och fuck... had over FEB heengelezenquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een week of twee/ drie later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
echt niet, hij verveeld echt zo ontzettend hardquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
och fuck... had over FEB heengelezen![]()
![]()
De eerste keer dat ik Sharon niet irritant vind en denk dat het echt een artiest is....quote:
Aan het eind van de week, en na 50 draaibeurten verder van de Huidige Megahit, denk je er misschien wel anders over.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar word ik niet vrolijk van
Het lukt mij niet om dit nummer leuk te vinden...quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vannacht waren ze leif auf dem Deutsche Zender. Niet echt zuiver overigens...
Live dus niet heel boeiend? Weet verder heel weinig van Polarkreis 18..quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vannacht waren ze leif auf dem Deutsche Zender. Niet echt zuiver overigens...
Deze heb ik van de week 4 keer geprobeerd aan te vragen, en nu is ie er dan, zo mooiquote:
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Live dus niet heel boeiend? Weet verder heel weinig van Polarkreis 18... Denk trouwens dat ze bij MoveYourAss alvast opzoek kunnen naar een vervangende plaat voor Polarkreis 18. Want die staat namelijk voor zometeen ingepland.
Na nog een worstenbroodje (heul Brabants) ga ik dadelijk even aan de Groene Chips (Heul LLink!)quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
EkStra weekend mensen![]()
Zo, even bier en chips scoren voor zometeen.
Zometeen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
EkStra weekend mensen![]()
Zo, even bier en chips scoren voor zometeen.
Laatste Slipknot, Mr. Brightside! om er maar twee te noemen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dat vind ik helemaal niet erg
Ik heb nog wel een paar suggesties, zelfs een hele berg!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef LeonH het volgende:
ok mensen ben ervandoor, even weer alcohol naar binnen gooien in de pub
later!
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef LeonH het volgende:
ok mensen ben ervandoor, even weer alcohol naar binnen gooien in de pub
later!
Richard (Litton) bij de Voicelift....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is net weer thuis de deur binnengewaaid
Is de uitzending het terugluisteren waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |