Prima!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey goos alles lekker ????
En de rest
quote:
quote:
quote:- Er zouden gesprekken gaande zijn tussen Q-Music en 100% NL over samenwerking.
stomme geruchtenquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet lang duren tot de geruchten over een vertrek van Gerard Ekdom bij 3FM naar Q-music weer naar boven komen.
100% NLquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet lang duren tot de geruchten over een vertrek van Gerard Ekdom bij 3FM naar Q-music weer naar boven komen.
Jaja, dan zwaait er absoluut wat !quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
stomme geruchten![]()
En Gerard, als je meeleest: owee als je OOIT weg gaat bij 3FM, dan zwaait er wat![]()
Hopelijk niet. Maar dan ben ik natuurlijk helemaal fan van BBC Radio One! (de Pioneers)quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Q-music wilde eerst een eigen NL station beginnen, maar nu praten ze schijnbaar over een fusie.quote:
thnxquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef Mokus het volgende:
[..]
Thnx jij ook
hmm... lekker... vitlökbröd
Gezien je avatar....quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef Mokus het volgende:
[..]
Thnx jij ook
hmm... lekker... vitlökbröd
echt hey, met die rotzooi die hij draaitquote:
Haaajquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Terwijl Marthe lekker ligt te dromen,
Komt daar plotseling Michiel met koebel binnengekomen!
/ me is jaloersquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb ook echt heel veel zin in 20 FEB 2009!!!!
Dublin - O2 - The Killers here I come
Die kan zeker niet missen met EkStra weekendquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:
goudgele pretcilinder
Waar ben/ woon jij dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
/ me is jaloers![]()
maja ik zie ze een week ervoor al 2x
woon in Limburg, dus 12e HMH en de 13e is Düsseldorf maar een uurtje rijdenquote:
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gezien je avatar....
De nieuwe trailer al gezien
Ja, maar dat is een week of twee/ drie later!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
woon in Limburg, dus 12e HMH en de 13e is Düsseldorf maar een uurtje rijden
Wie zorgt dat je niets meer lust, wie verstoort je rust: Ja dat is Peter....quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
met Peterrr (aardappel-in-de-keel R)
die jaaaaquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie zorgt dat je niets meer lust, wie verstoort je rust: Ja dat is Peter....
kvin m wel mooio, maar scheermeslichtjequote:Op vrijdag 5 december 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Beetje een zeikplaat van Razorlight maar 1000x beter dan die vreselijke Adele
En dan de 14de naar Berlinquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een week of twee/ drie later!
Super weirde naam maar verder wel een aardige band.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kvin m wel mooio, maar scheermeslichtjeis best wel een vage naam eigenlijk heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |