Nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef Manu82 het volgende:
Zal wel in de loop van de avond gebeuren aangezien Noeks en Gert waarschijnlijk ook Sinterklaas moeten vieren
Er wordt nog getwijfeld of ik nog mee moet/mag, werd niet zo gewaardeerd dat ik vanmiddag afgesproken heb om bier te gaan drinkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Nietdoen!
![]()
Jij moet het toch ook vieren, of niet dan?
Dus je hoeft niet met de trein?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt nog getwijfeld of ik nog mee moet/mag, werd niet zo gewaardeerd dat ik vanmiddag afgesproken heb om bier te gaan drinken
Of iemand haalt hem op.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Als je bier drinkt moet je juist met de trein![]()
en goeiemorgen enzo.
oh jeetje,quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er wordt nog getwijfeld of ik nog mee moet/mag, werd niet zo gewaardeerd dat ik vanmiddag afgesproken heb om bier te gaan drinken
Jawel als ik niet te lam ben moet ik mee. Zit dus met dilemma of ik me vanmiddag heulemaal vol ga zuipen en een heel weekend ruzie of inhouden en heel de avond een groot feestquote:
Ach ik weet het niet, in principe moet ik wel mee, dus denk dat ik aan het begin van middag gewoon even wat ingevroren boerenkool ga eten, heb ik tenminste een bodemquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:53 schreef hondjes het volgende:
daarom zijn die verplichte feestjes zo leuk..
aan de andere kant, kan ik het me ook wel weer voorstellen.
ben benieuwd wat het gaat worden,
Ik zou het ook ontdooien en als ik dan toch bezig was ook opwarmen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik weet het niet, in principe moet ik wel mee, dus denk dat ik aan het begin van middag gewoon even wat ingevroren boerenkool ga eten, heb ik tenminste een bodem
Dat zijn nog eens goede kooktipsquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou het ook ontdooien en als ik dan toch bezig was ook opwarmen.Veel lekkerder hoor.
Mijn broer from hell komt ook altijd balletje binnen met zulke gelegenheden. Vrijdag hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik weet het niet, in principe moet ik wel mee, dus denk dat ik aan het begin van middag gewoon even wat ingevroren boerenkool ga eten, heb ik tenminste een bodem
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens goede kookmagnetrontips
Wij vieren om die reden Sinterklaas gewoon met z'n 5en. Al was het hier dan niet de oom die bezopen is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn broer from hell komt ook altijd balletje binnen met zulke gelegenheden. Vrijdag hè?
Vervolgens valt die na een half uur lopen brallen in slaap en dan brengt mijn moeder hem naar bed.![]()
Het liefst zou ik dan altijd zijn kop van zijn romp trekken en die in de Vecht flikkeren.
Doe je zusje een plezier, blijf weg!
"Ja het is gezellig hoor!".quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn broer from hell komt ook altijd balletje binnen met zulke gelegenheden. Vrijdag hè?
Vervolgens valt die na een half uur lopen brallen in slaap en dan brengt mijn moeder hem naar bed.![]()
Het liefst zou ik dan altijd zijn kop van zijn romp trekken en die in de Vecht flikkeren.
Dit keer is het niet mijn familie waar ik heen moet, dat gedonder is zondag en dan is mijn broer ook lam na het voetbalquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |