Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mag ik nu zeggen wat ik dacht?
Of word ik daartoe niet in staat geacht?
Daar is - bij mij dan - toch wat meer voor nodig dan alleen het doel van de fysieke uitwisseling van lichaamssappen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Jeetje, als jullie er zo'n behoefte aan hebben allemaal, zoek elkaar op en duik het bed in!!
Stelletje zeuren en één zeurin!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
Haaahaaans!!! je neemt gewoon t topic nummer over dus
Ik dacht dat Brenda dat volgens mij wel heeft,quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat dacht je dan?
Ik denk alleen niet dat het klopt......
Dan dacht je toch wat anders... En dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brenda dat volgens mij wel heeft,
Maar die vibraties zijn niet wat haar tevredenheid geeft
* Brennel sluit zich hier volledig bij aanquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar is - bij mij dan - toch wat meer voor nodig dan alleen het doel van de fysieke uitwisseling van lichaamssappen.
doeiquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn schoonouders staan voor de deur,
daar gaat mn goeie humeur...
Nou, veel plezier en alvast slaap lekker,
Morgen zet ik lekker niet de wekker!
hoe zou je willen hetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wil ook wel een andere achternaam... Ik denk niet dat ze dat makkelijk uit kunnen spreken aan de andere kant van de Noord zee....
Wel een beetje duur...
*zwaai*quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Mijn schoonouders staan voor de deur,
daar gaat mn goeie humeur...
Nou, veel plezier en alvast slaap lekker,
Morgen zet ik lekker niet de wekker!
wat is jouw achternaam dan , anders wennen ze er maar lekker aan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wil ook wel een andere achternaam... Ik denk niet dat ze dat makkelijk uit kunnen spreken aan de andere kant van de Noord zee....
Wel een beetje duur...
Milowquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geen idee. Verzin iets leuks.
Farrel, dan ben ik net de knappe broer van
We zijn vernoemd naar een windrichting...quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is jouw achternaam dan , anders wennen ze er maar lekker aan.
oostwestzuidbestquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We zijn vernoemd naar een windrichting...
eastwesthomebestquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt Engels....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:elizas actie wordt genoemd
en zeer gewaardeerd
meeste buitenlanders hebben moeite met de UI klank , dus gok dan op zuidquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We zijn vernoemd naar een windrichting...
Eliza verdient daarvoor alle lofquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand foto's van die baby kaart en cadeautjes actie!
Dat heb ik gemist
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
elizas actie wordt genoemd
en zeer gewaardeerd
Ik moet toch eens goed gaan luisteren geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand foto's van die baby kaart en cadeautjes actie!
Dat heb ik gemist
Ik lees eerst hier op het forum wat er gebeurd en een minuut later hoor ik het ook...quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toch eens goed gaan luisteren geloof ik![]()
Jammer dat ik het allemaal gemist heb, is altijd wel gezellig die FOK! 3FM uitstapjes. Maar ik hoorde gister pas dat er een baby'tje bij is gekomen....quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eliza verdient daarvoor alle lof
Dat we haar in ons midden hebben is natuurlijk een grote bof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |