Dan toch nog ! maar zeker een heel erg mooie plaat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef Brennel het volgende:
Deze heb ik van de week 4 keer geprobeerd aan te vragen, en nu is ie er dan, zo mooi*zucht*
Goedenavond Kevin !!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!!
Nog even.. en dan echt!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke uuropener ! Moke - Here Comes The Summer. Was het maar waar!
fotoquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Brennel het volgende:
Best vleiend, een jongen die smoorverliefd op je is, maar niet als het niet wederzijds is
Sorryquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:09 schreef Brennel het volgende:
Best vleiend, een jongen die smoorverliefd op je is, maar niet als het niet wederzijds is
echt hey! dat duurt nog zo langquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijke uuropener ! Moke - Here Comes The Summer. Was het maar waar!
Het is eerlijk gezegd niet de knapste, maar hij is wel erg lief. Maarja, verliefdheid kan je niet sturen he.quote:
quote:
Bren, jij verdient alleen het allerbestequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Het is eerlijk gezegd niet de knapste, maar hij is wel erg lief. Maarja, verliefdheid kan je niet sturen he.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]Tequilla moet je drinken
[ afbeelding ]
quote:
Piles.... Ging toch over jouquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Het is eerlijk gezegd niet de knapste, maar hij is wel erg lief. Maarja, verliefdheid kan je niet sturen he.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Bren, jij verdient alleen het allerbeste
Echt veel te lang.. dit is toch wel de periode waarin ik super veel behoefte heb aan lekkere (vrolijke-) up-tempo platen. De plaat van Moke past wel mooi in dat rijtje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef Timo20 het volgende:
fipo
[..]
echt hey! dat duurt nog zo lang![]()
![]()
De beste zijn niet altijd de knapstequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Bren, jij verdient alleen het allerbeste
quote:
Mag die van The Killers een andere Killers zijn? a.u.b.? Deze horen we nu genoeg en The Killers hebben veel goede platen....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok dan:
22-23
Moke - Here Comes The Summer
Dio - Tijdmachine
Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
A Brand - Time
R.E.M. - It's The End Of The World As We Know It
Duffy - Rain On Your Parade
Mr Oizo - Two Takes It
The Killers - Human
Headphone - Live in de studio
Junior Senoir - Move Your Feet
Polarkreis 18 - Allein Allein
Lily Allen - Guess Who Batman
oh naja...ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:15 schreef Timo20 het volgende:![]()
niet als je het in de winkel/kroeg koopt
Polarkreis hebben we net al gehoord.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mag die van The Killers een andere Killers zijn? a.u.b.? Deze horen we nu genoeg en The Killers hebben veel goede platen....
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
Somebody Told Mequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mag die van The Killers een andere Killers zijn? a.u.b.? Deze horen we nu genoeg en The Killers hebben veel goede platen....
ja, ekstra weekend draaiden hem ook al. We gaan een andere nieuwe track draaien.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
draadstaalquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Hoe heet ook alweer de tegenhanger van BNN's Tequilla ? Kan me een BRILJANT filmpje voor de geest halen van een man die een straat inloopt en vervolgens keihard moet rennen omdat er een gigantische menigte zijn kant opkomt.
In een kroeg stap je toch ook niet af op degene met het mooiste karakterquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De beste zijn niet altijd de knapste![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, heb jij het eerste half uur voor me?
Kan MGMT met Kids dan niet ook ergens tussen gemoffeld worden? Nu je toch bezig bentquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja, ekstra weekend draaiden hem ook al. We gaan een andere nieuwe track draaien.
hehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
draadstaalnog leuker
pas geleden was onze winkel daar op tv met een hele grote dikke clown die ging vragen of er ook zonnebril glazen in zn bril baste, mn v=collega zei nee, en toen ging ie heel hard huilen met tranen uit zn bril
![]()
Nee das waar maar dan ben je vast ook te bezopen om te merken of iemand een goed karakter heeftquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In een kroeg stap je toch ook niet af op degene met het mooiste karakter
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh naja...ik drink geen alcohol
Die discussie heb ik pas al gevoerd, en ik ga m niet herhalen. Ook geen idee meer hoe ie eindigdequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In een kroeg stap je toch ook niet af op degene met het mooiste karakter
Morgen / zondag / ooit pasquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
Piles! ben je er nog? doe je de sintmix apart?
Kun je 'm ergens kwijt online?quote:
Thanksquote:
Ongelooflijk. En dan wel dat tyfusgejank van Asnol MH makenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die is al te lang niet meer gedraaid!
Ik heb ook alles in de buurt. Behalve een knuffel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooooo.. Verkast naar beneden:
Bank, koelkast, tv, radio (ipv stream) food en verwarming dicht bij!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens en meisjes, ik ga wieberen![]()
dag allemaal, fijne aaf nog
Dag lieve Eliesquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens en meisjes, ik ga wieberen![]()
dag allemaal, fijne aaf nog
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kan MGMT met Kids dan niet ook ergens tussen gemoffeld worden? Nu je toch bezig bent![]()
Die is al te lang niet meer gedraaid!
quote:
Ik heb alleen een KIKA beer in de buurt. Goede daad verricht..quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb ook alles in de buurt. Behalve een knuffel.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb ook alles in de buurt. Behalve een knuffel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Heerlijke plaat!!quote:
Dat heb ik ooit ook eens op een fuif gedaan, vroeger. Toen we nog op den basisschool zatenquote:
Dit is eigenlijk de enige track van haar die mij echt kan boeien. Vind haar live echt vreselijk <piep>, maar goed dat is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijke plaat!!![]()
afgelopen week een dag de hele dag in m`n kop gehad
![]()
In het Zangeressen bestand van mijn werk zit een zangeres die er op lijkt en ook qua stem. Maar dan knapperquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijke plaat!!![]()
afgelopen week een dag de hele dag in m`n kop gehad
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?Zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de enige track van haar die mij echt kan boeien. Vind haar live echt vreselijk <piep>, maar goed dat is weer een ander verhaal.
Geluid al wat harder?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In het Zangeressen bestand van mijn werk zit een zangeres die er op lijkt en ook qua stem. Maar dan knapper
Ga ik straks tijdens de reclame even checken.quote:
Ook een beetje eigenbelang hoorquote:
Je blijft erin, dat rijmenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef D.Rose het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven
Ik was jullie kwijt, dus zocht ik even
Jazeker! proost!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
Wat een geknuffel hier
Komt dat door het vele bier?
Duidelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Beter dan Human als u het mij vraagt!
Zo zo zo zo zo zo'n zin in 20 FEB!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
Mag ik Rudy en Kevin ook een hele grote knuffel geven voor deze![]()
Nee hoor, zonder bier knuffel ik net zo graagquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
Wat een geknuffel hier
Doe mij dan wel een plezier en vervang het water straks door bier !quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit op mijn hometrainer terwijl ik Fok
dus ik neem van mijn fles water wel een slok
Neehoor, geheel alcoholvrij hier vanavond.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
Wat een geknuffel hier
Bier zal er voor mij niet meer inzittenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe mij dan wel een plezier en vervang het water straks door bier !
Alcoholvrij is soms best okequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor, geheel alcoholvrij hier vanavond.
Nou veel plezier nog met al het gefiets en ik neem nog een slok en wat (uuhhm) rosbiefquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bier zal er voor mij niet meer inzitten
Na 40km ga ik douchen en daarna pitten
Echte of een metafoor......quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou veel plezier nog met al het gefiets en ik neem nog een slok en wat (uuhhm) rosbief
Ah! Ik ben dus niet de enige die aan het rijmen blijftquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de bedoeling was
Tot 12 uur, dan stop ik pas
Ik ga door tot het spreekwoordelijke gaatjequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! Ik ben dus niet de enige die aan het rijmen blijft
Jammer dat het bij de rest niet zo beklijft
Met de metafoor bedoelde ik een spreekwoordelijk opengevouwen broodje rosbief met mayo....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo het is bijna 23:00.. zit nog vol van de pizza's en chips.
uuhhm klinkt ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met de metafoor bedoelde ik een spreekwoordelijk opengevouwen broodje rosbief met mayo....
(Of was dat alleen bij mijn collega's bekend.....)
Ik weet niet of je hem hebt, wat ik bedoel. (iets met mossels...) Maar zo;n broodje is ook wel lekker....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm klinkt ook niet verkeerd![]()
Polarkreis 18 - Allein Allein
Tsja, 't blijft lastig om even terug te kijken wat er zoal gedraaid is. Ik bedoel: wij kijken op 3fmfan.nl. Mag hopen dat bij 3FM zelf een minstens zo handig overzicht gebruikt wordt.... Net zoals met die oude plaat van Toploader die ineens twee keer op een middag voorbij kwam...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
Alweer Allein Allein?
Ik vind hem al geen flikker aan en dan 2x in een uur is al helemaal geen gein.
Dat klinkt goe, maar niet echt gezondquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo het is bijna 23:00.. zit nog vol van de pizza's en chips.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem hebt, wat ik bedoel. (iets met mossels...) Maar zo;n broodje is ook wel lekker....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:52 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 draait MGMT met Kids
Die plaat is pas echt te blits!
Michiel gebruikt ook 3fmfan.nlquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, 't blijft lastig om even terug te kijken wat er zoal gedraaid is. Ik bedoel: wij kijken op 3fmfan.nl. Mag hopen dat bij 3FM zelf een minstens zo handig overzicht gebruikt wordt.... Net zoals met die oude plaat van Toploader die ineens twee keer op een middag voorbij kwam...
En dat buikje van mij is al aardig rond dus dat is misschien niet heel erg gezond. Naja, boeiend.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat klinkt goe, maar niet echt gezond
Daarvan wordt je buikje al snel zo rond
reden voor mij om wat meer te bewegen
Straks weer strak in mijn vel dan kan ik er weer tegen
Ik begrijp goed dat je hier van baaltquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
Alweer Allein Allein?
Ik vind hem al geen flikker aan en dan 2x in een uur is al helemaal geen gein.
Geloof dat de Bette-fanclub groeiende is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, Die Calvin Harris - Dance With Me... mag ook wel weer voorbij komen !
Bette mag hier ook wel aanbellen, ik zit ook alleen op deze avond!
Volgens mij was ik lid 1!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat de Bette-fanclub groeiende is.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Volgens mij was ik lid 1!
Hoorde ik driving home for Christmas voorbij komen!
Zou best kunnen dat je de eerste bent !quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer vandaagquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat je de eerste bent !
Bette is de reporter van MYA, een leuke damequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef D.Rose het volgende:
Wie/wat is Bette?
Zit ik weer niet op te letten?
http://www.6pack.tv/default.php?log=2025&cont=viewLogquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef D.Rose het volgende:
Wie/wat is Bette?
Zit ik weer niet op te letten?
Ik zal niet oordelen voor ik haar beter kenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bette is de reporter van MYA, een leuke dame
Vanavond strooit ze snoepgoed tegen de ramen
Net.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Luister je Duffie - Hot Cip nu?
Je kunt wel over haar pratenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bette is de reporter van MYA, een leuke dame
Vanavond strooit ze snoepgoed tegen de ramen
Check hierboven........quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt wel over haar praten
Maar heeft een foto van haar het fototoestel al verlaten
Edit: Ah, er wordt nu wat geladen een paar posts hierboven.
thnx.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:06 schreef -Hans- het volgende:
Voor een ieder die het gemist heeft: http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/281675
De plaat van Fake Blood...quote:23-00
GEM - She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah
CSS - Move
Iglu & Hartley - In This City
Headphone - live in de studio
Teddybears STHLM - Cobra Style
Lykke Li - I'm Good I'm Gone
Fake Blood - Mars
Marrs - Pump Up The Volume
Elbow - One Day Like This
dEUS - SUdS&SOdA
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
Ween - Gabrielle
Volgens mij is Roosmarijn de grootste fanquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
opvallend dat Ekdom die fake blood zo leuk vindt! behalve wij durfde niemand hem eerst te draaien, zelfs 3VOOR12 niet!
Weet niet of je het hebt gehoord maar Ekdom zei tijdens het EkStra weekend dat het hem was verboden om de plaat nog overdag te draaien.. Weet niet of het waar is maar dat zou wel jammer zijn. Dan vrees ik dat ook de nieuwe van de Prodigy alleen in de avond is te horen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
opvallend dat Ekdom die fake blood zo leuk vindt! behalve wij durfde niemand hem eerst te draaien, zelfs 3VOOR12 niet!
Llink altijd de eerste met LLinke muziek!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Chocolade letter, playboy deo en douchegel en 2 mooie schilderijen/foto'squote:
Tijd om op te warmenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef Brennel het volgende:
Ik heb het een beetje fris
Terwijl het hier binnen echt niet koud is
Daarom is het verhaal van Ekdom ook wat vreemd. Roos (muziekredactie) is inderdaad behoorlijk fan van die plaat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Roosmarijn de grootste fan
Althans, voor zover ik de fans allemaal ken.
Nicequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Chocolade letter, playboy deo en douchegel en 2 mooie schilderijen/foto's.
Het is geen plaat om overdag te draaien. Heel simpel. Ik zit er niet op te wachten om op 't werk weer de radio zachter te zetten omdat zo'n plaat gedraaid wordt...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarom is het verhaal van Ekdom ook wat vreemd. Roos (muziekredactie) is inderdaad behoorlijk fan van die plaat.
Da's ook een zenuwenplaat die vooral niet tijdens kantooruren gedraaid moet worden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of je het hebt gehoord maar Ekdom zei tijdens het EkStra weekend dat het hem was verboden om de plaat nog overdag te draaien.. Weet niet of het waar is maar dat zou wel jammer zijn. Dan vrees ik dat ook de nieuwe van de Prodigy alleen in de avond is te horen.
Nee, jij niet maar anderen misschien weer wel. Ik zit ook niet te wachten op Adele als Megahit maar het wordt 'ons' wel de hele dag door de strot geduwd. Bij dat soort platen gaat het geluid niet zacht maar zelfs helemaal uit. Ik wil het niet horen. Maar goed, smaken verschillen enzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is geen plaat om overdag te draaien. Heel simpel. Ik zit er niet op te wachten om op 't werk weer de radio zachter te zetten omdat zo'n plaat gedraaid wordt...
Nou, dat wil ik wel heel graagquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijd om op te warmen
Kom maar hier, in mijn armen
Zelfde categorie inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's ook een zenuwenplaat die vooral niet tijdens kantooruren gedraaid moet worden.
Nee, dat klopt wel. Maar zo'n plaat van Adele is niet te hard, snoeiharde deathmetal of flinke dance music. Datgene wat je 's avonds bij 3VOOR12 etc. voorbij hoort komen, hoor je ook amper overdag. Prima, want dat zijn niet platen waar de gemiddelde luisteraar op kantoor of in een fabriekshal of weet ik veel waar op zit te wachten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, jij niet maar anderen misschien weer wel. Ik zit ook niet te wachten op Adele als Megahit maar het wordt 'ons' wel de hele dag door de strot geduwd. Bij dat soort platen gaat het geluid niet zacht maar zelfs helemaal uit. Ik wil het niet horen. Maar goed, smaken verschillen enzo.
Daar is dan lastig voor te zorgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik wel heel graag![]()
Maar Maastricht is een beetje ver, en de reis er naartoe gaat zo traag
Die nieuwe van de Prodigyquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of je het hebt gehoord maar Ekdom zei tijdens het EkStra weekend dat het hem was verboden om de plaat nog overdag te draaien.. Weet niet of het waar is maar dat zou wel jammer zijn. Dan vrees ik dat ook de nieuwe van de Prodigy alleen in de avond is te horen.
Ik heb een scooter, dus dat gaat wel sneller dan de fietsquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is dan lastig voor te zorgen
Als je nu op je fiets springt, ben je er pas morgen
Roel, je hebt absoluut een punt hoor maar ik vind dit een heel erg lastige discussie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel. Maar zo'n plaat van Adele is niet te hard, snoeiharde deathmetal of flinke dance music. Datgene wat je 's avonds bij 3VOOR12 etc. voorbij hoort komen, hoor je ook amper overdag. Prima, want dat zijn niet platen waar de gemiddelde luisteraar op kantoor of in een fabriekshal of weet ik veel waar op zit te wachten.
Ik denk dat 'verbieden' wat zwaar uitgedrukt zal zijn. Ekdom zal die plaat wel als vrije keuze hebben gedraaid en daarna door de muziekredactie erop gewezen zijn dat ie mss niet helemaal in het muziekbeeld van overdag past ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel, je hebt absoluut een punt hoor maar ik vind dit een heel erg lastige discussie.Er zijn genoeg platen die je 's avonds hoort en die het ook hartstikke goed overdag zouden doen. Fake Blood is daar wel een uitzondering op. Alhoewel ik er wat minder moeite mee heb. Maar ik luister 3FM dan ook vooral thuis en niet op het werk. Ik vind 'verbieden' alleen wat triest, maar goed het zij zo.
Dat meen je niet? Ik dacht dat het al de nieuwe single was.. Ben dan wel benieuwd naar het albumquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die nieuwe van de Prodigy
Is de nieuwe eigenlijk nie
tenminste niet de single maar het eerste geluid van het album dat komen gaat
een album wat nog even op zich waCHTEN LAAT
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb een scooter, dus dat gaat wel sneller dan de fiets
Maar om met de scooter naar Maastricht te gaan vind ik maar niets
uuhhm, dat klinkt inderdaad wel logisch. Dat zal een leuk gesprek zijn geweest. Zeker als het Roos was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat 'verbieden' wat zwaar uitgedrukt zal zijn. Ekdom zal die plaat wel als vrije keuze hebben gedraaid en daarna door de muziekredactie erop gewezen zijn dat ie mss niet helemaal in het muziekbeeld van overdag past ofzo.
Mwah, vast niet zo formeel als je vermoedtquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat klinkt inderdaad wel logisch. Dat zal een leuk gesprek zijn geweest. Zeker als het Roos was.
Mja, en dan heb ik ook nog wat biertjes op, waarmee ik niet mag rijdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dat gaat wat lastig over die snelwegen
En dan zie ik op de buienradar ook nog die irritante regen
Sowieso, formeel en 3FM zijn twee woorden die absoluut niet bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, vast niet zo formeel als je vermoedt.
Zal vast wel een luchtig gesprek zijn geweest. Over Fake Blood gesproken.... Ik hoor 'm.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah, vast niet zo formeel als je vermoedt.
Er zit een stukje in die plaat.... het is net mijn maag die leeg begint te raken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
*poing
Snickers, bross, nuts.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zit een stukje in die plaat.... het is net mijn maag die leeg begint te raken.
Daaromquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso, formeel en 3FM zijn twee woorden die absoluut niet bij elkaar passen.
Fokke & Sukke isquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:36 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi![]()
Ik kom alleen even melden da'k een Fokke & Sukke scheurkalender heb gekregen van Snieklaas (wel meer ook, maar dat was toch wel het hoogtepunt) en dat dit een moddervette plaat is.
Goede mix met een leuke plaat erachter aan edit!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe mij toch maar een Mars !
Echt, wat een bizarre plaat!
Ik heb nog 3 fustjes jupiler voor in mijn perfect draftquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar is volgens mij wel over nagedacht.
De goeie om mee af te sluitenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
deze 2 platen moesten we natuurlijk eens na elkaar draaien
Jaja, ik wil het allemaal niet weten. Toch bedankt voor het aanbod!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 fustjes jupiler voor in mijn perfect draft. Als je dichterbij woonde had je een pilsje kunnen komen drinken
.
Trustequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga trouwens naar m'n nest, want door dat drinkgelag van gisteravond loop ik al de hele dag als een zombie in de rondte![]()
Dussuh, doei
Zie bovenstaande reacties van D.Rose en mijquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Sirolf het volgende:
Hmmm... deze week heb ik dus echt geen idee welke plaat Rudy naspeelt...
Bette bekogelt Rudy in de studio.
Ik heb ergens op single nog eenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef D.Rose het volgende:
hoe diep is je lof
De Beegees zijn ook wel tof
Kan trouwens ook Take That zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:44 schreef Brennel het volgende:
How deep is your love?
ik ga ff douchen en da ben ik ook klaar voor de nachtquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:49 schreef Brennel het volgende:
Pff, ik loop alleen nog maar te gapen
Dus, lieve mensen, ik ga lekker slapen![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga ff douchen en da ben ik ook klaar voor de nacht
Welterusten, en slaap zacht
Je weet het niet.quote:
Erg puike plaat inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eerst douchen, na dEUS dan
lang niet meer gehoord man!
Take that is de cover, wij gaan voor het origineelquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je weet het niet.. Denk het ook niet maar het zou natuurlijk kunnen. Er zijn meerdere mogelijkheden.
Wilde het net zeggen... DIE LUCHT !!! Douche zequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Take that is de cover, wij gaan voor het origineel
Anyway, nou praat ik weer te veel
*doucht
Trustenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:49 schreef Brennel het volgende:
Pff, ik loop alleen nog maar te gapen
Dus, lieve mensen, ik ga lekker slapen![]()
Damn, heftig!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
Zo, weer eens wat ruimte gemaakt op mn media-schijf![]()
Hij raakte aardig vol
Zit nu al aan 100GB van alleen 3FM
Ah! Iemand die Hoor Wie Klopt Daar Kinderen met Bert en Ernie niet kent.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! Iemand die Hoor Wie Klopt Daar Kinderen met Bert en Ernie niet kent.
Ik blijf nog gewoon een uurtje hoor. Maar dan zonder rijmen. Bewust iig.
Koop dat nieuwe harde schijven, ze worden toch gedumpt bij de mediamarktquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
Hij raakte aardig vol
En dan komt daar straks ook nog SR 2008 bij? Gaat lekker.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen al 20GB aan SR2007 en 40GB EkstraWeekend
Als ik niks zou verwijderen zou ik daar binnen een paar weken op zitten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
Hij raakte aardig vol
Nope, want dan zit ik in het buitenlandquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:03 schreef -Hans- het volgende:
En dan komt daar straks ook nog SR 2008 bij? Gaat lekker.
Dat zal er binnenkort van komen ja, maar nu eerst maar wat films op dvd gezet en oude spellen weggegooidquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:03 schreef borisz het volgende:
Koop dat nieuwe harde schijven, ze worden toch gedumpt bij de mediamarkt.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Kriss Kross - Jump
Last Shadow Puppets - My Mistakes Were Made For You
Red Hot Chili Peppers - Hump De Bump
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
M.I.A. - Paper Planes
De Staat - The Fantastic Journey Of The Underground Man
Alphabeat - Boyfriend
Kensington - Safe
C-Mon & Kyspski - Make My Day
Ryan Adams - Fix It
Live Request: DANCE!
1. Justice - We Are Your Friends (live) ()
2. Soulwax - NY Excuse (live)
3. Groove Armada - If Everybody Looked The Same (Pinkpop 2002)
En dat weet Sirolf ook al?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, want dan zit ik in het buitenland
Dit jaar is Sirolf aan de beurt
Oja! het wekelijkse blokje ' hoe maak ik geen vrienden met de buren '. Maar he, de plaat is te lekker om daar bij stil te staan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet The Killers - Mr. Brightside.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
Mensen, ik ga liggen
Morgen nog een hele dag werken
Nog een fijne nacht, en tot morgenavond
Ben ik hier ook aan 't doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
Hij raakte aardig vol
Ik heb ook nog een hoop uit te zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben ik hier ook aan 't doen. PALLETS mp3's
. iTunes-collectie loopt tegen de 200 GB nu
. En dan heb ik nog tig GB in mappen zitten die ik nog moet uitzoeken
.
Ik kwam hier ineens een mapje tegen met 80 GB aan muziekquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hoop uit te zoeken.
Geef 'm een schop!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de computer hier in de studio is zo traag al str*nt grrr...
Ben ik op tijdquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je vergeet The Killers - Mr. Brightside.
Door een trechter....?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de computer hier in de studio is zo traag al str*nt grrr...
Wat heb ik gewonnen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:29 schreef -Hans- het volgende:
Marc, je had 'm goed !!
Je hebt gelukkig nog een paar weken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, ik wist 't al. Ben ook al een tijdje aan het 'oefenen'.
Soulwax is vet maar doe mij maar Justicequote:Live Request: DANCE!
1. Justice - We Are Your Friends (live)
2. Soulwax - NY Excuse (live)
3. Groove Armada - If Everybody Looked The Same (Pinkpop 2002)
Geloof een cd van Mariah Carey.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |