quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is een leugen en dat weet je.Wil jij mijn UI een kerstsfeertje geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
Christelijk feest, in de essentie ja. Maar je moet wel over een zekere mate van wereldvreemdheid beschikken, wil je beweren dat Kerstmis tegenwoordig nog puur een gelovig feest is.quote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat 'n kroam. Het is en blijft een Christelijk feest, dat half Nederland het nu als gezellig familiefeest heeft geadopteerd is een ander verhaal.
Ik wil de kersen in je ava wel een kerstmuts opzetten.quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil jij mijn UI een kerstsfeertje geven?
Bewegend wil ik ook niet, vind ik irritantquote:Op maandag 8 december 2008 23:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik wil je kersen in je ava wel een kerstmuts opzetten.De echte ook wel trouwens.
Maar voor sneeuw en bewegende kerstmannetjes en zo moet je bij Kleinzusje & Co. zijn.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:40 schreef Rikketik het volgende:
Nou, dan ga ik daar nu nog even mee bezig dan.Voldoende slaap is toch voor mietjes.
jazekerquote:
leuk liedje is dat hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |