'Nee.'quote:
een kennerquote:Op maandag 8 december 2008 23:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
'Nee.'
'En hebben jullie bewust gekozen voor geen glazenwasser of...'
...
'...konden jullie geen glazenwasser krijgen?'
'Wij hebben bewust gekozen voor geen glazenwasser.'
Dat nooit.quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat mensen het ding pas op 6 december optuigen. In deze tijden zou je verwachten dat de kerstboom half oktober al in de kamer staat.
Doodzonde. Al dat werk voor een paar dagen. Neem dan geen boom maar doe eventueel iets simpels met lichtjes. Van die takkenbossen ofzo.quote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal me benieuwen als ik op mezelf woon, wanneer dat ding zou staan
als ik het zou moeten doen, dan of vlak voor kerst, of niet
ik heb het ook wel gezellig, maar dat is in ieder geval niet thuis.quote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat nooit.Ik ben een fervent aanhanger van
Sinterklaas
.
Ik vind kerst wel altijd heel gezellig. Die opgelegde 'gezelligheid' waar iedereen het over heeft ken ik ook helemaal niet. Misschien dat veel mensen te hoge verwachtingen hebben van de kerstdagen? Een ruzietje hoort er ook gewoon bij en dat zie ik ook niet als een domper op de feestdagen. Kerst is voor mij vooral samenzijn met mijn familie en daar horen onenigheidjes ook gewoon bij. Maar over het algemeen is de sfeer als wij allemaal bij elkaar zijn gewoon wel heel erg goed.
En de boom zo snel na Sinterklaas in huis heeft helemaal niks met wedstrijdjes te maken.Ik vind het gewoon leuk.
of zo'n nepding wat je uitklapt en de stekker in het stopcontact stoptquote:Op maandag 8 december 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doodzonde. Al dat werk voor een paar dagen. Neem dan geen boom maar doe eventueel iets simpels met lichtjes. Van die takkenbossen ofzo.
Werk? Paar dagen? Ik heb hier een stel opgetuigde boompjes op zolder staan die ik rond de twintigste van zolder haal (of wanneer ik er zin in heb) en doe ze pas na Drie Koningen weer naar zolder (of wanneer ik er zin in heb).quote:Op maandag 8 december 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doodzonde. Al dat werk voor een paar dagen. Neem dan geen boom maar doe eventueel iets simpels met lichtjes. Van die takkenbossen ofzo.
Nepperts. Mijn hart bloedt.quote:Op maandag 8 december 2008 23:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Werk? Paar dagen? Ik heb hier een stel opgetuigde boompjes op zolder staan die ik rond de twintigste van zolder haal (of wanneer ik er zin in heb) en doe ze pas na Drie Koningen weer naar zolder (of wanneer ik er zin in heb).
Conformisme.
Ja, maar daar heb ik anti-allergietabletten voor.quote:Op maandag 8 december 2008 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nepperts. Mijn hart bloedt.![]()
Maar als je die opgetuigd en al op zolder zet, zit er dan geen megalaag stof op na een jaar?
quote:Op maandag 8 december 2008 23:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik anti-allergietabletten voor.
En een stofdoek.
Basquote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef Blawh het volgende:
Hier komt hij aan het einde van de week en gaat hij rond 5 januari ofzo weer weg. Wel een echte boom uiteraard.
zelfs de moslims moeten er aan gelovenquote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
Ik vind het alleen zo'n onzin dat heel Nederland zo'n ding opzet, ook die niet gelovigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Kerst heeft dan ook maar weinig meer met het geloof te maken.quote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef Blawh het volgende:
Ik vind het alleen zo'n onzin dat heel Nederland zo'n ding opzet, ook die niet gelovigen.
Nathalie?quote:Op maandag 8 december 2008 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bart? *puppyogen*
Wat 'n kroam. Het is en blijft een Christelijk feest, dat half Nederland het nu als gezellig familiefeest heeft geadopteerd is een ander verhaal.quote:Op maandag 8 december 2008 23:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kerst heeft dan ook maar weinig meer met het geloof te maken.
Jij bent wel een beetje creatief met UI's he?quote:
Dat is een leugen en dat weet je.quote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje creatief met UI's he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |