quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh naja...ik drink geen alcohol
Die discussie heb ik pas al gevoerd, en ik ga m niet herhalen. Ook geen idee meer hoe ie eindigdequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In een kroeg stap je toch ook niet af op degene met het mooiste karakter
Morgen / zondag / ooit pasquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
Piles! ben je er nog? doe je de sintmix apart?
Kun je 'm ergens kwijt online?quote:
Thanksquote:
Ongelooflijk. En dan wel dat tyfusgejank van Asnol MH makenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die is al te lang niet meer gedraaid!
Ik heb ook alles in de buurt. Behalve een knuffel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooooo.. Verkast naar beneden:
Bank, koelkast, tv, radio (ipv stream) food en verwarming dicht bij!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens en meisjes, ik ga wieberen![]()
dag allemaal, fijne aaf nog
Dag lieve Eliesquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef muisje-eliza het volgende:
jongens en meisjes, ik ga wieberen![]()
dag allemaal, fijne aaf nog
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kan MGMT met Kids dan niet ook ergens tussen gemoffeld worden? Nu je toch bezig bent![]()
Die is al te lang niet meer gedraaid!
quote:
Ik heb alleen een KIKA beer in de buurt. Goede daad verricht..quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb ook alles in de buurt. Behalve een knuffel.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb ook alles in de buurt. Behalve een knuffel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Heerlijke plaat!!quote:
Dat heb ik ooit ook eens op een fuif gedaan, vroeger. Toen we nog op den basisschool zatenquote:
Dit is eigenlijk de enige track van haar die mij echt kan boeien. Vind haar live echt vreselijk <piep>, maar goed dat is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijke plaat!!![]()
afgelopen week een dag de hele dag in m`n kop gehad
![]()
In het Zangeressen bestand van mijn werk zit een zangeres die er op lijkt en ook qua stem. Maar dan knapperquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijke plaat!!![]()
afgelopen week een dag de hele dag in m`n kop gehad
![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?Zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de enige track van haar die mij echt kan boeien. Vind haar live echt vreselijk <piep>, maar goed dat is weer een ander verhaal.
Geluid al wat harder?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In het Zangeressen bestand van mijn werk zit een zangeres die er op lijkt en ook qua stem. Maar dan knapper
Ga ik straks tijdens de reclame even checken.quote:
Ook een beetje eigenbelang hoorquote:
Je blijft erin, dat rijmenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:34 schreef D.Rose het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven
Ik was jullie kwijt, dus zocht ik even
Jazeker! proost!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
Wat een geknuffel hier
Komt dat door het vele bier?
Duidelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Beter dan Human als u het mij vraagt!
Zo zo zo zo zo zo'n zin in 20 FEB!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
Mag ik Rudy en Kevin ook een hele grote knuffel geven voor deze![]()
Nee hoor, zonder bier knuffel ik net zo graagquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
Wat een geknuffel hier
Doe mij dan wel een plezier en vervang het water straks door bier !quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zit op mijn hometrainer terwijl ik Fok
dus ik neem van mijn fles water wel een slok
Neehoor, geheel alcoholvrij hier vanavond.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
Wat een geknuffel hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |