Dat is helemaal waar! Er zijn best tenten te vinden waar je lekker, goedkoop en sfeervol kan etenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:33 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De Mac is echt niet zo goedkoop hoor. Als wij er na het stappen eens iets halen dan zijn we soms wel 20 euro kwijt. TWINTIG EURO!!!. Voor een paar slappe patatjes en een burger waarvan het huilen je nader komt te staan dan het lachen wanneer je hem vergelijkt met de burger op het plaatje boven de toonbank. Voor zo'n zelfde bedrag kun je ook prima eten bij een of andere cheap ass pizzeria ofzo en daar zit je een stuk leuker met je date dan bij de McDonalds.
Suiker is sowieso niet goed voor je, maar zit het ook in die broodjes van hun? En hoe werkt dat met dat suiker en weer honger krijgen?quote:Op zondag 7 december 2008 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je waarom dat is?
omdat zowel de Mac als burgerking overal veel suiker in gooien
Pardon?quote:Op zondag 7 december 2008 01:26 schreef Pjederdy het volgende:
Zo!
Pretpakket is ook klaar:
[ afbeelding ]
Thermos, here we cum!
Doseer-spuitje?quote:Op zondag 7 december 2008 01:45 schreef Pjederdy het volgende:
Even voor Wonderer er wat nummertjes bijgezet:
1: Cockring (1 rubber, 1 metaal)
2: Condooms
3: glijmiddel
4: kauwgom
5: doseerspuitje
6: gbl
7: coke
8: kamagra + xtc
niet op de foto: badslippers!
Ja. Dat weet ik. De typo viel me op, de rest is vervaagd.quote:
Glucose en zo. Je suiker piekt en stort dan weer in en als je een lage bloedsuikerspiegel hebt, krijg je honger. Meestal is dat na een uur of vier met een uitgebalanceerde maaltijd, waar de groenten en granen je bloedsuiker gelijkmatiger omhoog en naar beneden brengt. Een mac-maaltijd heeft veel "snelle" koolhydraten die je snel verzadigen, maar ook snel weer hongerig maken. Vergelijk het met een boomstam op een vuurtje gooien (brandt langzaam maar wel heel lang) of een stel ouwe kranten.quote:Op zondag 7 december 2008 02:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Suiker is sowieso niet goed voor je, maar zit het ook in die broodjes van hun? En hoe werkt dat met dat suiker en weer honger krijgen?
die doseerspuit snap ik nietquote:Op zondag 7 december 2008 02:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
doseerpuiten. De rest ben ik vergeten
suiker verbrand je sneller, JUIST in die broodjes joh, het enige waar geen suiker in zit bij de MAC zijn de frietjesquote:Op zondag 7 december 2008 02:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Suiker is sowieso niet goed voor je, maar zit het ook in die broodjes van hun? En hoe werkt dat met dat suiker en weer honger krijgen?
Jap heel logisch eigenlijk. Maar goed--> mac is slechtquote:Op zondag 7 december 2008 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Glucose en zo. Je suiker piekt en stort dan weer in en als je een lage bloedsuikerspiegel hebt, krijg je honger. Meestal is dat na een uur of vier met een uitgebalanceerde maaltijd, waar de groenten en granen je bloedsuiker gelijkmatiger omhoog en naar beneden brengt. Een mac-maaltijd heeft veel "snelle" koolhydraten die je snel verzadigen, maar ook snel weer hongerig maken. Vergelijk het met een boomstam op een vuurtje gooien (brandt langzaam maar wel heel lang) of een stel ouwe kranten.
Voor de gbl, lijkt me. (da's toch rohypnol?)quote:
dit over die kipdingen:quote:Op zondag 7 december 2008 02:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
suiker verbrand je sneller, JUIST in die broodjes joh, het enige waar geen suiker in zit bij de MAC zijn de frietjes
Maar wacht je er nu ook mee dan?quote:Op zondag 7 december 2008 02:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb van de sint gekregen: http://www.nivea.nl/highlights/int_product/show/ips_nfm_dnage
Zodat ik nog niet aan de botox hoef
ik dacht aan Cork and Bottleshop, dat zit al mooi in de buurtquote:Op zondag 7 december 2008 02:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar(en wat) gaan wij volgende week eten?
Nu maar hopen dat je niet misselijk wordt in de liftquote:Op zondag 7 december 2008 09:19 schreef Ang3l het volgende:
Uuuurrrgh... ik had gisteren niet op stap moeten gaanHalf 5 thuis en nu al weer op voor de repetities.... tot 17:00. Kop als een verzopen platgereden kat en de tv komt filmen
quote:http://i33.tinypic.com/2ccxeol.jpg
ik hoop dat de jongens een wilde nacht hebben gehad 8 condooms, jeumigquote:Op zondag 7 december 2008 11:47 schreef samjustme het volgende:
http://i33.tinypic.com/2ccxeol.jpg
[..]
Klinkt lekker (alleen de wijn, wil je me geil hebben?)quote:Op zondag 7 december 2008 07:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht aan Cork and Bottleshop, dat zit al mooi in de buurt
Als mijn huis doorgaat, dan doe ik het niet. Ik kan mijn geld immers maar eenmaal uitgeven.quote:Op zondag 7 december 2008 03:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar wacht je er nu ook mee dan?
Omdat ik student ben en al vier dagen pas na drieën in bed lag.quote:Op zondag 7 december 2008 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom gaan mensen in het weekend altijd zo vroeg naar bed
Uitgeslapen of net thuis?quote:
"Reikt een fleece deken aan", maar je kan hier ook even in een warm bad komen liggenquote:Op zondag 7 december 2008 16:22 schreef Xiance het volgende:
ik heb het echt gewoon koudde verwarming staat op 23
en ik zit gewoon te rillen
ik heb al een fleecetrui aan, en een warme douche hielp ook al nietquote:Op zondag 7 december 2008 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"Reikt een fleece deken aan", maar je kan hier ook even in een warm bad komen liggen
dan moet ik je maar heel stevig in mijn armen gaan nemen en zo bodyheat overdragenquote:Op zondag 7 december 2008 16:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb al een fleecetrui aan, en een warme douche hielp ook al niet
Tuurlijk ga ik ook liever in een gezellig restaurantje zitten met een goede sfeer, of picknicken aan een meertje onder de volle maan. Maar dat was mijn punt niet. Het gaat erom dat Nuno denigerend doet tegen bepaalde mensen in het topic en dat irriteert me mateloos.quote:Op zondag 7 december 2008 02:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou, ik ben in een totaal ander milieu opgegroeid als Nuno, maar als ik ook een date moet hebben bij de mac, haak ik bij voorbaat al af. Ik vind het weinig getuigen van smaak en klasse
J vroeg nog waar ik bleef, maar uiteindelijk had ik er toch niet zoveel zin in , waarom? meerdere redenen die ik hier niet kwijt kanquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dacht dat je met J naar Den Haag zou gaan, have fun in Assen!
Hear Hearquote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik ook liever in een gezellig restaurantje zitten met een goede sfeer, of picknicken aan een meertje onder de volle maan. Maar dat was mijn punt niet. Het gaat erom dat Nuno denigerend doet tegen bepaalde mensen in het topic en dat irriteert me mateloos.
Nou ja, en dat het uiteindelijk niet uit zou moeten maken wat je gaat doen op een date, omdat het uiteindelijk gaat om de vraag of er een klik is tussen 2 personen. En daar heb je geen materialistische dingen voor nodig.
Oh ja, hoi mensenleuke dag/nacht gehad???
quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik ook liever in een gezellig restaurantje zitten met een goede sfeer, of picknicken aan een meertje onder de volle maan. Maar dat was mijn punt niet. Het gaat erom dat Nuno denigerend doet tegen bepaalde mensen in het topic en dat irriteert me mateloos.
Met 't festival. Omroep Brabant was vandaag komen filmen.quote:
Mag ik je handtekening?quote:Op zondag 7 december 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met 't festival. Omroep Brabant was vandaag komen filmen.
Lezen is ook een vak, ik heb nooit gezegd hoe je moet daten alleen dat zijn manier van 1e date a merda is. Dat was alles. Voor de rest gaat het nooooit om materialitische dingen. Het gaat om de persoon en verder niet.quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja, en dat het uiteindelijk niet uit zou moeten maken wat je gaat doen op een date, omdat het uiteindelijk gaat om de vraag of er een klik is tussen 2 personen. En daar heb je geen materialistische dingen voor nodig.
Oh ja, hoi mensenleuke dag/nacht gehad???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |