Uitgeslapen of net thuis?quote:
"Reikt een fleece deken aan", maar je kan hier ook even in een warm bad komen liggenquote:Op zondag 7 december 2008 16:22 schreef Xiance het volgende:
ik heb het echt gewoon koudde verwarming staat op 23
en ik zit gewoon te rillen
ik heb al een fleecetrui aan, en een warme douche hielp ook al nietquote:Op zondag 7 december 2008 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt een fleece deken aan", maar je kan hier ook even in een warm bad komen liggen
dan moet ik je maar heel stevig in mijn armen gaan nemen en zo bodyheat overdragenquote:Op zondag 7 december 2008 16:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb al een fleecetrui aan, en een warme douche hielp ook al niet
Tuurlijk ga ik ook liever in een gezellig restaurantje zitten met een goede sfeer, of picknicken aan een meertje onder de volle maan. Maar dat was mijn punt niet. Het gaat erom dat Nuno denigerend doet tegen bepaalde mensen in het topic en dat irriteert me mateloos.quote:Op zondag 7 december 2008 02:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou, ik ben in een totaal ander milieu opgegroeid als Nuno, maar als ik ook een date moet hebben bij de mac, haak ik bij voorbaat al af. Ik vind het weinig getuigen van smaak en klasse
J vroeg nog waar ik bleef, maar uiteindelijk had ik er toch niet zoveel zin in , waarom? meerdere redenen die ik hier niet kwijt kanquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dacht dat je met J naar Den Haag zou gaan, have fun in Assen!
Hear Hearquote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik ook liever in een gezellig restaurantje zitten met een goede sfeer, of picknicken aan een meertje onder de volle maan. Maar dat was mijn punt niet. Het gaat erom dat Nuno denigerend doet tegen bepaalde mensen in het topic en dat irriteert me mateloos.
Nou ja, en dat het uiteindelijk niet uit zou moeten maken wat je gaat doen op een date, omdat het uiteindelijk gaat om de vraag of er een klik is tussen 2 personen. En daar heb je geen materialistische dingen voor nodig.
Oh ja, hoi mensenleuke dag/nacht gehad???
quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik ook liever in een gezellig restaurantje zitten met een goede sfeer, of picknicken aan een meertje onder de volle maan. Maar dat was mijn punt niet. Het gaat erom dat Nuno denigerend doet tegen bepaalde mensen in het topic en dat irriteert me mateloos.
Met 't festival. Omroep Brabant was vandaag komen filmen.quote:
Mag ik je handtekening?quote:Op zondag 7 december 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met 't festival. Omroep Brabant was vandaag komen filmen.
Lezen is ook een vak, ik heb nooit gezegd hoe je moet daten alleen dat zijn manier van 1e date a merda is. Dat was alles. Voor de rest gaat het nooooit om materialitische dingen. Het gaat om de persoon en verder niet.quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, en dat het uiteindelijk niet uit zou moeten maken wat je gaat doen op een date, omdat het uiteindelijk gaat om de vraag of er een klik is tussen 2 personen. En daar heb je geen materialistische dingen voor nodig.
Oh ja, hoi mensenleuke dag/nacht gehad???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |