Nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef Manu82 het volgende:
Zal wel in de loop van de avond gebeuren aangezien Noeks en Gert waarschijnlijk ook Sinterklaas moeten vieren
Er wordt nog getwijfeld of ik nog mee moet/mag, werd niet zo gewaardeerd dat ik vanmiddag afgesproken heb om bier te gaan drinkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Nietdoen!
![]()
Jij moet het toch ook vieren, of niet dan?
Dus je hoeft niet met de trein?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt nog getwijfeld of ik nog mee moet/mag, werd niet zo gewaardeerd dat ik vanmiddag afgesproken heb om bier te gaan drinken
Of iemand haalt hem op.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Als je bier drinkt moet je juist met de trein![]()
en goeiemorgen enzo.
oh jeetje,quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt nog getwijfeld of ik nog mee moet/mag, werd niet zo gewaardeerd dat ik vanmiddag afgesproken heb om bier te gaan drinken
Jawel als ik niet te lam ben moet ik mee. Zit dus met dilemma of ik me vanmiddag heulemaal vol ga zuipen en een heel weekend ruzie of inhouden en heel de avond een groot feestquote:
Ach ik weet het niet, in principe moet ik wel mee, dus denk dat ik aan het begin van middag gewoon even wat ingevroren boerenkool ga eten, heb ik tenminste een bodemquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:53 schreef hondjes het volgende:
daarom zijn die verplichte feestjes zo leuk..
aan de andere kant, kan ik het me ook wel weer voorstellen.
ben benieuwd wat het gaat worden,
Ik zou het ook ontdooien en als ik dan toch bezig was ook opwarmen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik weet het niet, in principe moet ik wel mee, dus denk dat ik aan het begin van middag gewoon even wat ingevroren boerenkool ga eten, heb ik tenminste een bodem
Dat zijn nog eens goede kooktipsquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou het ook ontdooien en als ik dan toch bezig was ook opwarmen.Veel lekkerder hoor.
Mijn broer from hell komt ook altijd balletje binnen met zulke gelegenheden. Vrijdag hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik weet het niet, in principe moet ik wel mee, dus denk dat ik aan het begin van middag gewoon even wat ingevroren boerenkool ga eten, heb ik tenminste een bodem
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens goede kookmagnetrontips
Wij vieren om die reden Sinterklaas gewoon met z'n 5en. Al was het hier dan niet de oom die bezopen is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn broer from hell komt ook altijd balletje binnen met zulke gelegenheden. Vrijdag hè?
Vervolgens valt die na een half uur lopen brallen in slaap en dan brengt mijn moeder hem naar bed.![]()
Het liefst zou ik dan altijd zijn kop van zijn romp trekken en die in de Vecht flikkeren.
Doe je zusje een plezier, blijf weg!
"Ja het is gezellig hoor!".quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn broer from hell komt ook altijd balletje binnen met zulke gelegenheden. Vrijdag hè?
Vervolgens valt die na een half uur lopen brallen in slaap en dan brengt mijn moeder hem naar bed.![]()
Het liefst zou ik dan altijd zijn kop van zijn romp trekken en die in de Vecht flikkeren.
Dit keer is het niet mijn familie waar ik heen moet, dat gedonder is zondag en dan is mijn broer ook lam na het voetbalquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, waar heb je meer zin in?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jawel als ik niet te lam ben moet ik mee. Zit dus met dilemma of ik me vanmiddag heulemaal vol ga zuipen en een heel weekend ruzie of inhouden en heel de avond een groot feest
Nee dus, het is enkel voor volwassenen, met gedichtenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:02 schreef hondjes het volgende:
kan je je zuip -middag niet een paar uur verzetten , tot na het kinderfeestje
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij vieren om die reden Sinterklaas gewoon met z'n 5en. Al was het hier dan niet de oom die bezopen is.![]()
Zal verder niet in details treden maar het maakt ook dat ik enorm uitkijk naar kerst
Nouja, lijkt me duidelijk, maar kies denk ik voor middenweg en houd me vanmiddag beetje in en dan wordt er vanavond wel beoordeeld of ik mee moet/magquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook al?
Ik had hem gevraagd of hij als Zwarte Piet wilde komen. Toen kwam ik er later achter dat het op een vrijdag was. Ik denk niet dat de kinderen het echt gezellig vinden als Piet loopt te lallen bij elk pakje," Zammer jonzgenz! Dazz weer geenz lekker wijf! Opent nogs maar eenz zeen pakje."
Mwoah, duidelijk. . .duidelijk. . .je helemaal vol zuipen is toch nicht ganz so toll? Dus die middenweg lijkt me wel een goed alternatiefquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, lijkt me duidelijk, maar kies denk ik voor middenweg en houd me vanmiddag beetje in en dan wordt er vanavond wel beoordeeld of ik mee moet/mag
Het einde is in zicht hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef hondjes het volgende:
dus het duurt en duurt maar ..die sinterklaas
Inderdaad, ben hem nu al meer dan zat, oprotten met die man.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef hondjes het volgende:
dus het duurt en duurt maar ..die sinterklaas
Nog 1 nachtje slapenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Inderdaad, ben hem nu al meer dan zat, oprotten met die man.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan staat de kerstman te trappelen
graag gedaan en gefeliciteerd, de andere 2 ook gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Dank je wel en bedankt voor je mooie ontwerp.
alle stemmers bedankt
Ja en daar vlucht ik dus al helemaal voorquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan staat de kerstman te trappelen
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus eh........effe voor de duidelijk heid.....morgen zitten we bij Brandy's cluppie
enne......die kloon was géén kloon ?
ja eh.... ik heb wel snel bijgelezen maar ja...... eh... linkerhersenshelft enzo....
Conform de regels komt die er dus morgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:15 schreef Dementor het volgende:
Hier is het al kerst met een boom en lichtjes.
Het zijn wel steeds vrouwen die zich opeens aanmelden en dan beginnen dat ze leuk zijn en spontaan.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook al?
Ik had hem gevraagd of hij als Zwarte Piet wilde komen. Toen kwam ik er later achter dat het op een vrijdag was. Ik denk niet dat de kinderen het echt gezellig vinden als Piet loopt te lallen bij elk pakje," Zammer jonzgenz! Dazz weer geenz lekker wijf! Opent nogs maar eenz zeen pakje."
Pics komen wel want die moet ik toch maken voor het thuisfront (waar woont onze zoon nu?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Conform de regels komt die er dus morgen.![]()
Dat was omdat Captain One-Eye vorige week geen zin meer had. Uit voorzorg ga ik maar nieuwe lampjes kopen want ik weet niet meer hoe ik ze vorig jaar heb opgeborgen. Waarschijnlijk is een kluw vol gebroken glas.
Pics, dude!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zijn wel steeds vrouwen die zich opeens aanmelden en dan beginnen dat ze leuk zijn en spontaan.
Kijk, nu ga ik weer twijfelen.
Ik heb figuurtjes uit boomschors en dingen die lijken op kussentjes met kraaltjes.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Owja, nieuwe lampies.![]()
Nee, die heb ik vorig jaar nog heel neurotisch om een plankje staan wikkelen, dus no sweat in that compartment.
Ik heb wel heul mooie matzwarte ballen gezienow, diewilikdiewilikdiewilik
Ja, maar ze wist wel vrij veel van N. en volgens mij klopt het wel wat ze zeiquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zijn wel steeds vrouwen die zich opeens aanmelden en dan beginnen dat ze leuk zijn en spontaan.
Kijk, nu ga ik weer twijfelen.
Die nieuwe is al weer tien jaar ouder dan dat fotomodel, we gaan er niet op vooruit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen zit het in jou familie alleen bij je broer, en heb ik behalve een mbd-zus nog een iets te veel innemende schonvader.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:25 schreef Gert het volgende:
Ik heb er zin in. Blije kleine kindertjes die de flauwekul van een zogenaamnde goedheiligman nog aan hun kont zal roesten, maar die wél gelukzalig op een chocoladeletter half zo groot als zijzelf aan het kluiven zijn.
zal ik er anders even naar kijken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die nieuwe is al weer tien jaar ouder dan dat fotomodel, we gaan er niet op vooruit.
Zow herkenbaar! Mogge trouwens allen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb figuurtjes uit boomschors en dingen die lijken op kussentjes met kraaltjes.![]()
Ik geef de boom één dag. Ik heb 3 kittens hier.![]()
Meneer staat altijd chagrijnig te kijken hoe lomp ik die kerstboom weer uit elkaar trek. Hij begint dan de lampjes christelijk op te bergen en uiteindelijk word ik daar zo link van dat ik het uit zijn handen grijp en in een plastic zak flikker. Ja, de kerstgedachte hoeft dan toch niet meer. Ook wel weer een opluchting hoor.
Kee! Koop ik een boom!quote:
Serious request is toch ook binnenkort en daarna zal er wel weer die top 60000 zijn ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:30 schreef Gert het volgende:
Een maand lang zij-ige kutkankerkerstmuziek.![]()
Gelukkig beginnen ze hier direct na sinterklaas al met zwaar illegaal vuurwerk,. dat leidt lekker af.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zal ik er anders even naar kijken?![]()
t kan toch niet zo zijn dat ik een kloon gemist heb hè.
Ja dus, iemand een linkje?![]()
Duurt wel erg lang niet voordat die gelukzalig zijn tanden in wat naalden kan zetten.quote:
Als je maar foto's maakt. Ik wil het zien. Die tamme boom van Marije ook want die heeft er oh zoveel zin in.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:31 schreef Kaat38 het volgende:
![]()
[..]
Zow herkenbaar! Mogge trouwens allen.
Die vriend van mij heb ik maar de lichtjesplicht gegeven, erin en eruit doen, bemoei me daar niet meer mee want hij loopt altijd zo te priegelen! Ik ben meer het tiep die ze in een zak smijt na afloop dus ik ben alleen van de versiering.
Dit jaar een ordinaire fantasierijke kitchboom!
Layla ja, die in juni geregistreerd wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Layla toch? Of Silence?
Weet ik veel.
Moet die niet janken ergens op school?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga even met een hyperende kleuter een blokje om fietsen.Ik heb het afgelopen uur al 5 keer ruzie met hem gehad en hij loopt nu alweer te janken
![]()
Leuk man, Sinterklaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |