quote:Op zondag 7 december 2008 22:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Maar nog 5 dagen, en dan is het weer weekend!![]()
Tevens hoi allemaal
Ja, want dat was tevens het begin van het weekend. Dat was al een feest op zichquote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuke sinterklaas gehad?
Tof hequote:
neuh, ik heb geen sinterklaas gehadquote:Op zondag 7 december 2008 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leuke sinterklaas gehad?
Jawa.quote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
hej nog niet gegeten?
wat voor kado's hej gekregen dan?quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb zoveel leuke kadootjes gekregen dat ik helemaal hyperhappy ben.![]()
gewoon ff eentje tussendoor?quote:
Nee, heb gewoon hongerquote:
Heel veel.quote:Op zondag 7 december 2008 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor kado's hej gekregen dan?
bliksems, dan hej nog best wat gekregen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heel veel.![]()
2 kookboeken, een elektrische blikopener, een verstelbare taartring, een recepten-scheurkalender, een vaas, een fotolijstje, een chocoladeletter en een chocolade spelletje.
En niet echt voor sinterklaas maar zo voelde het wel: een gasfornuis van mijn ene zus omdat zij pas verhuisd is en hem niet meer nodig heeft en de mijne niet zo goed meer is en een stoomoven van mijn andere zus.
had je harde wind in de rug?quote:Op zondag 7 december 2008 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Metal
Donders hard fietsen op de brute riffs van Heaven Shall Burn.
Volgens de kilometerteller ging ik ongeveer 34 km/h
hoezo dat?quote:Op zondag 7 december 2008 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo hard waait het niet
Maar ik fiets altijd hard
quote:Op zondag 7 december 2008 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ga nu slapen
mensen, doot henig an
Slaap lekker!quote:
Die klopt wel aardig jaquote:Op zondag 7 december 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat?
en de kilometerteller klopt?![]()
quote:
die r en die t zitten ook zo dicht bij elkaarquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die r en die t zitten ook zo dicht bij elkaar
de mijne een half uur eerderquote:Op maandag 8 december 2008 14:44 schreef ReMcOrE het volgende:
over 2 uur en 15 minuten zit deze {piep}-maandag er ook weer op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |