Ik heb een scooter, dus dat gaat wel sneller dan de fietsquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is dan lastig voor te zorgen
Als je nu op je fiets springt, ben je er pas morgen
Roel, je hebt absoluut een punt hoor maar ik vind dit een heel erg lastige discussie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel. Maar zo'n plaat van Adele is niet te hard, snoeiharde deathmetal of flinke dance music. Datgene wat je 's avonds bij 3VOOR12 etc. voorbij hoort komen, hoor je ook amper overdag. Prima, want dat zijn niet platen waar de gemiddelde luisteraar op kantoor of in een fabriekshal of weet ik veel waar op zit te wachten.
Ik denk dat 'verbieden' wat zwaar uitgedrukt zal zijn. Ekdom zal die plaat wel als vrije keuze hebben gedraaid en daarna door de muziekredactie erop gewezen zijn dat ie mss niet helemaal in het muziekbeeld van overdag past ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel, je hebt absoluut een punt hoor maar ik vind dit een heel erg lastige discussie.Er zijn genoeg platen die je 's avonds hoort en die het ook hartstikke goed overdag zouden doen. Fake Blood is daar wel een uitzondering op. Alhoewel ik er wat minder moeite mee heb. Maar ik luister 3FM dan ook vooral thuis en niet op het werk. Ik vind 'verbieden' alleen wat triest, maar goed het zij zo.
Dat meen je niet? Ik dacht dat het al de nieuwe single was.. Ben dan wel benieuwd naar het albumquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die nieuwe van de Prodigy
Is de nieuwe eigenlijk nie
tenminste niet de single maar het eerste geluid van het album dat komen gaat
een album wat nog even op zich waCHTEN LAAT
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb een scooter, dus dat gaat wel sneller dan de fiets
Maar om met de scooter naar Maastricht te gaan vind ik maar niets
uuhhm, dat klinkt inderdaad wel logisch. Dat zal een leuk gesprek zijn geweest. Zeker als het Roos was.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat 'verbieden' wat zwaar uitgedrukt zal zijn. Ekdom zal die plaat wel als vrije keuze hebben gedraaid en daarna door de muziekredactie erop gewezen zijn dat ie mss niet helemaal in het muziekbeeld van overdag past ofzo.
Mwah, vast niet zo formeel als je vermoedtquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat klinkt inderdaad wel logisch. Dat zal een leuk gesprek zijn geweest. Zeker als het Roos was.
Mja, en dan heb ik ook nog wat biertjes op, waarmee ik niet mag rijdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dat gaat wat lastig over die snelwegen
En dan zie ik op de buienradar ook nog die irritante regen
Sowieso, formeel en 3FM zijn twee woorden die absoluut niet bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, vast niet zo formeel als je vermoedt.
Zal vast wel een luchtig gesprek zijn geweest. Over Fake Blood gesproken.... Ik hoor 'm.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah, vast niet zo formeel als je vermoedt.
Er zit een stukje in die plaat.... het is net mijn maag die leeg begint te raken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:35 schreef Litton-Lane het volgende:
*poing
Snickers, bross, nuts.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zit een stukje in die plaat.... het is net mijn maag die leeg begint te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |