quote:Provincie: Zuid-Holland Hoofdplaats: Naaldwijk Oppervlakte: 90,59 km�Land: 79,99 km� Water: 10,60 km� Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006) Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km� Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute Netnummer: 0174 Postcodes: 2291, 2671 - 2694 Offici�le website: www.gemeentewestland.nl Kernen: De Lier, \'s-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam \'Westland\' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er \'s nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema \'Westland\'. Er wordt dan besloten dat het bandje \'Bakkie pleur\' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in \'Kromme jongens\'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als \'Rond van boven\', \'Ronde mis\' en \'Schuurfeest\' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk \'k wil weer naar het Westland gaan\', met als dubbele A-kant \'Julia\'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
Ik ken ook aardig wat Indie bandjesquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:52 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
haha ja klopt (A) maare iemand uit het WESTLAND die indie kent dat is toch wel erg uniek moet ik zeggen.ga je binnenkort nog naar gigjes?
Indie!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef dubidub het volgende:
<- Indie.
Ah mijn laatste gig was Franz Ferdinand..daarvoor LC, Bloc Party, festival de Beschaving (met o.a the cribs yay en babyshambles), frank turner in Engelnad, Dan Le Sac vs Scroobius Pip in Engeland, festival in engeland met o.a Foals & Maccabees, late of the pier in engeland, MIMH festival met The Futureheads etc, Hadouken! haha, The Young Knives in manchester...enzoo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Indie!!!
Dit jaar heb ik al weer een aantal gigjes achter de rug OurbovinepublicMaar ik woon tegenwoordig in Amsterdam, dus ik ben slechts vaak in het weekend een Westlander.
Maar dit jaar ben ik bij deze gigs geweest:
London Calling 2x
Pinkpop
The Wombats 3x
GEM
Vampire Weekend
Pigeon Detectives
The View (of was dat nou al weer vorig jaar?)
En nog wel wat andere niet-indie dingetjes..
Voorlopig behalve de Killers nog even geen concerten staan. Jullie?
Ik MOET echt nog een keer naar Club Rascal! Club 8 is namelijk echt twee minuten fietsen van mijn kamer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:59 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Ah mijn laatste gig was Franz Ferdinand..daarvoor LC, Bloc Party, festival de Beschaving (met o.a the cribs yay en babyshambles), frank turner in Engelnad, Dan Le Sac vs Scroobius Pip in Engeland, festival in engeland met o.a Foals & Maccabees, late of the pier in engeland, MIMH festival met The Futureheads etc, Hadouken! haha, The Young Knives in manchester...enzoo.
Voorlopig alleen Kings Of Leon staan. Wil ook naar The Killers!
Oh en echt tof dat je in amsterdam woont, dat maakt naar concerten gaan vele malen makkelijker! (vooral voor een 'westlander') lol.
Zijn jullie wel eens naar club rascal @ A'dam geweest?dat is zo leuk!
Oh, de 20e ga ik dan maar even in mijn agenda zetten! Ga jij ook toevallig?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:24 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Ah als je nog nooit naar rascal bent geweest moet je de 20e maar gaan!!! Is xmas special..dus ze draaien ook kerstliedjes *yay*.
Ja heb maccabees 2 x gezien1 x op LC, was erg tof alleen stond ik achter zo'n prachtige pilaar in paradiso (aan de linkerkant XD). EN die andere x op dat festival in engeland alleen toen regende het..maar was wel heel tof (: En toen ook bij toothpaste kisses ging de zon schijnen
haha.
Late of the pier heb ik een paar x gezien, 2 x op LC en 1 x in engeland (zo'n mini gigje, echt awesome!als je het album kocht kreeg je gratis concert kaartje erbij..! Kijk dan kopen mensen tenminste weer albums!).
Vampire weekend heb ik nog noooit gezienhad dat album in Manchester gekocht maar helaas zat daar ging gig bij haha.
Jaa ik ga wss de 20e wel..quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:05 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Oh, de 20e ga ik dan maar even in mijn agenda zetten! Ga jij ook toevallig?
En waar draaien ze dan de hele avond indie? Nederland 3 zeker?
Vanavond heb ik al plannen, dus volgende keer beter dan
Ook wel een goede actie met dat kaartje en het album! Zelf koop ik dus echt nooit cd's, maar download ik alles. Ik ga dan wel naar concerten toe, heel graag zelfs! En sinds een paar maanden heb ik ook een platenspeler. Veel bandjes brengen namelijk ook gewoon dingen op vinyl uit! Zo heb ik bijvoorbeeld een LP van de Pigeon Detectives en van de Last Shadow Puppets. Vooral bij die laatste is dat echt heel erg passend bij de muziekstijl
Je komt wel vaak in Engeland merk ik! En vinyl is gewoon coolquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:47 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Jaa ik ga wss de 20e wel..
En inderdaad in NL3haha ga je daar ook wel s heen?
Uhu ik koop ook vaak vinyl, in engeland zat zo'n winkel (Banquet records (L) ) en daar heb ik aardig wat vinyl van vandaan! En ook gewone albums. Die winkel organiseerde ook dat album kopen + gig, en elke donderdagavond een indie night, echt zoo kool XD.
Oh en Pigeons ben ik al een tijdje zat :$, LSP vind ik nog wel erg leuk en had ook van iemand in engeland dat album gehad. Was helaas niet bij t concert.
Jaa Engelandquote:Op zondag 7 december 2008 15:10 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je komt wel vaak in Engeland merk ik! En vinyl is gewoon coolMisschien moeten we maar een keer een Westlandse Fok! Indie Vinylavond houden
Was NL3 nog wat?
Strongbow!!! Yeah! Dat is echt mijn favoriete drank! Gelukkig gaat Heineken vanaf maart het massaal lanceren in Nederland!quote:Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Jaa Engeland![]()
Ja beter doen we een Westlandse FOk! Indie Vinylavond (WF!IV)! Maar dat is puur en alleen voor Westlanders die van Indie houden en die Indie op Vinyl hebben! Oh en er moet cranberry strongbow komen (L). Ik heb trouwens ook glow in the dark vinyl hahaha X'D.
Nl3 was erg leuk..! Maar 2 weken geleden was echt top met Melomanics. Gaan jullie ook wel eens naar 3?En heeft iedereen zich gisteravond goed vermaakt?
leden 5 euro, niet leden 2,50 ?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Bluurgh het volgende:
ff spammen; voor de geinteresseerden, zaterdagavond vanaf 21:00 Blues in de Flatertheek; Vinnie`s Vice & Permanent Marker zullen hun kunstjes vertonen! entree 5 euro; 2,50 voor niet-leden. adres: Prins Bernhardstraat 8, Naaldwijk!
Inclusief datingsitequote:Op zaterdag 13 december 2008 15:45 schreef kassenbouwer het volgende:
Er blijven toch steeds maar nieuwe Fok!-Westlanders dit topic vinden!
Maar ik vind eigenlijk wel dat diegenen zich ook een beetje fatsoenlijk voor moeten stellen.
Ouder dan 2008 jaar , gezien je profiel zegt 00-00-0000quote:Op zondag 14 december 2008 11:20 schreef Ourbovinepublic het volgende:
lol.
Maar ik kreeg ook geen fatsoenlijk welkom!3 x raden hoe oud ik ben.
quote:
Ok een serieuze poging:quote:Op zondag 14 december 2008 11:20 schreef Ourbovinepublic het volgende:
lol.
Maar ik kreeg ook geen fatsoenlijk welkom!3 x raden hoe oud ik ben.
Ja, ik was ook al veel langer lid voordat ik een beetje actief ging posten. Maar het gaat bij mij wel bij vlagen...quote:Op zondag 14 december 2008 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Lid sinds oktober 2003, maar actieve poster sinds.. eind 2006
Ik post ook een stuk minder dan vroeger.quote:Op zondag 14 december 2008 15:39 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik was ook al veel langer lid voordat ik een beetje actief ging posten. Maar het gaat bij mij wel bij vlagen...
==> bijv. zoals vandaag, omdat ik nu eigenlijk aan het leren ben
Trouwens OBP (net even iets handiger)... Moet je van tevoren die kaartjes kopen voor Club Rascal of kan je gewoon gaan en is het dan niet uitverkocht?
Ik had niet eens een last.fmquote:Op zondag 14 december 2008 15:52 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Haha eerst kat uit de boom kijken![]()
Club Rascal is voor 23:00 gratis en daarna 5 euro. Maar je kan ook even een berichtje sturen of je op de gastenlijst kan, en dit kan je doen via last fm (als je dat hebt, vast wel) naar James, DJ van Club Rascal. http://www.last.fm/user/JamesRascal
Voordat ik een berichtje stuur, moet ik natuurlijk wel een beetje mijn Library op orde hebben. Dus daar was ik nu mee bezig. (terwijl ik dus eigenlijk moet leren!!)...quote:Op zondag 14 december 2008 16:14 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Aha okay! Gelijk berichtje verstuurd naar james?haha die DJs komen allebei uit Engeland
Maar tof dat je ook gaat! Wauw nog meer westlanders bij rascalhaha. Dit is pas de 2e x dat ik ga eigenlijk maar goed. Ik heb er wel echt super zin in, behalve in die **** trap. (tis de 8e verdieping ofzo
)
En Ottoman = tof liedje, kon m nog niet!
Denk dat iedereen al beetje te oud is voor het teejater...quote:Op zondag 14 december 2008 17:54 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Nou ik zal nog eens over de beloning nadenken dan!
T Teejater is echt verschrikkelijk! Kwam (neem aan dat je er nu niet meer komt XD ) je er vaak? En hoe zit dat met de rest van de mensen in dit topic?
En ja britse pony = haar idd! Zoveel mensen snappen het niet, die denken dat ik het over een paard heb ofzo.
Valt wel mee met schande hoor, ik ken ook niet alle liedjes :$. Leukste vind ik the bucket, four kicks, charmer, use somebody.
Toen ik 16 was, was het daar altijd super druk, nu is het heel rustig en is er eigenlijk niet veel aan. Maar als je met een groepje bent kan je wel beetje aan de bar hangen enzo...quote:Op zondag 14 december 2008 18:47 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Ik ben nog nooit in het teejater cafe geweest..zowieso al heel lang niet in naaldwijk uitgeweest. Is t nog wat in t winkeltje?
Ja, sinds Ourbovinepublic hier is binnengewandeld!quote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef keijz het volgende:
Oke, sinds wanneer gaat het westland topic over Indie?
En ik heb ook last.fm
Dansen of pitten?quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef Ourbovinepublic het volgende:
okay westlandse dingen zijn saai. Top 5 ultieme (indie) danshits! Of doen jullie niet aan dansen? Alleen barhangen en bierzuipen zeker X')
quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Alleen barhangen en bierzuipen zeker X')
Uhm...quote:Op maandag 15 december 2008 21:38 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Dansen + pitten! Maar niet tegelijk want daar krijg je gebroken onderarmen van.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef Ourbovinepublic het volgende:
We Are Scientists - Nobody move, nobody get hurt
Haha ja heb je net weer n shout erover gestuurd haha. Maarem het geluid deed het niet? Dus ik heb m nu maar even bij last fm radio gewoon ingetypt en nu luister ik similair artistsquote:Op maandag 15 december 2008 22:37 schreef kassenbouwer het volgende:
OBP, ik heb je een aanbeveling gestuurd. Ik dacht laat ik die functie eens proberen! Ik weet niet of het goed is aangekomen en werkt enzo, anders moet je het maar even zeggen
Als het goed is, moet je een liedje van Fokofpolisiekar horen!
Welke taalcursussen had je dan allemaal gedaan? Engels & Afrikaans ofzo?quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik studeerde daar economie. En ik heb ook wat andere dingen gedaan zoals wijncursussen en taalcursussen
En bijna goed: "Kan jy apatie spel"
Zweedse muziek, daar hoor ik ook goede verhalen van. I'm from Barcelona is ook Zweeds toch?
Ja, ik heb een cursus Afrikaans vir Nederlandstaliges gedaan. So ek praat nou baie goed Afrikaans!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:37 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Welke taalcursussen had je dan allemaal gedaan? Engels & Afrikaans ofzo?
En I'm from Barcelona komt idd uit Zweden..heb ze al een tijdje niet geluisterd.
Tentamen ging wel goed. Het was een mondeling en direct het cijfer gekregen: een 8quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:09 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Ahh okay thanks!![]()
Ja hoe ging je tentamen?
Er waren er vroeger wel een heleboel.. Ik denk dat ik wel een paar onbewust ben tegengekomen in de bus naar Rotterdam of Den Haag... of bij de AH in Naaldwijk..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:50 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Hoeveel mensen reageren hier normaal dan, ongeveer?En is er wel eens een 'FOK! - westland' meeting gehouden?
Zo eng is dat neit hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:04 schreef kassenbouwer het volgende:![]()
Als ik leer heb ik nooit msn aanstaan
En ik durf OBP's adres ook niet te vragen
Waar zijn ze allemaal heen danquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er waren er vroeger wel een heleboel.. Ik denk dat ik wel een paar onbewust ben tegengekomen in de bus naar Rotterdam of Den Haag... of bij de AH in Naaldwijk..
Nou een niet levend topic is pas vervelend..!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef kassenbouwer het volgende:
Dan moet je even je pm(personal message) -gedoe aanzetten. Dan ga ik het je even vragen
En volgens mij vinden ze ons inderdaad vervelend![]()
Maar kunnen er wel meer mensen over indie meepraten dan dat ik gedacht had! Ik ben die hele indie scene in het Westland ook nog nooit tegengekomen, maar dat zal wel aan mij liggen!
Welke brug?! Zegt me niets!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef thettes het volgende:
Ik was afgelopen zomer naar een afscheidsfeestje van iemand in 's Gravenzande. Kwam vanuit west-friesland (in Noord Holland), dat bekend staat om drugs en drank. Stomtoevallig hoorde ik alleen over 's Gravenzande ook geregeld te term "witte dorp", en dan niet vanwege de sneeuw.
Trouwens is die brug daar eindelijk eens gerepareerd?de tomtom kon er absoluut niet mee overweg.
Ik ook..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:25 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Haha bij de brug denk ik aan de bushalte 'de brug'
Nou wellicht heb jij verstand van een 'gerepareerde brug' en de term 'witte dorp?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:41 schreef ThaRooP het volgende:
Ik heb dus geen verstand van indie oid
Eh.. ook niet.. sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:58 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Nou wellicht heb jij verstand van een 'gerepareerde brug' en de term 'witte dorp?
Witte dorp? Monster?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:58 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Nou wellicht heb jij verstand van een 'gerepareerde brug' en de term 'witte dorp?
zie deze postquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef thettes het volgende:
Ik was afgelopen zomer naar een afscheidsfeestje van iemand in 's Gravenzande. Kwam vanuit west-friesland (in Noord Holland), dat bekend staat om drugs en drank. Stomtoevallig hoorde ik alleen over 's Gravenzande ook geregeld te term "witte dorp", en dan niet vanwege de sneeuw.
Trouwens is die brug daar eindelijk eens gerepareerd?de tomtom kon er absoluut niet mee overweg.
Over de Nieuwe vaart liggen een aantal bruggenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:01 schreef thettes het volgende:
Ik kijk nu op google maps en zie echt geen enkele brug in het hele dorpzal me wel vergist hebben. Was volgens mij aan de zeeweg/monsterseweg als ik het zo zie, die werkzaamheden.
Monster dat isquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef thettes het volgende:
Ja en in de Vreeburgh wijk liggen er ook een aantalquote:Op woensdag 17 december 2008 16:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over de Nieuwe vaart liggen een aantal bruggen
Daar kom ik vrij weinigquote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Ja en in de Vreeburgh wijk liggen er ook een aantal
Hahaha pffquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:32 schreef kassenbouwer het volgende:
Whaha, zit dan ook niet zo te msn'en
Zo... en nu lekker naar mijn tentamen toe!
Gisteren was ik als een pinguïn. Naar een gala in een rokkostuumquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:25 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Hahaha pff![]()
Had jij The Wombats toen ook in het paard gezien? Succes met je tentamennn.
Hier ook zag ik netquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:34 schreef PieterBas het volgende:
Das mooi.. die nachtbus stopt gewoon vlakbij mijn huis ook nog
Ehm ik ben als het goed is om 23:15 @ a'dam sloterdijk en dan nog met de tram enzo..en beter hebben die gasten geen honger anders moet ik eerst nog in zo'n achterbaks shoarma tentje gaan zitten.. maar vast niet :3 anyway ik ben er denk tussen half 12 en 12 ofzo. Jij? En hoe was t gala?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:47 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Gisteren was ik als een pinguïn. Naar een gala in een rokkostuum
Vanavond trek ik die denk maar even niet aan. Vanaf hoe laat ben jij er OBP?
Ok, ja ik ben er denk voor 11 uur, want één van mijn vrienden wil graag naar binnen voordat er betaald moet wordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Ehm ik ben als het goed is om 23:15 @ a'dam sloterdijk en dan nog met de tram enzo..en beter hebben die gasten geen honger anders moet ik eerst nog in zo'n achterbaks shoarma tentje gaan zitten.. maar vast niet :3 anyway ik ben er denk tussen half 12 en 12 ofzo. Jij? En hoe was t gala?
Haha ja nou scheelt toch weerquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ok, ja ik ben er denk voor 11 uur, want één van mijn vrienden wil graag naar binnen voordat er betaald moet worden
Het gala was leuk, maar ik was gisteren een soort van ziek..(en vandaag ook wel nog een beetje).
Dus ik was eigenlijk zelfs eerder naar huis gegaan
Kom ik bij de nachtbushalte en rijdt die #%$-bus net weg. Moest ik weer een half uur wachten op de bus...
Daarnet hoor ik ook dat er nog een vriend meegaat en dat ie gaat rijden! Dus ik heb vannacht zelfs met mijn koffers een lift terug naar Naaldwijk.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:45 schreef kassenbouwer het volgende:
Club Rascal is trouwens voor alle (Westlandse) indie-lovers een absolute aanrader!
Ehm nee..quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef PieterBas het volgende:
Iemand nog wat opgevangen over die zelfmoordpoging bij Griek in Naaldwijk
Bij de grote Griek (Akropolis)? Daar heb ik nog gewerkt...quote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef PieterBas het volgende:
Mijn vader kwam daar gisteren mee.. Was aan het hardlopen.. en zei dat iemand wou gaan springen bij de Griek
Dat weet ik niet? Zal het nog wel even vragen, want ik kan er vrij weinig van lezen in de Westlandse mediaquote:Op maandag 22 december 2008 19:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bij de grote Griek (Akropolis)? Daar heb ik nog gewerkt...
Maar waar vanaf dan?
Tja, ik vond het ook maar een raar verhaal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:02 schreef ThaRooP het volgende:
Een maat van mij werkt daar ook, maar die heeft het er ook niet over gehad..
Neuj, zat bij een vriend, anderen gingen nog wel, maar ik vond 't wel bestquote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Zo, allemaal de kerst overleefd?
Ik ben gisteren voor het eerst in het TJ café geweest...En het was eigenlijk nog best wel leuk. Jullie nog uitgeweest?
En hoelang heb je in de rij gestaan?quote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst in het TJ café geweest...En het was eigenlijk nog best wel leuk. Jullie nog uitgeweest?
Oh geen idee...denk 5 minuten ofzo? Ging best snel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
En hoelang heb je in de rij gestaan?![]()
Ik zat net als dubidub bij een vriend
Ow, ik hoorde dat er weer een flinke rij stond, dan was je er zeker wel vroeg?quote:Op zondag 28 december 2008 19:10 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Oh geen idee...denk 5 minuten ofzo? Ging best snel.
quote:Op zondag 28 december 2008 12:36 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Ehmm..ik denk rond 12 uur ofzo? Maar de rij ging best snel.quote:Op zondag 28 december 2008 19:40 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ow, ik hoorde dat er weer een flinke rij stond, dan was je er zeker wel vroeg?
Haha ik vond de muziek echt zo tof he (L) lol nah maar ik vermaakte me wel hoor!quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wat vond je van de muziek!?
Toch maar niet naar NL3 gegaan?
Rotterdam was echt niet leuk gewoon. We zouden naar Watt gaan, maar daar bleek niets te zijn behalve een optreden. Dus toen wilden een paar van mijn vrienden naar café het Plein (ofzo) en dat is gewoon echt verschrikkelijk. Dus...quote:Op maandag 29 december 2008 19:26 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
Haha ik vond de muziek echt zo tof he (L) lol nah maar ik vermaakte me wel hoor!Alleen als die klote skihut liedjes komen dan ga ik even gauw naar de wc ofzo :3.
En nee Nl3 lukte niet met vervoer enzo, en fietsen was geen optie want dan zou ik doodvriezen![]()
So..en hoe wast in rotturdamm?
Morgen naar Naaldwijkquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:34 schreef kassenbouwer het volgende:
Gaan jullie met oud en nieuw trouwens ook allemaal naar zo'n feest? Ik ga in ieder geval niet. We gaan met vrienden rond een vuurkorf zitten en gourmetten
En een MGMT dansje om het vuurkorf heen he!quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Rotterdam was echt niet leuk gewoon. We zouden naar Watt gaan, maar daar bleek niets te zijn behalve een optreden. Dus toen wilden een paar van mijn vrienden naar café het Plein (ofzo) en dat is gewoon echt verschrikkelijk. Dus...
Gaan jullie met oud en nieuw trouwens ook allemaal naar zo'n feest? Ik ga in ieder geval niet. We gaan met vrienden rond een vuurkorf zitten en gourmetten
Happy New Year!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:12 schreef ThaRooP het volgende:
Vandaag ff wezen schaatsen op de wollebrand, was wel ff leuk en nog best druk!
Iedereen alvast fijne jaarwisseling!
Gelukkig nieuwjaar iedereen!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:33 schreef 2Mini het volgende:
Ik stond gisteren achter de bar bij Westlandsfeestje, tyfus wat een drukte!
Had je zoveel gedronken dan ?quote:Feestpaleis was best leuk..behalve dat ik keihard op mn face ging op de heenweg, en rechterkant van mn gezicht is helemaal geschaafd en fakking dik. dus naar ehbo en shizle, hebben ze geen spiegel daar dus kon ik niet hoe t eruit zag.
Mjaa beetje (A) hoorde net dat ik ook nog half de dijk afgerold ben, nice. Bij t staalduinse bos daar X")quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ik was gister bij westlandsfeestje, wel gezellig maar ook harde muziek...
[..]
Had je zoveel gedronken dan ?![]()
"Het kraakt niet, het kraakt niet"quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:54 schreef dubidub het volgende:
ik flikkerde op 't ijs op m'n heup, die is nou helemaal geel/blauw, maar voor de rest heb ik me best vermaakt. Westlands feestje was wel best, muziek stond wel aardig hard. Heb alleen een beetje kooorts, kutzooi, waarschijnlijk is dat gekomen toen ik met me fiets door het centrum van naaldwijk liep met een lekke achterband. Ik kwam een paar gasten tegen die nog een fikkie aan het steken waren, toen heb ik daar nog een pilsje mee gedronken tot een uur of 6/half 7, waarschijnlijk met me jas openToen kwam me baas nog langs, dus daar ook nog ff een pilsje mee gedronken
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
"Het kraakt niet, het kraakt niet"
zingend en springend met ze allen op het ijs
Ik kwam ook van die kant maar kan het me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:20 schreef ThaRooP het volgende:
Ik hoorde dat op oudejaarsavond een groep marokanen bij het zwembad iedereen stond op te wachten die naar het feest ging om ze in elkaar te slaan ofzo ?![]()
Ik kwam van de andere kant dus heb niks gezien ofzo...
Faal.. jij was al heel de avond in naaldiwjkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kwam ook van die kant maar kan het me niet meer herinneren
Wat een held!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:05 schreef dubidub het volgende:
Na een beetje doorklikken ben ik erachter gkeomen dat het de rechtse meneer op de volgende foto is:
[ afbeelding ]
En hij heet Lodewijk Gelauff
Ergo, dat ben ik niet
Ben toch wel langs het zwembad daar gefietst. mr. faalquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Faal.. jij was al heel de avond in naaldiwjk
Pfff.. 451 foto'squote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:15 schreef 2Mini het volgende:
Fotos van Westlandsfeestje staan online.. ik sta gelukkig op geen van de foto's herkenbaar.
Ik weet nog wel dat een miep heel graag fotos van me maakte en ik moest op de foto met een vriendin van haar.. gelukkig kan ik die nergens vinden
Ja, om 8 uur ofzo op weg naar J. Duidelijk dat ze later op de avond pas daar stonden faal²quote:Op zondag 4 januari 2009 11:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ben toch wel langs het zwembad daar gefietst. mr. faal
Gast....Johans huis naar balleringhal is via zwembadquote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, om 8 uur ofzo op weg naar J. Duidelijk dat ze later op de avond pas daar stonden faal²
30 auto's dat is ook niet veelquote:
Een op drie rijdt zonder gordel Tijdens een gordelcontrole in De Lier, die zaterdagochtend werd gehouden, is geconstateerd dat een derde van de gecontroleerde automobilisten zonder gordel reed.
In totaal zijn 30 passanten gecontroleerd. Tien bestuurders reden zonder gordel.
Zij kregen een bekeuring.
Hap hap hapquote:Op zondag 4 januari 2009 13:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gast....Johans huis naar balleringhal is via zwembad
Dat woaren mien vlindersquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vond Westlandsfeestje maar mwoah
en nu kloppende mannetjes in mijn hoofd.
En aan de suis in mijn oren te horen ligt het niet aan jou wbt die muziek.
Rick...waarom verbloem je altijd je eigen stupiditeit door hap hap te plaatsen?quote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hap hap hap
De waterman had ik het overIk weet nog steeds niet waar die hal nou ligt
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Rick...waarom verbloem je altijd je eigen stupiditeit door hap hap te plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij altijd zo lekker haptquote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Rick...waarom verbloem je altijd je eigen stupiditeit door hap hap te plaatsen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef Devvie het volgende:
[..]Waar is je moslim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote avatar ruilactie in de KLB SC dus weet niet wie hem heeft/hadquote:
KoPquote:Op zondag 4 januari 2009 17:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Grote avatar ruilactie in de KLB SC dus weet niet wie hem heeft/had
KLB HOOLIGANS
KLB HOOLIGANS
KLB HOOLIGANS![]()
![]()
laatstgenoemde doet het bij mij wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:59 schreef kassenbouwer het volgende:
Weet iemand toevallig of bus 86 vanaf Naaldwijk richting Leyenburg nog rijdt 's avonds?
Ik probeer echt al een uur die site van Connexxion te bereiken, maar wat een #$^#&$^-site is dat zeg!
En op 9292 lijkt het erop of ie verdwenen is trouwens...
Ja, dat kon ik ook vinden inderdaad. Dan zal ie wel geschrapt zijn. Wel jammer, scheelt weer 20 minuten...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
laatstgenoemde doet het bij mij wel.
86 kan ik niet vinden maar elk uur om 5 over heel rijdt bus 31 van de verdilaan naar de leyweg, de laatste gaat om 00:05
Ja, maar het is niet de bedoeling dat je ze gebruikt!quote:Op maandag 5 januari 2009 21:38 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Hebben ze die kerstsmileys het hele jaar door?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef PieterBas het volgende:
Schijnt inderdaad een stel ... Noord Afrikanen een man mishandeld hebben bij het zwembad op oud en nieuw..
quote:Naaldwijk: jongen mishandeld
De politie is op zoek naar een groep van acht jongeren die in Naaldwijk een 21-jarige jongen hebben mishandeld.
De jongen uit Maasdijk, fietste op 1 januari 2009 rond 01.30 uur met een groep vrienden over het fietspad langs de Hoogwerf in Naaldwijk.
Ter hoogte van het sportterrein De Hoge Bomen en de plaatselijke schietvereniging is hij mishandeld door een groep van 8 allochtone jongeren. Hij werd, zonder enige aanleiding op zijn hoofd geslagen, geschopt en bedreigd.
Niet uitgesloten wordt dat die nacht door de groep van ongeveer 8 allochtone jongeren meerdere mensen zijn mishandeld of benadeeld.
Politie Haaglanden is op zoek naar getuigen van deze mishandeling.
quote:Geachte heer D**********n,
Hartelijk dank voor uw opmerking en voor uw bezoek aan onze website www.9292ov.nl.
Ik heb uw reactie onderzocht in de database van 9292 en heb geconstateerd dat er een fout zit de OV-planner. In dit geval ontbreekt lijn 86 (Schiedam - Den Haag). De verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie zal uw opmerkingen spoedig verwerken in samenwerking met de betrokken OV maatschappij Connexxion, zij leveren ons de getoonde dienstregeling.
Graag nodig ik u uit het binnenkort nogmaals te proberen op www.9292ov.nl (handleiding OV planner www.9292ov.nl/help)
Nogmaals dank voor uw opmerking, op deze wijze kunnen we onze producten constant verbeteren en optimaliseren met input van onze gebruikers.
Met vriendelijke groet,
M****** M*******
Medewerker klantenservice
quote:Een andere lekkernij voor de Westlanders zijn de minder bekende ‘Vlaardingse moppen’. In tijden van vorst schaatsten de Westlanders naar Vlaardingen. Om te bewijzen dat Vlaardingen hadden gehaald, kochten ze de moppen (koekjes) in de Vlaardingse Hoogstraat.
Collega's van mij zijn wel naar vlaardingen geweest, maar weet niet of ie via de poelek en monster is gegaan. Hij stapte op bij de Zweth volgens mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef buachaille het volgende:
Zijn er nog Westlanders die de oude traditie hersteld hebben door vanuit Poeldijk-Monster-Naadlwijk-'s Gravenzande naar Vlaardingen te schaatsen om daar de beroemde Vlaardingse moppen te halen? Of is dit een traditie die vergeten is?
Meer info: http://www.waterwegwijzer(...)VlaardingenDelft.pdf
[..]
Ik zou het eens aan mijn opa moeten vragen of dat geldt; vanaf de zweth is het bijna al aan te klunen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef dubidub het volgende:
Collega's van mij zijn wel naar vlaardingen geweest, maar weet niet of ie via de poelek en monster is gegaan. Hij stapte op bij de Zweth volgens mij.
Ik het t gister nog gedaan, ongeveer dan, van de zweth naar de A20..quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik zou het eens aan mijn opa moeten vragen of dat geldt; vanaf de zweth is het bijna al aan te klunen.
Haha, ik ben dan erg nieuwsgierig hoe oud jij bent en die wederhelft van jouquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn wederhelft ging vroeger ook op de schaats naar vlaardingen, zodra het konDit jaar heeft hij het nog niet gedaan, hij is bang om onderweg dood te gaan wegens ouderdom
Dat soort vragen kunnen levensgevaarlijk zijn,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:09 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha, ik ben dan erg nieuwsgierig hoe oud jij bent en die wederhelft van jou
Heb gisteren 3 uur op de wollebrand geschaatst. Door het ijs zul je vandaag nog wel niet zakken, gewoon gaan dus zolang het nog kan!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Kan je nog schaatsen bij de wollebrand of is t al beetje aant ontdooien? :3
Ik zag er nog genoeg schaatsen vanmiddag, dus ik denk het wel !quote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Kan je nog schaatsen bij de wollebrand of is t al beetje aant ontdooien? :3
Ik ook, gister van half 3 tot kwart over 4. Daarna "effe" in de Wollebrand-tent gezeten, was ook best uit te houden, dat apres-schaatsenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef buachaille het volgende:
[..]
Heb gisteren 3 uur op de wollebrand geschaatst. Door het ijs zul je vandaag nog wel niet zakken, gewoon gaan dus zolang het nog kan!
Ik zit in die videoclipquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:14 schreef PieterBas het volgende:
Zit ik net een beetje te zappen.. kom je op TMF.. gaat het over... To-to-to-matenplukkers.. Komt die Zwaardski ook nog in beeld
Eén zwaardski, twee zwaardski's.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:29 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Door de wat???
Wat moet je dáár nou weer doen dan..? Bier kantelen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:41 schreef PieterBas het volgende:
Hij moet vanavond ook nog aan de slag bij de '90's party in het Teejater...
Hakkûh.. en bier drinken..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat moet je dáár nou weer doen dan..? Bier kantelen?
Als je vanaf Loosduinen komt, in de bocht rechts afslaan en daar die bouwput door crossen? Bedoel je die weg?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:34 schreef Heinekenner het volgende:
Als je via die nieuwbouw rijtjesvillawijk rijdt is het maar 2 minuten om.
Daar istie:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:14 schreef PieterBas het volgende:
Zit ik net een beetje te zappen.. kom je op TMF.. gaat het over... To-to-to-matenplukkers.. Komt die Zwaardski ook nog in beeld
Nog even verder gekeken..
Ze hebben nu ook dat liedje parappapapapa remixt in... parapaprika gemaakt![]()
Regio house...quote:
Ik zag de hele lucht opeens oranje kleuren, was best raarquote:ROTTERDAM - In het havengebied in Rotterdam is vrijdagavond brand uitgebroken bij het bedrijf Kuwait Petroleum aan de Moezelweg. Het gaat om een grote brand.
Er zijn ook explosies geweest. Zo zei een woordvoerder van de meldkamer van de brandweer.
Een fabriek staat in brand. Er zijn geen gewonden, aldus de woordvoerder.
Alweerquote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
Weer wat aan de hand bij de eendenvijver toen ik daarnet langs liep. Flink wat politie- en brandweerwagens, ambulance, duikers. Is het een trend aan het worden ofzo, je daar in het water storten
Toen er een boel ijs lag.. vonden voorbijgangers een kinderfietsje.. maar geen kind. Er werd toen een zoekactie onder het ijs gedaan, maar niks gevonden.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb de andere verhalen ook totaal niet meegekregen?
Nee, maar ik snap wel dat er dan wel groot materiaal ingezet wordt. Het zou opeens wel waar zijn.quote:
2 vrienden van mij... Hoezo?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Heeft er iemand trouwens ooit rijles gekregen bij Bert Vennink?
Valt wel mee tochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:57 schreef kassenbouwer het volgende:
Is hij toevallig een beetje een malloot?
Beetje wel jaquote:
Dus voor rukken in het wild staat 150 Euroquote:Zelfbevredigende mannen betrapt
Drie zelfbevredigende mannen zijn afgelopen week betrapt in het Oeverbos in Vlaardingen, niet ver van de grens bij Maassluis. Dit is dit weekend door de politie naar buiten gebracht.
In de middag van woensdag 18 maart werd door personeel van de Groenservice Zuid-Holland het drietal betrapt op schennis van de openbare eerbaarheid.
De drie mannen van respectievelijk 25, 39 en 58 jaar uit Vlaardingen en 's-Gravenzande stonden zichzelf in elkaars gezelschap te bevredigen in de openbare ruimte van het recreatiegebied.
De drie werden overgebracht naar het politiebureau waar hen door de Zedenrecherche namens de officier van justitie een transactie van 150 Euro werd aangeboden.
Dan klopt bovenstaande bericht niet. Wildplassen is namelijk duurderquote:
Hm, twee vrienden van mij kregen laatst 60 euro boete voor wildplassen....quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef PieterBas het volgende:
Het boetebedrag wordt:
¤90
NB: Deze overtreding is alleen strafbaar op die plaatsen waar dat bij Plaatselijke Verordening of bij Algemene Plaatselijke Verordening is bepaald.
http://www.om.nl/onderwerpen/boetebase
Juinen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Sterker nog, als je wordt opgepakt voor wildplassen moet je zeggen dat je stond te juinen, is goedkoper.
klopt, maar hangt per gemeente af.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Juinen?
En buiten de bebouwde kom mág je volgens mij zelfs wildplassen.
WOS meldt eigenlijk zo heel veel, http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=28445. maar gaat wel uit van een misdrijf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand nog wat gehoord over dat lijk wat gevonden is in de Hoek?
quote:De Lier: auto rijdt slagerij binnen
In de nacht van donderdag op vrijdag is in de Hoofdstraat in De Lier een auto met hoge snelheid een slagerij ingereden.
De bestuurder werd door agenten staande gehouden. Omdat de man niet in het bezit was van een rijbewijs en vermoedelijk onder invloed van alcohol was is hij met hoge snelheid weggereden. Uiteindelijk kwam hij tot stilstand in de gevel van slagerij D&D in de Lier.
De bestuurder is na het inrijden van de slagerij weggerend, waarna hij volgens getuigen is aangehouden.
De auto in verwijderd in samenwerking met de brandweer. Bewoners van de bovenverdieping zijn uit het pand gehaald en de afdeling bouw en woning toezicht van de gemeente is ter plaatse gevraagd voor nadere inspectie.
quote:Slager D&D donderdag weer open
De D&D slager in de Hoofdstraat in De Lier gaat donderdagmorgen 9 april weer open. De eigenaar, Danny Kneppers, wil dat hoe dan ook bewerkstelligen.
In een interview met de Lierse Bazuin zegt de ondernemer dat de winkel met een paar tijdelijke oplossingen weer open kan. De totale winkel was door de harde klap ontwricht. Een bestelbus reed na een wilde achtervolging door politie de onlangs vernieuwde slagerij binnen.
De slager heeft veel steun gehad van collegawinkeliers. Daarnaast kreeg hij hartverwarmde reacties van Lierenaars. Er waren zelfs mensen die vanuit De Lier zijn andere winkel in Maasdijk bezochten om te kopen.
Ik fietst gisteren langs de Buys Ballotlaan en zag een aantal politieauto's en ik dacht wat een vreemde plek voor een verlichtingscontrolequote:'s-Gravenzande: achtervolging
Een 23-jarige man uit 's-Gravenzande is donderdagavond aangehouden wegens het rijden onder invloed.
Surveillerende agenten zagen hem met zeer hoge snelheid rijden en wilden hem daarvoor aan de kant te zetten. De bestuurder negeerde het stopteken en heeft geprobeerd de politie af te schudden.
De agenten moesten twee keer de achtervolging staken omdat het te gevaarlijk was voor het overige verkeer.
Meerdere politievoertuigen zijn op zoek gegaan naar de auto en vonden hem tenslotte op het industrieterrein aan de Buys Ballotstraat, maar de bestuurder was weggerend.
Via de eigenaar van de auto kon uit eindelijk de man worden aangehouden. Op het politiebureau bleek dat hij te veel gedronken had om te mogen rijden. Hij blies 285 ugl, waarvan de agenten proces-verbaal opmaakten.
Dat is zeg maar dat 'bedrijventerreintje" achter de tennis/korfbalquote:
Oh echt? Kun je nagaan, ik werk daarquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is zeg maar dat 'bedrijventerreintje" achter de tennis/korfbal
Het is dat ik vaak via de Dijckerwaal fiets.. anders had ik ook nooit geweten dat die straat daar wasquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh echt? Kun je nagaan, ik werk daarWel in een andere straat natuurlijk.. Het kwam me wel bekend voor maar ik had echt idee waarvan
Ik reed gister rond kwart voor 4 over de groeneweg, toen was er nog niks aan de hand. Vrienden van mij die er later reden mochten er niet langs. 's Avonds toen ik terug reed zag ik wel schade aan de boom waar die auto tegen aan was geredenquote:Ernstig ongeval Groeneweg
Op de Groeneweg in 's-Gravenzande is zaterdagmiddag een ernstig ongeval gebeurd. Hierbij zijn drie gewonden gevallen, waarvan een ernstig.
Bij het ongeval waren twee personenauto's betrokken. De auto's raakten elkaar door onbekende oorzaak, een van de voertuigen kwam tegen een boom tot stilstand.
De brandweer werd opgeroepen omdat een van de inzittenden bekneld zat. Er kwamen meerdere ambulances ter plaatse. De gewonden zijn naar een ziekenhuis vervoerd. De Groeneweg was urenlang voor het verkeer afgesloten. De politie heeft technisch onderzoek gedaan naar de toedracht
Bronquote:Bende gepakt voor overvallen
De politie heeft zeven verdachten aangehouden die mogelijk verantwoordelijk zijn voor de inbraakgolf en gewapende overvallen in de regio.
De overval op het BP tankstation aan de Koningin Julianaweg in ’s-Gravenzande en op een Chinees restaurant aan de Prinses Julianastraat in Naaldwijk lijken hiermee opgelost.
In januari startte een rechercheonderzoek naar het grote aantal inbraken in het Westland. Twee Naaldwijkers van 19 en 20 jaar, die in december 2008 op heterdaad waren aangehouden bij een woninginbraak aan de Druivenstraat in Naaldwijk, kwamen in beeld als mogelijke verdachten voor een groot aantal woninginbraken.
Tijdens het onderzoek bleek dat de Naaldwijkers, samen met een aantal Hagenaars, in februari 2009, een overval wilden plegen op een speelgoedwinkel in Den Haag. Het onderzoeksteam voorkwam dit. Er werden vijf jongens aangehouden en in de auto van de jongens werden onder meer een nepvuurwapen en bivakmutsen aangetroffen.
Tijdens de verhoren legden de twee Naaldwijkers van 19 en 20 jaar en drie Hagenaars van 16, 18 en 19 jaar gedeeltelijke bekentenissen af. Het onderzoek leidde op 8 april tot de aanhouding van nog twee verdachten: een 17-jarige Hagenaar en een 25-jarige Naaldwijker.
Vorige week werden doorzoekingen verricht in de woningen van de aangehouden verdachten. Daarbij werden onder meer twee nepvuurwapens in beslag genomen en goederen die mogelijk van diefstal afkomstig zijn. Het onderzoeksteam onderzoekt de herkomst van de aangetroffen goederen.
Alle verdachten zitten nog vast en het rechercheteam verwacht in de nabije toekomst meer aanhoudingen te kunnen verrichten.
Wtf, de meesten tussen de 16 en 20 jaar... Ga is werken ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bron
Mooi zo, oppakken en opsluiten. Stelletje ratten
Stuk beter.quote:Op maandag 20 april 2009 18:22 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Wtf, de meesten tussen de 16 en 20 jaar... Ga is eenswerken ofzo
The Horror...quote:Op maandag 20 april 2009 19:16 schreef dubidub het volgende:
We waren vandaag in het nieuws! 7 (Zeven) km file vanaf naaldwijk naar Delft! Echt niet normaal_
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=erasmusweg+2269&sll=52.029743,4.256816&sspn=0.002291,0.005654&ie=UTF8&ll=52.032588,4.260721&spn=0.018323,0.045233&z=14&iwloc=Aquote:Op maandag 27 april 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand waar de ambulance met lichtsignalen voor was in de lier/maasland? Die kwam vanaf het "hondenbot", langs Red Star Trading, richting de oudcampseweg. Alleen nadat je de S-bocht hebt, heb je links het "tunneltje". Daarna krijg je een T-splitsing (als je niet door het tunneltje gaat dus!) en rechts krijg je dan de oudcampseweg. Links loopt het met een bocht parallel aan de A20. Hier reed de ambulance naartoe.
Als er iemand een held is met zo een alarmwebsite dinges, mag die ook schieten
Samo, stond ook in A'dam. Best gelachen. Dronken mensen, stonede mensen, lompe mensen, maar vooral gezelligheidquote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef ThaRooP het volgende:
Hoe was Koninginnedag trouwens bij iedereen?
Ik heb me zeer goed vermaakt in Amsterdam, beetje rond gelopen en nog ff 1,5 uur op het museumplein gestaan!
Jij ook alquote:Op zondag 3 mei 2009 21:53 schreef ThaRooP het volgende:
Hoe was Koninginnedag trouwens bij iedereen?
Ik heb me zeer goed vermaakt in Amsterdam, beetje rond gelopen en nog ff 1,5 uur op het museumplein gestaan!
ik niet hoor dubidub, ben heerlijk in ons De Lier gebleven. Als iedereen weg is, wie moet er dan op de Hoofdweg passen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef Goover het volgende:
Ok, wie is er in het water gereden met zijn plantje?! Geef het maar toe!
Televaag linkWoon er wel vlakbij, niets gezien helaaschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:31 schreef Goover het volgende:
Ok, wie is er in het water gereden met zijn plantje?! Geef het maar toe!
Televaag linkIk was het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik woon ook niet in Maassluis...
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Oma en kleinkind raken te water
Een oma en kleinkind zijn woensdag aan het begin van de avond met hun auto te water geraakt nabij de Noordlandselaan in 's-Gravenzande. Ze zijn beide voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis.
De twee reden vanuit Hoek van Holland, raakte in een flauwe bocht de macht over het stuur kwijt en kwamen vervolgens via de berm in de sloot terecht.
Naast de GGD was ook de brandweer opgeroepen om hulp te bieden. Het is nog niet duidelijk wat voor letsel de twee hebben opgelopen na het ongeluk. De Noordlandselaan is enige tijd afgesloten geweest voor technisch onderzoek.
quote:Ongelukken in Westland
Op de Naaldwijkseweg in 's-Gravenzande is woensdagmiddag een ongeluk gebeurd waarbij een persoon gewond is geraakt. Het slachtoffer is met onbekend letsel overgebracht naar het ziekenhuis.
De brandweer heeft assistentie verleend omdat een persoon bekneld in hun voetruig zat. Bij het ongeluk is een vrachtwagen en een personenauto betrokken. Het is nog niet duidelijk wat de oorzaak van het ongeval is. De Naaldwijkseweg is ter hoogte van de afslag naar Heenweg in beide richtingen afgesloten.
Ook op de Madeweg in Monster is woensdagmiddag een gebeurd waarbij hulpdiensten ter plaatse kwamen. Nadere gegevens volgen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |