Nou, waar heb je meer zin in?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jawel als ik niet te lam ben moet ik mee. Zit dus met dilemma of ik me vanmiddag heulemaal vol ga zuipen en een heel weekend ruzie of inhouden en heel de avond een groot feest
Nee dus, het is enkel voor volwassenen, met gedichtenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:02 schreef hondjes het volgende:
kan je je zuip -middag niet een paar uur verzetten , tot na het kinderfeestje
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij vieren om die reden Sinterklaas gewoon met z'n 5en. Al was het hier dan niet de oom die bezopen is.![]()
Zal verder niet in details treden maar het maakt ook dat ik enorm uitkijk naar kerst
Nouja, lijkt me duidelijk, maar kies denk ik voor middenweg en houd me vanmiddag beetje in en dan wordt er vanavond wel beoordeeld of ik mee moet/magquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook al?
Ik had hem gevraagd of hij als Zwarte Piet wilde komen. Toen kwam ik er later achter dat het op een vrijdag was. Ik denk niet dat de kinderen het echt gezellig vinden als Piet loopt te lallen bij elk pakje," Zammer jonzgenz! Dazz weer geenz lekker wijf! Opent nogs maar eenz zeen pakje."
Mwoah, duidelijk. . .duidelijk. . .je helemaal vol zuipen is toch nicht ganz so toll? Dus die middenweg lijkt me wel een goed alternatiefquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja, lijkt me duidelijk, maar kies denk ik voor middenweg en houd me vanmiddag beetje in en dan wordt er vanavond wel beoordeeld of ik mee moet/mag
Het einde is in zicht hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef hondjes het volgende:
dus het duurt en duurt maar ..die sinterklaas
Inderdaad, ben hem nu al meer dan zat, oprotten met die man.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:06 schreef hondjes het volgende:
dus het duurt en duurt maar ..die sinterklaas
Nog 1 nachtje slapenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Inderdaad, ben hem nu al meer dan zat, oprotten met die man.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan staat de kerstman te trappelen
graag gedaan en gefeliciteerd, de andere 2 ook gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Dank je wel en bedankt voor je mooie ontwerp.
alle stemmers bedankt
Ja en daar vlucht ik dus al helemaal voorquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan staat de kerstman te trappelen
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus eh........effe voor de duidelijk heid.....morgen zitten we bij Brandy's cluppie
enne......die kloon was géén kloon ?
ja eh.... ik heb wel snel bijgelezen maar ja...... eh... linkerhersenshelft enzo....
Conform de regels komt die er dus morgen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:15 schreef Dementor het volgende:
Hier is het al kerst met een boom en lichtjes.
Het zijn wel steeds vrouwen die zich opeens aanmelden en dan beginnen dat ze leuk zijn en spontaan.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook al?
Ik had hem gevraagd of hij als Zwarte Piet wilde komen. Toen kwam ik er later achter dat het op een vrijdag was. Ik denk niet dat de kinderen het echt gezellig vinden als Piet loopt te lallen bij elk pakje," Zammer jonzgenz! Dazz weer geenz lekker wijf! Opent nogs maar eenz zeen pakje."
Pics komen wel want die moet ik toch maken voor het thuisfront (waar woont onze zoon nu?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Conform de regels komt die er dus morgen.![]()
Dat was omdat Captain One-Eye vorige week geen zin meer had. Uit voorzorg ga ik maar nieuwe lampjes kopen want ik weet niet meer hoe ik ze vorig jaar heb opgeborgen. Waarschijnlijk is een kluw vol gebroken glas.
Pics, dude!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |