Treinen is helemaal niet kut. Je kan tenminste lezen, of slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:35 schreef DutchErrorist het volgende:Treinen is kut....
Maar ik moet het ook gebruiken
Juist als er een krijzend kutkind in je wagon zit, daarnaast is benzine duur, maar de NS altijd duurder.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Treinen is helemaal niet kut. Je kan tenminste lezen, of slapen.
Én jij bent dikquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef jobhopper het volgende:
onterechte klacht! Auto altijd beter dan de trein
Of te laat komen omdat iemand voor de trein is gesprongen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met een spellingscursus? Prima.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of te laat komen omdat iemand voor de trein is gesprongen.
Of te laat komen omdat iemand tussen de bomen is gereden met haar 4 jarig dochtertje.
Of te laat komen omdat iemand zwart rijd er weigerd uit te trein te gaan en dus gewacht moet worden op de politie.
Moet ik door gaan??
altijd dat gezeik dat je om 12 uur weg moet omdat je anders niet thuis komtquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken
Dat dus..quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
altijd dat gezeik dat je om 12 uur weg moet omdat je anders niet thuis komt
TS woont in een stadquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
"Nee hoor, geef mij maar de auto. Lekker makkelijk."
Hoe sad is dat.
Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.
TS is zelf niet stoer. Treinen is voor het plebs dat geen auto kan betalen.quote:Ik heb zo'n medelijden met verstokte automobilisten.
Neem toch godverdomme gewoon eens de trein. Of pak een fiets. Echt, autorijden is niet meer stoer, dat was het ooit, in de jaren vijftig ofzo.
Volgens mij is vanuit Zwijndrecht de trein iets snellerquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Als ik bijvoorbeeld naar Rotterdam ga, dan ga ik met de auto vanuit Zwijndrecht, parkeer ik bij Kralingse Zoom en reis de rest met de metro. Auto is prima tot aan de rand van de stad. Daarna zeker met het openbaar vervoer.
[1] Niet altijd en zeker niet vaker dan de trein.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
Hoe sad is dat.
Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.
[1] je staat altijd vast in het verkeer
[2] je hebt nooit een parkeerplek
[3] daardoor ben je altijd te laat
[4] altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken
[5] benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen
[6] je stinkt
Ik heb zo'n medelijden met verstokte automobilisten.
Neem toch godverdomme gewoon eens de trein. Of pak een fiets. Echt, autorijden is niet meer stoer, dat was het ooit, in de jaren vijftig ofzo.
Nachttrein, faalhaas. Ik woon niet in een dorp.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
altijd dat gezeik dat je om 12 uur weg moet omdat je anders niet thuis komt
en de rest van NL woont ook allemaal in de stad...quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nachttrein, faalhaas. Ik woon niet in een dorp.
Noem dat faalhaas.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Treinen is wel kut. De trein brengt je van een plek waar je niet bent naar een plek waar je niet wilt zijn. Tenzij je ergens midden in de binnenstad moet zijn is de trein gewoon kut.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij hebt dat de luxe van een nachttrein, de rest van het volk niet he. Kijk, als ik midden in een stad zou wonen (niet dat ik dat zou willenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wij zijn niet afhankelijk van een grillig systeem wat al meerdere keren bewezen heeft niet te werken op de huidige manier.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:53 schreef Ringo het volgende:
Kijk al die plebejische ondertypes hun autobezit verdedigen...
Nee, jij duikt gewoon als een lemming de file in.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wij zijn niet afhankelijk van een grillig systeem wat al meerdere keren bewezen heeft niet te werken op de huidige manier.
Je spreekt jezelf tegen. Da's dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik zou nu voor de trein meer kwijt zijn dan met de auto... zeker als ik met 2 of meer mensen ga.
Treinen is voor het plebs dat geen auto kan betalen.
Nee hoor, wij genieten gewoon van het feit dat wij niet naast zweterige stinkende, patat vretenden, harde muziek draaiende asociale medereizers hoeven te zitten om van A naar B te komen, maar dat wij lekker onder het genot van een muziekje, de rokers gewoon lekker een peukje op kunnen steken, lekker met de airco aan als het heet is of verwarming als het koud is en niet wanneer we een andere richting op moeten uit moet stappen om op een koud en tochtig station hoeven te wachten op een vervoersmiddel dat altijd te laat komt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:53 schreef Ringo het volgende:
Kijk al die plebejische ondertypes hun autobezit verdedigen...
Ken jij mij dan??quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, jij duikt gewoon als een lemming de file in.
whehequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, dat veevervoer is geen schaapachtig gedrag, zekerquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet iedereen staat in de file domoor. Nederland is groter dan de randstad.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waar spreek ik mezelf tegen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Da's dan wel weer jammer
Je vergeet: "Steden zijn voor paupers" dan klopt je lijstje wel ja.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:00 schreef Ringo het volgende:
Ik zal het nog één keer uitleggen.
Naar de stad ga je met de trein.
In de stad ga je met de fiets.
Buiten de stad is voor boeren en vinexburgers.
quote:
Eerste zin: trein is duurder dan de autoquote:Ik zou nu voor de trein meer kwijt zijn dan met de auto... zeker als ik met 2 of meer mensen ga.
Treinen is voor het plebs dat geen auto kan betalen.
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Eerste zin: trein is duurder dan de auto
Tweede zin: trein is voor mensen die geen auto kunnen betalen
"het plebs" kan dus wel treinkaartjes betalen, maar geen auto, terwijl een auto, volgens jouw eerste zin, goedkoper is dan de trein.
Dat zei ik al eerder idd:quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef BobbyB het volgende:
Ah op die fiets.Ja, daar heb je een punt.
Maar goed, als je verder denkt is een auto natuurlijk wel weer duurder want die kost ook geld als je er niet meer rijdt. Wegenbelasting, verzekering etc.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Anyway, het ligt er gewoon aan waar je woont en wat je wilt doen of je de trein pakt of de auto.
Beide hebben voordelen en nadelen.
Dat eeuwige gemekker over "treinen hebben altijd vertraging" of "met de auto sta je altijd in de file"![]()
![]()
![]()
Precies, en zoals ik ook al zei, als ik in de binnenstad zou wonen zou ik ook liever de trein oid pakken. Ik zou er niet aan moeten denken om bijvoorbeeld in Amsterdam te moeten rijden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder idd:
[..]
Naar de stad ga je met de autoquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:00 schreef Ringo het volgende:
Ik zal het nog één keer uitleggen.
Naar de stad ga je met de trein.
In de stad ga je met de fiets.
Buiten de stad is voor boeren en vinexburgers.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:24 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Naar de stad ga je met de auto
In de stad doe je met de auto boodschappen, inkopen en 's avonds ga je met de auto naar het café om een paar dames op te laaien. 1 per keer is zooooo 2007
Buiten de stad ga je om stinkhippies te ontvluchten, lekker te cruisen met je auto, in de zomer zoek je een leuk veldje uit om te veldne*ken, in de winter ga je buiten de stad de Autobahn op op weg naar de Oostenrijkse bergen om eens goed te boarden.
Mja, hierop ga ik niet eens reageren!..quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
Hoe sad is dat.
Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.je staat altijd vast in het verkeer je hebt nooit een parkeerplek daardoor ben je altijd te laat altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen je stinkt
uhm... jouw reactie is ook een reactie...quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:28 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, hierop ga ik niet eens reageren!..![]()
![]()
![]()
DIKKE LUL!!!@!@11@!@@@!!!!!..
Als de auto zo geweldig was, was niemand met de trein gegaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:34 schreef DoctorB het volgende:
Als de trein werkelijk zo geweldig was, doen wilde niemand een auto hebben.
Het zit diep hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:24 schreef DoctorB het volgende:
Je KUNT het niet uitleggen omdat je verhaal niet klopt. Je bent gewoon jaloers op de mobiliteit en onafhankelijkheid van anderen en hebt jezelf wijs laten maken dat het ov heilig is en de auto de duivel. Je bent een slaafse volger geworden van de indoctrinatie van zure jaloerse mensen zonder plezier in het leven.
Succes met de rest van je leven.
Onzin. Trein is voor iedereen bereikbaar, auto niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:36 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als de auto zo geweldig was, was niemand met de trein gegaan.
/zelfde debiele redenatie
Als je je auto voor je huis parkeert zal die ook wel te bereiken zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Onzin. Trein is voor iedereen bereikbaar, auto niet.
Hé kijk, een garpje!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als je je auto voor je huis parkeert zal die ook wel te bereiken zijn.
Ik begrijp je niet echt. Als je kan lopen is alles bereikbaar en meestal staan stations verder van je huis dan je eigen auto.quote:
Ik bedoelde financieel, interpretatieheld.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet echt. Als je kan lopen is alles bereikbaar en meestal staan stations verder van je huis dan je eigen auto.
Klopt, het is dan ook een metrostationquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:17 schreef r8ality het volgende:
Foto 4: Zulke mooie vrouwen gaan niet met de trein
quote:
Zeg dat dan autist. Hoe kan iemand nou verwachten dat wanneer jij het hebt over bereikbaar in een topic over vervoer men direct gaat denken "och, dat gaat vast over geld".quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik bedoelde financieel, interpretatieheld.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:24 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Naar de stad ga je met de auto
In de stad doe je met de auto boodschappen, inkopen en 's avonds ga je met de auto naar het café om een paar dames op te laaien. 1 per keer is zooooo 2007
Buiten de stad ga je om stinkhippies te ontvluchten, lekker te cruisen met je auto, in de zomer zoek je een leuk veldje uit om te veldne*ken in de winter ga je buiten de stad de Autobahn op op weg naar de Oostenrijkse bergen om eens goed te boarden.
Je KUNT het niet uitleggen omdat je verhaal niet klopt. Je bent gewoon jaloers op de mobiliteit en onafhankelijkheid van anderen en hebt jezelf wijs laten maken dat het ov heilig is en de auto de duivel. Je bent een slaafse volger geworden van de indoctrinatie van zure jaloerse mensen zonder plezier in het leven.
Succes met de rest van je leven.
laatst moest mijn auto bij de garage blijven. daar kwamen we pas laat achter en geen vervangend vervoer... geen probleem zei ik, ik neem wel de metro en dan de trein... en doe dat morgenochtend nog een keer....quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
Hoe sad is dat.
Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.je staat altijd vast in het verkeer alleen tijdens de spits, en soms op een zaterdagmiddag als je naar een centrum toegaat ofzo... kommop hoor je hebt nooit een parkeerplek ik heb altijd plek, en dan heb ik het gewoon over amsterdam daardoor ben je altijd te laat nooit altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken daar heb je een punt ja benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen baas betaald ook prive benzine je stinkt ik ruik lekker
- Je staat ALTIJD te wachten op die teringtrein / tram / busquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
Hoe sad is dat.
Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.je staat altijd vast in het verkeer je hebt nooit een parkeerplek daardoor ben je altijd te laat altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen je stinkt
En aangezien 90% van het vervoer niet met het OV gebeurt kan je wel ongeveer redeneren dat het OV gewoon een kutmanier van vervoeren is en dat de auto in bijna alle gevallen beter en sneller is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:36 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als de auto zo geweldig was, was niemand met de trein gegaan.
/zelfde debiele redenatie
Niet als je de dienstregeling kent, en niet over hoeft te stappen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
- Je staat ALTIJD te wachten op die teringtrein / tram / bus
quote:- Het gaat ALTIJD regenen als je op die trein / tram bus wacht
Truequote:- Er zitten ALTIJD vervelende mensen vlak bij je die hard gaan praten, met radio's aan staan of je een knal willen verkopen
Dat zal best, als je op het platteland woont, maar voor heel veel mensen is dit niet waarquote:- Je doet altijd minstens 3x zo lang over je rit dan met de auto (ondanks dat de auto overal vaststaat)
quote:- Geen gezeik over wie er wel of niet mag drinken maar meer gezeik over het feit dat de laatste trein al om half 12 'savonds vertrekt
Truequote:- OV is nog veel duurder als je met meer dan 1 persoon reist.
- OV stinkt net zo goed, alleen dan aan de rand vd stad in de electriciteitscentrale
- Je kan in de spits nooit zitten en je staat opgepropt als veevervoer
- Als er ook maar een zucht wind staat valt al het treinverkeer stil en kan je wachten op iemand met ... een auto!
Dat soort mensen moeten gewoon dood.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:05 schreef BobbyB het volgende:
Overigens ben ik het wel eens met de strekking van de OP dat mensen perse met de auto overal naar toe moeten. Zo heb je mensen die hun kind naar school brengen terwijl die school 300M verder is, of een brief naar de postbus brengen die 100M verderop staat of perse in de spits gaan rijden en dan miepen over de drukte.
Ik woon midden in de randstad en overal waar ik heen ga is het met de auto sneller (enige uitzonderig is Rotterdam centrum, al is ook dat een nek aan nek race)quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:29 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Niet als je de dienstregeling kent, en niet over hoeft te stappen.
[..]
![]()
[..]
True
[..]
Dat zal best, als je op het platteland woont, maar voor heel veel mensen is dit niet waar
De adressen zijn gegokt, maar:quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik woon midden in de randstad en overal waar ik heen ga is het met de auto sneller (enige uitzonderig is Rotterdam centrum, al is ook dat een nek aan nek race)
Klein voorbeeldje: Spijkenisse (vinex stad) naar schiedam spaanse polder (groot industrieterrein waar heeeeeeeeeeeel veel werk zit en waar ook half rotterdam en omgeving werkt)
Auto: Zonder file: 20 minuten, met file een uur.
OV: Naar de metro fietsen / lopen , wachten op metro, dan met metro naar schiedam, dan met bus, dan nog lopen. Totale reistijd als er niks tegenzit : 1 uur 48.
quote:15:27 zoutgras
spijkenisse metro De Akkers
Spijkenisse 15:41 lopen 14 min
--------------------------------------------------------------------------------
15:41 metro De Akkers
Spijkenisse metro Marconiplein
Rotterdam 16:05 metro caland
RET
richting Capelle A/D IJssel de Terp
--------------------------------------------------------------------------------
16:11 Metrostation Marconiplein
Rotterdam Cairostraat
Rotterdam 16:24 stadsbus 42
RET
richting Bedrijvenpark Noord-west
16:24 Cairostraat
Rotterdam sydneystraat
rotterdam 16:25 lopen 1 min
OKquote:Van Schiedam naar Vlaardingen (woont vriendin)
Auto: 10 minuten
Fiets: 20 minuten
OV: 30 minuten![]()
Van Schiedam naar mijn zusje (Delft)
Auto: 14 minuten
Fiets: 45 minuten
OV: 45 minuten
Probeer het eens in de ochtendspitsquote:En schiedam naar amsterdam centrum
Auto: 49 minuten
OV: 1u 30
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Mensen met auto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VERSUS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben vanuit amsterdam met een uur in rotterdam.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:12 schreef Harmen1984 het volgende:
Probeer het eens in de ochtendspitsIk ga regelmatig naar AMS van uit de regio Rotterdam, maar de trein is voor mij echt veel sneller, zelfs met overstappen. Waarschijnlijk geldt voor Schiedam hetzelfde.
Of van een viaduct,... file.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of te laat komen omdat iemand voor de trein is gesprongen.
Een voorbeeld met een auto noemenquote:Of te laat komen omdat iemand tussen de bomen is gereden met haar 4 jarig dochtertje.
Te laat komen omdat je accu leeg is, band lek is, omdat het regent, mist, je een ongeluk veroorzaakt omdat je met je radio loopt te pielen, je achteraan de file staat omdat er iemand zo nodig met de radio moest pielenquote:Of te laat komen omdat iemand zwart rijd er weigerd uit te trein te gaan en dus gewacht moet worden op de politie.
Doe isquote:Moet ik door gaan??
iemand die van een viaduct afspringt de weg op, wanneer in 2008 is dat gebeurd?quote:
1 rijbaan bij de overweg die dan niet beschikbaar is. je kan dan een klein stukje omrijden naar de volgende overweg. en dat is vaak niet eens nodig, want dan is er nog een andere baan vrij. die trein stopt gewoon en er is geen andere manier. dus overstappen op bus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Een voorbeeld met een auto noemenTevens file
accu leeg, lekke band dat zijn geen dingen die wekelijks gebeuren. niet eens maandelijks. en vertraging is zeker minstens 1 keer in de weekquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Te laat komen omdat je accu leeg is, band lek is, omdat het regent, mist, je een ongeluk veroorzaakt omdat je met je radio loopt te pielen, je achteraan de file staat omdat er iemand zo nodig met de radio moest pielen
je gaat toch niet meer lopen dan nodig is? het liefst zou ik hem gewoon PAL voor de deur willen parkerenquote:Ook die zielige mensen die per se zo dicht mogelijk bij de winkel willen parkeren. Terwijl linksaf alle ruimte is. Je hoeft alleen maar 60 meter verder te lopen. 60 meter maarliefst, oh jeetje.
probleem is dat deze mensen vaak niks te doen hebben en zo in de politiek terecht komen en de auto daarvandaan gaan pestenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:14 schreef Neuralnet het volgende:
Typisch een huillie-topic van mensen die denken dat het ook maar enigszins uitmaakt wat zij vinden. Van die mensen die roepen "ja maar jij rijdt in een auto terwijl ik moet lopen". Ja, dus? Ik sta elke dag om 6 uur op om te gaan werken en aangezien niemand anders mijn rekeningen komt betalen dan ik zelf, heeft ook niemand iets te zeggen over wat ik wel en niet doe.
Dus zit ik voor het gemak in de auto, laat ik me rijden als ik wil zuipen en stap ik hooguit in de trein als de bestemming dichtbij een station ligt. I don't care if you don't like it.
Nee hoor, het maakt helemaal niet uit wat TS vindt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:14 schreef Neuralnet het volgende:
Typisch een huillie-topic van mensen die denken dat het ook maar enigszins uitmaakt wat zij vinden. Van die mensen die roepen "ja maar jij rijdt in een auto terwijl ik moet lopen". Ja, dus? Ik sta elke dag om 6 uur op om te gaan werken en aangezien niemand anders mijn rekeningen komt betalen dan ik zelf, heeft ook niemand iets te zeggen over wat ik wel en niet doe.
Dus zit ik voor het gemak in de auto, laat ik me rijden als ik wil zuipen en stap ik hooguit in de trein als de bestemming dichtbij een station ligt. I don't care if you don't like it.
Met de auto naar de sportschool? Ga fietsen man, dan heb je je warming-up al gehad.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:27 schreef CarLazar het volgende:
haha je gaat toch niet fietsen man, of met de trein (alleen als het echt MOET)
ik ga overal naar toe met de auto
- sportschool (5min. rijden)
Ik ben dan ook een groot voorstander van een totaal autoverbod in de Hollandse binnensteden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
probleem is dat deze mensen vaak niks te doen hebben en zo in de politiek terecht komen en de auto daarvandaan gaan pesten
Relevantie -1quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Ringo het volgende:
En dan nog wat! Het is nu steenkoud en december maar ik moet het toch even kwijt:
mensen die op de eerste mooie zomerdag (en alle mooie zomerdagen daarna) met de auto naar het strand gaan, lekker een dagje Scheveningen, en dan om 12 uur nog vóór Rijswijk in de file staan, waarin ze zich minstens tot een uur of 3 met radio538 en een fles lauwe cola moeten zien te vermaken.
in de auto werkt de airco, moet je datzelfde traject hartje zomer eens met de trein doen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Ringo het volgende:
mensen die op de eerste mooie zomerdag (en alle mooie zomerdagen daarna) met de auto naar het strand gaan, lekker een dagje Scheveningen, en dan om 12 uur nog vóór Rijswijk in de file staan, waarin ze zich minstens tot een uur of 3 met radio538 en een fles lauwe cola moeten zien te vermaken.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
Hoe sad is dat.
Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.je staat altijd vast in het verkeer
Ligt eraan waar en wanneer je in de auto staptje hebt nooit een parkeerplek
Onzin. Je moet de juiste plekjes weten te vindendaardoor ben je altijd te laat
Gaat dus niet op als je niet vast staat en parkeerplek hebt.. Of je vertrekt gewoon wat eerder.altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken
Waarom gezeik? Dan zuip je toch niet, maar neem je gewoon fris. Veel lekkerder.benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen
Werk betaalt mn diesel, dus hou ik nóg meer over..(= langer / meer / vaker plezier bij de hoeren.. of je kan je geld aan nuttige dingen besteden)je stinkt
Roetfiltertje![]()
Dit is toch wel erg kansloos. Beetje in de categorie:quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:27 schreef CarLazar het volgende:
haha je gaat toch niet fietsen man, of met de trein (alleen als het echt MOET)
- sportschool (5min. rijden)
Mensen die per se met de botsauto ergens naartoe willen.quote:
Het grootste deel van het wegennet heeft geen last van files en verder zijn de meeste files op enkele piekmomenten. Die paar file momenten wegen niet op tegen de voordelen van de auto.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb nooit geleerd om staande te slapen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker met m'n autootje bij de achterbuurman op visite.quote:Wanneer iemand niest in een overvolle trein of bus, kan hij tot wel 150 medepassagiers een verkoudheid geven, aldus Britse onderzoekers.
Een normale nies die niet in een zakdoekje gesmoord wordt, is goed voor 100.000 minuscule waterdruppeltjes met bacteriën.
Deze komen in de lucht en op de zittingen en handvaten en kunnen zo in vijf minuten tot wel 150 medepassagiers besmetten.
Voor iemand die dagelijks met het openbaar vervoer reist, blijkt het dus nagenoeg onmogelijk om aan een verkoudheid te ontkomen.
Volgens onderzoek van een Brits verkoudheidsmiddel kreeg 98 procent van de buspassagiers afgelopen winter te maken met verkoudheid. In de trein was dit 96 procent. Mensen die thuis werken zijn het beste af. Van hen kreeg 58 procent vorig jaar een verkoudheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |