Treinen is helemaal niet kut. Je kan tenminste lezen, of slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:35 schreef DutchErrorist het volgende:Treinen is kut....
Maar ik moet het ook gebruiken
Juist als er een krijzend kutkind in je wagon zit, daarnaast is benzine duur, maar de NS altijd duurder.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Treinen is helemaal niet kut. Je kan tenminste lezen, of slapen.
Én jij bent dikquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef jobhopper het volgende:
onterechte klacht! Auto altijd beter dan de trein
Of te laat komen omdat iemand voor de trein is gesprongen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met een spellingscursus? Prima.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of te laat komen omdat iemand voor de trein is gesprongen.
Of te laat komen omdat iemand tussen de bomen is gereden met haar 4 jarig dochtertje.
Of te laat komen omdat iemand zwart rijd er weigerd uit te trein te gaan en dus gewacht moet worden op de politie.
Moet ik door gaan??
altijd dat gezeik dat je om 12 uur weg moet omdat je anders niet thuis komtquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken
Dat dus..quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
altijd dat gezeik dat je om 12 uur weg moet omdat je anders niet thuis komt
TS woont in een stadquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
"Nee hoor, geef mij maar de auto. Lekker makkelijk."
Hoe sad is dat.
Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.
TS is zelf niet stoer. Treinen is voor het plebs dat geen auto kan betalen.quote:Ik heb zo'n medelijden met verstokte automobilisten.
Neem toch godverdomme gewoon eens de trein. Of pak een fiets. Echt, autorijden is niet meer stoer, dat was het ooit, in de jaren vijftig ofzo.
Volgens mij is vanuit Zwijndrecht de trein iets snellerquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Als ik bijvoorbeeld naar Rotterdam ga, dan ga ik met de auto vanuit Zwijndrecht, parkeer ik bij Kralingse Zoom en reis de rest met de metro. Auto is prima tot aan de rand van de stad. Daarna zeker met het openbaar vervoer.
[1] Niet altijd en zeker niet vaker dan de trein.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Ringo het volgende:
"Nee hoor, geef mij maar de auto. Lekker makkelijk."
Hoe sad is dat.
Ik woon in de binnenstad en zie dagelijks HOE MAKKELIJK het is om een auto te hebben.
[1] je staat altijd vast in het verkeer
[2] je hebt nooit een parkeerplek
[3] daardoor ben je altijd te laat
[4] altijd gezeik over wie er terug rijdt van een feestje en wie mag blijven drinken
[5] benzine is fucking duur, je kan nog beter je geld naar de hoeren brengen
[6] je stinkt
Ik heb zo'n medelijden met verstokte automobilisten.
Neem toch godverdomme gewoon eens de trein. Of pak een fiets. Echt, autorijden is niet meer stoer, dat was het ooit, in de jaren vijftig ofzo.
Nachttrein, faalhaas. Ik woon niet in een dorp.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
altijd dat gezeik dat je om 12 uur weg moet omdat je anders niet thuis komt
en de rest van NL woont ook allemaal in de stad...quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nachttrein, faalhaas. Ik woon niet in een dorp.
Noem dat faalhaas.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Treinen is wel kut. De trein brengt je van een plek waar je niet bent naar een plek waar je niet wilt zijn. Tenzij je ergens midden in de binnenstad moet zijn is de trein gewoon kut.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij hebt dat de luxe van een nachttrein, de rest van het volk niet he. Kijk, als ik midden in een stad zou wonen (niet dat ik dat zou willenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |