem dan geen boom maar doe eventueel iets simpels met lichtjes. Van die takkenbossen ofzo.
Nepperts. Mijn hart bloedt.quote:Op maandag 8 december 2008 23:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Werk? Paar dagen? Ik heb hier een stel opgetuigde boompjes op zolder staan die ik rond de twintigste van zolder haal (of wanneer ik er zin in heb) en doe ze pas na Drie Koningen weer naar zolder (of wanneer ik er zin in heb).
Conformisme.
Ja, maar daar heb ik anti-allergietabletten voor.quote:Op maandag 8 december 2008 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nepperts. Mijn hart bloedt.![]()
Maar als je die opgetuigd en al op zolder zet, zit er dan geen megalaag stof op na een jaar?
quote:Op maandag 8 december 2008 23:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik anti-allergietabletten voor.
En een stofdoek.
Basquote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef Blawh het volgende:
Hier komt hij aan het einde van de week en gaat hij rond 5 januari ofzo weer weg. Wel een echte boom uiteraard.
zelfs de moslims moeten er aan gelovenquote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
Ik vind het alleen zo'n onzin dat heel Nederland zo'n ding opzet, ook die niet gelovigen.
Kerst heeft dan ook maar weinig meer met het geloof te maken.quote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
Ik vind het alleen zo'n onzin dat heel Nederland zo'n ding opzet, ook die niet gelovigen.
Nathalie?quote:Op maandag 8 december 2008 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bart? *puppyogen*
Wat 'n kroam. Het is en blijft een Christelijk feest, dat half Nederland het nu als gezellig familiefeest heeft geadopteerd is een ander verhaal.quote:Op maandag 8 december 2008 23:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kerst heeft dan ook maar weinig meer met het geloof te maken.
Jij bent wel een beetje creatief met UI's he?quote:
Dat is een leugen en dat weet je.quote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje creatief met UI's he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is een leugen en dat weet je.Wil jij mijn UI een kerstsfeertje geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| justdiggit.org ||
Christelijk feest, in de essentie ja. Maar je moet wel over een zekere mate van wereldvreemdheid beschikken, wil je beweren dat Kerstmis tegenwoordig nog puur een gelovig feest is.quote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat 'n kroam. Het is en blijft een Christelijk feest, dat half Nederland het nu als gezellig familiefeest heeft geadopteerd is een ander verhaal.
Ik wil de kersen in je ava wel een kerstmuts opzetten.quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil jij mijn UI een kerstsfeertje geven?
Bewegend wil ik ook niet, vind ik irritantquote:Op maandag 8 december 2008 23:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wil je kersen in je ava wel een kerstmuts opzetten.De echte ook wel trouwens.
Maar voor sneeuw en bewegende kerstmannetjes en zo moet je bij Kleinzusje & Co. zijn.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:40 schreef Rikketik het volgende:
Nou, dan ga ik daar nu nog even mee bezig dan.Voldoende slaap is toch voor mietjes.
jazekerquote:
leuk liedje is dat hequote:
zolang het geen schaamluis isquote:Op maandag 8 december 2008 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb jeuk aan mn poes
Wie wil er krabben?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb heul geen geweiquote:Op maandag 8 december 2008 23:52 schreef Rikketik het volgende:
Dit heb ik zo snel in elkaar kunnen flansen:
[ afbeelding ]
Heb ook nog iets geprobeerd met het gewei van Rudolf maar dat resulteerde in clusterfuck.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:53 schreef Blawh het volgende:
poesje mauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom eens gauw (ik zei komen)
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ik wou die grap ook al maken, maar ik dacht: dat open deurtje kan Rudolf mooi intrappen.quote:
dat moet veel snellerquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
poesje mauw
quote:Op maandag 8 december 2008 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
poesje mauw
ik ben heel goed met open deurenquote:Op maandag 8 december 2008 23:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wou die grap ook al maken, maar ik dacht: dat open deurtje kan Rudolf mooi intrappen.
Hehe, graag gedaan hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zoo..
* TheGirlNextDoor geeft Rikketik een hele dikke kus op zn wang.
iets met tukkers op Fok #112quote:
Wij snel?quote:Op maandag 8 december 2008 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar TGND haar tas gaat showen, als we niet te snel gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |