Neehoor, geheel alcoholvrij hier vanavond.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
Wat een geknuffel hier
Komt dat door het vele bier?
Bier zal er voor mij niet meer inzittenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe mij dan wel een plezier en vervang het water straks door bier !
Alcoholvrij is soms best okequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor, geheel alcoholvrij hier vanavond.
Nou veel plezier nog met al het gefiets en ik neem nog een slok en wat (uuhhm) rosbiefquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bier zal er voor mij niet meer inzitten
Na 40km ga ik douchen en daarna pitten
Echte of een metafoor......quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou veel plezier nog met al het gefiets en ik neem nog een slok en wat (uuhhm) rosbief
Ah! Ik ben dus niet de enige die aan het rijmen blijftquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de bedoeling was
Tot 12 uur, dan stop ik pas
Ik ga door tot het spreekwoordelijke gaatjequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah! Ik ben dus niet de enige die aan het rijmen blijft
Jammer dat het bij de rest niet zo beklijft
Met de metafoor bedoelde ik een spreekwoordelijk opengevouwen broodje rosbief met mayo....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo het is bijna 23:00.. zit nog vol van de pizza's en chips.
uuhhm klinkt ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Met de metafoor bedoelde ik een spreekwoordelijk opengevouwen broodje rosbief met mayo....
(Of was dat alleen bij mijn collega's bekend.....)
Ik weet niet of je hem hebt, wat ik bedoel. (iets met mossels...) Maar zo;n broodje is ook wel lekker....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm klinkt ook niet verkeerd![]()
Polarkreis 18 - Allein Allein
Tsja, 't blijft lastig om even terug te kijken wat er zoal gedraaid is. Ik bedoel: wij kijken op 3fmfan.nl. Mag hopen dat bij 3FM zelf een minstens zo handig overzicht gebruikt wordt.... Net zoals met die oude plaat van Toploader die ineens twee keer op een middag voorbij kwam...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
Alweer Allein Allein?
Ik vind hem al geen flikker aan en dan 2x in een uur is al helemaal geen gein.
Dat klinkt goe, maar niet echt gezondquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo het is bijna 23:00.. zit nog vol van de pizza's en chips.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem hebt, wat ik bedoel. (iets met mossels...) Maar zo;n broodje is ook wel lekker....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:52 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 draait MGMT met Kids
Die plaat is pas echt te blits!
Michiel gebruikt ook 3fmfan.nlquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, 't blijft lastig om even terug te kijken wat er zoal gedraaid is. Ik bedoel: wij kijken op 3fmfan.nl. Mag hopen dat bij 3FM zelf een minstens zo handig overzicht gebruikt wordt.... Net zoals met die oude plaat van Toploader die ineens twee keer op een middag voorbij kwam...
En dat buikje van mij is al aardig rond dus dat is misschien niet heel erg gezond. Naja, boeiend.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat klinkt goe, maar niet echt gezond
Daarvan wordt je buikje al snel zo rond
reden voor mij om wat meer te bewegen
Straks weer strak in mijn vel dan kan ik er weer tegen
Ik begrijp goed dat je hier van baaltquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
Alweer Allein Allein?
Ik vind hem al geen flikker aan en dan 2x in een uur is al helemaal geen gein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |