Relevantie -1quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Ringo het volgende:
En dan nog wat! Het is nu steenkoud en december maar ik moet het toch even kwijt:
mensen die op de eerste mooie zomerdag (en alle mooie zomerdagen daarna) met de auto naar het strand gaan, lekker een dagje Scheveningen, en dan om 12 uur nog vóór Rijswijk in de file staan, waarin ze zich minstens tot een uur of 3 met radio538 en een fles lauwe cola moeten zien te vermaken.
in de auto werkt de airco, moet je datzelfde traject hartje zomer eens met de trein doen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Ringo het volgende:
mensen die op de eerste mooie zomerdag (en alle mooie zomerdagen daarna) met de auto naar het strand gaan, lekker een dagje Scheveningen, en dan om 12 uur nog vóór Rijswijk in de file staan, waarin ze zich minstens tot een uur of 3 met radio538 en een fles lauwe cola moeten zien te vermaken.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
"Nee hoor, geef mij maar de auto. Lekker makkelijk."
Hoe sad is dat.
Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.je staat altijd vast in het verkeer
Ligt eraan waar en wanneer je in de auto staptje hebt nooit een parkeerplek
Onzin. Je moet de juiste plekjes weten te vindendaardoor ben je altijd te laat
Gaat dus niet op als je niet vast staat en parkeerplek hebt.. Of je vertrekt gewoon wat eerder.altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken
Waarom gezeik? Dan zuip je toch niet, maar neem je gewoon fris. Veel lekkerder.benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen
Werk betaalt mn diesel, dus hou ik nóg meer over..(= langer / meer / vaker plezier bij de hoeren.. of je kan je geld aan nuttige dingen besteden)je stinkt
Roetfiltertje![]()
Dit is toch wel erg kansloos. Beetje in de categorie:quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:27 schreef CarLazar het volgende:
haha je gaat toch niet fietsen man, of met de trein (alleen als het echt MOET)
- sportschool (5min. rijden)
Mensen die per se met de botsauto ergens naartoe willen.quote:
Het grootste deel van het wegennet heeft geen last van files en verder zijn de meeste files op enkele piekmomenten. Die paar file momenten wegen niet op tegen de voordelen van de auto.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, jij duikt gewoon als een lemming de file in.
Ik heb nooit geleerd om staande te slapen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Treinen is helemaal niet kut. Je kan tenminste lezen, of slapen.
Ik ga wel lekker met m'n autootje bij de achterbuurman op visite.quote:Wanneer iemand niest in een overvolle trein of bus, kan hij tot wel 150 medepassagiers een verkoudheid geven, aldus Britse onderzoekers.
Een normale nies die niet in een zakdoekje gesmoord wordt, is goed voor 100.000 minuscule waterdruppeltjes met bacteriën.
Deze komen in de lucht en op de zittingen en handvaten en kunnen zo in vijf minuten tot wel 150 medepassagiers besmetten.
Voor iemand die dagelijks met het openbaar vervoer reist, blijkt het dus nagenoeg onmogelijk om aan een verkoudheid te ontkomen.
Volgens onderzoek van een Brits verkoudheidsmiddel kreeg 98 procent van de buspassagiers afgelopen winter te maken met verkoudheid. In de trein was dit 96 procent. Mensen die thuis werken zijn het beste af. Van hen kreeg 58 procent vorig jaar een verkoudheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |