Nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef Manu82 het volgende:
Zal wel in de loop van de avond gebeuren aangezien Noeks en Gert waarschijnlijk ook Sinterklaas moeten vieren
Er wordt nog getwijfeld of ik nog mee moet/mag, werd niet zo gewaardeerd dat ik vanmiddag afgesproken heb om bier te gaan drinkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Nietdoen!
![]()
Jij moet het toch ook vieren, of niet dan?
Dus je hoeft niet met de trein?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt nog getwijfeld of ik nog mee moet/mag, werd niet zo gewaardeerd dat ik vanmiddag afgesproken heb om bier te gaan drinken
Of iemand haalt hem op.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Als je bier drinkt moet je juist met de trein![]()
en goeiemorgen enzo.
oh jeetje,quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt nog getwijfeld of ik nog mee moet/mag, werd niet zo gewaardeerd dat ik vanmiddag afgesproken heb om bier te gaan drinken
Jawel als ik niet te lam ben moet ik mee. Zit dus met dilemma of ik me vanmiddag heulemaal vol ga zuipen en een heel weekend ruzie of inhouden en heel de avond een groot feestquote:
Ach ik weet het niet, in principe moet ik wel mee, dus denk dat ik aan het begin van middag gewoon even wat ingevroren boerenkool ga eten, heb ik tenminste een bodemquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:53 schreef hondjes het volgende:
daarom zijn die verplichte feestjes zo leuk..
aan de andere kant, kan ik het me ook wel weer voorstellen.
ben benieuwd wat het gaat worden,
Ik zou het ook ontdooien en als ik dan toch bezig was ook opwarmen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik weet het niet, in principe moet ik wel mee, dus denk dat ik aan het begin van middag gewoon even wat ingevroren boerenkool ga eten, heb ik tenminste een bodem
Dat zijn nog eens goede kooktipsquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou het ook ontdooien en als ik dan toch bezig was ook opwarmen.Veel lekkerder hoor.
Mijn broer from hell komt ook altijd balletje binnen met zulke gelegenheden. Vrijdag hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik weet het niet, in principe moet ik wel mee, dus denk dat ik aan het begin van middag gewoon even wat ingevroren boerenkool ga eten, heb ik tenminste een bodem
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens goede kookmagnetrontips
Wij vieren om die reden Sinterklaas gewoon met z'n 5en. Al was het hier dan niet de oom die bezopen is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn broer from hell komt ook altijd balletje binnen met zulke gelegenheden. Vrijdag hè?
Vervolgens valt die na een half uur lopen brallen in slaap en dan brengt mijn moeder hem naar bed.![]()
Het liefst zou ik dan altijd zijn kop van zijn romp trekken en die in de Vecht flikkeren.
Doe je zusje een plezier, blijf weg!
"Ja het is gezellig hoor!".quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn broer from hell komt ook altijd balletje binnen met zulke gelegenheden. Vrijdag hè?
Vervolgens valt die na een half uur lopen brallen in slaap en dan brengt mijn moeder hem naar bed.![]()
Het liefst zou ik dan altijd zijn kop van zijn romp trekken en die in de Vecht flikkeren.
Dit keer is het niet mijn familie waar ik heen moet, dat gedonder is zondag en dan is mijn broer ook lam na het voetbalquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, waar heb je meer zin in?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jawel als ik niet te lam ben moet ik mee. Zit dus met dilemma of ik me vanmiddag heulemaal vol ga zuipen en een heel weekend ruzie of inhouden en heel de avond een groot feest
Nee dus, het is enkel voor volwassenen, met gedichtenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:02 schreef hondjes het volgende:
kan je je zuip -middag niet een paar uur verzetten , tot na het kinderfeestje
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij vieren om die reden Sinterklaas gewoon met z'n 5en. Al was het hier dan niet de oom die bezopen is.![]()
Zal verder niet in details treden maar het maakt ook dat ik enorm uitkijk naar kerst
Nouja, lijkt me duidelijk, maar kies denk ik voor middenweg en houd me vanmiddag beetje in en dan wordt er vanavond wel beoordeeld of ik mee moet/magquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook al?
Ik had hem gevraagd of hij als Zwarte Piet wilde komen. Toen kwam ik er later achter dat het op een vrijdag was. Ik denk niet dat de kinderen het echt gezellig vinden als Piet loopt te lallen bij elk pakje," Zammer jonzgenz! Dazz weer geenz lekker wijf! Opent nogs maar eenz zeen pakje."
Mwoah, duidelijk. . .duidelijk. . .je helemaal vol zuipen is toch nicht ganz so toll? Dus die middenweg lijkt me wel een goed alternatiefquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, lijkt me duidelijk, maar kies denk ik voor middenweg en houd me vanmiddag beetje in en dan wordt er vanavond wel beoordeeld of ik mee moet/mag
Het einde is in zicht hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef hondjes het volgende:
dus het duurt en duurt maar ..die sinterklaas
Inderdaad, ben hem nu al meer dan zat, oprotten met die man.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef hondjes het volgende:
dus het duurt en duurt maar ..die sinterklaas
Nog 1 nachtje slapenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Inderdaad, ben hem nu al meer dan zat, oprotten met die man.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan staat de kerstman te trappelen
graag gedaan en gefeliciteerd, de andere 2 ook gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Dank je wel en bedankt voor je mooie ontwerp.
alle stemmers bedankt
Ja en daar vlucht ik dus al helemaal voorquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan staat de kerstman te trappelen
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus eh........effe voor de duidelijk heid.....morgen zitten we bij Brandy's cluppie
enne......die kloon was géén kloon ?
ja eh.... ik heb wel snel bijgelezen maar ja...... eh... linkerhersenshelft enzo....
Conform de regels komt die er dus morgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:15 schreef Dementor het volgende:
Hier is het al kerst met een boom en lichtjes.
Het zijn wel steeds vrouwen die zich opeens aanmelden en dan beginnen dat ze leuk zijn en spontaan.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook al?
Ik had hem gevraagd of hij als Zwarte Piet wilde komen. Toen kwam ik er later achter dat het op een vrijdag was. Ik denk niet dat de kinderen het echt gezellig vinden als Piet loopt te lallen bij elk pakje," Zammer jonzgenz! Dazz weer geenz lekker wijf! Opent nogs maar eenz zeen pakje."
Pics komen wel want die moet ik toch maken voor het thuisfront (waar woont onze zoon nu?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Conform de regels komt die er dus morgen.![]()
Dat was omdat Captain One-Eye vorige week geen zin meer had. Uit voorzorg ga ik maar nieuwe lampjes kopen want ik weet niet meer hoe ik ze vorig jaar heb opgeborgen. Waarschijnlijk is een kluw vol gebroken glas.
Pics, dude!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zijn wel steeds vrouwen die zich opeens aanmelden en dan beginnen dat ze leuk zijn en spontaan.
Kijk, nu ga ik weer twijfelen.
Ik heb figuurtjes uit boomschors en dingen die lijken op kussentjes met kraaltjes.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Owja, nieuwe lampies.![]()
Nee, die heb ik vorig jaar nog heel neurotisch om een plankje staan wikkelen, dus no sweat in that compartment.
Ik heb wel heul mooie matzwarte ballen gezienow, diewilikdiewilikdiewilik
Ja, maar ze wist wel vrij veel van N. en volgens mij klopt het wel wat ze zeiquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zijn wel steeds vrouwen die zich opeens aanmelden en dan beginnen dat ze leuk zijn en spontaan.
Kijk, nu ga ik weer twijfelen.
Die nieuwe is al weer tien jaar ouder dan dat fotomodel, we gaan er niet op vooruit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen zit het in jou familie alleen bij je broer, en heb ik behalve een mbd-zus nog een iets te veel innemende schonvader.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:25 schreef Gert het volgende:
Ik heb er zin in. Blije kleine kindertjes die de flauwekul van een zogenaamnde goedheiligman nog aan hun kont zal roesten, maar die wél gelukzalig op een chocoladeletter half zo groot als zijzelf aan het kluiven zijn.
zal ik er anders even naar kijken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die nieuwe is al weer tien jaar ouder dan dat fotomodel, we gaan er niet op vooruit.
Zow herkenbaar! Mogge trouwens allen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb figuurtjes uit boomschors en dingen die lijken op kussentjes met kraaltjes.![]()
Ik geef de boom één dag. Ik heb 3 kittens hier.![]()
Meneer staat altijd chagrijnig te kijken hoe lomp ik die kerstboom weer uit elkaar trek. Hij begint dan de lampjes christelijk op te bergen en uiteindelijk word ik daar zo link van dat ik het uit zijn handen grijp en in een plastic zak flikker. Ja, de kerstgedachte hoeft dan toch niet meer. Ook wel weer een opluchting hoor.
Kee! Koop ik een boom!quote:
Serious request is toch ook binnenkort en daarna zal er wel weer die top 60000 zijn ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:30 schreef Gert het volgende:
Een maand lang zij-ige kutkankerkerstmuziek.![]()
Gelukkig beginnen ze hier direct na sinterklaas al met zwaar illegaal vuurwerk,. dat leidt lekker af.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zal ik er anders even naar kijken?![]()
t kan toch niet zo zijn dat ik een kloon gemist heb hè.
Ja dus, iemand een linkje?![]()
Duurt wel erg lang niet voordat die gelukzalig zijn tanden in wat naalden kan zetten.quote:
Als je maar foto's maakt. Ik wil het zien. Die tamme boom van Marije ook want die heeft er oh zoveel zin in.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:31 schreef Kaat38 het volgende:
![]()
[..]
Zow herkenbaar! Mogge trouwens allen.
Die vriend van mij heb ik maar de lichtjesplicht gegeven, erin en eruit doen, bemoei me daar niet meer mee want hij loopt altijd zo te priegelen! Ik ben meer het tiep die ze in een zak smijt na afloop dus ik ben alleen van de versiering.
Dit jaar een ordinaire fantasierijke kitchboom!
Layla ja, die in juni geregistreerd wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Layla toch? Of Silence?
Weet ik veel.
Moet die niet janken ergens op school?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga even met een hyperende kleuter een blokje om fietsen.Ik heb het afgelopen uur al 5 keer ruzie met hem gehad en hij loopt nu alweer te janken
![]()
Leuk man, Sinterklaas.
Lijkt me leuk om te doen! Hij krijgt alle kleuren vd regenboog!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je maar foto's maakt. Ik wil het zien. Die tamme boom van Marije ook want die heeft er oh zoveel zin in.
Hoi!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef noekje het volgende:
Hoi!![]()
Ik geloof in jou en hem hoor. Dat wilde ik nog even zeggen.
ik las ik heb die boom één dag, maar stond geef .quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb figuurtjes uit boomschors en dingen die lijken op kussentjes met kraaltjes.![]()
Ik geef de boom één dag. Ik heb 3 kittens hier.![]()
Meneer staat altijd chagrijnig te kijken hoe lomp ik die kerstboom weer uit elkaar trek. Hij begint dan de lampjes christelijk op te bergen en uiteindelijk word ik daar zo link van dat ik het uit zijn handen grijp en in een plastic zak flikker. Ja, de kerstgedachte hoeft dan toch niet meer. Ook wel weer een opluchting hoor.
Kijk ook niet raar op als dit forum ineens om 14:30 gesloten is en de SC tóch in SHO staat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Zodra Gert 23.00 uur zegt dan knallen ze hem om 20.00 uur dicht.
O fuck, werk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Minder blij ben ik met het bokkende internet hier, zeker op een vrijdag met weinig werk.
Één fucking column schrijven. Ben ik over een uurtje mee klaar en dan het totale niks.quote:
En er is helemaal geen archief!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk ook niet raar op als dit forum ineens om 14:30 gesloten is en de SC tóch in SHO staat.
Hier geen boomquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je maar foto's maakt. Ik wil het zien. Die tamme boom van Marije ook want die heeft er oh zoveel zin in.
Jaja, ik type me ongans.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Één fucking column schrijven. Ben ik over een uurtje mee klaar en dan het totale niks.
Nu kan ik natuurlijk mijn zooibureau gaan opruimen, maar ik hou niet van clean desk policies.
Vermaeck mij!
Gister allemaal al gedaan. En de oudste twee moeten de hele dag naar school. Wat ze daar willen met die kinderen is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet die niet janken ergens op school?
Hier niet overstuur. Alleen opgewonden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:21 schreef Dementor het volgende:
Sint stress, ik vond het vroeger wel spannend aangezien mijn vader 's avonds zei dat hij ze op de daken zag lopen terwijl hij door het raam keek.
Maar ik zie ook wel eens kinderen volledig overstuur raken met een hoop gehuil en gegil, is dat iets van deze tijd?
Nou nee, hier niet iig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef Marrije het volgende:
Misschien krijgen die kinderen te horen dat ze meegenomen worden naar Spanje omdat ze zo vervelend zijn.
Maar dat sinterklaas journaal is ook al heavy, wat ik daarvan meekrijg, kindjes zijn helemaal van slag omdat de pakjes zoek zijn enzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou nee, hier niet iig.![]()
Middelste vind het wel een beetje engig. Ging hij eerst fluitend op de fiets naar voetbal en kwam in het donker thuis, nu moet ik hem weer halen en brengen. Ja, ik snap dat wel, als je elk moment een Piet ergens verwacht... En natuurlijk Wat zal ik krijgen?????![]()
En dan heb ik heel low profile gedaan, alleen sint op school, pas twee weken geleden pepernoten gekocht, alleen sinterklaas journaal. Het is gewoon spannend voor de kinderen. Maar ook wel héééél leuk.
Ja, precies, hier net zo. En het is geen stress idd maar opwinding. En in jongensvariant uit zich dat in druk! luid! wild!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier niet overstuur. Alleen opgewonden.
Meneer, die gisteren in Zeeland zat vertelde aan de jongste, die van de haaientanden dat hij een oude man met een rode muts op en een lange rode jas langs de kust zag lopen. Hij leek wel op zoek te zijn naar iets, misschien haaientanden ofzo. Kind spat bijna uit elkaar. De hele tijd van die gebalde vuistjes en als die zijn mond opentrekt is het een mitrailleur. Takketakketakketak![]()
Buuf, zelfs die 50% die niet meer gelooft stuitert als een malle. Nog nooit zo erg gehad als dit jaar.
Ja, dat vinden ze bullshit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat sinterklaas journaal is ook al heavy, wat ik daarvan meekrijg, kindjes zijn helemaal van slag omdat de pakjes zoek zijn enzo.
Oh maar er is zeker wel sprake van stress bij sommige kinderen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, precies, hier net zo. En het is geen stress idd maar opwinding. En in jongensvariant uit zich dat in druk! luid! wild!!
En toch is het
Ja, ja vanavond is het pakjesavondquote:
Nou, ik vroeger wel. Ik was als de dood voor Zwarte Piet. Hij was zo donker. Ik woonde in een durp hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh maar er is zeker wel sprake van stress bij sommige kinderen.
oeh zeg noekje... weet je al wie de president van america gaat worden?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik vroeger wel. Ik was als de dood voor Zwarte Piet. Hij was zo donker. Ik woonde in een durp hè?
Ooit eens door een raam gevlucht op school, de juf greep me nog net bij de voeten. Toen ging een Piet dat wel oplossen en die probeerde me terug te slepen. Toen waren de rapen gaar. Ik heb hem gebeten en geschopt.
Toen zag ik eens een gospelkoor op tv en toen ging ik weer gillen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
Toen zag ik eens een gospelkoor op tv en toen ging ik weer gillen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oeh zeg noekje... weet je al wie de president van america gaat worden?
En dan heb je nog ouders die kinderen ook laten geloven in de kerstman, die stuiteren dus een hele maand!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier niet overstuur. Alleen opgewonden.
Meneer, die gisteren in Zeeland zat vertelde aan de jongste, die van de haaientanden dat hij een oude man met een rode muts op en een lange rode jas langs de kust zag lopen. Hij leek wel op zoek te zijn naar iets, misschien haaientanden ofzo. Kind spat bijna uit elkaar. De hele tijd van die gebalde vuistjes en als die zijn mond opentrekt is het een mitrailleur. Takketakketakketak![]()
Buuf, zelfs die 50% die niet meer gelooft stuitert als een malle. Nog nooit zo erg gehad als dit jaar.
ik moet nu gelijk denken aan daarin zat een neger die ik heel eng vond als kind zijndequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oeh zeg noekje... weet je al wie de president van america gaat worden?
Welke precies?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik moet nu gelijk denken aan daarin zat een neger die ik heel eng vond als kind zijnde
eentje met een heel dikke kopquote:
En hij zei ook van die enge dingen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik moet nu gelijk denken aan daarin zat een neger die ik heel eng vond als kind zijnde
Dan vast die in het begin van de clip achter hem aanlooptquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
eentje met een heel dikke kopmaar ik snap mijzelf niet als ik die clip nu zie, als kind vond ik er eentje heel eng.
Hier hetzelfde, alhoewel ik het leuk vond om naar de nachtmis te gaan, als kind dan he, toen ik 13 was vertikte ik het om ooit nog een kerk binnen te stappen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen
Sinterklaasfeest is in mijn geheugen wel het meest leuke feest. Een mand vol met kleine pakjes, iedere keer, bij een greep van pa of ma in die mand, weer afwachten of je naam erop stond. De hele kamer vol met papier en shit, iedereen een stuk of tien cadeautjes![]()
Daarna winkeltje spelen met broerlief, ieder in een hoek van de kamer onder een stoel zitten en daarvoor alles uitstallen. Chocoladeletters proberen niet op te eten, want ze zien er zo mooi uit.![]()
Kerst daarentegen was vooral kut. Veel en lang in de kerk zitten en de enige beloning was een boek en een beker chocolademelk, trauma's!
Heh fuk Gert, ik moet weg!quote:
Ah, dat bedoelen ze dus met "hij heeft een innemende persoonlijkheid"quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen zit het in jou familie alleen bij je broer, en heb ik behalve een mbd-zus nog een iets te veel innemende schoonvader.
Op ca 47.48 sec. komt er een enorme close up, dat moet hem geweest zijn!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan vast die in het begin van de clip achter hem aanloopt
Nog 25 minuten toch?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heh fuk Gert, ik moet weg!
Nou moet ik eerst die nog luisteren![]()
Snel dan maar want hij is zo leuk
Klinkt gezellig, die sinterklaasavonden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen
Sinterklaasfeest is in mijn geheugen wel het meest leuke feest. Een mand vol met kleine pakjes, iedere keer, bij een greep van pa of ma in die mand, weer afwachten of je naam erop stond. De hele kamer vol met papier en shit, iedereen een stuk of tien cadeautjes![]()
Daarna winkeltje spelen met broerlief, ieder in een hoek van de kamer onder een stoel zitten en daarvoor alles uitstallen. Chocoladeletters proberen niet op te eten, want ze zien er zo mooi uit.![]()
Kerst daarentegen was vooral kut. Veel en lang in de kerk zitten en de enige beloning was een boek en een beker chocolademelk, trauma's!
Mocht je mirakuleus toch winnen, dan sms ik wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heh fuk Gert, ik moet weg!
Nou moet ik eerst die nog luisteren![]()
Snel dan maar want hij is zo leuk
Doe s je nummer dan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha Buuv, ik wíst dat het dat filmpje was![]()
Vroeger keek ik trouw elke week en dit kan ik me ook nog heel goed herinneren![]()
Nou ik ga boodschappen doen en nog de laatste Sint prullen aanschaffen.
Ben er vast niet voor 4 uur weer, kan iemand mij de stand SMSsen?![]()
Tot later all, en als we verloren hebben: Met opgeheven hoofd ten onder!![]()
![]()
Welke stand?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Vroeger keek ik trouw elke week en dit kan ik me ook nog heel goed herinneren![]()
![]()
Mogge, baard of schmink vanavond?quote:
Plus dat ze 13 jaar in het midden van het land gewoond had, ik vroeg waar, bleek Amersfoort te zijn, wijk: Nieuwlandquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik had het over Laysa. Zegt natuurlijk niks dat iemand eea over een stad weet.
Ze kan ervoor toch wel in een andere wijk hebben gewoond?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat ze 13 jaar in het midden van het land gewoond had, ik vroeg waar, bleek Amersfoort te zijn, wijk: Nieuwland![]()
Echter.... Nieuwland is nog geen 13 jaar oud
Hoe dan ook, voor mij blijft het een kloon, zei ze nota bene zelf nog. Voor de grap. Ammehoela!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze kan ervoor toch wel in een andere wijk hebben gewoond?
Hmm, ja, nou, toch jammerquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CarOnline het volgende:
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe dan ook, voor mij blijft het een kloon, zei ze nota bene zelf nog. Voor de grap. Ammehoela!
Eerst zit Mathara mij te neppen en nu al weer iemandquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe dan ook, voor mij blijft het een kloon, zei ze nota bene zelf nog. Voor de grap. Ammehoela!
Het zit je ook niet mee he?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst zit Mathara mij te neppen en nu al weer iemand
Heb jij de uitslag bij de hand of moet ik zelf gaan tellen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is 12:00 uur, er kan niet meer worden gestemd
Ik heb iedere stem bijgehouden. Ik ga nu controleren of er nog is gewijzigd vannacht of vanmorgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij de uitslag bij de hand of moet ik zelf gaan tellen?
Volgens mij... als ik het zo grof even naloop.... het is in ieder geval geen bekeken zaak voor KLB.![]()
In General Chatquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
waar gaan we eigenlijk verder lieve vriendjes en vriendinnetjes?
Met de SC naar GC (General Chat) en met het 'In de media'- topic naar SHO (toch?) .quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
General Chat met topic [RLS SC#nnn]quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
BrandXquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
Ik zag net pas dat stemtopic om 12.00 uur gesloten zou wordenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leandra op de valreep de laatste stem
Yep.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met de SC naar GC (General Chat) en met het 'In de media'- topic naar SHO (toch?) .
Daar zijn de klonen al vanaf?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
Volgens mij heeft Caro met een puntje of 30 verschil gewonnen! [ afbeelding ]
LS, kun jij dit bevestigen?
Wanneer kunnen we weer terug, lieve Huub?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
De nrs 1, 2 en 3 komen "wel eens" in CBL, hoezo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van welk subforum waren de winnaars ook alweer bij de sinterklaas ava's ?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef Gert het volgende:
Volgens mij heeft Caro met een puntje of 30 verschil gewonnen! [ afbeelding ]
LS, kun jij dit bevestigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De klonen van KLB?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zijn de klonen al vanaf?
Leandra, geen idee. Watvoor vogel is het?
Een vreemde vogel
Juist!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we weer terug, lieve Huub?
eerst in de liendert....toen in nieuwland....niet gelijk oordelen he.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat ze 13 jaar in het midden van het land gewoond had, ik vroeg waar, bleek Amersfoort te zijn, wijk: Nieuwland![]()
Echter.... Nieuwland is nog geen 13 jaar oud
Ik gok op een Pimpelmees, hij had iig een gele borst en was verder vooral blauw/grijsquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zijn de klonen al vanaf?
Leandra, geen idee. Watvoor vogel is het?
Een vreemde vogel
Hoe is het trouwens met het BB-huis?? Of hebben ze dat maar buiten werking gesteld nu er toch zo'n villa is die ze kunnen gebruiken??quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil BB, ik wil BB ik wil BB![]()
En niks geen gedonder met die villa.
Oh maar die is wel schattig. Mocht ik hier een vogel in huis krijgen dan is het vast een vette zeemeeuwquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok op een Pimpelmees, hij had iig een gele borst en was verder vooral blauw/grijs
[ afbeelding ]
Ik moest vroeger nogal vaak naar de KNO-arts, en ik noemde hem altijd Dokter Pimpelmees (ik hoorde later van m'n moeder dat hij m graag lustte, dus dat ik als 4-jarige die bijnaam voor hem bedacht had was kennelijk erg grappig)
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
De klonen van KLB?
Zelfs als ze alles gaan checken op kloons, en dit valt een stuk of vijf in het nadeel van Caro uit, dan nóg heeft ze gewonnen volgens mij.
Ja, schattig is ie wel, maar ik heb m liever niet in huisquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh maar die is wel schattig. Mocht ik hier een vogel in huis krijgen dan is het vast een vette zeemeeuw
BB ging van slecht naar slechter, qua kijkcijfers. Zelfs CBML trok betere kijkcijfers dan BB6. En DGK trok weer hogere kijkcijfers dan BB. Dus of ze zich weer aan Hummie gaan wagen met d'r weekopdrachtjes, ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil BB, ik wil BB ik wil BB![]()
En niks geen gedonder met die villa.
Geen idee. Maar die bouwen ze dan meer weer opquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met het BB-huis?? Of hebben ze dat maar buiten werking gesteld nu er toch zo'n villa is die ze kunnen gebruiken??
De vogel is nog niet gevlogen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, schattig is ie wel, maar ik heb m liever niet in huis
Jeetje, zelfs geen aanbieding van de playboy?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die bouwen ze dan meer weer op![]()
Die Villa is veel te ruim opgezet. Buiten is ook te groot. Gewoon ouderwetse BB, met mensen die denken daarna beroemd te worden. Ik moet stiekem nog wel eens gniffelen om een van die zussen (heette ze monique?) die toen zei dat ze niet gelijk op de eerste aanbieding ja ging zeggen hoor.![]()
Nooit meer wat van gehoord. Die met die Tijn lag te viezelevozelen.
Vanavond is het pas zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat Caro niet wint eigenlijk. Het is nu door twee mensen nageteld en ze loopt tientallen punten voor op die loezâh van KLB.quote:
ja, die dame die haar huwelijk heeft opgegeven voor Tijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die bouwen ze dan meer weer op![]()
Die Villa is veel te ruim opgezet. Buiten is ook te groot. Gewoon ouderwetse BB, met mensen die denken daarna beroemd te worden. Ik moet stiekem nog wel eens gniffelen om een van die zussen (heette ze monique?) die toen zei dat ze niet gelijk op de eerste aanbieding ja ging zeggen hoor.![]()
Nooit meer wat van gehoord. Die met die Tijn lag te viezelevozelen.
Nah, toch nog maar ff wachten dan met een bezoekje aan KLB SCquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond is het pas zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat Caro niet wint eigenlijk. Het is nu door twee mensen nageteld en ze loopt tientallen punten voor op die loezâh van KLB.
Ik ga er vanuit van wel, gelijk deur dicht gedaan (die was ook al dicht overigens) raam opengezet en de vitrage voor het openstaande gedeelte weggehaald, maar ik heb m niet naar buiten zien vliegen.quote:
Nou dat heb ik toen even niet helemaal gevolgd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs geen aanbieding van de playboy?
Dat er geen oproep is kan ook een heel angstaanjagend gegeven zijn.... dat ze nog zoveel bagger-kandidaten hebben liggen dat ze daar wel uit kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:47 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat er helemaal niks komt. Anders zou je toch al een oproepje hebben gezien waarin kandidaten zich op moeten geven? Of er komt een datingprogramma ofzo. Hoeznee!
Goed, ik ga Sinterklaasvoorbereidingen treffen. Tot vanavond!
Serieus!?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, die dame die haar huwelijk heeft opgegeven voor Tijn
Oh.... normaal "lees" je m wel?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou dat heb ik toen even niet helemaal gevolgd.Was ten tijde van ziek kind/verbouwing.
Toen ie nog in de leesmap zat wel ja. Echt goede interviews en columns. Tenminste niet van dat libelle-gezever. Die gefotoshopte dames kunnen mij dan weer niet boeien. Maar ja de buurman des te meer.quote:
quote:
quote:MONIQUE GAAT SCHEIDEN EN KIEST VOOR TIJN!
Al enkele dagen gingen er geruchten op internet over de voortdurende relatie tussen Tijn en Monique (foto rechts) uit Big-Brother 6, en deze zijn nu bevestigd door Tijn zelf:
"Beste mensen... Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar.'' Aldus Tijn bij Mediawatchers. ''Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar. De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de reden ben waarom ze van Rob wil scheiden. We hebben natuurlijk heel erg veel gepraat samen. Natuurlijk heel veel over het welzijn van haar twee kinderen, die hebben het echt wel pittig nu. Als het alleen verliefdheid zou zijn hadden we er zeker ook nog wel wat vaker en langer over nagedacht. Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en zo veel sterker dan verliefd zijn. Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden. Voor mijn gevoel heb ik dus de hoofdprijs gewonnen.
Met zulke excuses kom je nooit van je CU-parelketting-broekrok imago af natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Toen ie nog in de leesmap zat wel ja. Echt goede interviews en columns. Tenminste niet van dat libelle-gezever. Die gefotoshopte dames kunnen mij dan weer niet boeien. Maar ja de buurman des te meer.
Monique was het toch ? Haar zusje was veel leukerquote:
Helpt het dat ik inmiddels de leesmap heb opgezegd omdat de playboy er niet meer inzit?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zulke excuses kom je nooit van je CU-parelketting-broekrok imago af natuurlijk![]()
Zeg dan gewoon "Ja", dan maakt het niet uit dat je m voor de interviews leest, maar je bent wel gelijk van je CUPB-imago af
Sabrinaquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Monique was het toch ? Haar zusje was veel leuker
Echt? vond ze allebei niet te harden. Had die niet wat met Jeroen, de uiteindelijke winnaar? Ow dat die Tijn niet won. Sweet victory....quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Monique was het toch ? Haar zusje was veel leuker
Oeh, dat is wel een heel cool excuusquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Helpt het dat ik inmiddels de leesmap heb opgezegd omdat de playboy er niet meer inzit?
Ik geloof zelfs dat ze een tijdje wat met die ' knuffelracist' Etienne heeft gehad.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt? vond ze allebei niet te harden. Had die niet wat met Jeroen, de uiteindelijke winnaar? Ow dat die Tijn niet won. Sweet victory....
Huh, wie heeft die BB dan gewonnen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat ze een tijdje wat met die ' knuffelracist' Etienne heeft gehad.
Jeroen was een andere BB
Mijn foutquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huh, wie heeft die BB dan gewonnen?
Rik. De broer van Tijn.quote:
Ik dacht écht Jeroen.quote:
En het geeft aan dat het er na een tijdje geen bal meer toe doet, in een radio-interview wordt Ruud de winnaar van de eerste BB genoemd, en hij neemt de moeite niet het te verbeteren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Is het nu Rik of Jeroen of gaat het verwarring schoppen heel de dag door
Nu weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Is het nu Rik of Jeroen of gaat het verwarring schoppen heel de dag door
En, heeft CarO gewonnen?quote:
Maar ik weet nog wel dat Lieske heeft verlorenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het geeft aan dat het er na een tijdje geen bal meer toe doet, in een radio-interview wordt Ruud de winnaar van de eerste BB genoemd, en hij neemt de moeite niet het te verbeteren. Nu ontstaat er al verwarring over de winnaar van een van de laatste BB's.....
Over een paar jaar wordt Huub dus met het grootste gemak de winnaar van DGK genoemd, of Brian![]()
volgens mij waren er 2 alleen en die moesten doen alsof ze bij elkaar hoorden ofzo en hij was de enequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook niet meer![]()
Met welk familielid zat Jeroen dan in dat huis?
Oh ja, en dat was Jeroen met die lange lijs. Toch?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef Manu82 het volgende:
volgens mij waren er 2 alleen en die moesten doen alsof ze bij elkaar hoorden ofzo en hij was de ene
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ik weet nog wel dat Lieske heeft verloren![]()
![]()
![]()
Broers en zussen zijn geen familie??quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Er zaten 4 familieleden in BB6. Egbert met dochter Marcia, Hilde met dochter Milica.
Oh, haal ik de boel weer door elkaar of was dat wel dezelfde BB? Jeeeezzz, wat Leandra zegt dus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:28 schreef Manu82 het volgende:
Rik en Tijn waren toch ook familie en Etienne en zijn vader toch ook?
Jeroem moest net doen of hij bij de dochter van Hilda hoorde, daarom kwam Hilda ook later het huis in.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij waren er 2 alleen en die moesten doen alsof ze bij elkaar hoorden ofzo en hij was de ene
Die zijn als het goed is nog steeds getrouwd.quote:
Dat ging hem zeker niet goed af?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef blomst het volgende:
Jeroem moest net doen of hij bij de dochter van Hilda hoorde, daarom kwam Hilda ook later het huis in.
Oh wacht. Of hij bij de dochter hoorde.quote:
Ow god ja Hilde!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroem moest net doen of hij bij de dochter van Hilda hoorde, daarom kwam Hilda ook later het huis in.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow god ja Hilde!Daar was ook een superleuk gifhe van , met wijnflessen. Want die "genas"haar pijnen met wijn.
Had ze niet iets reumatisch??? En dan "genezen" met rode wijn zekerquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow god ja Hilde!Daar was ook een superleuk gifhe van , met wijnflessen. Want die "genas"haar pijnen met wijn.
Ja, fybromialdingesquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ze niet iets reumatisch??? En dan "genezen" met rode wijn zeker![]()
![]()
Geen wonder dat ze moest blijven drinken, van rode wijn wordt het alleen maar erger
Sherlocks genoeg op FOK!.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef Leandra het volgende:
Had ze niet iets reumatisch??? En dan "genezen" met rode wijn zeker![]()
![]()
Geen wonder dat ze moest blijven drinken, van rode wijn wordt het alleen maar erger
Ja, de dochter van Hilde whehehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn foutHet was wel dezelfde BB alleen Jeroen had wat met Milica
Ik wist niet dat ze getrouwd zijn. Of ik ben het weer vergeten kan ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn als het goed is nog steeds getrouwd.
Is je bureau al opgeruimd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
Bah. Wat kruipt de tijd als je geen fuck te doen hebt. Heb een boek bij me, maar dat vind ik ook weer zo in ya face.
Alhoewel: deur dicht, rug naar dichte deur, voeten op tafel, raam open, peuk erbij.
Ze bekijken het maar.
Je kunt die kerel ook met een paar mailtjes gaan stalkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
Bah. Wat kruipt de tijd als je geen fuck te doen hebt. Heb een boek bij me, maar dat vind ik ook weer zo in ya face.
Alhoewel: deur dicht, rug naar dichte deur, voeten op tafel, raam open, peuk erbij.
Ze bekijken het maar.
Ja. Net even in vijf minuten gedaan. En nu zit mijn papierbak vol.quote:
Kan. Maar doe ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef Manu82 het volgende:
Je kunt die kerel ook met een paar mailtjes gaan stalken
Misschien wil hij wel Sinterklaas spelen voor je vanavondquote:
Dan heeft ie pech, want ik heb vanavond al andere plannen. Ha! Ben ik toch mooi een spelletje aan het spelenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:20 schreef Manu82 het volgende:
Misschien wil hij wel Sinterklaas spelen voor je vanavond
quote:
Ah joh, je weet toch beter. Hij ook neem ik aan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
Dan heeft ie pech, want ik heb vanavond al andere plannen. Ha! Ben ik toch mooi een spelletje aan het spelen.
Beiden is erg, bij de tweede heb ik me gelukkig onderuit weten te lullenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is trouwens erger, pakjesavond of een jarige schoonmoeder? 5 December, zouzo jakkes.
Daarom. Het heeft allemaal wat vertraging. Komt goed en zo niet, dan niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ah joh, je weet toch beter. Hij ook neem ik aan.![]()
Die ontlopen elkaar niet veel. Gelukkig geen keuze voor mij.quote:Wat is trouwens erger, pakjesavond of een jarige schoonmoeder? 5 December, zouzo jakkes.
Natuurlijk gedaan...Ribas FTWquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o ja nog even dit.......
hier kunnen jullie op Ribas stemmende andere hoeven niet te stemmen
![]()
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
Tsja, dat gaat 'm dus niet worden. Vic is er ook al niet dus ik moet wel opdraven. Ach, eigenlijk is er niks met het wijffie maar die verhalen hè? Teckels, fuchsia's en breipatronen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:32 schreef Manu82 het volgende:
Beiden is erg, bij de tweede heb ik me gelukkig onderuit weten te lullen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Goeiemorgen...........jah ik ben een beetje laat.........
sinterklaas is harstikke tof voor kleine kindertjes'snachts stiemkum naar beneden sluipen kijken
of er al wat in je schoen lag en of die wortel voor het paard al was opgevreten![]()
Ik ben mijn Pappie en Mammie nog steeds dankbaar dat ze er zo'n feest van maakte......
ook warme chocomel en mandarijntjes![]()
en na deze ga ik nu swingend de plee schrobben.....![]()
[..]
tot later![]()
Ja zo oud is die van mij dus niet en wel aardig, maar wil gewoon 's avonds in m'n eigen bed liggen en met die verjaardagen en alles loopt het altijd uit waardoor we net de laatste trein niet kunnen pakkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat gaat 'm dus niet worden. Vic is er ook al niet dus ik moet wel opdraven. Ach, eigenlijk is er niks met het wijffie maar die verhalen hè? Teckels, fuchsia's en breipatronen.
Dus dat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Het heeft allemaal wat vertraging. Komt goed en zo niet, dan niet.
Dat is toch die vriend die in Italië woonde? Gezellig.quote:Zo en nu even kijken of ik wat dingen kan verschuiven zodat ik morgen tijd heb om naar Keesjelief in Antwerpen te gaan.
Yep. En nu woont ie in Antwerpen en morgen komen er wat vrienden over uit Italië en is er een feestquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dat is toch die vriend die in Italië woonde? Gezellig.
Complot of compote, jij mag kiezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:40 schreef Manu82 het volgende:
Ja zo oud is die van mij dus niet en wel aardig, maar wil gewoon 's avonds in m'n eigen bed liggen en met die verjaardagen en alles loopt het altijd uit waardoor we net de laatste trein niet kunnen pakken![]()
Ik denk dat het een complote is
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Complot of compote, jij mag kiezen.
Ik slaap gewoon in mijn eigen bedje hoor.Zoonlief komt me halen en brengt me ook weer thuis.
Hier staan auto's genoeg, het is alleen jammer dat er niet één van mij is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop dat hier volgend jaar ook een autootje staat
Ik zal vanavond even naar je zwaaien vanuit de treinquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier staan auto's genoeg, het is alleen jammer dat er niet één van mij is.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech, want ik heb vanavond al andere plannen. Ha! Ben ik toch mooi een spelletje aan het spelen.
Het is alleen geen spelletje, maar realiteitquote:
Ik doe het juist andersom, ga zondag winkelen bij m'n oudersquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
wat een gekkenhuis buiten, dacht iedereen is al sinterklaas aan vieren
geen parkeerplek te vinden, iedereen gestresst boodschappen doen..
Is sinterklaas niet in nederland dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
Gelukkig melde "de klant" zich gistermiddag op de valreep ziek, ik zit dus lekker thuis te buffelen, zonder enige hinder van "gekte" op de weg en in de supermarkt (daar stond ik vanmorgen al om negen uur toen het nog heerlijk rustig was)quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
Lijkt me logisch, wat valt er om 15.00 uur Sinterklaas te vieren??quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
Heb je nou gewonnen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:05 schreef CarOnline het volgende:
En en en en?![]()
En Fluitert gefeliciteerd! En Pietje en Blomst ook!
En de Buuv ook he, met je mooie boek! Superlief van ze
Geen idee!quote:
Ik heb de stemmen doorgegeven en die gaan ze verder controleren. Dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Tegen de avond is mij gezegd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:21 schreef CarOnline het volgende:
Hoe laat weten we het LS, ik moet pakjesavond vieren vanaf 7 uur namelijk
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef Kaat38 het volgende:
Allemaal druk bezig met de laatste gedichten, plakband kopen, surprise's afmaken en inpakken?![]()
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:39 schreef Kaat38 het volgende:
Allemaal druk bezig met de laatste gedichten, plakband kopen, surprise's afmaken en inpakken?![]()
Verbaasd kijkt die Peterquote:
vergetenquote:
Patat in de prullenbakquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verbaasd kijkt die Peter
Hij viert geen Sint
Door niemand bemind?
Of weten wij wel beter!
Hierbij dan virtueel
Tegen dat verlies van gewicht
Want dat is toch echt geen gezicht![]()
Patat met, heel veel!
[ afbeelding ]
lekkerquote:
Vanmorgen was het weer de dagquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ga jij ook zeker halen
Het gaat alleen wat minder snel
Dus langer in die calorie-arme hel
Dat lijkt me best wel balen
Oh BeeQueen, honingzoet,quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
Prachtige gedichten op het laatste moment
Zo zie je maar, Peter en NMNS beide een vent
Ze gaan door tot het bittere einde
Gewichtsverlies, het ultieme doel zijnde.
Made by Lief & Blondquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef hondjes het volgende:
zullen we dan maar marcaroni doen..
Dat het rijmt is een feit,quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh BeeQueen, honingzoet,
Omdat het van je bijtjes moet
Doen echte mannen het graag
En vorderen ze gestaag
Niet dat het ergens op slaat, maar het rijmt alvast wel!
Niks zit vol van lunch en banketstaaf.. Dus straks een paar toastjes met camenbert en patequote:
Dat rijmt niet muis,quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:36 schreef Soury het volgende:
Niks zit vol van lunch en banketstaaf.. Dus straks een paar toastjes met camenbert en pate
Thanks ik maak er gewoon een eigen feesie van op de laatste avond hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat rijmt niet muis,
Jij ook een fijne avond tussen het FOK! gespuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |