Nee hier mee bevredig ik alleen mijn eigen behoefte aan een portie Daniel Bedingfield.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
HIW dit is WEER zo'n ontzettend verkeerde actie, wat wil je nou dat we je hierom toejuichen?
Jap, ik ben rukken!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef MrBrightside het volgende:
Met waar iedereen mee bezig was, of zo.
dat is natuurlijk onzin, dan hoef je er ons toch niet zo mee lastig te vallen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee hier mee bevredig ik alleen mijn eigen behoefte aan een portie Daniel Bedingfield.
En ik ga hem ook niet delen, dus afblijven!
Ik dacht dat het vrij stond om je eigen OP te maken? Net zoals het voor jou vrij staat een OP te maken over musicals en voor Cairon over soort van spelletjes met vampieren. En Mike-hunt misschien wel zijn acttiefoto's laat zien in de OP.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is natuurlijk onzin, dan hoef je er ons toch niet zo mee lastig te vallen?
Ja, maar je doet het erom en dat is zo fucking irritant.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij stond om je eigen OP te maken? Net zoals het voor jou vrij staat een OP te maken over musicals en voor Cairon over soort van spelletjes met vampieren. En Mike-hunt misschien wel zijn acttiefoto's laat zien in de OP.
Het staat immers vrij en het is dus aan een ieder wat er mee te doen. Dat is het mooie van vrijheid geven...
Ja dat is zo, maar doen we dat ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vrij stond om je eigen OP te maken? Net zoals het voor jou vrij staat een OP te maken over musicals en voor Cairon over soort van spelletjes met vampieren. En Mike-hunt misschien wel zijn acttiefoto's laat zien in de OP.
Het staat immers vrij en het is dus aan een ieder wat er mee te doen. Dat is het mooie van vrijheid geven...
Kijk, ik heb gewoon een ding met Daniel en daar post ik zo af en toe over. Als ik dan de vrijheid krijg een OP aan hem te wijden, tja dan doe ik dat ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja, maar je doet het erom en dat is zo fucking irritant.
Hoestie nou in het echt? En is ie nou Homo of nog in de kast?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daniel is nog altijd van mij.
[ afbeelding ]
*denkt terug aan de tijden met Daniel op de bank, z'n stripboek vertalend*
Zover ik weet, is hij hetero. Sorry. Maar wel een hele lieve schattige toffe gast. Heb m al zo vaak gezien, toen 2 jaar niet en toen eind vorig jaar weer, en gelijk een knuffel en deze fotoquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoestie nou in het echt? En is ie nou Homo of nog in de kast?
Wil jij zeggen dat jij of enig ander aanstoot neemt aan de OP? Alsof überhaupt iemand die ook maar leest...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar doen we dat ook
Nee want we houden nog enigzins rekening met elkaar
Heb wel eens andere geluiden gehoord, maar kan me eigenlijk ook niets anders voorstellen dan dat hij een knuffelbeer is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zover ik weet, is hij hetero. Sorry. Maar wel een hele lieve schattige toffe gast. Heb m al zo vaak gezien, toen 2 jaar niet en toen eind vorig jaar weer, en gelijk een knuffel en deze foto
ik neem er zeker aanstoot aan, en mijn eerst volgende OP wordt dus echt zo'n satanistisch epos, vet anti christelijk en aanstootgevendquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat jij of enig ander aanstoot neemt aan de OP? Alsof überhaupt iemand die ook maar leest...
Hij is ook zeer christelijk enzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
Heb wel eens andere geluiden gehoord, maar kan me eigenlijk ook niets anders voorstellen dan dat hij een knuffelbeer is.
Maar wanneer brengt hij zijn nieuwe album nou uit?
Ik vond het geniaal, maar ik heb er nu koppijn van gekregenquote:
Ow, daar is ie alquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:23 schreef Ang3l het volgende:
Ja die's nog niet voorbij gezwommen
[ afbeelding ]
Wat doet het met jou, waarom jij er aanstoot aan neemt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik neem er zeker aanstoot aan, en mijn eerst volgende OP wordt dus echt zo'n satanistisch epos, vet anti christelijk en aanstootgevend
godverdomme, moet dat nou?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik neem er zeker aanstoot aan, en mijn eerst volgende OP wordt dus echt zo'n satanistisch epos, vet anti christelijk en aanstootgevend
Klopt, zijn 2de album heeft inspiratie vanuit het geloof. Zoals in The way, daarin zingt hij dat alles aan verandering onderhevig is en dat jezus het enige constante is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is ook zeer christelijk enzo.Geen idee, hij was er toen wel mee bezig.
En mocht ik hieruit concluderen dat het anti-christelijke thema een aanval zou moeten zijn op mij: Ik ven niet christelijk en zal ik ook nimmer worden. Puur vanuit het fijt dat sommige opvattingen van de gevestigde christelijke orde niet overeenkomen met die van mij. Daarbij geloof ik wel dat jezus een boodschap te vertellen heeft, waar ik graag naar wil luisteren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:08 schreef MisterO het volgende:
we zijn het niet vaak eens met elkaar he HIW?
Ik niet, ik ga nog een keer sint vierenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:09 schreef Vlarp het volgende:
Wie is er morgen bij Pann in Den Haag!?!!?
*steekt vinger op!* Ik, ikke!!!
Ben je al naar de film geweest?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga nog een keer sint vieren
Haha, nee maar heb van horen zeggen dat hij leuk was. Collega is geweest met een van mijn ex-groepen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je al naar de film geweest?
Anders mag je niks vieren!
En daar heb ik wat aan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Haha, nee maar heb van horen zeggen dat hij leuk was. Collega is geweest met een van mijn ex-groepen.
Ik ben in een bijdehande bui. en het helpt niet als je zegt dat ik niet zo bijdehand moet gaan doen, want dan blijft ik het juist wel doen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bij-de-hand![]()
Zal ik hallo gaan zeggen tegen je?
Vorige keer (lees: Pann in Tilburg) was je met een groepje mensen waar ik niet zo erg vriendjes mee ben, dus toen heb ik geen hoi gezegdquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben in een bijdehande bui. en het helpt niet als je zegt dat ik niet zo bijdehand moet gaan doen, want dan blijft ik het juist wel doen...
Maar tuurlijk mag je hallo tegen me zeggen, ik bijt niet. nou heel af en toe..
Welke film?quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je al naar de film geweest?
Anders mag je niks vieren!
Goh en bedankt... Ik ben toch wel aardig? Je kon best even hoi tegen mij zeggenquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vorige keer (lees: Pann in Tilburg) was je met een groepje mensen waar ik niet zo erg vriendjes mee ben, dus toen heb ik geen hoi gezegd
Mietjequote:Op zaterdag 6 december 2008 00:27 schreef MisterO het volgende:
omfg [rec] is echt een te enge film. ik ben nog aan het trillen![]()
Kinderen en handi's dat is toch de doelgroep van de film?quote:
Nee, en het westen van het land ook nietquote:
Niks is engquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, en het westen van het land ook niet
Another Gay Sequel welquote:
De jaarlijkse Sinterklaas film, waar Vlarp aan mee werktquote:
Oke, *noteert.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor, ben gewoon niet zo bang aangelegd
Slapen en uh tv kijken verder staat er niks in de agendaquote:Op zaterdag 6 december 2008 01:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, *noteert.
Ga je nog wat boeiends doen van het weekend?
leuk!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Slapen en uh tv kijken verder staat er niks in de agenda
wij zitten ook nog even na te praten maar voor jouquote:Op zaterdag 6 december 2008 02:54 schreef hierissieweer het volgende:
Ik kan niet slapen.
Hetkomt me wel bekent voor... Wat is het? Is het vroeger ook in NL uitgezonden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zitten ook nog even na te praten maar voor jou
of het in NL werd uitgzonden weet ik niet. Het was de afsluiting van de kindertijd op portuguese TV voor kinderen wanneer je naar bed moest. Dat hoor je ook in de tekst.quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hetkomt me wel bekent voor... Wat is het? Is het vroeger ook in NL uitgezonden?
Omgeving den Bosch lijkt me iets voor Angelquote:Op zaterdag 6 december 2008 03:56 schreef roooosje het volgende:
Hoi
Sorry dat ik zomaar jullie topic binnenknal, maar ik ben op zoek naar een blind date voor een vriendje.
Dus, als je interesse hebt in een 21-jarige Brazilaanse, sarcastische jongeman, pm me.
welke bestemming is het geworden ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
of het in NL werd uitgzonden weet ik niet. Het was de afsluiting van de kindertijd op portuguese TV voor kinderen wanneer je naar bed moest. Dat hoor je ook in de tekst.
en het vliegtuig gaat over een paar uur, moet echt slapen
nee hoor die blijft maar mooi in de lichtstad den bosch is mijm achtertuinquote:Op zaterdag 6 december 2008 04:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omgeving den Bosch lijkt me iets voor Angel
Gooi 'm nou niet meteen voor de Wolvenquote:Op zaterdag 6 december 2008 04:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omgeving den Bosch lijkt me iets voor Angel
...en dat helpt mij van mijn verveling af hoe precies?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben begonnen in het Clanbook van de Ventrue's, maar dan de Requiem editie. Best leuk geschreven! Is niet echt een regelboek, maar meer een soort van verzameling van interviews en documenten en brieven van "echte" Vampieren.
ja maar dat is handmatig... dat telt niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb je gister al geholpen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar dat is handmatig... dat telt niet.
Dat was waarschijnlijk de pun, maar ;t ging ergens anders over.quote:
Als het een vraag was dan kan het antwoord ook "nee" zijn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:36 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAAH, of ik ineens om 13:15 kan komen i.p.v. 14:00
45min in mijn strakke schema weg![]()
en als je "zo'n strak schema" hebt, wat je planning opeens flink inkort......quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:40 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Als het een vraag was dan kan het antwoord ook "nee" zijn!.
Mijn "strakke schema" bestond uit rustig opstaan, zonnebank, douchen, warmtelamp op schouder en alvast rekken en strekken, ontbijten en aankleden. Veel van die dingen kunnen nog wel tegelijk (nu: eten, warmtelamp en fokken). ZO moeilijk is fokken niet voor me da ik 't niet in een multitask kan gooien hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
en als je "zo'n strak schema" hebt, wat je planning opeens flink inkort......
heb je ook de tijd over om dit even op Fok te komen melden
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
Bovenstaand Xiance-moment wordt u aangeboden door Ambi Pur
met het aroma van verse gevallen naalden ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ambi Pur Christmas Eve.. het nieuwe exclusieve luchtje!
en denneappels.. en een vleugje limoen voor de frisheid!quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met het aroma van verse gevallen naalden ?
en voor de afwisseling houdt de juffrouw dit keer wel haar bikini aan ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
en denneappels.. en een vleugje limoen voor de frisheid!
ik draag een burka shatz.. geen bikini!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en voor de afwisseling houdt de juffrouw dit keer wel haar bikini aan ?
oh je wil die commercial zelf ook gaan spelen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik draag een burka shatz.. geen bikini!
oh lordy!quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh je wil die commercial zelf ook gaan spelen?
maar dan mag dat best shirtloos![]()
![]()
reminds me aan Sydney, waar een bar de naam had van Midnight shift, maar het door iedereen Midnight Shirtlift genoemd werd
lekker he, zo'n infra rood lampquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
warmtelamp op schouder en alvast (nu: eten, warmtelamp en fokken).
ik speel alles zelfquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh lordy!
ik speel en zing alles zelf!
die zijn GEILquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:23 schreef hierissieweer het volgende:
Goede morgen! Stoekel hoe was het met de mannen in sidney?
Mwa, vind 't een beetje tegenvallen. Vind een zonnebank relaxterquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lekker he, zo'n infra rood lamp, tegenwoordig heb je er zelf sauna's van
wat voor een heb je dan, en wordt ie niet echt warm dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, vind 't een beetje tegenvallen. Vind een zonnebank relaxter
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:30 schreef Cairon het volgende:
en slechte etiquette nog wel...
Wat wel te doen.
Kijk met enige hoon neer op de kleding die je date draagt. Je hoeft het niet te laten blijken door dingen te zeggen of je anders te gedragen, maar maak ten alle tijden duidelijk dat jij de maatstaaf bent voor een goede kledingsmaak. Als je date in iets verschijnt dat neutraal is dan weet je dat het te saai voor woorden zal worden, draagt je date iets dat dezelfde eisen haalt als wat jij draagt, dan rust je in de wetenschap dat jouw outfit waarschijnlijk toch duurder is geweest, of in ieder geval origineler is.
Vraag nooit hoe de ander het vond. Je doet er goed aan om geen greintje interesse in het verloop van de date te tonen. Je bent koel en afstandelijk en als je date vraagt hoe je het vond dan doe je uit de hoogte en geef je een nietszeggend antwoord, maar je doet natuurlijk wel beleefd en zegt dat het op z'n minst een alleraardigst uitje is gebleken, en op zijn hoogst zeg je dat het een amusant uitstapje is geweest. Meer enthousiasme kan met thuis in een dagboek of op msn kwijt. Wat je echt denkt komt pas de derde date naar boven, tot die tijd vind je alles wel best op dezelfde gedesinteresseerde afwachtende toon.
Je begint nooit over een eventueel vervolg tijdens je date of aan het einde van je date. Niemand zit te wachten op iemand die oprecht enthousiast is en je vaker wil zien. Een afknapper voor menigeen homosexueel. Mocht je date dit gedrag tentoonstellen dat moet je de afweging maken "wil ik met deze persoon sex hebben op regelmatige basis?" als het antwoord "ja" is dan haal je je schouders op en ontwijk je kundig de vraag of lieg je en zeg je dat snel zal bellen. Is het antwoord nee dan doe je precies hetzelfde, ontwijk de vraag of zeg dat jij degene bent die het initiatief zal nemen voor de tweede date.
Onderwerpen waar een homosexueel niet over zal converseren tijdens een date:
- politiek
- geloof
- vrouwen
- sex
- aantrekkelijkheidsgraad van mensen om je heen
- hobbies
Zaken die wel mogen worden aangehaald in een conversatie:
- geld
- jouw toekomst zonder je date
- plattitudes over het leven
- schijnbaar diepzinnige onderwerpen over alledaagse zaken die je uit een serie hebt gejat.
Je toon moet ten alle tijden verveeld zijn, en de ratio lachen en verveeld kijken moet ongeveer 45% tegen 55% liggen. Enthousiasme moet men vermijden, en mocht men enthousiasme tegenkomen dan moet men het proberen te beteugelen door afstandelijk te doen.
Plaatsen waar je je date niet mee naar toe kan nemen:
* De bioscoop - het is donker en je kijkt naar een film, je praat niet, lacht niet, ziet elkaar niet, en aan het einde heb je geen zin meer om iets anders te doen.
* Een duur restaurant - je oogt snobbistisch, en je voordoen als snob is leuk, maar een snob zijn is alles behalve leuk. Een duur restaurant is waar je je derde date gaat houden, om aan te tonen dat je smaak hebt.
* Uitgaan in een drukke stad - niemand wil je plezier zien hebben, uitgaan doe je met vrienden, niet met een date, want anders zou je date er achter kunnen komen dat er veel leukere mensen rond lopen en dat het stramien van een date eigenlijk behoorlijk saai is.
* Winkelen - Winkel in en uit lopen is geen goed vermaak, het toont aan dat je interesses hebt en dat je dingen moet hebben die je nog niet hebt, daarbij loop je het risico dat je winkels binnen moet stappen die je date leuk vind, en ook al zijn dat dezelfde winkels als die jij leuk vind, het is een afknapper om een winkel binnen te stappen waar je date net zo veel plezier heeft als jij, of misschien zelfs meer plezier.
* Bij iemand thuis - voor je het weet denkt je date, of denk jij, dat de andere persoon een persoonlijkheid heeft. Dit moet worden voorkomen, uitingen van emotie en enthousiasme moet men ontwijken waar mogelijk.
Mocht je de fout maken dat je je date echt ergens mee naartoe wil nemen, dan doe je er goed aan om veel geld uit te geven, zodat je date ziet dat je veel geld hebt. Doe tijdens deze dates dan ook alsof geld uitgeven de normaalste zaak van de wereld is, en zorg voor een constante air van superioriteit om je heen. Jij bent beter en rijker en je date zal het moeten weten ook.
Rule number 1: don't show enthusiasm!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:41 schreef wonderer het volgende:
Waar moet je je date dan wel mee naartoe nemen?Pretpark?
wel moeilijk om van jou etiquette tips over te nemen, zeker als het om sociale omgang in bijv restaurants betreftquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:30 schreef Cairon het volgende:
over het algemeen alleen bij jou hoor dat handtastelijke en opdringerigequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:02 schreef Cairon het volgende:
om nog maar te zwijgen over de etiquette die jij er op nahoud. Je bent luid, opdringerig en handtastelijk.
Lieg niet!quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
over het algemeen alleen bij jou hoor dat handtastelijke en opdringerige
Nou het verbaast me niks met deze beschrijving dat je single en thuis zit. Maar ja wat verwacht je van iemand die zijn culinaire hoogtepunt Mc Donalds is. Een date met zo'n iemand en ik zou heeeeeel hard weglopenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:30 schreef Cairon het volgende:
De grootste onzin ooit geschreven
Jezzus, ik ben blij dat ik niet met jou te maken heb zeg. Dat jij een leven hebt gehad waarbij papa en mama alles voor jou hebben betaald en overal chique hebt kunnen dineren, betekent niet dat de Mac verkeerd of fout is. Als je wil daten, maakt het totaal niet uit wat je gaat doen of waar je naartoe gaat. Het gaat erom of er een klik is tussen 2 personen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou het verbaast me niks met deze beschrijving dat je single en thuis zit. Maar ja wat verwacht je van iemand die zijn culinaire hoogtepunt Mc Donalds is. Een date met zo'n iemand en ik zou heeeeeel hard weglopen
Maar niet op een date toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:27 schreef Gellarboy het volgende:
Haha. De nieuwe clip van de Sugababes zit vol naakte mannen..
Vond ik ookquote:
Escortboys zijn wat gewendquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jezzus, ik ben blij dat ik niet met jou te maken heb zeg. Dat jij een leven hebt gehad waarbij papa en mama alles voor jou hebben betaald en overal chique hebt kunnen dineren, betekent niet dat de Mac verkeerd of fout is. Als je wil daten, maakt het totaal niet uit wat je gaat doen of waar je naartoe gaat. Het gaat erom of er een klik is tussen 2 personen.
In diana/zusjes de boer warm je wel weer opquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
Ik ben door de regen fietsen! doeidoeiiiiiiiiiii
amenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jezzus, ik ben blij dat ik niet met jou te maken heb zeg. Dat jij een leven hebt gehad waarbij papa en mama alles voor jou hebben betaald en overal chique hebt kunnen dineren, betekent niet dat de Mac verkeerd of fout is. Als je wil daten, maakt het totaal niet uit wat je gaat doen of waar je naartoe gaat. Het gaat erom of er een klik is tussen 2 personen.
Burger King is lekkerderquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:51 schreef Cahir het volgende:
Ik vind Mac lekkerder dan een gemiddeld restaurant.
Goed, maar heb er geen tijd voorquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Burger King is lekkerderHoe gaat het met je
Agree!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:34 schreef MrBrightside het volgende:
En ik vind de Mac zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vies.
dat ben ik volledig met je eensch.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:34 schreef MrBrightside het volgende:
En ik vind de Mac zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vies.
Dan ga ik je toch ernstig teleurstellen en zeggen dat het nooit wat tussen ons gaat wordenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:51 schreef Cahir het volgende:
Ik vind Mac lekkerder dan een gemiddeld restaurant.
De Mac is echt niet zo goedkoop hoor. Als wij er na het stappen eens iets halen dan zijn we soms wel 20 euro kwijt. TWINTIG EURO!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef MisterO het volgende:
en na 1 uur heb je alweer hongerquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De Mac is echt niet zo goedkoop hoor. Als wij er na het stappen eens iets halen dan zijn we soms wel 20 euro kwijt. TWINTIG EURO!!!. Voor een paar slappe patatjes en een burger waarvan het huilen je nader komt te staan dan het lachen wanneer je hem vergelijkt met de burger op het plaatje boven de toonbank. Voor zo'n zelfde bedrag kun je ook prima eten bij een of andere cheap ass pizzeria ofzo en daar zit je een stuk leuker met je date dan bij de McDonalds.
quote:Op zondag 7 december 2008 00:00 schreef Cybart het volgende:
De gaafste sinterklaasavond ooit gehad...
Okay!quote:dat vertel ik snel een keer !
En bij het naar buiten gaan ben ik meestal al misselijk!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en na 1 uur heb je alweer honger
vind JIJ mij handtastelijk of opdringerig dan?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieg niet!
Ow, volgens mij zet de leraar er bijna geld op in dat ik met Lennart naar bed ga tijdens de week van de showsHij wordt gek van ons! Whahahaha.
weet je waarom dat is?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en na 1 uur heb je alweer honger
Nieuwe bitch gepakt?quote:Op zondag 7 december 2008 00:00 schreef Cybart het volgende:
De gaafste sinterklaasavond ooit gehad...
waarom?
dat vertel ik snel een keer !
Omdat ik er niet zo'n zin in heb.quote:Op zondag 7 december 2008 01:11 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Veel plezier alvast. WAarom gaan jullie niet naar dat feest trouwens?
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 7 december 2008 01:26 schreef Pjederdy het volgende:
Zo!
Pretpakket is ook klaar:
[ afbeelding ]
Thermos, here we cum!
Wat is alles?quote:Op zondag 7 december 2008 01:26 schreef Pjederdy het volgende:
Zo!
Pretpakket is ook klaar:
[ afbeelding ]
Thermos, here we cum!
Ik vermaak me alleen ook wel hoorquote:Op zondag 7 december 2008 01:48 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Thanks! En sorry dat we je geen gezelschap houden gedurende de saaie nacht.
doseerpuiten. De rest ben ik vergetenquote:
iets over ieder zn eigen levensstijlquote:
Nou, ik ben in een totaal ander milieu opgegroeid als Nuno, maar als ik ook een date moet hebben bij de mac, haak ik bij voorbaat al af. Ik vind het weinig getuigen van smaak en klassequote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
goede nacht!quote:Op zondag 7 december 2008 02:06 schreef Gellarboy het volgende:
Van mij had je 't mogen laten staan hoor, ik kan mezelf prima in de spiegel kijken met mijn levensstijl. Beter dan alcohol..
Wij zijn d'r weg van. Laterrrr..
Waar(en wat) gaan wij volgende week eten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ben ik volledig met je eensch.
Bij Mac, Bk en dergelijke gaan moeten eten zou dus al direct het einde van de date voor mij betekenen.
Wat ze daar verkopen kan ik geen eten noemen
Dat is helemaal waar! Er zijn best tenten te vinden waar je lekker, goedkoop en sfeervol kan etenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De Mac is echt niet zo goedkoop hoor. Als wij er na het stappen eens iets halen dan zijn we soms wel 20 euro kwijt. TWINTIG EURO!!!. Voor een paar slappe patatjes en een burger waarvan het huilen je nader komt te staan dan het lachen wanneer je hem vergelijkt met de burger op het plaatje boven de toonbank. Voor zo'n zelfde bedrag kun je ook prima eten bij een of andere cheap ass pizzeria ofzo en daar zit je een stuk leuker met je date dan bij de McDonalds.
Suiker is sowieso niet goed voor je, maar zit het ook in die broodjes van hun? En hoe werkt dat met dat suiker en weer honger krijgen?quote:Op zondag 7 december 2008 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je waarom dat is?
omdat zowel de Mac als burgerking overal veel suiker in gooien
Pardon?quote:Op zondag 7 december 2008 01:26 schreef Pjederdy het volgende:
Zo!
Pretpakket is ook klaar:
[ afbeelding ]
Thermos, here we cum!
Doseer-spuitje?quote:Op zondag 7 december 2008 01:45 schreef Pjederdy het volgende:
Even voor Wonderer er wat nummertjes bijgezet:
1: Cockring (1 rubber, 1 metaal)
2: Condooms
3: glijmiddel
4: kauwgom
5: doseerspuitje
6: gbl
7: coke
8: kamagra + xtc
niet op de foto: badslippers!
Ja. Dat weet ik. De typo viel me op, de rest is vervaagd.quote:
Glucose en zo. Je suiker piekt en stort dan weer in en als je een lage bloedsuikerspiegel hebt, krijg je honger. Meestal is dat na een uur of vier met een uitgebalanceerde maaltijd, waar de groenten en granen je bloedsuiker gelijkmatiger omhoog en naar beneden brengt. Een mac-maaltijd heeft veel "snelle" koolhydraten die je snel verzadigen, maar ook snel weer hongerig maken. Vergelijk het met een boomstam op een vuurtje gooien (brandt langzaam maar wel heel lang) of een stel ouwe kranten.quote:Op zondag 7 december 2008 02:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Suiker is sowieso niet goed voor je, maar zit het ook in die broodjes van hun? En hoe werkt dat met dat suiker en weer honger krijgen?
die doseerspuit snap ik nietquote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
doseerpuiten. De rest ben ik vergeten
suiker verbrand je sneller, JUIST in die broodjes joh, het enige waar geen suiker in zit bij de MAC zijn de frietjesquote:Op zondag 7 december 2008 02:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Suiker is sowieso niet goed voor je, maar zit het ook in die broodjes van hun? En hoe werkt dat met dat suiker en weer honger krijgen?
Jap heel logisch eigenlijk. Maar goed--> mac is slechtquote:Op zondag 7 december 2008 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Glucose en zo. Je suiker piekt en stort dan weer in en als je een lage bloedsuikerspiegel hebt, krijg je honger. Meestal is dat na een uur of vier met een uitgebalanceerde maaltijd, waar de groenten en granen je bloedsuiker gelijkmatiger omhoog en naar beneden brengt. Een mac-maaltijd heeft veel "snelle" koolhydraten die je snel verzadigen, maar ook snel weer hongerig maken. Vergelijk het met een boomstam op een vuurtje gooien (brandt langzaam maar wel heel lang) of een stel ouwe kranten.
Voor de gbl, lijkt me. (da's toch rohypnol?)quote:
dit over die kipdingen:quote:Op zondag 7 december 2008 02:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
suiker verbrand je sneller, JUIST in die broodjes joh, het enige waar geen suiker in zit bij de MAC zijn de frietjes
Maar wacht je er nu ook mee dan?quote:Op zondag 7 december 2008 02:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb van de sint gekregen: http://www.nivea.nl/highlights/int_product/show/ips_nfm_dnage
Zodat ik nog niet aan de botox hoef
ik dacht aan Cork and Bottleshop, dat zit al mooi in de buurtquote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar(en wat) gaan wij volgende week eten?
Nu maar hopen dat je niet misselijk wordt in de liftquote:Op zondag 7 december 2008 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Uuuurrrgh... ik had gisteren niet op stap moeten gaanHalf 5 thuis en nu al weer op voor de repetities.... tot 17:00. Kop als een verzopen platgereden kat en de tv komt filmen
quote:http://i33.tinypic.com/2ccxeol.jpg
ik hoop dat de jongens een wilde nacht hebben gehad 8 condooms, jeumigquote:Op zondag 7 december 2008 11:47 schreef samjustme het volgende:
http://i33.tinypic.com/2ccxeol.jpg
[..]
Klinkt lekker (alleen de wijn, wil je me geil hebben?)quote:Op zondag 7 december 2008 07:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht aan Cork and Bottleshop, dat zit al mooi in de buurt
Als mijn huis doorgaat, dan doe ik het niet. Ik kan mijn geld immers maar eenmaal uitgeven.quote:Op zondag 7 december 2008 03:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wacht je er nu ook mee dan?
Omdat ik student ben en al vier dagen pas na drieën in bed lag.quote:Op zondag 7 december 2008 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom gaan mensen in het weekend altijd zo vroeg naar bed
Uitgeslapen of net thuis?quote:
"Reikt een fleece deken aan", maar je kan hier ook even in een warm bad komen liggenquote:Op zondag 7 december 2008 16:22 schreef Xiance het volgende:
ik heb het echt gewoon koudde verwarming staat op 23
en ik zit gewoon te rillen
ik heb al een fleecetrui aan, en een warme douche hielp ook al nietquote:Op zondag 7 december 2008 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt een fleece deken aan", maar je kan hier ook even in een warm bad komen liggen
dan moet ik je maar heel stevig in mijn armen gaan nemen en zo bodyheat overdragenquote:Op zondag 7 december 2008 16:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb al een fleecetrui aan, en een warme douche hielp ook al niet
Tuurlijk ga ik ook liever in een gezellig restaurantje zitten met een goede sfeer, of picknicken aan een meertje onder de volle maan. Maar dat was mijn punt niet. Het gaat erom dat Nuno denigerend doet tegen bepaalde mensen in het topic en dat irriteert me mateloos.quote:Op zondag 7 december 2008 02:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou, ik ben in een totaal ander milieu opgegroeid als Nuno, maar als ik ook een date moet hebben bij de mac, haak ik bij voorbaat al af. Ik vind het weinig getuigen van smaak en klasse
J vroeg nog waar ik bleef, maar uiteindelijk had ik er toch niet zoveel zin in , waarom? meerdere redenen die ik hier niet kwijt kanquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dacht dat je met J naar Den Haag zou gaan, have fun in Assen!
Hear Hearquote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik ook liever in een gezellig restaurantje zitten met een goede sfeer, of picknicken aan een meertje onder de volle maan. Maar dat was mijn punt niet. Het gaat erom dat Nuno denigerend doet tegen bepaalde mensen in het topic en dat irriteert me mateloos.
Nou ja, en dat het uiteindelijk niet uit zou moeten maken wat je gaat doen op een date, omdat het uiteindelijk gaat om de vraag of er een klik is tussen 2 personen. En daar heb je geen materialistische dingen voor nodig.
Oh ja, hoi mensenleuke dag/nacht gehad???
quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik ook liever in een gezellig restaurantje zitten met een goede sfeer, of picknicken aan een meertje onder de volle maan. Maar dat was mijn punt niet. Het gaat erom dat Nuno denigerend doet tegen bepaalde mensen in het topic en dat irriteert me mateloos.
Met 't festival. Omroep Brabant was vandaag komen filmen.quote:
Mag ik je handtekening?quote:Op zondag 7 december 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met 't festival. Omroep Brabant was vandaag komen filmen.
Lezen is ook een vak, ik heb nooit gezegd hoe je moet daten alleen dat zijn manier van 1e date a merda is. Dat was alles. Voor de rest gaat het nooooit om materialitische dingen. Het gaat om de persoon en verder niet.quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, en dat het uiteindelijk niet uit zou moeten maken wat je gaat doen op een date, omdat het uiteindelijk gaat om de vraag of er een klik is tussen 2 personen. En daar heb je geen materialistische dingen voor nodig.
Oh ja, hoi mensenleuke dag/nacht gehad???
We waren om 08.00u thuis, ik ging om 10.00u slapen en rond 15.00u kwamen we uit bed.quote:
That's rich, coming from you...quote:
Hadden jullie goed gegokt wat betreft bear necessity?quote:Op zondag 7 december 2008 19:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We waren om 08.00u thuis, ik ging om 10.00u slapen en rond 15.00u kwamen we uit bed..
Kunnen we je optreden ergens terugzien Ang3l?
Niet echt. Het was niet zo druk als verwacht. Maar we hebben ons toch wel vermaakt.quote:Op zondag 7 december 2008 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hadden jullie goed gegokt wat betreft bear necessity?
Heeeey PJO!! hoessie met jou danquote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef PJORourke het volgende:
Avond allen.
Goed, goed, met jou?quote:
DAn is het goedquote:Op zondag 7 december 2008 20:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Niet echt. Het was niet zo druk als verwacht. Maar we hebben ons toch wel vermaakt.
Ik ben een paar leuke mannen tegengekomen en dat wasgezellig
Met mij gaat het wel lekker, ben helemaal niet brak van vannacht, terwijl ik weet ik veel hoeveel shotjes heb gehad.. En ik heb lekker gedanst op de 'catwalk' zoals wij het noemen in Assenquote:Op zondag 7 december 2008 20:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Goed, goed, met jou?
Ik hoorde dat J het niet helemaal was?
http://www.radicaaldoeffnormaal.nl/cme.htmlquote:Op zondag 7 december 2008 19:55 schreef Gellarboy het volgende:
Kunnen we je optreden ergens terugzien Ang3l?
Dan wil je weer dat ik 'm op je kontje zet en dat vind ik ZO ordinaaaaaairquote:
Aah, dus toch maar niet helemaal naar Den Haag. Kan ik me voorstellen, is een hele reis.quote:Op zondag 7 december 2008 20:14 schreef MisterO het volgende:
Met mij gaat het wel lekker, ben helemaal niet brak van vannacht, terwijl ik weet ik veel hoeveel shotjes heb gehad.. En ik heb lekker gedanst op de 'catwalk' zoals wij het noemen in Assen
En J, Ik zit in de twijfel fase. wel of niet met hem verder proberen...
Daar heb jij vast niks tegenquote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Dan wil je weer dat ik 'm op je kontje zet en dat vind ik ZO ordinaaaaaair
Het zal toch niet...quote:Op zondag 7 december 2008 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga niet zo voor kontjes
Oww oww owwww gister was me de avond wel weer hoor. Ordinaire zooi in de Pallaz
Je doet het gewoon, of je het wil of nietquote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan wil je weer dat ik 'm op je kontje zet en dat vind ik ZO ordinaaaaaair
Ik ben ook niet echt op zoek, dus doe het lekker rustig aan. Ik zie wel hoever het komt..quote:Op zondag 7 december 2008 20:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Aah, dus toch maar niet helemaal naar Den Haag. Kan ik me voorstellen, is een hele reis.
Hoop dat het met J wat wordt...
BAN?!?!?!?quote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag bitches! M'n ban is opgeheven!
Wie zoekt, vindt niet.quote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef MisterO het volgende:
Ik ben ook niet echt op zoek, dus doe het lekker rustig aan. Ik zie wel hoever het komt..
je had me niet eens gemist?quote:
ik heb toch je fotos om op te rukken?quote:Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je had me niet eens gemist?![]()
ja, ik had iets geplaatst wat niet mocht.
hahahaha ik dacht dat het een grapje was dat je ze had uitgeprint. Maar je ziet toch helemaal niets?quote:Op zondag 7 december 2008 20:35 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik heb toch je fotos om op te rukken?
bovendien was ik dit weekend nou ook niet bepaald actief!
heb t hele weekend gewoon lekker in bed doorgebracht!quote:Op zondag 7 december 2008 20:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha ik dacht dat het een grapje was dat je ze had uitgeprint. Maar je ziet toch helemaal niets?
o flinke weekend gehad? Hing je de slet uit?
als protest tegen de verdwijning van de Hquote:
zoals boven je al duidelijk werdt, dit zijn allemaal stukjes van de gaypride van dit jaarquote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef MisterO het volgende:
Xi leuk dat je zo creatief bent, wel een leuk idee![]()
wel een beetje jammer van de voorspelbare plaatjesmaar als ik moet kiezen, zou ik voor de paarse gaan
Mja, maar ik hoef ze niet boven elke post te zien (zeker op mn ipgone niet, ze verneuken de layout en downloadsnelheid). En ze zien er mooi uit, maar vertegenwoordigen niet echt de posters in dit topic. Of identificeren jullie je allemaal met GayPride Boot Homo's?quote:
in amerika?quote:Op zondag 7 december 2008 21:07 schreef Gellarboy het volgende:
Whehehe, wij stonden op die boot uiterst links op de roze banner.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Mja, maar ik hoef ze niet boven elke post te zien (zeker op mn ipgone niet, ze verneuken de layout en downloadsnelheid). En ze zien er mooi uit, maar vertegenwoordigen niet echt de posters in dit topic. Of identificeren jullie je allemaal met GayPride Boot Homo's?
Helaas.quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef Pjederdy het volgende:
Of identificeren jullie je allemaal met GayPride Boot Homo's?
treurig hequote:Op zondag 7 december 2008 21:13 schreef wonderer het volgende:
De paarse is mooier.
Maar wel grappig dat dit weer "stereotype" wordt genoemd maar die vleesmarkt een paar topics terug werd met open armen ontvangen
Ik ook, want daar zitten engelen inquote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef MisterO het volgende:
Xi leuk dat je zo creatief bent, wel een leuk idee![]()
wel een beetje jammer van de voorspelbare plaatjesmaar als ik moet kiezen, zou ik voor de paarse gaan
Daar vind ik nogal een verschil inzitten. Een mooie mannenkeuring is wat anders dan een banner die representatief zou zijn voor een groep. Hetero mannen kijken ook naar mooie vrouwen, kesbische vrouwen naar mooie vrouwen. Maar om dan een banner vol halfnaakten als representatief plaatje te nemen?quote:Op zondag 7 december 2008 21:13 schreef wonderer het volgende:
De paarse is mooier.
Maar wel grappig dat dit weer "stereotype" wordt genoemd maar die vleesmarkt een paar topics terug werd met open armen ontvangen
Niet echt..quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Of identificeren jullie je allemaal met GayPride Boot Homo's?
Zeg, jij bent toch de beeldredacteur van de Expreszo? Vast nog wel wat in je database zitten!quote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef Gellarboy het volgende:
X, kun je een banner maken met ruitjeshemd homo's? Dat wil iedereen graag zien en is ook zeer representatief namelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |