vorige week vond ik ook leukquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Wat was het vorige week gezellig met Nikki, ik ben wel een klein beetje verliefd
Tjibbe, mag ik haar telefoonnummer? Alsjeblieft?
even journaal checken met sint op het eind.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Is de Sint nu bij Hans op visite! Ik heb hem al weer een tijdje niks zien posten!
Helaas gemist, vrees ik.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je Bert en Ernie en Richard gehoord![]()
je let gewoon vaker niet op , zijn tig topics met aanwijzingen geweest waarin je gepost hebtquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hoor (lees) het nu pas
dat is dus besproken toen ik afwezig was
dus daarom doe ik het maar hier en nou
"gefeliciteerd Michiel, en natuurlijk zijn vrouw"
Is er ook plaats voor een introducee?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb dat uur onderweg gehoord, moest wel lachen en mensen keken mij raar aan toen ik langs fietste!
Het bedrijf waar ik nog een weekje werk, heeft haar moeten boeken op eigen locatie. Ik denk dat ik gewoon terug kom als het zover is(ook flieft)
Ik gokte op Bert en Ernie.... Er was weer een Richard in de stu stu studio!quote:
Als ik er mag komen, mag jij ook mee....quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is er ook plaats voor een introducee?
Want Marc wil dan best wel mee.
Marthequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het Martha of Marthe?
Anders klopt het niet helemaal.....
Super toepasselijk natuurlijk en knap gevondenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah die had iemand laatst op de site van 3FM gezet, als nummer voor Michiel
ik lees alleen mee, niet terug, dus als het is besproken terwijl ik er niet was is dat dus best mogelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je let gewoon vaker niet op , zijn tig topics met aanwijzingen geweest waarin je gepost hebt
Dacht ik ook... (???)quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
wat zei Gerard nou? ket ket kettinghit?
Omdat ik blond was en ipv 8 een 3 schreef!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom doen we de topic nummer elke keer zo fout ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |