welke bestemming is het geworden ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
of het in NL werd uitgzonden weet ik niet. Het was de afsluiting van de kindertijd op portuguese TV voor kinderen wanneer je naar bed moest. Dat hoor je ook in de tekst.
en het vliegtuig gaat over een paar uur, moet echt slapen
nee hoor die blijft maar mooi in de lichtstad den bosch is mijm achtertuinquote:Op zaterdag 6 december 2008 04:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omgeving den Bosch lijkt me iets voor Angel
Gooi 'm nou niet meteen voor de Wolvenquote:Op zaterdag 6 december 2008 04:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Omgeving den Bosch lijkt me iets voor Angel
...en dat helpt mij van mijn verveling af hoe precies?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben begonnen in het Clanbook van de Ventrue's, maar dan de Requiem editie. Best leuk geschreven! Is niet echt een regelboek, maar meer een soort van verzameling van interviews en documenten en brieven van "echte" Vampieren.
ja maar dat is handmatig... dat telt niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb je gister al geholpen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
ja maar dat is handmatig... dat telt niet.
Dat was waarschijnlijk de pun, maar ;t ging ergens anders over.quote:
Als het een vraag was dan kan het antwoord ook "nee" zijn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:36 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAAH, of ik ineens om 13:15 kan komen i.p.v. 14:00
45min in mijn strakke schema weg![]()
en als je "zo'n strak schema" hebt, wat je planning opeens flink inkort......quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:40 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Als het een vraag was dan kan het antwoord ook "nee" zijn!.
Mijn "strakke schema" bestond uit rustig opstaan, zonnebank, douchen, warmtelamp op schouder en alvast rekken en strekken, ontbijten en aankleden. Veel van die dingen kunnen nog wel tegelijk (nu: eten, warmtelamp en fokken). ZO moeilijk is fokken niet voor me da ik 't niet in een multitask kan gooien hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
en als je "zo'n strak schema" hebt, wat je planning opeens flink inkort......
heb je ook de tijd over om dit even op Fok te komen melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |