Waarom?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Ongegronde klacht, want matthijs van nieuwkerke(n) is een lul
idd, zowiezo VARAquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Feyenoordquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, zowiezo VARA:
Talpa
Feyenoord
losers die zich baas noemen
Eén roept dat Matthijs van Nieuwkerk zuigt en hordes Nederlanders apen dat na...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik wist niet eens dat ze ook nog met dat bah-wijf omging. Tja... dat maakt het alleen nog maar erger en triester eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
Beh Marlies Dekkers. Met haar stoute vriendin Heleen van Rooyen samen stoute dingen doen. Bah.
Tja... dat is typisch Nederlands: noem het 'kunst', of een 'statement', of desnoods 'origineel' of 'vernieuwend', en je kunt er ongegeneerd een belachelijke prijs opflikkeren, want er zijn altijd idioten die het juist vanwege dat imago kopen, omdat ze niet voor zichzelf rationeel kunnen denken. Te triest voor woorden. Als je het dan toch over respect en vrouwen hebt: een vrouw die een onderbroek van 80 euro koopt die lach ik heel hard uit, en kan echt fluiten naar respect. Kom nou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
Het ergste vond ik nog die keer dat Heleen van Rooyen bij eenofandere talkshow was en ze vroegen wat nou precies dat stout was. Toen gooide ze alles van het bureau en ging ze wulps op handen en voeten over de tafel kruipen. Ik had haar direct tegen de grond geslagen als ik die presentator was.
Oja maar het ging over Marlies Dekkers. Vind het niet eens heel bijzonder allemaal eigenlijk en dan moet je ook nog minstens 80 euro neerleggen voor 1 BH ofzo.
Ja die mannelijn kwam ook nog even in beeld vanavond.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik weet het niet, misschien zit het wel erg fijn en zijn ze die prijs wel waard. Ik draag ook liever Calvin Klein van 15 euro p.s. dan die dingen voor een euro van de Zeeman omdat het gewoon beter zit. Maar 80 euro zou ik er iig niet voor over hebben. Hoorde trouwens dat ze ook een mannenlijn heeft...
Nou, ze had behoorlijk haar best gedaan vandaag om mij van het tegendeel te overtuigen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Dat is uberhaubt al een klacht op zich. Dat mensen die er zelf niet uitzien je gaan lopen vertellen wat 'stijl' is. Je ziet het trouwens heel vaak bij de 'stylisten' programma's, of America's Next TopModel, dat er bijvoorbeeld een echt lelijke mannelijke homosexuele dragqueen met een foute pruik, opgemaakte lange nagels, make-up op, en een legging aan.... anderen gaat lopen afzeiken en afkatten op hun stijl(!)quote:
Volgens mij is het erge dat dit soort mensen ook nog denken dat ze de wereld een dienst bewijzen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
Soms denk ik dat dat soort gekken alleen maar zo'n baan aangeboden is omdat ze het anders zielig voor ze vonden...
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat vast over Marlies Dekkers.![]()
Straks even de herhaling kijken.
Dit is dan de eerste MILF die ik uit bed trap voorzover (ze is namelijk een veertiger).quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:49 schreef Morrigan het volgende:
Marlies Dekkers een chick noemen.Ik dacht dat het om een studente aan de modeacademie of zo ging.
Als je 'r uit bed trapt, is ze geen MILF meer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 07:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is dan de eerste MILF die ik uit bed trap voorzover (ze is namelijk een veertiger).
En de 'circusdieren' aldaar verdienen ook nog grif geld voor het uitvoeren van simpele bewegingen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het erge dat dit soort mensen ook nog denken dat ze de wereld een dienst bewijzen.
'Mensen mooi maken.'![]()
Je zal op zo'n catwalk bijvoorbeeld nooit iemand zien met een leuke spijkerbroek, shirt, toffe schoenen en dat je dan denkt, zo dat zou ik ook kunnen dragen. Het is altijd afzichtelijke meuk waarmee je in het circus niet misstaat.
Niet iedereen kan acteren, zingen, en al helemaal niet voetballen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 07:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En de 'circusdieren' aldaar verdienen ook nog grif geld voor het uitvoeren van simpele bewegingen.
Waarom zou iemand betaald moeten worden voor iets wat bij wijze van spreken iedereen kan uitvoeren? Dezelfde principekwestie bij acteurs, zangers, voetballers en entertainers.
En dan gaat het niet om jongens als Freek de Jonge en Jan-Jaap van der Wal, die zijn nog enigszins zelfdragend.
Betekent dat je hiermee de exorbitante premies voor dit proletariaat goedkeurt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 07:53 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Niet iedereen kan acteren, zingen, en al helemaal niet voetballen.
Wil je daar mee zeggen dat je marktwerking in het geheel wilt uitbannen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 07:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Betekent dat je hiermee de exorbitante premies voor dit proletariaat goedkeurt?
Ongelooflijk.
Nee.quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat je marktwerking in het geheel wilt uitbannen?
Ongelooflijk.
Dan is het toch onvermijdelijk dat sommige mensen exorbitant veel geld verdienen?quote:
Ze kleedt en gedraagt zich als een verwend verwaand kutkind van 16 ofzo, dus tja, dan noem ik het een chick. Ik kan ook niet weten dat ze 40 ofzo is. Blijkbaar deed die lading vingerverf op haar gezicht zijn werk goed....quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:49 schreef Morrigan het volgende:
Marlies Dekkers een chick noemen.Ik dacht dat het om een studente aan de modeacademie of zo ging.
Ze heeft wel tetten, en ze ziet er wel aardig uit. Jammer dat het een dom wijf is die zichzelf te serieus neemt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:49 schreef Morrigan het volgende:
"Ik heb shops door Europa en NYC."quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:19 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ze heeft wel tetten, en ze ziet er wel aardig uit. Jammer dat het een dom wijf is die zichzelf te serieus neemt.
Als ze dat kan tenminste.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
"Ik heb shops door Europa en NYC."
"Meid, je neemt jezelf te serieus, ga DVD's terugspoelen en afwassen ofzo.".
Dat boeit me nou net niets.quote:
Waarschijnlijk vraagt ze er daarom 80 euro voor, als compensatie voor haar persoonlijke leedquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:05 schreef JanusAnus het volgende:
Als je zo'n onderbroek draagt terwijl je je lul niet gewassen hebt, zou dat haar dan ook pijn doen?
Dit noem ik oplichterij.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vraagt ze er daarom 80 euro voor, als compensatie voor haar persoonlijke leed
Waarom? Mogen producenten niet meer vragen dan de kostprijs? Mag Apple geen 1000 euro vragen voor een laptop?quote:
Dat is een heel ander verhaal. Ik schat de IT-branche ook stukken hoger in dan de modebranche.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom? Mogen producenten niet meer vragen dan de kostprijs? Mag Apple geen 1000 euro vragen voor een laptop?
Winst maken is in elke bedrijfstak hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal. Ik schat de IT-branche ook stukken hoger in dan de modebranche.
Hoezo is dat anders? Mensen kopen toch ook een dure Apple en beweren vervolgens dingen die nergens op slaan? Mensen betalen gewoon voor een beleving. Of dat nu lingerie is of een Apple laptop, op het gebied van beleving -en daar grof voor willen betalen- is er weinig verschil.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal. Ik schat de IT-branche ook stukken hoger in dan de modebranche.
Eens, al koop ik zelf wel BB.. Maar dan wel in Turkije voor 3 euro per stukquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:47 schreef Yi-Long het volgende:
Mensen die veels te veel geld neerleggen voor een zogenaamd superieure Apple Mac (terwijl ze het ding alleen gebruiken om te surfen en te emailen) die zijn ook gek, maar 80 euro neerleggen voor een lapje stof met een printje erop, die hoogstwaarschijnlijk nog in China in elkaar wordt geflanst, dat is te gek voor woorden.
Kijk, mensen moeten zelf weten wat ze kopen, en wanneer ze een ondebroek zoveel geld waard vinden, dan moeten ze dat vooral doen, maar dat de oplichters dan van de rest van de wereld verwachten en verlangen dat iedereen meespeelt in die charade, is een beetje teveel geeist.
Je maakt ondergoed met een printje, muts. Get over yourself.
Dat verklaart haar EVA-onderbroek...(!)quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:03 schreef Fortitudo het volgende:
"ik haal mn inspiratie uit de internationale literatuur."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan koop je het dus puur voor de naam? Want het argument dat je merkkleding koopt omdat de kwaliteit beter is gaat niet op bij namaak.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Eens, al koop ik zelf wel BB.. Maar dan wel in Turkije voor 3 euro per stuk
Niet per se. Het kan toch ook dat hij ze gewoon mooi vindt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar dan koop je het dus puur voor de naam? Want het argument dat je merkkleding koopt omdat de kwaliteit beter is gaat niet op bij namaak.
Naam + imago ja. Tuurlijk. Wat anders?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar dan koop je het dus puur voor de naam?
Een beetje verbaasd dat dat kind er zo'n ongelooflijk probleem van maakte...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Heeft er iemand screens?
En hoe reageerde de presentator eigenlijk?
Dat niet persé, maar BB heeft boxers met de meest uiteen lopende opdrukken. Dat heeft wel wat. En over de kwaliteit, goede namaak heeft een vergelijkende kwaliteit als origineel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar dan koop je het dus puur voor de naam? Want het argument dat je merkkleding koopt omdat de kwaliteit beter is gaat niet op bij namaak.
Dit is zelfs geen Rickroll waardig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vond het altijd enorm geil klinken: Marlies Dekkers![]()
Tot ik haar inderdaad een keer zag, maar vooral hoorde praten.
Zolang je lijf niet teveel afwijkt. Je bent al gauw te dik voor een setje van MD. En dat noem ik arrogant.quote:Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef ukkies het volgende:
zij zegt zelf dat ook de pasvorm beter is dan de standaard h&m-etjes. Dat is natuurlijk ook wat waard.
Wat een nonsens. Juist Marlies Dekkers maakte eindelijk ook designmode voor grotere maten dan maat 38. Veel design kan je boven die maat niet meer krijgen, MD nog wel en dan zit het nog mooi ook.quote:Op zondag 7 december 2008 12:50 schreef trabant het volgende:
Zolang je lijf niet teveel afwijkt. Je bent al gauw te dik voor een setje van MD. En dat noem ik arrogant.
Mijn vriendin vind het Nederlandse ondergoed ook niks, maar die koopt haar ondergoed gewoon in Hong Kong voor een paar centen en dat is van uitstekende kwaliteit, ziet er goed uit, en kost vrijwel niks. Dat hoeft echt geen 80 euro te kosten.quote:Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef ukkies het volgende:
misschien reageerde ze op die wijze omdat ze zich in haar artistieke integriteit voelde aangetast? Ik bedoel, ze zal vrij lang over het concept met die twee slangen en de appel (voor de mannen natuurlijk 1 slang, 2 appels - sorry, beetje flauw) hebben nagedacht en dan achteloos weggooien....dat had Dali ook niet leuk gevonden! Of is dat een ander niveau?
Ik vond het wel grappig om te zien hoe onbeholpen MvN is met het tonen van vrouwenondergoed op tv. Ging niet echt van harte.
80 euro is ook wel heel duur. MAar zij zegt zelf dat ook de pasvorm beter is dan de standaard h&m-etjes. Dat is natuurlijk ook wat waard.
Hema is anders best een goed merk.quote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Juist Marlies Dekkers maakte eindelijk ook designmode voor grotere maten dan maat 38. Veel design kan je boven die maat niet meer krijgen, MD nog wel en dan zit het nog mooi ook.
Ze reageert misschien wat overdreven, maar ze heeft wel een miljoenenbusiness opgezet met wat ondergoed. Doe dat maar eens naTrouwens, ze is ook niet duurder dan de 'normaal dure' merken in de lingeriebranche. Natuurlijk is ze duurder dan de Hema en de Zeeman, maar god, dat zit ook wel verschrikkelijk slecht
BINGO dus!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:49 schreef Penisbaard het volgende:
Goede schop, helemaal super hoe Suko tijdens elke DWDD aflevering weer een oude DWDD-topic omhoog schopt
Dat is Marlies niet waard.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef Fortitude het volgende:
Waarom staat hier geen joeptjoep filmpje bij.
Door opwarming van de warmte is dat niet mogelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef Fortitude het volgende:
Waarom staat hier geen joeptjoep filmpje bij.
* Ofyles2 er niet om kan lachen. Zit nu in zichzelf te vloeken omdat Patty dwangmatig elk topic weet te verneuken...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef patty het volgende:
[..]
Door opwarming van de warmte is dat niet mogelijk
Hier realiseerde ik me dat ik een oud topic aan het lezen was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, zowiezo VARA:
Talpa
Feyenoord
losers die zich baas noemen
Hij Zei dat hij een vriendin heeft waarmee hij het voor eerst deed deed toen hij 24jr.,IMO Geen homo dus, dat denkt iedereen, hij is het dus ech niet ook geen schande trouwensquote:
daar hangt ze der natte mannen te drogenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:53 schreef Sapstengel het volgende:
Hoorde trouwens dat ze ook een mannenlijn heeft...
zeikertjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:19 schreef Penisbaard het volgende:
Suko die elke keer weer DWDD-topics schopt
DWDD # 106quote:
Penisbaard zit steeds te zeiken, stop daar eens mee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef opastokvis het volgende:
sukootje hijaarghl wat doe je?!
Ik wil je.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef Suko het volgende:
[..]
Penisbaard zit steeds te zeiken, stop daar eens mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |