abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:34:49 #1
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_63776249
"Nee hoor, geef mij maar de auto. Lekker makkelijk."
Hoe sad is dat.

Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.

• je staat altijd vast in het verkeer
  • je hebt nooit een parkeerplek
  • daardoor ben je altijd te laat
  • altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken
  • benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen
  • je stinkt

Ik heb zo'n medelijden met verstokte automobilisten.
    Neem toch godverdomme gewoon eens de trein. Of pak een fiets. Echt, autorijden is niet meer stoer, dat was het ooit, in de jaren vijftig ofzo.
  • He's simple, he's dumb, he's the pilot.
    pi_63776264
    Treinen is kut....

Maar ik moet het ook gebruiken
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
    pi_63776279
  • Het is lekker warm
  • Treinen zijn voor spoorknorren
  • Van fietsen word je moe

•   vrijdag 5 december 2008 @ 09:36:39 #4
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63776283
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:35 schreef DutchErrorist het volgende:
    Treinen is kut....

Maar ik moet het ook gebruiken
    Treinen is helemaal niet kut. Je kan tenminste lezen, of slapen.
    He's simple, he's dumb, he's the pilot.
    pi_63776303
    onterechte klacht! Auto altijd beter dan de trein
    pi_63776324
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef Ringo het volgende:

[..]

Juist als er een krijzend kutkind in je wagon zit, daarnaast is benzine duur, maar de NS altijd duurder.
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
    pi_63776342
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef jobhopper het volgende:
    onterechte klacht! Auto altijd beter dan de trein
    Én jij bent dik

OT:
    Mij maakt 't allemaal niet uit
    Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
    *Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 5 december 2008 @ 09:39:27 #8
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_63776350
    quote:

[..]

Of te laat komen omdat iemand voor de trein is gesprongen.
    Of te laat komen omdat iemand tussen de bomen is gereden met haar 4 jarig dochtertje.
    Of te laat komen omdat iemand zwart rijd er weigerd uit te trein te gaan en dus gewacht moet worden op de politie.
    Moet ik door gaan??
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
    pi_63776434
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Of te laat komen omdat iemand tussen de bomen is gereden met haar 4 jarig dochtertje.
    Of te laat komen omdat iemand zwart rijd er weigerd uit te trein te gaan en dus gewacht moet worden op de politie.
    Moet ik door gaan??
    Met een spellingscursus? Prima.

Ontopic: Eindhoven-Nijmegen: met de trein, op het tijdstip dat ik er moet zijn, kost me 1 uur en drie kwartier zonder vertraging meegerekend. En dan moet ik met de fiets naar het station omdat de eerste bus te laat begint. Met de auto doe ik er minder dan een uur op, en op dat stukje A50 staat vrijwel nooit file, niet om 7.30 tenminste.

Dus mja .
    Act like you know || Autofans.nl!
    Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
    WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
    pi_63776467
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
  • altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken
  • altijd dat gezeik dat je om 12 uur weg moet omdat je anders niet thuis komt
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:44:58 #11
    106302 mustisuc
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_63776473
    Brommers of scooters
    pi_63776489
    quote:
    oh, die zag ik ff niet
    pi_63776496
    Als ik bijvoorbeeld naar Rotterdam ga, dan ga ik met de auto vanuit Zwijndrecht, parkeer ik bij Kralingse Zoom en reis de rest met de metro. Auto is prima tot aan de rand van de stad. Daarna zeker met het openbaar vervoer.
    pi_63776522
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:44 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

altijd dat gezeik dat je om 12 uur weg moet omdat je anders niet thuis komt
    Dat dus..
    WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
    pi_63776527
    quote:
    Hoe sad is dat.

Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.
    TS woont in een stad

Niet altijd, maar sommige mensen zijn zo slim om precies in de spits te gaan rijden.

Nooit problemen mee.

Neuh, gewoon op tijd vertrekken. En dan bedoel ik niet 2 uur van te voren zoals bij treinen omdat treinen altijd te laat zijn waardoor je je aansluitende trein of bus wel eens kan missen

Nooit last van, ik drink sowieso amper alcohol. Daarbij heb ik het probleem niet dat ik voor 1 uur weg moet zijn, omdat ik anders tot 5 's ochtends moet wachten voor de volgende trein.

Onder welke steen heb jij gelegen? Benzine is erg goedkoop momenteel. Ik zou nu voor de trein meer kwijt zijn dan met de auto... zeker als ik met 2 of meer mensen ga.

• je stinkt
    Klopt, geen zin om te douchen vanochtend.
    quote:
    Neem toch godverdomme gewoon eens de trein. Of pak een fiets. Echt, autorijden is niet meer stoer, dat was het ooit, in de jaren vijftig ofzo.
    TS is zelf niet stoer. Treinen is voor het plebs dat geen auto kan betalen.
  • De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
    pi_63776577
    Voor een traject dat ik normaliter in een kwartiertje met de auto afleg doe ik er met het ov dik een uur over.... Dus voor mij op dat moment is de auto vele malen beter dan de trein!

Ik rij geen auto omdat het stoer is maar om mij op een tijd-efficiente wijze te verplaatsen van A naar B. Amsterdam binnenstad doe ik noooooit met de auto maar pak ik altijd de bus.

Voor een bezoekje aan een van de steden in het land voor een gezellig dagje maak ik wel gebruik van de trein. Verder loop ik naar het werk, pak ik de fiets voor zaken dichtbij die op de fiets mee te nemen zijn. Pak ik de motor als het parkeren ergens te lastig is of veel kost.

Kortom, kies het vervoersmiddel dat op dat moment het meest efficient is.
    pi_63776593
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:46 schreef geelkuikentje het volgende:
    Als ik bijvoorbeeld naar Rotterdam ga, dan ga ik met de auto vanuit Zwijndrecht, parkeer ik bij Kralingse Zoom en reis de rest met de metro. Auto is prima tot aan de rand van de stad. Daarna zeker met het openbaar vervoer.
    Volgens mij is vanuit Zwijndrecht de trein iets sneller
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:51:20 #18
    13777 DoctorB
    Bomba je hoofd
    pi_63776613
    quote:
    Hoe sad is dat.

[1] je staat altijd vast in het verkeer
    [2] je hebt nooit een parkeerplek
    [3] daardoor ben je altijd te laat
    [4] altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken
    [5] benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen
    [6] je stinkt

[1] Niet altijd en zeker niet vaker dan de trein.
    [2] In Amsterdam misschien niet, maar daar wil een normaal mens toch niet komen. In de rest van NL zijn overal parkeerplekken te vinden alleen misschien niet direct voor de deur. Maar de trein stopt ook niet voor je deur is het wel? Of woon jij op een bankje op het station.
    [3] Met de trein ben je vaker te laat.
    [4] Nooit gezeik over, N-O-R-M-A-L-E mensen kunnen over zoiets prima afspraken maken en rouleren.
    [5] Benzine kost geld, maar de trein is altijd duurder, zeker als je met meer dan één persoon in de auto zit. En de benzine prijs is al weer lekker aan het dalen.
    [6] Ik hoef in mijn eigen auto niet de stinklucht van al die ongewassen blowende semi hippies te ruiken. In de trein wel.

Al je argumenten slaan als k*t op dirk. Je weet niet waar je het over hebt en je bent gewoon jaloers dat je zelf geen auto hebt.
    En dag hoor...
    Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:51:20 #19
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63776615
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:44 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

altijd dat gezeik dat je om 12 uur weg moet omdat je anders niet thuis komt
    Nachttrein, faalhaas. Ik woon niet in een dorp.
    pi_63776639
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:51 schreef Ringo het volgende:

[..]

en de rest van NL woont ook allemaal in de stad...
    pi_63776641
    Waneer je met z'n 5en bent is het ov een veel duurder alternatief
    Wanneer je niet in een stad woont/hoeft te zijn kost het verschrikkelijk veel tijd en soms kun je er niet eens komen.
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:53:19 #22
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63776650
    Kijk al die plebejische ondertypes hun autobezit verdedigen...
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:53:50 #23
    13777 DoctorB
    Bomba je hoofd
    pi_63776660
    quote:

[..]

Noem dat faalhaas.
    TS woont zover van een acceptabele uitspanning dat ie met de trein zijn vertier moet zoeken. DAT is faalhaas. Faalhaas.
    Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:53:50 #24
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_63776661
    quote:

[..]

Treinen is wel kut. De trein brengt je van een plek waar je niet bent naar een plek waar je niet wilt zijn. Tenzij je ergens midden in de binnenstad moet zijn is de trein gewoon kut.
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
    pi_63776665
    quote:

[..]

Jij hebt dat de luxe van een nachttrein, de rest van het volk niet he. Kijk, als ik midden in een stad zou wonen (niet dat ik dat zou willen want in een binnenstad wonen is sowieso al bagger, alleen al door de luchtvervuiling ) dan zou ik ook de trein/bus nemen.
    De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
    pi_63776686
    Ts kan geen auto betalen
    Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
    Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 5 december 2008 @ 09:56:22 #27
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_63776705
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:53 schreef Ringo het volgende:
    Wij zijn niet afhankelijk van een grillig systeem wat al meerdere keren bewezen heeft niet te werken op de huidige manier.
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
      Moderator vrijdag 5 december 2008 @ 09:57:04 #28
    145080 crew  SwJ
    Het boegbeeld van FOK!
    pi_63776717
    Met de auto kun je vertrekken wanneer en waar jij dat wil. Bij het ov ben je gebonden aan locaties (treinstation, bushaltes) en tijden. Auto = vrijheid.
    F.K.A. SuperwormJim
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:57:31 #29
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63776728
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wij zijn niet afhankelijk van een grillig systeem wat al meerdere keren bewezen heeft niet te werken op de huidige manier.
    Nee, jij duikt gewoon als een lemming de file in.

vrijdag 5 december 2008 @ 09:57:34 #30
    13777 DoctorB
    Bomba je hoofd
    pi_63776731
    TS is van het antikapitalistische type... totdat ie genoeg centen heeft om een walmende opel kadett uit 1988 te kopen. Dan is autorijden ineens weer wel ok. Leer mij ze kennen, die hypocriete OV ridders.
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:57:42 #31
    167022 RSie
    Nomen Nescio
    pi_63776736
    Ik woon middenin het centrum van Leiden, en ondanks dat het CS op loopafstand zit kan ik niet zonder mij auto.

na middernacht rijden de treinen nog maar 1 keer in het uur en alleen naar de grote steden. als ik vriendin wil bezoeken in kleine dorpjes is er met het OV bijna geen mogelijkheid om er te komen, laat staan dat je na middernacht nog thuis kan komen.
    naar dorpjes die nog geen 20 km verderop liggen doe je met het OV al gauw 3 kwartier over die afstand, pak ik de auto dan zit ik er in 15-20 minuutjes.
    pi_63776740
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:47 schreef BobbyB het volgende:
    Ik zou nu voor de trein meer kwijt zijn dan met de auto... zeker als ik met 2 of meer mensen ga.

Treinen is voor het plebs dat geen auto kan betalen.
    Je spreekt jezelf tegen. Da's dan wel weer jammer

Anyway, het ligt er gewoon aan waar je woont en wat je wilt doen of je de trein pakt of de auto.
    Beide hebben voordelen en nadelen.
    Dat eeuwige gemekker over "treinen hebben altijd vertraging" of "met de auto sta je altijd in de file"
    Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
    Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
    As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:57:57 #33
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_63776742
    Ik ga altijd gewoon met de:
    ><(({°>
    pi_63776756
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:53 schreef Ringo het volgende:
    Nee hoor, wij genieten gewoon van het feit dat wij niet naast zweterige stinkende, patat vretenden, harde muziek draaiende asociale medereizers hoeven te zitten om van A naar B te komen, maar dat wij lekker onder het genot van een muziekje, de rokers gewoon lekker een peukje op kunnen steken, lekker met de airco aan als het heet is of verwarming als het koud is en niet wanneer we een andere richting op moeten uit moet stappen om op een koud en tochtig station hoeven te wachten op een vervoersmiddel dat altijd te laat komt.
    De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 5 december 2008 @ 09:58:59 #35
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_63776759
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ken jij mij dan??
    Nee he.
    pi_63776765
    quote:

[..]

whehe
    pi_63776772
    quote:

[..]

Nee, dat veevervoer is geen schaapachtig gedrag, zeker
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:00:09 #38
    13777 DoctorB
    Bomba je hoofd
    pi_63776781
    quote:

[..]

Niet iedereen staat in de file domoor. Nederland is groter dan de randstad.
    TS zit vrijwillig in een rijtje met andere paupers, in de lucht van andere paupers, te wachten tot een paar paupers de conducteur, het treinstel of andere rijtjezittende paupers gaan slopen.
    De trein is echt zo fijn.... tuurlijk...
    pi_63776790
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen. Da's dan wel weer jammer
    Waar spreek ik mezelf tegen?
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:00:52 #40
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63776792
    Ik zal het nog één keer uitleggen.

Naar de stad ga je met de trein.
    In de stad ga je met de fiets.
    Buiten de stad is voor boeren en vinexburgers.
    pi_63776815
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:00 schreef Ringo het volgende:

Je vergeet: "Steden zijn voor paupers" dan klopt je lijstje wel ja.
    pi_63776845
    quote:
    lemming
    ik zie 'm niet
    pi_63776880
    Overigens ben ik het wel eens met de strekking van de OP dat mensen perse met de auto overal naar toe moeten. Zo heb je mensen die hun kind naar school brengen terwijl die school 300M verder is, of een brief naar de postbus brengen die 100M verderop staat of perse in de spits gaan rijden en dan miepen over de drukte.
    pi_63776891
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:00 schreef BobbyB het volgende:
    Waar spreek ik mezelf tegen?
    quote:
    Ik zou nu voor de trein meer kwijt zijn dan met de auto... zeker als ik met 2 of meer mensen ga.

Treinen is voor het plebs dat geen auto kan betalen.
    Eerste zin: trein is duurder dan de auto
    Tweede zin: trein is voor mensen die geen auto kunnen betalen
    "het plebs" kan dus wel treinkaartjes betalen, maar geen auto, terwijl een auto, volgens jouw eerste zin, goedkoper is dan de trein.
    As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
    pi_63776926
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:06 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Eerste zin: trein is duurder dan de auto
    Tweede zin: trein is voor mensen die geen auto kunnen betalen
    "het plebs" kan dus wel treinkaartjes betalen, maar geen auto, terwijl een auto, volgens jouw eerste zin, goedkoper is dan de trein.
    Ah op die fiets. Ja, daar heb je een punt. Maar goed, als je verder denkt is een auto natuurlijk wel weer duurder want die kost ook geld als je er niet meer rijdt. Wegenbelasting, verzekering etc.
    pi_63777028
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef BobbyB het volgende:
    Ah op die fiets. Ja, daar heb je een punt. Maar goed, als je verder denkt is een auto natuurlijk wel weer duurder want die kost ook geld als je er niet meer rijdt. Wegenbelasting, verzekering etc.
    Dat zei ik al eerder idd:
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef spijkerbroek het volgende:
    Anyway, het ligt er gewoon aan waar je woont en wat je wilt doen of je de trein pakt of de auto.
    Beide hebben voordelen en nadelen.
    Dat eeuwige gemekker over "treinen hebben altijd vertraging" of "met de auto sta je altijd in de file"
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:14:47 #47
    51443 JaZekerZ
    ..prepare to flash
    pi_63777044
    hippie
    pi_63777118
    mijn auto is toch echt mijn heiligdom waarin ik tot rust kan komen (jaja, zelfs in de file), ik haat elke vorm van openbaar vervoer daarentegen. ik zal echter wel altijd het ov aanprijzen want dat is in mijn eigen voordeel.
    pi_63777208
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat zei ik al eerder idd:
    [..]
    Precies, en zoals ik ook al zei, als ik in de binnenstad zou wonen zou ik ook liever de trein oid pakken. Ik zou er niet aan moeten denken om bijvoorbeeld in Amsterdam te moeten rijden. Maar voor woon-werk verkeer is een auto beter in mijn geval.

Maar je snapt natuurlijk ook wel dat ik gewoon net zo hard terug flame naar TS, dus mijn reacties moet je niet al te serieus nemen
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:24:03 #50
    13777 DoctorB
    Bomba je hoofd
    pi_63777218
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:00 schreef Ringo het volgende:

Naar de stad ga je met de auto
    In de stad doe je met de auto boodschappen, inkopen en 's avonds ga je met de auto naar het café om een paar dames op te laaien. 1 per keer is zooooo 2007
    Buiten de stad ga je om stinkhippies te ontvluchten, lekker te cruisen met je auto, in de zomer zoek je een leuk veldje uit om te veldne*ken, in de winter ga je buiten de stad de Autobahn op op weg naar de Oostenrijkse bergen om eens goed te boarden.

Je KUNT het niet uitleggen omdat je verhaal niet klopt. Je bent gewoon jaloers op de mobiliteit en onafhankelijkheid van anderen en hebt jezelf wijs laten maken dat het ov heilig is en de auto de duivel. Je bent een slaafse volger geworden van de indoctrinatie van zure jaloerse mensen zonder plezier in het leven.
    Succes met de rest van je leven.
    pi_63777250
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:24 schreef DoctorB het volgende:

[..]

In de stad doe je met de auto boodschappen, inkopen en 's avonds ga je met de auto naar het café om een paar dames op te laaien. 1 per keer is zooooo 2007
    Buiten de stad ga je om stinkhippies te ontvluchten, lekker te cruisen met je auto, in de zomer zoek je een leuk veldje uit om te veldne*ken, in de winter ga je buiten de stad de Autobahn op op weg naar de Oostenrijkse bergen om eens goed te boarden.
    pi_63777259
    Ander feit:
    In het OV heb je altijd 5 minuten vertraging waardoor je weer een ongeluk misloopt.
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:28:36 #53
    156695 Tism
    Sinds 24, Aug, 2006
    pi_63777309
    quote:
    Hoe sad is dat.

• je stinkt

• Mja, hierop ga ik niet eens reageren!..

DIKKE LUL!!!@!@11@!@@@!!!!!..
    ....nachtrijder...Nachtzwelgje!
    pi_63777363
    TS is te arm voor een auto.
    pi_63777396
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:28 schreef Tism het volgende:

[..]

Mja, hierop ga ik niet eens reageren!..

DIKKE LUL!!!@!@11@!@@@!!!!!..
    uhm... jouw reactie is ook een reactie...

vrijdag 5 december 2008 @ 10:34:44 #56
    13777 DoctorB
    Bomba je hoofd
    pi_63777428
    Als de trein werkelijk zo geweldig was, doen wilde niemand een auto hebben.
    pi_63777453
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:34 schreef DoctorB het volgende:
    Als de trein werkelijk zo geweldig was, doen wilde niemand een auto hebben.
    Als de auto zo geweldig was, was niemand met de trein gegaan.
    /zelfde debiele redenatie
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:41:05 #58
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63777573
    quote:
    Je KUNT het niet uitleggen omdat je verhaal niet klopt. Je bent gewoon jaloers op de mobiliteit en onafhankelijkheid van anderen en hebt jezelf wijs laten maken dat het ov heilig is en de auto de duivel. Je bent een slaafse volger geworden van de indoctrinatie van zure jaloerse mensen zonder plezier in het leven.
    Het zit diep hè?

Ik ga zo even een stukje lopen naar het café met de beste koffie van Nederland.

Mensen die hun auto nodig hebben.
    pi_63777686
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:36 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Onzin. Trein is voor iedereen bereikbaar, auto niet.
    pi_63777829
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef r8ality het volgende:

[..]

Onzin. Trein is voor iedereen bereikbaar, auto niet.
    Als je je auto voor je huis parkeert zal die ook wel te bereiken zijn.
    pi_63777845
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Als je je auto voor je huis parkeert zal die ook wel te bereiken zijn.
    Hé kijk, een garpje!
    pi_63777897
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:52 schreef r8ality het volgende:

[..]

Hé kijk, een garpje!
    Ik begrijp je niet echt. Als je kan lopen is alles bereikbaar en meestal staan stations verder van je huis dan je eigen auto.
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:57:35 #63
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_63777993
    Een met TS, al is het wel iets genuanceerder. Je hebt zelfs mensen die voor 1km voort de auto pakken. Alles binnen de 10km (en zeker in de stad) lekker op de fiets! Mits geen regen ofcourse, dat zuigt. Maar ik hekel me ook aan die mensen zoals mijn schoonvader die chinees ging halen met de auto terwijl de chinees op max 700m afstand zit .
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
    pi_63778152
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet echt. Als je kan lopen is alles bereikbaar en meestal staan stations verder van je huis dan je eigen auto.
    Ik bedoelde financieel, interpretatieheld.
    pi_63778267
    Mensen met auto's

VERSUS

[ Bericht 0% gewijzigd door Harmen1984 op 05-12-2008 11:28:54 ]
    pi_63778458
    Na de versus:

Foto 1: Niet relevant, zo rustig is het nooit in de trein
    Foto 2: Ook niet relevant, auto's kunnen ook rijden
    Foto 3: Nog minder relevant, tussen de gemiddelde deur van een NS-rijtuig zit een nog grotere spleet.
    Foto 4: Zulke mooie vrouwen gaan niet met de trein
    Foto 5: Breezers en hippiestudenten heb je niks aan
    pi_63778677
    Ik heb een gratis OV maar betaal om met de auto te gaan. Gewoon omdat openbaar vervoer kut is en ik lui ben. Als ik bijvoorbeed naar m'n ouders in Apeldoorn ga ben ik met trein, bus en gezeik 2 uur onderweg. Met de auto is het 3 kwartier rijden, dus ja.
    Naar het centrum is ook fijner met de auto, gewoon chill en boeiend dat je soms wat langer moet wachten, je zit toch warm in een auto. Liever dan in de kou bij een bushalte staan of fietsen.
    pi_63778750
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 11:17 schreef r8ality het volgende:
    Foto 4: Zulke mooie vrouwen gaan niet met de trein
    Klopt, het is dan ook een metrostation
    pi_63778870
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 11:09 schreef Harmen1984 het volgende:
    Mensen met auto's

[ afbeelding ]

Oja, en niet te vergeten:

pi_63778969
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 11:04 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik bedoelde financieel, interpretatieheld.
    Zeg dat dan autist. Hoe kan iemand nou verwachten dat wanneer jij het hebt over bereikbaar in een topic over vervoer men direct gaat denken "och, dat gaat vast over geld".

Ik kan een auto betalen, maar ik ga gewoon met de trein. Vooral vanwege het feit dat het goedkoper is, het in tijd weinig scheelt en je onderweg dingen kan doen ter ontspanning of voorbereiding.
    pi_63779020
    In je eentje is de trein nog goedkoper ja. Maar als je met z'n vijven een dagje Amsterdam wil doen bijvoorbeeld, ben je meer dan 120 euro kwijt. Daarvoor kan je ook heen en weer rijden en de hele dag in het centrum parkeren.
      vrijdag 5 december 2008 @ 11:42:03 #72
    165512 MASD
    Music is dead.
    pi_63779106
    Die mensen die dit zo serieus nemen, hoeveel zullen er al aan de paroxetine zitten?
    Long live music.
    pi_63779132
    quote:

[..]

Buiten de stad ga je om stinkhippies te ontvluchten, lekker te cruisen met je auto, in de zomer zoek je een leuk veldje uit om te veldne*ken in de winter ga je buiten de stad de Autobahn op op weg naar de Oostenrijkse bergen om eens goed te boarden.

Zoiets?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dennis121 op 05-12-2008 12:04:27 ]
    pi_63779275
    quote:
    Hoe sad is dat.

• je staat altijd vast in het verkeer alleen tijdens de spits, en soms op een zaterdagmiddag als je naar een centrum toegaat ofzo... kommop hoor
  • je hebt nooit een parkeerplek ik heb altijd plek, en dan heb ik het gewoon over amsterdam
  • daardoor ben je altijd te laat nooit
  • altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken daar heb je een punt ja
  • benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen baas betaald ook prive benzine
  • je stinkt ik ruik lekker

• laatst moest mijn auto bij de garage blijven. daar kwamen we pas laat achter en geen vervangend vervoer... geen probleem zei ik, ik neem wel de metro en dan de trein... en doe dat morgenochtend nog een keer....

nou ik heb het geweten, het was de bedoeling om daar half 9 te zijn. en volgens ov9292.nl moest ik rond 7:15 de deur uit..... uiteindelijk was ik door vertragingen (en ik moest staan in de trein, dat hoef ik nooit in de auto) pas 9:15 bij de garage. iets wat me met de auto echt niet gebeurd. ook niet met een spitsalarm.

en mensen die over anderen denken dat ze bepaalde dingen doen "omdat het stoer is" die zijn veels te veel bezig met wat iemand anders over je denkt
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:06:36 #75
    199256 kwiwi
    de enige echte.
    pi_63779723
    Ik ga ook liever de stad in met de fiets. Ben ik nog sneller ook dan met de auto
      vrijdag 5 december 2008 @ 13:01:48 #76
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_63781126
    Als ik in een stad zou wonen en daar ook zou werken, dan zou ik beslist geen auto hebben. Want het is gewoon weggegooid geld.

Maar buiten de stad is het toch allemaal anders.
    The End Times are wild
    pi_63782249
    Leuk zo'n trein.......... maar niet als je soms 3 klanten per dag moet bezoeken.

Qua bereikbaarheid, tijdsplanning etc etc, heeft de auto nog altijd sterk mijn voorkeur.
    pi_63782405
    In de stad pak je de fiets of metro als die er is. Tram gaat ook nog wel. Bussen zijn kut, rijden te weinig en staan te vaak in de file.

Naar een andere stad ga je met de trein, mits niet teveel overstappen. Naar kleinere of verdere steden/dorpen pak je dus de auto, zodat je meteen op plek B bent, ipv op bus/taxi ed te moeten wachten..
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:19:50 #79
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_63783149
    quote:
    Hoe sad is dat.

• je stinkt

• - Je staat ALTIJD te wachten op die teringtrein / tram / bus
    - Het gaat ALTIJD regenen als je op die trein / tram bus wacht
    - Er zitten ALTIJD vervelende mensen vlak bij je die hard gaan praten, met radio's aan staan of je een knal willen verkopen
    - Je doet altijd minstens 3x zo lang over je rit dan met de auto (ondanks dat de auto overal vaststaat)
    - Geen gezeik over wie er wel of niet mag drinken maar meer gezeik over het feit dat de laatste trein al om half 12 'savonds vertrekt
    - OV is nog veel duurder als je met meer dan 1 persoon reist.
    - OV stinkt net zo goed, alleen dan aan de rand vd stad in de electriciteitscentrale
    - Je kan in de spits nooit zitten en je staat opgepropt als veevervoer
    - Als er ook maar een zucht wind staat valt al het treinverkeer stil en kan je wachten op iemand met ... een auto!
    - Je mist altijd je aansluitingen

Ik heb altijd meedelijden met die stakkers die in weer en wind tussen allerhande tuig op de bus staan te wachten

O en fietsen doe ik wel regelmatig, dat pwnt autorijden zwaar. Behalve als het kutweer is en hard regent enzo. Dan pak ik liever de auto.
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:36 schreef Heathen. het volgende:

[..]

En aangezien 90% van het vervoer niet met het OV gebeurt kan je wel ongeveer redeneren dat het OV gewoon een kutmanier van vervoeren is en dat de auto in bijna alle gevallen beter en sneller is.

Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:26:58 #80
    160521 Lakitu
    De allervieste.
    pi_63783346
    Hoeveel krijg je hier nou voor betaald van de overheid, TS? Voor dit soort propaganda-topics?
    Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
    Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
    pi_63783404
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 14:19 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

- Je staat ALTIJD te wachten op die teringtrein / tram / bus
    Niet als je de dienstregeling kent, en niet over hoeft te stappen.
    quote:
    - Het gaat ALTIJD regenen als je op die trein / tram bus wacht
    quote:
    - Er zitten ALTIJD vervelende mensen vlak bij je die hard gaan praten, met radio's aan staan of je een knal willen verkopen
    True
    quote:
    - Je doet altijd minstens 3x zo lang over je rit dan met de auto (ondanks dat de auto overal vaststaat)
    Dat zal best, als je op het platteland woont, maar voor heel veel mensen is dit niet waar
    quote:
    - Geen gezeik over wie er wel of niet mag drinken maar meer gezeik over het feit dat de laatste trein al om half 12 'savonds vertrekt

Zie hierboven
    quote:
    - OV is nog veel duurder als je met meer dan 1 persoon reist.
    - OV stinkt net zo goed, alleen dan aan de rand vd stad in de electriciteitscentrale
    - Je kan in de spits nooit zitten en je staat opgepropt als veevervoer
    - Als er ook maar een zucht wind staat valt al het treinverkeer stil en kan je wachten op iemand met ... een auto!
    True
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:35:37 #82
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_63783543
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:05 schreef BobbyB het volgende:
    Overigens ben ik het wel eens met de strekking van de OP dat mensen perse met de auto overal naar toe moeten. Zo heb je mensen die hun kind naar school brengen terwijl die school 300M verder is, of een brief naar de postbus brengen die 100M verderop staat of perse in de spits gaan rijden en dan miepen over de drukte.
    Dat soort mensen moeten gewoon dood.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:46:43 #83
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_63783838
    Wat mensen vergeten is dat 'met de trein gaan' niet met de trein gaan is. Je moet dan namelijk met een waarschijnlijkheid van 99% ook vervoer regelen vanaf het station naar je bestemming en vanaf het station naar je woning. Dit zal altijd moeten met de bus, tram, metro of fiets. De tijd die je met de auto stilstaat in de binnenstad wordt gecompenseerd door het feit dat je in 1x bij je bestemming bent met de auto.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      vrijdag 5 december 2008 @ 14:56:32 #84
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_63784090
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 14:29 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Niet als je de dienstregeling kent, en niet over hoeft te stappen.
    [..]

[..]

True
    [..]

Dat zal best, als je op het platteland woont, maar voor heel veel mensen is dit niet waar
    Ik woon midden in de randstad en overal waar ik heen ga is het met de auto sneller (enige uitzonderig is Rotterdam centrum, al is ook dat een nek aan nek race)

Klein voorbeeldje: Spijkenisse (vinex stad) naar schiedam spaanse polder (groot industrieterrein waar heeeeeeeeeeeel veel werk zit en waar ook half rotterdam en omgeving werkt)

Auto: Zonder file: 20 minuten, met file een uur.

OV: Naar de metro fietsen / lopen , wachten op metro, dan met metro naar schiedam, dan met bus, dan nog lopen. Totale reistijd als er niks tegenzit : 1 uur 48.

Van Schiedam naar Vlaardingen (woont vriendin)

Auto: 10 minuten
    Fiets: 20 minuten
    OV: 30 minuten

Van Schiedam naar mijn zusje (Delft)

Auto: 14 minuten
    Fiets: 45 minuten
    OV: 45 minuten

En schiedam naar amsterdam centrum

Auto: 49 minuten
    OV: 1u 30

Stel je woont ergens waar je niet om de hoek een metro / trein hebt bv vanuit de Lier (ook midden in de randstad) en je wilt naar leiden ofzo.

Auto: 23 minuten
    OV: een uur

Er zullen vast wel routes die zijn die sneller met het OV te doen zijn maar over het algemeen kan je wel stellen dat de auto in 90% van de gevallen gewoon sneller is, ondanks de drukte en files.
    pi_63784450
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 14:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik woon midden in de randstad en overal waar ik heen ga is het met de auto sneller (enige uitzonderig is Rotterdam centrum, al is ook dat een nek aan nek race)

Klein voorbeeldje: Spijkenisse (vinex stad) naar schiedam spaanse polder (groot industrieterrein waar heeeeeeeeeeeel veel werk zit en waar ook half rotterdam en omgeving werkt)

Auto: Zonder file: 20 minuten, met file een uur.

OV: Naar de metro fietsen / lopen , wachten op metro, dan met metro naar schiedam, dan met bus, dan nog lopen. Totale reistijd als er niks tegenzit : 1 uur 48.
    De adressen zijn gegokt, maar:
    quote:
    15:27 zoutgras
    spijkenisse metro De Akkers
    Spijkenisse 15:41 lopen 14 min

--------------------------------------------------------------------------------

15:41 metro De Akkers
    Spijkenisse metro Marconiplein
    Rotterdam 16:05 metro caland
    RET
    richting Capelle A/D IJssel de Terp

--------------------------------------------------------------------------------

16:11 Metrostation Marconiplein
    Rotterdam Cairostraat
    Rotterdam 16:24 stadsbus 42
    RET
    richting Bedrijvenpark Noord-west

16:24 Cairostraat
    Rotterdam sydneystraat
    rotterdam 16:25 lopen 1 min

58 minuten. Maar OK, de auto is sneller, en bedrijventerreinen zijn inderdaad beroerd bereikbaar met het OV.
    quote:
    Van Schiedam naar Vlaardingen (woont vriendin)

Auto: 10 minuten
    Fiets: 20 minuten
    OV: 30 minuten

Van Schiedam naar mijn zusje (Delft)

Auto: 14 minuten
    Fiets: 45 minuten
    OV: 45 minuten
    OK
    quote:
    En schiedam naar amsterdam centrum

Auto: 49 minuten
    OV: 1u 30

Probeer het eens in de ochtendspits Ik ga regelmatig naar AMS van uit de regio Rotterdam, maar de trein is voor mij echt veel sneller, zelfs met overstappen. Waarschijnlijk geldt voor Schiedam hetzelfde.
      vrijdag 5 december 2008 @ 15:14:43 #86
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_63784501
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 11:09 schreef Harmen1984 het volgende:
    Mensen met auto's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

VERSUS

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_63785344
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 15:12 schreef Harmen1984 het volgende:

Probeer het eens in de ochtendspits Ik ga regelmatig naar AMS van uit de regio Rotterdam, maar de trein is voor mij echt veel sneller, zelfs met overstappen. Waarschijnlijk geldt voor Schiedam hetzelfde.
    ik ben vanuit amsterdam met een uur in rotterdam.
    niet met het OV. echt niet.
    misschien vanaf amsterdam centraal naar rotterdam centraal. maar niet van dit pand naar het rotterdamse pand.
    op welk tijdstip ik dat ook doe, de auto is sneller.

en wat ik nog het belangrijkste vind,
    ik verlies geen uur of minimaal een half uur als ik slechts 5 minuten te laat de deur uit ga!
    ik hoef niet op een koud perron te wachten
    ik bepaal zelf wie er naast me zit, en in mijn auto komt echt geen ongewassen stinkert, en die kwam ik in het Ov toch echt dagelijks tegen.
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:04:29 #88
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_63785539
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Of van een viaduct,... file.
    quote:
    Een voorbeeld met een auto noemen Tevens file
    quote:
    Te laat komen omdat je accu leeg is, band lek is, omdat het regent, mist, je een ongeluk veroorzaakt omdat je met je radio loopt te pielen, je achteraan de file staat omdat er iemand zo nodig met de radio moest pielen
    quote:
    Moet ik door gaan??
    Doe is
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:10:15 #89
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_63785665
    pi_63785738
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:

Of van een viaduct,... file.
    iemand die van een viaduct afspringt de weg op, wanneer in 2008 is dat gebeurd?
    quote:
    Een voorbeeld met een auto noemen Tevens file
    1 rijbaan bij de overweg die dan niet beschikbaar is. je kan dan een klein stukje omrijden naar de volgende overweg. en dat is vaak niet eens nodig, want dan is er nog een andere baan vrij. die trein stopt gewoon en er is geen andere manier. dus overstappen op bus.
    quote:
    Te laat komen omdat je accu leeg is, band lek is, omdat het regent, mist, je een ongeluk veroorzaakt omdat je met je radio loopt te pielen, je achteraan de file staat omdat er iemand zo nodig met de radio moest pielen
    accu leeg, lekke band dat zijn geen dingen die wekelijks gebeuren. niet eens maandelijks. en vertraging is zeker minstens 1 keer in de week

en achteraan sluiten in de file doe ik elke dag in de spits, nog steeds sneller dan het OV.

en een ongeluk vanwege de radio? jij misschien. ik never nooit niet.
      vrijdag 5 december 2008 @ 16:27:01 #91
    134103 gebrokenglas
    Half human, half coffee
    pi_63786072
    Ook die zielige mensen die per se zo dicht mogelijk bij de winkel willen parkeren. Terwijl linksaf alle ruimte is. Je hoeft alleen maar 60 meter verder te lopen. 60 meter maarliefst, oh jeetje.
    pi_63787501
    haha je gaat toch niet fietsen man, of met de trein (alleen als het echt MOET)

ik ga overal naar toe met de auto
    - supermarkt (5min. rijden)
    - sportschool (5min. rijden)
    - werk (binnenkort met OV) dus met de auto naar het treinstation
    - uit (drink toch niet)

Ik heb niet eens een fiets meer sinds ik m'n rijbewijs heb.

Ookal sta ik in de file, interesseert me niks. Met de auto is het toch makkelijker
    quote:
    Ook die zielige mensen die per se zo dicht mogelijk bij de winkel willen parkeren. Terwijl linksaf alle ruimte is. Je hoeft alleen maar 60 meter verder te lopen. 60 meter maarliefst, oh jeetje.
    je gaat toch niet meer lopen dan nodig is? het liefst zou ik hem gewoon PAL voor de deur willen parkeren
    en voor de winkel die 100m verder staat gewoon weer instappen en voor die deur parkeren. heerlijk lijkt me dat
    fok zuigt, klaar.
    pi_63787555
    Fietsen? in dit weer?
    dan krijg ik koude wangen
    pi_63788454
    Typisch een huillie-topic van mensen die denken dat het ook maar enigszins uitmaakt wat zij vinden. Van die mensen die roepen "ja maar jij rijdt in een auto terwijl ik moet lopen". Ja, dus? Ik sta elke dag om 6 uur op om te gaan werken en aangezien niemand anders mijn rekeningen komt betalen dan ik zelf, heeft ook niemand iets te zeggen over wat ik wel en niet doe.

Dus zit ik voor het gemak in de auto, laat ik me rijden als ik wil zuipen en stap ik hooguit in de trein als de bestemming dichtbij een station ligt. I don't care if you don't like it.
    Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
      vrijdag 5 december 2008 @ 18:57:08 #95
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_63789335
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 18:14 schreef Neuralnet het volgende:
    Typisch een huillie-topic van mensen die denken dat het ook maar enigszins uitmaakt wat zij vinden. Van die mensen die roepen "ja maar jij rijdt in een auto terwijl ik moet lopen". Ja, dus? Ik sta elke dag om 6 uur op om te gaan werken en aangezien niemand anders mijn rekeningen komt betalen dan ik zelf, heeft ook niemand iets te zeggen over wat ik wel en niet doe.

Dus zit ik voor het gemak in de auto, laat ik me rijden als ik wil zuipen en stap ik hooguit in de trein als de bestemming dichtbij een station ligt. I don't care if you don't like it.
    probleem is dat deze mensen vaak niks te doen hebben en zo in de politiek terecht komen en de auto daarvandaan gaan pesten
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:12:08 #96
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63789757
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 18:14 schreef Neuralnet het volgende:

Nee hoor, het maakt helemaal niet uit wat TS vindt.

Maar toch kan je het niet laten om jezelf te verdedigen hè?

Je bent gewoon een luie zak patat!! !!!;D:D 111
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:12:22 #97
    134103 gebrokenglas
    Half human, half coffee
    pi_63789762
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 17:27 schreef CarLazar het volgende:

ik ga overal naar toe met de auto
    Met de auto naar de sportschool? Ga fietsen man, dan heb je je warming-up al gehad.
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:13:20 #98
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63789799
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 18:57 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

probleem is dat deze mensen vaak niks te doen hebben en zo in de politiek terecht komen en de auto daarvandaan gaan pesten
    Ik ben dan ook een groot voorstander van een totaal autoverbod in de Hollandse binnensteden.
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:15:38 #99
    134103 gebrokenglas
    Half human, half coffee
    pi_63789859

Als ik dat hutjemutje in zo'n coupe zie heb ik al geen zin meer om in een trein te stappen.
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:21:59 #100
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63789998
    En dan nog wat! Het is nu steenkoud en december maar ik moet het toch even kwijt:

mensen die op de eerste mooie zomerdag (en alle mooie zomerdagen daarna ) met de auto naar het strand gaan, lekker een dagje Scheveningen, en dan om 12 uur nog vóór Rijswijk in de file staan, waarin ze zich minstens tot een uur of 3 met radio538 en een fles lauwe cola moeten zien te vermaken.

vrijdag 5 december 2008 @ 19:34:24 #101
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63790271
    Waar u ook bent. De trein.

vrijdag 5 december 2008 @ 19:40:21 #102
    158136 Joooo-pi
    Do you want a balloon...
    pi_63790413
    TS:

heitieh
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:47:56 #103
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_63790609
    Ik gebruik de auto, of ik ga te voet als het in de buurt is:
    Je stoort je niet aan stinkende of luidruchtige mensen zoals in het OV.
    Je hebt geebn last van regen, sneeuw, gladde weg zoals op de fiets.
    Of dat je bezweet op je werk komt van het fietsen.
    Je hebt altijd een zitplaats
    Je kunt je een cd naar eigen keuze keihard opzetten.
    Je hoeft niet over te stappen.
      vrijdag 5 december 2008 @ 19:48:01 #104
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_63790611
    pi_63791669
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Ringo het volgende:
    En dan nog wat! Het is nu steenkoud en december maar ik moet het toch even kwijt:

mensen die op de eerste mooie zomerdag (en alle mooie zomerdagen daarna ) met de auto naar het strand gaan, lekker een dagje Scheveningen, en dan om 12 uur nog vóór Rijswijk in de file staan, waarin ze zich minstens tot een uur of 3 met radio538 en een fles lauwe cola moeten zien te vermaken.

Relevantie -1
    pi_63849491
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Ringo het volgende:

in de auto werkt de airco, moet je datzelfde traject hartje zomer eens met de trein doen!

jij stinkt niet? nee, die 99 anderen om je heen wel
    pi_63852567
    quote:
    Hoe sad is dat.

Ligt eraan waar en wanneer je in de auto stapt
    Onzin. Je moet de juiste plekjes weten te vinden
    Gaat dus niet op als je niet vast staat en parkeerplek hebt.. Of je vertrekt gewoon wat eerder.
    Waarom gezeik? Dan zuip je toch niet, maar neem je gewoon fris. Veel lekkerder.
    Werk betaalt mn diesel, dus hou ik nóg meer over..(= langer / meer / vaker plezier bij de hoeren.. of je kan je geld aan nuttige dingen besteden)
  • je stinkt
    Roetfiltertje
  • Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
    Wat is er mis met de Prius?
    [ afbeelding ]
    Ik vind 't een hele mooie auto.
      maandag 8 december 2008 @ 15:35:12 #108
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_63852672
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 19:48 schreef Ringo het volgende:
    [ afbeelding ]
    Hahah wtf
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
    pi_63852816
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 17:27 schreef CarLazar het volgende:
    Dit is toch wel erg kansloos. Beetje in de categorie:

pi_63852846
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 19:48 schreef Ringo het volgende:
    [ afbeelding ]
    Mensen die per se met de botsauto ergens naartoe willen.
      Moderator maandag 8 december 2008 @ 16:06:57 #111
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_63853723
    ts is een kneus en de auto IS makkelijk lief en stoer enzulks
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_63854777
    quote:

[..]

Het grootste deel van het wegennet heeft geen last van files en verder zijn de meeste files op enkele piekmomenten. Die paar file momenten wegen niet op tegen de voordelen van de auto.
    Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
    Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
      maandag 8 december 2008 @ 16:54:35 #113
    234835 blaatertje
    mekkert maar wat
    pi_63855137
    quote:

[..]

Ik heb nooit geleerd om staande te slapen...

Dan vind je dit zeker ook fijn:
    quote:
    Wanneer iemand niest in een overvolle trein of bus, kan hij tot wel 150 medepassagiers een verkoudheid geven, aldus Britse onderzoekers.

Een normale nies die niet in een zakdoekje gesmoord wordt, is goed voor 100.000 minuscule waterdruppeltjes met bacteriën.

Deze komen in de lucht en op de zittingen en handvaten en kunnen zo in vijf minuten tot wel 150 medepassagiers besmetten.

Voor iemand die dagelijks met het openbaar vervoer reist, blijkt het dus nagenoeg onmogelijk om aan een verkoudheid te ontkomen.

Volgens onderzoek van een Brits verkoudheidsmiddel kreeg 98 procent van de buspassagiers afgelopen winter te maken met verkoudheid. In de trein was dit 96 procent. Mensen die thuis werken zijn het beste af. Van hen kreeg 58 procent vorig jaar een verkoudheid.
    Ik ga wel lekker met m'n autootje bij de achterbuurman op visite.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')