is goed lieverdquote:Op maandag 8 december 2008 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, zullen we deze TT weer even waardig maken?
okee dan, wel foto's maken hequote:Op maandag 8 december 2008 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn tas is trouwens bijna klaar. Alleen de band nog, zodat ie om mn schouder blijft hangen, en dan istie klaar
quote:Op maandag 8 december 2008 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
okee dan, wel foto's maken he
quote:
Jammer dat je al bezet bentquote:
goedzoquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat je al bezet bent
Op mijn kamer nog niet, maar beneden is alles al kerstquote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je de kerstboom al staan?
ik heb jou nog helemaal geen hallo gezegdquote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je de kerstboom al staan?
foeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Moet je maar niet bezet zijnquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 22:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
Dan ga je dat doenquote:Op maandag 8 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op mijn kamer nog niet, maar beneden is alles al kerst
Daar heb ik dus geen zin inquote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan ga je dat doenVerveel je je ook niet meer.
Hoi Wouter.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Kirstenquote:Op maandag 8 december 2008 22:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan ga je dat doenVerveel je je ook niet meer.
Hoi Wouter.![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
Uiteraard, zo snel mogelijk na Sinterklaas.quote:Op maandag 8 december 2008 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Kirsten![]()
![]()
jij bent al vroeg met de kerstboom
Valt me nog mee dat mensen het ding pas op 6 december optuigen. In deze tijden zou je verwachten dat de kerstboom half oktober al in de kamer staat.quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Uiteraard, zo snel mogelijk na Sinterklaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |