Ik snap niet wat hier nu wordt besprokenquote:
Ik heb dat ook al niet gehoordquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toch eens goed gaan luisteren geloof ik![]()
Wat leuk! Die foto's had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die actie ook helaas moeten missenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was niet bepaald een uitstapje, Eliza kreeg gewoon van ons allemaal een PMquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jammer dat ik het allemaal gemist heb, is altijd wel gezellig die FOK! 3FM uitstapjes. Maar ik hoorde gister pas dat er een baby'tje bij is gekomen....
Die PM's zijn altijd enorm gezellig andersquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het was niet bepaald een uitstapje, Eliza kreeg gewoon van ons allemaal een PM
Daarna kocht ze de kaart en bezorgde ze hem.
wat kunnen jullie goed rijmen zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het was niet bepaald een uitstapje, Eliza kreeg gewoon van ons allemaal een PM
Daarna kocht ze de kaart en bezorgde ze hem.
Ik heb ooit eens een rijm gemaakt van 20 kantjes voor 5 mensen.... Ik heb het in laten bindenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat kunnen jullie goed rijmen zeg
En kerstbellen in de plaatquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Na het beluisteren van een miljoen keer Alfabeat kreeg ik last van een smeltend brein
Maar deze nieuwe plaat vind ik stiekem best wel fijn.
Ik hoor (lees) het nu pasquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jammer dat ik het allemaal gemist heb, is altijd wel gezellig die FOK! 3FM uitstapjes. Maar ik hoorde gister pas dat er een baby'tje bij is gekomen....
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een rijm gemaakt van 20 kantjes voor 5 mensen.... Ik heb het in laten binden
oh jah en een Dagobert Duck spaarpot voor de kleinequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die PM's zijn altijd enorm gezellig anders
Gewoon even volhouden, doe het in elke postquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt?![]()
ik ben a-rijmel
*heb je daar een woord voor?*
Pepernoten en Appels werd vannacht gedraaid door Roosmarijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
De voicelift: Ik denk Bert en Ernie!
* muisje-eliza gaat niet rijmelen.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gewoon even volhouden, doe het in elke post
En voor je het weet, merk je dat het je geen moeite meer kost.
Je hebt gesmst?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
De voicelift: Ik denk Bert en Ernie!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht het al, het is de Richard van hier
En zijn antwoord zorgde voor veel lol en vertier.
Je hoort er niks van.... aan de telefoon...quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wist wel dat Bert en Ernie homo zijn
Ik vond hem wel geslaagdquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik had al zooooo lang in mijn hoofd om bert en Ernie door te geven....
Ik denk dat ik wel wat langer blijf.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoi Marije, lang niet gezien
Ben je er vanavond lang? Of maar tot een uurtje of tien?
die is vast Paul aant kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Is de Sint nu bij Hans op visite! Ik heb hem al weer een tijdje niks zien posten!
Ik heb dat uur onderweg gehoord, moest wel lachen en mensen keken mij raar aan toen ik langs fietste!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Wat was het vorige week gezellig met Nikki, ik ben wel een klein beetje verliefd
Tjibbe, mag ik haar telefoonnummer? Alsjeblieft?
Heb je Bert en Ernie en Richard gehoordquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik nu weer achter de pc zit.. Paul de Leeuw dus.
vorige week vond ik ook leukquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Wat was het vorige week gezellig met Nikki, ik ben wel een klein beetje verliefd
Tjibbe, mag ik haar telefoonnummer? Alsjeblieft?
even journaal checken met sint op het eind.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Is de Sint nu bij Hans op visite! Ik heb hem al weer een tijdje niks zien posten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |