quote:Op maandag 8 december 2008 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
zal me benieuwen als ik op mezelf woon, wanneer dat ding zou staanquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Uiteraard, zo snel mogelijk na Sinterklaas.
Stond ie al, min of meer, bij een kennis van me in de straat.quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat mensen het ding pas op 6 december optuigen. In deze tijden zou je verwachten dat de kerstboom half oktober al in de kamer staat.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Dan moet je haar maar dumpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
Als ik op mezelf ga, volgens mij staat ie er dan echt maar heel kortquote:Op maandag 8 december 2008 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal me benieuwen als ik op mezelf woon, wanneer dat ding zou staan
als ik het zou moeten doen, dan of vlak voor kerst, of niet
kloptquote:Op maandag 8 december 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat mensen het ding pas op 6 december optuigen. In deze tijden zou je verwachten dat de kerstboom half oktober al in de kamer staat.
lijkt me niet zo'n strak planquote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je haar maar dumpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n strak planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
Ik vraag me af waarom mensen die kerstboom überhaupt zo snel willen optuigen. Soort van sociale druk misschien.quote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
en nog steeds vind ik het belachelijk dat die kerstzooi voor sinterklaas in de winkels ligt.
Like some sort of competition.quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom mensen die kerstboom überhaupt zo snel willen optuigen. Soort van sociale druk misschien.
ik heb daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan. zo'n boom die donders in de weg staat. Ik snap ook niet wat kerst zo 'gezellig' maakt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik op mezelf ga, volgens mij staat ie er dan echt maar heel kort
quote:
Nouja, ik vind het altijd wel wat hebben, en vind het ook hartstikke gezellig, ik vind alleen dat er veel mensen zijn die er enorm in overdrijven.quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan. zo'n boom die donders in de weg staat. Ik snap ook niet wat kerst zo 'gezellig' maakt.
die gemaakte gezelligheid van mijn moeder komt me al meer dan 10 jaar de keel uit en zuipen kan ik ook zonder kerst
joepiequote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Like some sort of competition.
Gaat dat, op een blauwtje?quote:
Zoiets inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Like some sort of competition.
Precies.quote:Op maandag 8 december 2008 22:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
Kijk, ik heb totaal geen hekel aan Kerstmis en alles wat er bij komt kijken. Het vervelende van kerstbomen vind ik alleen dat je er tegenwoordig op aangekeken wordt als je er geen hebt staan thuis.
vast welquote:Op maandag 8 december 2008 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaat dat, op een blauwtje?
net zoals:quote:Op maandag 8 december 2008 22:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad.
Kijk, ik heb totaal geen hekel aan Kerstmis en alles wat er bij komt kijken. Het vervelende van kerstbomen vind ik alleen dat je er tegenwoordig op aangekeken wordt als je er geen hebt staan thuis.
quote:Hebben jullie geen glazenwasser?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |