We waren om 08.00u thuis, ik ging om 10.00u slapen en rond 15.00u kwamen we uit bed.quote:
That's rich, coming from you...quote:
Hadden jullie goed gegokt wat betreft bear necessity?quote:Op zondag 7 december 2008 19:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
We waren om 08.00u thuis, ik ging om 10.00u slapen en rond 15.00u kwamen we uit bed..
Kunnen we je optreden ergens terugzien Ang3l?
Niet echt. Het was niet zo druk als verwacht. Maar we hebben ons toch wel vermaakt.quote:Op zondag 7 december 2008 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hadden jullie goed gegokt wat betreft bear necessity?
Heeeey PJO!! hoessie met jou danquote:Op zondag 7 december 2008 20:06 schreef PJORourke het volgende:
Avond allen.
Goed, goed, met jou?quote:
DAn is het goedquote:Op zondag 7 december 2008 20:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Niet echt. Het was niet zo druk als verwacht. Maar we hebben ons toch wel vermaakt.
Ik ben een paar leuke mannen tegengekomen en dat wasgezellig
Met mij gaat het wel lekker, ben helemaal niet brak van vannacht, terwijl ik weet ik veel hoeveel shotjes heb gehad.. En ik heb lekker gedanst op de 'catwalk' zoals wij het noemen in Assenquote:Op zondag 7 december 2008 20:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Goed, goed, met jou?
Ik hoorde dat J het niet helemaal was?
http://www.radicaaldoeffnormaal.nl/cme.htmlquote:Op zondag 7 december 2008 19:55 schreef Gellarboy het volgende:
Kunnen we je optreden ergens terugzien Ang3l?
Dan wil je weer dat ik 'm op je kontje zet en dat vind ik ZO ordinaaaaaairquote:
Aah, dus toch maar niet helemaal naar Den Haag. Kan ik me voorstellen, is een hele reis.quote:Op zondag 7 december 2008 20:14 schreef MisterO het volgende:
Met mij gaat het wel lekker, ben helemaal niet brak van vannacht, terwijl ik weet ik veel hoeveel shotjes heb gehad.. En ik heb lekker gedanst op de 'catwalk' zoals wij het noemen in Assen
En J, Ik zit in de twijfel fase. wel of niet met hem verder proberen...
Daar heb jij vast niks tegenquote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Dan wil je weer dat ik 'm op je kontje zet en dat vind ik ZO ordinaaaaaair
Het zal toch niet...quote:Op zondag 7 december 2008 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga niet zo voor kontjes
Oww oww owwww gister was me de avond wel weer hoor. Ordinaire zooi in de Pallaz
Je doet het gewoon, of je het wil of nietquote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan wil je weer dat ik 'm op je kontje zet en dat vind ik ZO ordinaaaaaair
Ik ben ook niet echt op zoek, dus doe het lekker rustig aan. Ik zie wel hoever het komt..quote:Op zondag 7 december 2008 20:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Aah, dus toch maar niet helemaal naar Den Haag. Kan ik me voorstellen, is een hele reis.
Hoop dat het met J wat wordt...
BAN?!?!?!?quote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemiddag bitches! M'n ban is opgeheven!
Wie zoekt, vindt niet.quote:Op zondag 7 december 2008 20:28 schreef MisterO het volgende:
Ik ben ook niet echt op zoek, dus doe het lekker rustig aan. Ik zie wel hoever het komt..
je had me niet eens gemist?quote:
ik heb toch je fotos om op te rukken?quote:Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je had me niet eens gemist?![]()
ja, ik had iets geplaatst wat niet mocht.
hahahaha ik dacht dat het een grapje was dat je ze had uitgeprint. Maar je ziet toch helemaal niets?quote:Op zondag 7 december 2008 20:35 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik heb toch je fotos om op te rukken?
bovendien was ik dit weekend nou ook niet bepaald actief!
heb t hele weekend gewoon lekker in bed doorgebracht!quote:Op zondag 7 december 2008 20:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha ik dacht dat het een grapje was dat je ze had uitgeprint. Maar je ziet toch helemaal niets?
o flinke weekend gehad? Hing je de slet uit?
als protest tegen de verdwijning van de Hquote:
zoals boven je al duidelijk werdt, dit zijn allemaal stukjes van de gaypride van dit jaarquote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef MisterO het volgende:
Xi leuk dat je zo creatief bent, wel een leuk idee![]()
wel een beetje jammer van de voorspelbare plaatjesmaar als ik moet kiezen, zou ik voor de paarse gaan
Mja, maar ik hoef ze niet boven elke post te zien (zeker op mn ipgone niet, ze verneuken de layout en downloadsnelheid). En ze zien er mooi uit, maar vertegenwoordigen niet echt de posters in dit topic. Of identificeren jullie je allemaal met GayPride Boot Homo's?quote:
in amerika?quote:Op zondag 7 december 2008 21:07 schreef Gellarboy het volgende:
Whehehe, wij stonden op die boot uiterst links op de roze banner.
quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Mja, maar ik hoef ze niet boven elke post te zien (zeker op mn ipgone niet, ze verneuken de layout en downloadsnelheid). En ze zien er mooi uit, maar vertegenwoordigen niet echt de posters in dit topic. Of identificeren jullie je allemaal met GayPride Boot Homo's?
Helaas.quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef Pjederdy het volgende:
Of identificeren jullie je allemaal met GayPride Boot Homo's?
treurig hequote:Op zondag 7 december 2008 21:13 schreef wonderer het volgende:
De paarse is mooier.
Maar wel grappig dat dit weer "stereotype" wordt genoemd maar die vleesmarkt een paar topics terug werd met open armen ontvangen
Ik ook, want daar zitten engelen inquote:Op zondag 7 december 2008 21:06 schreef MisterO het volgende:
Xi leuk dat je zo creatief bent, wel een leuk idee![]()
wel een beetje jammer van de voorspelbare plaatjesmaar als ik moet kiezen, zou ik voor de paarse gaan
Daar vind ik nogal een verschil inzitten. Een mooie mannenkeuring is wat anders dan een banner die representatief zou zijn voor een groep. Hetero mannen kijken ook naar mooie vrouwen, kesbische vrouwen naar mooie vrouwen. Maar om dan een banner vol halfnaakten als representatief plaatje te nemen?quote:Op zondag 7 december 2008 21:13 schreef wonderer het volgende:
De paarse is mooier.
Maar wel grappig dat dit weer "stereotype" wordt genoemd maar die vleesmarkt een paar topics terug werd met open armen ontvangen
Niet echt..quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Of identificeren jullie je allemaal met GayPride Boot Homo's?
Zeg, jij bent toch de beeldredacteur van de Expreszo? Vast nog wel wat in je database zitten!quote:Op zondag 7 december 2008 21:20 schreef Gellarboy het volgende:
X, kun je een banner maken met ruitjeshemd homo's? Dat wil iedereen graag zien en is ook zeer representatief namelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |