Die is ook mooi.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef voetballeh het volgende:
Kan je als werkgever je werknemers een gasmasker op hun kop zetten, zodat zei hun rookvrije werplek hebben, waarna de normale mensen weer gewoon kunnen paffen op hun werk?
Dit vind ik een prima idee!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:08 schreef Croga het volgende:
Ik heb nog een veel beter idee....
Als we nou de rokers lekker onder een gasmasker laten roken vang je een hele stapel vliegen in één klap!
- Niemand heeft er meer last van
- De roker krijgt nog veel meer van zijn heerlijke teer en nicotine binnen
- Geen vieze gordijnen meer
- Geen luchtverversingssysteem nodig
Zo krijgt iedereen rookvrije werkplekken behalve degenen die dat niet willen. En die kunnen nog veel meer van hun rook genieten dan anders!
Heb je er geen terrasverwarmer bij, lekker stoken bij het rokenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:11 schreef Copycat het volgende:
Zo. En nu gaat dit normaal mens roken. Onder een afdakje.
Goed.... Dus omdat de meerderheid last heeft van de rook (misschien niet direct, maar meeroken is gewoon slecht) moet deze meerderheid met een gasmasker op gaan zitten?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef voetballeh het volgende:
Er schoot me opeens iets te binnen.
Ik vroeg me af of dit in juridisch kader zou kloppen.
Kan je als werkgever je werknemers een gasmasker op hun kop zetten, zodat zei hun rookvrije werplek hebben, waarna de normale mensen weer gewoon kunnen paffen op hun werk?
Zelfde lijkt me ook toepasbaar op de horeca.
Alle medewerkers en klanten die zich storen aan rook een gasmasker opzetten.
Zodat de meerderheid wordt ontzien, dan kunnen ze binnen weer roken.
Zo krijgt iedereen toch een rook (vrije) plek waneer die dat wil?
Wat vinden julie ervan?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:06 schreef Trannellius het volgende:
Nee, de werkplek blijft met rook zitten. Je creeert alleen een mogelijkheid tot ademen, maar je verandert geheel niks aan de werkplek.
Hoe moet je dan je biertje drinken? En gaat dat ding niet enorm beslaan aan de binnenkant?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:16 schreef voetballeh het volgende:
[..]
okay, als je hiervanuit gaat, de 'werkplek' beperkt zich blijkbaar niet tot de longen die ( samen met mischien ook ogen) last hebben van de rook.
Mischien is het dan een idee om met een soort van full body condoms te gaan werken. Die trek je dan over jezelf en je bureau/pc (je werkplek dus!) heen, zodat je lekker rookvrij kan werken.
Zelfde is denk ik ook toepasbaar voor de horeca.
Mensen die liever niet naar de rook stinken of deze rook inademen, kunnen bij de garderobe een full body condom krijgen en deze aandoen.
Nog een bijkomend voordeel is dat je niet bang hoeft te zijn dat er bier wordt gemorst over je kleren. dit houdt de condom tegen.
Ook wordt je beschermd tegen vieze bacterien van andere mensen, die bv. verkouden zijn.
Nog een voordeel van de full body condom, tegenover een gasmasker, is dat je er minder debiel bijloopt en makkelijker met andere mensen kan praten in de disco.
[ afbeelding ]
Kwa lucht heb ik het ook al uitgewerkt, in de condoom zal wel een luchtbel zitten waar je een kwartier tot een halfuur mee kan ademen, zodra de lucht ijl begint aan te voelen moet je gewoon even naar buiten bijvullen.
Is dit dan niet de ideale oplossing, zowel in pratisch als juridish opzicht?
Nee, voor hem rookt de meerderheid en hebben ze overlast van de niet-rokende minderheid.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:14 schreef spineshank het volgende:
[..]
Goed.... Dus omdat de meerderheid last heeft van de rook (misschien niet direct, maar meeroken is gewoon slecht) moet deze meerderheid met een gasmasker op gaan zitten?
Ik stel voor dat je als roker een aquarium over je hoofd heen zet en daar lekker in gaat roken
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe moet je dan je biertje drinken? En gaat dat ding niet enorm beslaan aan de binnenkant?
De werkplek (voor horeca) is de kroeg/discotheek waar je werkt, niet de omliggende halve vierkante meter om je heen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:16 schreef voetballeh het volgende:
Is dit dan niet de ideale oplossing, zowel in pratisch als juridish opzicht?
en mensen die claimen dat de meerderheid niet wil roken:
voer dit als test in, mensen die echt bang zijn voor die oooh zo slechte rook zullen massaal kiezen om een in een body condom of met een gasmasker op rond te gaan lopen.
Echter slaat dit idee niet aan, dan is de conclusie: rokers zijn in de meerderheid blijkbaar.
Kansloze redenatie natuurlijk. Alsof alle niet-rokers hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef voetballeh het volgende:
[..]
alcohol is ook slecht voor je lichaam,
past precies in het straatje van die niet-rokers toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |