Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mag ik nu zeggen wat ik dacht?
Of word ik daartoe niet in staat geacht?
Daar is - bij mij dan - toch wat meer voor nodig dan alleen het doel van de fysieke uitwisseling van lichaamssappen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeetje, als jullie er zo'n behoefte aan hebben allemaal, zoek elkaar op en duik het bed in!!
Stelletje zeuren en één zeurin!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Haaahaaans!!! je neemt gewoon t topic nummer over dus
Ik dacht dat Brenda dat volgens mij wel heeft,quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat dacht je dan?
Ik denk alleen niet dat het klopt......
Dan dacht je toch wat anders... En dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brenda dat volgens mij wel heeft,
Maar die vibraties zijn niet wat haar tevredenheid geeft
* Brennel sluit zich hier volledig bij aanquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is - bij mij dan - toch wat meer voor nodig dan alleen het doel van de fysieke uitwisseling van lichaamssappen.
doeiquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn schoonouders staan voor de deur,
daar gaat mn goeie humeur...
Nou, veel plezier en alvast slaap lekker,
Morgen zet ik lekker niet de wekker!
hoe zou je willen hetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wil ook wel een andere achternaam... Ik denk niet dat ze dat makkelijk uit kunnen spreken aan de andere kant van de Noord zee....
Wel een beetje duur...
*zwaai*quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn schoonouders staan voor de deur,
daar gaat mn goeie humeur...
Nou, veel plezier en alvast slaap lekker,
Morgen zet ik lekker niet de wekker!
wat is jouw achternaam dan , anders wennen ze er maar lekker aan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wil ook wel een andere achternaam... Ik denk niet dat ze dat makkelijk uit kunnen spreken aan de andere kant van de Noord zee....
Wel een beetje duur...
Milowquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geen idee. Verzin iets leuks.
Farrel, dan ben ik net de knappe broer van
We zijn vernoemd naar een windrichting...quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is jouw achternaam dan , anders wennen ze er maar lekker aan.
oostwestzuidbestquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We zijn vernoemd naar een windrichting...
eastwesthomebestquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt Engels....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:elizas actie wordt genoemd
en zeer gewaardeerd
meeste buitenlanders hebben moeite met de UI klank , dus gok dan op zuidquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We zijn vernoemd naar een windrichting...
Eliza verdient daarvoor alle lofquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand foto's van die baby kaart en cadeautjes actie!
Dat heb ik gemist
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
elizas actie wordt genoemd
en zeer gewaardeerd
Ik moet toch eens goed gaan luisteren geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand foto's van die baby kaart en cadeautjes actie!
Dat heb ik gemist
Ik lees eerst hier op het forum wat er gebeurd en een minuut later hoor ik het ook...quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toch eens goed gaan luisteren geloof ik![]()
Jammer dat ik het allemaal gemist heb, is altijd wel gezellig die FOK! 3FM uitstapjes. Maar ik hoorde gister pas dat er een baby'tje bij is gekomen....quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eliza verdient daarvoor alle lof
Dat we haar in ons midden hebben is natuurlijk een grote bof!
Ik snap niet wat hier nu wordt besprokenquote:
Ik heb dat ook al niet gehoordquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toch eens goed gaan luisteren geloof ik![]()
Wat leuk! Die foto's had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die actie ook helaas moeten missenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was niet bepaald een uitstapje, Eliza kreeg gewoon van ons allemaal een PMquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jammer dat ik het allemaal gemist heb, is altijd wel gezellig die FOK! 3FM uitstapjes. Maar ik hoorde gister pas dat er een baby'tje bij is gekomen....
Die PM's zijn altijd enorm gezellig andersquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het was niet bepaald een uitstapje, Eliza kreeg gewoon van ons allemaal een PM
Daarna kocht ze de kaart en bezorgde ze hem.
wat kunnen jullie goed rijmen zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het was niet bepaald een uitstapje, Eliza kreeg gewoon van ons allemaal een PM
Daarna kocht ze de kaart en bezorgde ze hem.
Ik heb ooit eens een rijm gemaakt van 20 kantjes voor 5 mensen.... Ik heb het in laten bindenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat kunnen jullie goed rijmen zeg
En kerstbellen in de plaatquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Na het beluisteren van een miljoen keer Alfabeat kreeg ik last van een smeltend brein
Maar deze nieuwe plaat vind ik stiekem best wel fijn.
Ik hoor (lees) het nu pasquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jammer dat ik het allemaal gemist heb, is altijd wel gezellig die FOK! 3FM uitstapjes. Maar ik hoorde gister pas dat er een baby'tje bij is gekomen....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een rijm gemaakt van 20 kantjes voor 5 mensen.... Ik heb het in laten binden
oh jah en een Dagobert Duck spaarpot voor de kleinequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die PM's zijn altijd enorm gezellig anders
Gewoon even volhouden, doe het in elke postquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt?![]()
ik ben a-rijmel
*heb je daar een woord voor?*
Pepernoten en Appels werd vannacht gedraaid door Roosmarijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
De voicelift: Ik denk Bert en Ernie!
* muisje-eliza gaat niet rijmelen.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon even volhouden, doe het in elke post
En voor je het weet, merk je dat het je geen moeite meer kost.
Je hebt gesmst?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
De voicelift: Ik denk Bert en Ernie!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht het al, het is de Richard van hier
En zijn antwoord zorgde voor veel lol en vertier.
Je hoort er niks van.... aan de telefoon...quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wist wel dat Bert en Ernie homo zijn
Ik vond hem wel geslaagdquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik had al zooooo lang in mijn hoofd om bert en Ernie door te geven....
Ik denk dat ik wel wat langer blijf.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoi Marije, lang niet gezien
Ben je er vanavond lang? Of maar tot een uurtje of tien?
die is vast Paul aant kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Is de Sint nu bij Hans op visite! Ik heb hem al weer een tijdje niks zien posten!
Ik heb dat uur onderweg gehoord, moest wel lachen en mensen keken mij raar aan toen ik langs fietste!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Wat was het vorige week gezellig met Nikki, ik ben wel een klein beetje verliefd
Tjibbe, mag ik haar telefoonnummer? Alsjeblieft?
Heb je Bert en Ernie en Richard gehoordquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik nu weer achter de pc zit.. Paul de Leeuw dus.
vorige week vond ik ook leukquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Wat was het vorige week gezellig met Nikki, ik ben wel een klein beetje verliefd
Tjibbe, mag ik haar telefoonnummer? Alsjeblieft?
even journaal checken met sint op het eind.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Is de Sint nu bij Hans op visite! Ik heb hem al weer een tijdje niks zien posten!
Helaas gemist, vrees ik.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je Bert en Ernie en Richard gehoord![]()
je let gewoon vaker niet op , zijn tig topics met aanwijzingen geweest waarin je gepost hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hoor (lees) het nu pas
dat is dus besproken toen ik afwezig was
dus daarom doe ik het maar hier en nou
"gefeliciteerd Michiel, en natuurlijk zijn vrouw"
Is er ook plaats voor een introducee?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb dat uur onderweg gehoord, moest wel lachen en mensen keken mij raar aan toen ik langs fietste!
Het bedrijf waar ik nog een weekje werk, heeft haar moeten boeken op eigen locatie. Ik denk dat ik gewoon terug kom als het zover is(ook flieft)
Ik gokte op Bert en Ernie.... Er was weer een Richard in de stu stu studio!quote:
Als ik er mag komen, mag jij ook mee....quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is er ook plaats voor een introducee?
Want Marc wil dan best wel mee.
Marthequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het Martha of Marthe?
Anders klopt het niet helemaal.....
Super toepasselijk natuurlijk en knap gevondenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah die had iemand laatst op de site van 3FM gezet, als nummer voor Michiel
ik lees alleen mee, niet terug, dus als het is besproken terwijl ik er niet was is dat dus best mogelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je let gewoon vaker niet op , zijn tig topics met aanwijzingen geweest waarin je gepost hebt
Dacht ik ook... (???)quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zei Gerard nou? ket ket kettinghit?
Omdat ik blond was en ipv 8 een 3 schreef!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom doen we de topic nummer elke keer zo fout ?
kom je binnekort langs voor n oogmeting?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Omdat ik blond was en ipv 8 een 3 schreef!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom je binnekort langs voor n oogmeting?
Hoe hoog + zal die oogmeting uit moeten wijzenquote:
Je blijft lekker in de rijm, maar ik bedoelde natuurlijk de opmerking van Muisje-Eliza....quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, scherp noem ik het niet
Want dan verwacht je toch niet dat hij de 8 voor een 3 aanziet?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza hoopt dat iemand dit opneemt
M'n computer was stuk, maar om half 8 had ik m weer gemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jamaar je opneemdinges is toch dood?
doet ie t weer
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n computer was stuk, maar om half 8 had ik m weer gemaakt
We hadden vroeger allemaal een bandje of een cd van Ome H.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:03 schreef Marc63 het volgende:
Olé! Olé! Olé!
Sinterklaas is here to stay
Jammer genoeg draaien ze deze medley niet in zn geheelquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We hadden vroeger allemaal een bandje of een cd van Ome H.
Het begint volgen mij op 19 december. Ik ga denk ik ook niet naar breda.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Trouwens Coen en Giel in het huis. Ik denk niet dat ik de weg naar Breda ga wagen......
Wanneer is het trouwens, ik ben van 16 tot 19 dec in Ierland
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:09 schreef Brennel het volgende:
Nou Gerard, zet je diepe stem dan ook even op
Dan stijgt het bij Eliza en mij ook naar onze kop.
En dan samen met een eerder geplaatst productquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:09 schreef Brennel het volgende:
Nou Gerard, zet je diepe stem dan ook even op
Dan stijgt het bij Eliza en mij ook naar onze kop.
dat product komt er bij mij niet inquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dan samen met een eerder geplaatst product
Weten we zeker dat het lukt.....
Flauw
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat product komt er bij mij niet in![]()
alleen een echte bekoord deze tijgerin
Echt fantastisch! ben helemaal fan van die gastenquote:
Huh, ik ziet hem wel...quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t zal wel n heul vies plaatje zijn...ik kan m niet zien
Snieklaasquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:18 schreef LeonH het volgende:
Krijg de schijt ervan.... het enige positieve wat het Sinterklaas gebeuren heeft voortgebracht is dit:
Voor de rest heb ik er ook geen zak mee!
Haai trouwens
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was alleen maar even aan het begin, gelukkig. Voor de rest echt een- mix.
Haajquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:18 schreef LeonH het volgende:
Krijg de schijt ervan.... het enige positieve wat het Sinterklaas gebeuren heeft voortgebracht is dit:
Voor de rest heb ik er ook geen zak mee!
Haai trouwens
das een slecht excuusquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry dat ik zo weinig post, zit een CD te fikken voor mn vuurdoop bij de lokale volgende week!
Cool !quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry dat ik zo weinig post, zit een CD te fikken voor mn vuurdoop bij de lokale volgende week!
Was dat Tjibbe? Echt nie!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij heeft tjibbe nog nooit een stofzuiger vast gehad
Haha! het zag er net bijzonder geestig uit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij heeft tjibbe nog nooit een stofzuiger vast gehad
t zelfde! ze zijn allebij heaumeauquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat Tjibbe? Echt nie!
Dat was Freddy Mercury!
Ja, ik heb wat soundeffectjes en wat beds, misschien dat de presentatrices ze als decoratie willen.quote:
Here the samequote:Op vrijdag 5 december 2008 21:23 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
food staat in de oven, pilsje erbij. laat maar komen dat weekend![]()
![]()
Dat dus!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:23 schreef Timo20 het volgende:
food staat in de oven, pilsje erbij. laat maar komen dat weekend![]()
![]()
Het is schijnbaar de avond van de niet werkende pc's.. Piles had ook wat pc problemen. Rot dingen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat soundeffectjes en wat beds, misschien dat de presentatrices ze als decoratie willen.
Wel een probleem: Die PC waar ik op moet branden wil niet!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:23 schreef MissHobje het volgende:
Heerlijk die muziekjesleuke mix ook lag dubbel om die sint mix
Prima!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey goos alles lekker ????
En de rest
quote:
quote:
quote:- Er zouden gesprekken gaande zijn tussen Q-Music en 100% NL over samenwerking.
stomme geruchtenquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet lang duren tot de geruchten over een vertrek van Gerard Ekdom bij 3FM naar Q-music weer naar boven komen.
100% NLquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet lang duren tot de geruchten over een vertrek van Gerard Ekdom bij 3FM naar Q-music weer naar boven komen.
Jaja, dan zwaait er absoluut wat !quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
stomme geruchten![]()
En Gerard, als je meeleest: owee als je OOIT weg gaat bij 3FM, dan zwaait er wat![]()
Hopelijk niet. Maar dan ben ik natuurlijk helemaal fan van BBC Radio One! (de Pioneers)quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Q-music wilde eerst een eigen NL station beginnen, maar nu praten ze schijnbaar over een fusie.quote:
thnxquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef Mokus het volgende:
[..]
Thnx jij ook
hmm... lekker... vitlökbröd
Gezien je avatar....quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:31 schreef Mokus het volgende:
[..]
Thnx jij ook
hmm... lekker... vitlökbröd
echt hey, met die rotzooi die hij draaitquote:
Haaajquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Terwijl Marthe lekker ligt te dromen,
Komt daar plotseling Michiel met koebel binnengekomen!
/ me is jaloersquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb ook echt heel veel zin in 20 FEB 2009!!!!
Dublin - O2 - The Killers here I come
Die kan zeker niet missen met EkStra weekendquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:
goudgele pretcilinder
Waar ben/ woon jij dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
/ me is jaloers![]()
maja ik zie ze een week ervoor al 2x
woon in Limburg, dus 12e HMH en de 13e is Düsseldorf maar een uurtje rijdenquote:
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gezien je avatar....
De nieuwe trailer al gezien
Ja, maar dat is een week of twee/ drie later!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
woon in Limburg, dus 12e HMH en de 13e is Düsseldorf maar een uurtje rijden
Wie zorgt dat je niets meer lust, wie verstoort je rust: Ja dat is Peter....quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
met Peterrr (aardappel-in-de-keel R)
die jaaaaquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie zorgt dat je niets meer lust, wie verstoort je rust: Ja dat is Peter....
kvin m wel mooio, maar scheermeslichtjequote:Op vrijdag 5 december 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
Beetje een zeikplaat van Razorlight maar 1000x beter dan die vreselijke Adele
En dan de 14de naar Berlinquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een week of twee/ drie later!
Super weirde naam maar verder wel een aardige band.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kvin m wel mooio, maar scheermeslichtjeis best wel een vage naam eigenlijk heh
och fuck... had over FEB heengelezenquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een week of twee/ drie later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
echt niet, hij verveeld echt zo ontzettend hardquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
och fuck... had over FEB heengelezen![]()
![]()
De eerste keer dat ik Sharon niet irritant vind en denk dat het echt een artiest is....quote:
Aan het eind van de week, en na 50 draaibeurten verder van de Huidige Megahit, denk je er misschien wel anders over.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar word ik niet vrolijk van
Het lukt mij niet om dit nummer leuk te vinden...quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vannacht waren ze leif auf dem Deutsche Zender. Niet echt zuiver overigens...
Live dus niet heel boeiend? Weet verder heel weinig van Polarkreis 18..quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vannacht waren ze leif auf dem Deutsche Zender. Niet echt zuiver overigens...
Deze heb ik van de week 4 keer geprobeerd aan te vragen, en nu is ie er dan, zo mooiquote:
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Live dus niet heel boeiend? Weet verder heel weinig van Polarkreis 18... Denk trouwens dat ze bij MoveYourAss alvast opzoek kunnen naar een vervangende plaat voor Polarkreis 18. Want die staat namelijk voor zometeen ingepland.
Na nog een worstenbroodje (heul Brabants) ga ik dadelijk even aan de Groene Chips (Heul LLink!)quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
EkStra weekend mensen![]()
Zo, even bier en chips scoren voor zometeen.
Zometeen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
EkStra weekend mensen![]()
Zo, even bier en chips scoren voor zometeen.
Laatste Slipknot, Mr. Brightside! om er maar twee te noemen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dat vind ik helemaal niet erg
Ik heb nog wel een paar suggesties, zelfs een hele berg!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef LeonH het volgende:
ok mensen ben ervandoor, even weer alcohol naar binnen gooien in de pub
later!
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:59 schreef LeonH het volgende:
ok mensen ben ervandoor, even weer alcohol naar binnen gooien in de pub
later!
Richard (Litton) bij de Voicelift....quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is net weer thuis de deur binnengewaaid
Is de uitzending het terugluisteren waard?
Hey, heb jij het eerste half uur voor me?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is net weer thuis de deur binnengewaaid
Is de uitzending het terugluisteren waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |