Omdat ik er niet zo'n zin in heb.quote:Op zondag 7 december 2008 01:11 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Veel plezier alvast. WAarom gaan jullie niet naar dat feest trouwens?
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 7 december 2008 01:26 schreef Pjederdy het volgende:
Zo!
Pretpakket is ook klaar:
[ afbeelding ]
Thermos, here we cum!
Wat is alles?quote:Op zondag 7 december 2008 01:26 schreef Pjederdy het volgende:
Zo!
Pretpakket is ook klaar:
[ afbeelding ]
Thermos, here we cum!
Ik vermaak me alleen ook wel hoorquote:Op zondag 7 december 2008 01:48 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Thanks! En sorry dat we je geen gezelschap houden gedurende de saaie nacht.
doseerpuiten. De rest ben ik vergetenquote:
iets over ieder zn eigen levensstijlquote:
Nou, ik ben in een totaal ander milieu opgegroeid als Nuno, maar als ik ook een date moet hebben bij de mac, haak ik bij voorbaat al af. Ik vind het weinig getuigen van smaak en klassequote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jezzus, ik ben blij dat ik niet met jou te maken heb zeg. Dat jij een leven hebt gehad waarbij papa en mama alles voor jou hebben betaald en overal chique hebt kunnen dineren, betekent niet dat de Mac verkeerd of fout is. Als je wil daten, maakt het totaal niet uit wat je gaat doen of waar je naartoe gaat. Het gaat erom of er een klik is tussen 2 personen.
goede nacht!quote:Op zondag 7 december 2008 02:06 schreef Gellarboy het volgende:
Van mij had je 't mogen laten staan hoor, ik kan mezelf prima in de spiegel kijken met mijn levensstijl. Beter dan alcohol..
Wij zijn d'r weg van. Laterrrr..
Waar(en wat) gaan wij volgende week eten?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ben ik volledig met je eensch.
Bij Mac, Bk en dergelijke gaan moeten eten zou dus al direct het einde van de date voor mij betekenen.
Wat ze daar verkopen kan ik geen eten noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |