Volgens mij is Roosmarijn de grootste fanquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
opvallend dat Ekdom die fake blood zo leuk vindt! behalve wij durfde niemand hem eerst te draaien, zelfs 3VOOR12 niet!
Weet niet of je het hebt gehoord maar Ekdom zei tijdens het EkStra weekend dat het hem was verboden om de plaat nog overdag te draaien.. Weet niet of het waar is maar dat zou wel jammer zijn. Dan vrees ik dat ook de nieuwe van de Prodigy alleen in de avond is te horen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
opvallend dat Ekdom die fake blood zo leuk vindt! behalve wij durfde niemand hem eerst te draaien, zelfs 3VOOR12 niet!
Llink altijd de eerste met LLinke muziek!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Chocolade letter, playboy deo en douchegel en 2 mooie schilderijen/foto'squote:
Tijd om op te warmenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:09 schreef Brennel het volgende:
Ik heb het een beetje fris
Terwijl het hier binnen echt niet koud is
Daarom is het verhaal van Ekdom ook wat vreemd. Roos (muziekredactie) is inderdaad behoorlijk fan van die plaat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Roosmarijn de grootste fan
Althans, voor zover ik de fans allemaal ken.
Nicequote:Op vrijdag 5 december 2008 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Chocolade letter, playboy deo en douchegel en 2 mooie schilderijen/foto's.
Het is geen plaat om overdag te draaien. Heel simpel. Ik zit er niet op te wachten om op 't werk weer de radio zachter te zetten omdat zo'n plaat gedraaid wordt...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarom is het verhaal van Ekdom ook wat vreemd. Roos (muziekredactie) is inderdaad behoorlijk fan van die plaat.
Da's ook een zenuwenplaat die vooral niet tijdens kantooruren gedraaid moet worden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of je het hebt gehoord maar Ekdom zei tijdens het EkStra weekend dat het hem was verboden om de plaat nog overdag te draaien.. Weet niet of het waar is maar dat zou wel jammer zijn. Dan vrees ik dat ook de nieuwe van de Prodigy alleen in de avond is te horen.
Nee, jij niet maar anderen misschien weer wel. Ik zit ook niet te wachten op Adele als Megahit maar het wordt 'ons' wel de hele dag door de strot geduwd. Bij dat soort platen gaat het geluid niet zacht maar zelfs helemaal uit. Ik wil het niet horen. Maar goed, smaken verschillen enzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is geen plaat om overdag te draaien. Heel simpel. Ik zit er niet op te wachten om op 't werk weer de radio zachter te zetten omdat zo'n plaat gedraaid wordt...
Nou, dat wil ik wel heel graagquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijd om op te warmen
Kom maar hier, in mijn armen
Zelfde categorie inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's ook een zenuwenplaat die vooral niet tijdens kantooruren gedraaid moet worden.
Nee, dat klopt wel. Maar zo'n plaat van Adele is niet te hard, snoeiharde deathmetal of flinke dance music. Datgene wat je 's avonds bij 3VOOR12 etc. voorbij hoort komen, hoor je ook amper overdag. Prima, want dat zijn niet platen waar de gemiddelde luisteraar op kantoor of in een fabriekshal of weet ik veel waar op zit te wachten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, jij niet maar anderen misschien weer wel. Ik zit ook niet te wachten op Adele als Megahit maar het wordt 'ons' wel de hele dag door de strot geduwd. Bij dat soort platen gaat het geluid niet zacht maar zelfs helemaal uit. Ik wil het niet horen. Maar goed, smaken verschillen enzo.
Daar is dan lastig voor te zorgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik wel heel graag![]()
Maar Maastricht is een beetje ver, en de reis er naartoe gaat zo traag
Die nieuwe van de Prodigyquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of je het hebt gehoord maar Ekdom zei tijdens het EkStra weekend dat het hem was verboden om de plaat nog overdag te draaien.. Weet niet of het waar is maar dat zou wel jammer zijn. Dan vrees ik dat ook de nieuwe van de Prodigy alleen in de avond is te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |