Tsja, dat gaat 'm dus niet worden. Vic is er ook al niet dus ik moet wel opdraven. Ach, eigenlijk is er niks met het wijffie maar die verhalen hè? Teckels, fuchsia's en breipatronen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:32 schreef Manu82 het volgende:
Beiden is erg, bij de tweede heb ik me gelukkig onderuit weten te lullen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Goeiemorgen...........jah ik ben een beetje laat.........
sinterklaas is harstikke tof voor kleine kindertjes'snachts stiemkum naar beneden sluipen kijken
of er al wat in je schoen lag en of die wortel voor het paard al was opgevreten![]()
Ik ben mijn Pappie en Mammie nog steeds dankbaar dat ze er zo'n feest van maakte......
ook warme chocomel en mandarijntjes![]()
en na deze ga ik nu swingend de plee schrobben.....![]()
[..]
tot later![]()
Ja zo oud is die van mij dus niet en wel aardig, maar wil gewoon 's avonds in m'n eigen bed liggen en met die verjaardagen en alles loopt het altijd uit waardoor we net de laatste trein niet kunnen pakkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat gaat 'm dus niet worden. Vic is er ook al niet dus ik moet wel opdraven. Ach, eigenlijk is er niks met het wijffie maar die verhalen hè? Teckels, fuchsia's en breipatronen.
Dus dat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Het heeft allemaal wat vertraging. Komt goed en zo niet, dan niet.
Dat is toch die vriend die in Italië woonde? Gezellig.quote:Zo en nu even kijken of ik wat dingen kan verschuiven zodat ik morgen tijd heb om naar Keesjelief in Antwerpen te gaan.
Yep. En nu woont ie in Antwerpen en morgen komen er wat vrienden over uit Italië en is er een feestquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef beequeen het volgende:
Dat is toch die vriend die in Italië woonde? Gezellig.
Complot of compote, jij mag kiezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:40 schreef Manu82 het volgende:
Ja zo oud is die van mij dus niet en wel aardig, maar wil gewoon 's avonds in m'n eigen bed liggen en met die verjaardagen en alles loopt het altijd uit waardoor we net de laatste trein niet kunnen pakken![]()
Ik denk dat het een complote is
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Complot of compote, jij mag kiezen.
Ik slaap gewoon in mijn eigen bedje hoor.Zoonlief komt me halen en brengt me ook weer thuis.
Hier staan auto's genoeg, het is alleen jammer dat er niet één van mij is.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop dat hier volgend jaar ook een autootje staat
Ik zal vanavond even naar je zwaaien vanuit de treinquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier staan auto's genoeg, het is alleen jammer dat er niet één van mij is.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech, want ik heb vanavond al andere plannen. Ha! Ben ik toch mooi een spelletje aan het spelen.
Het is alleen geen spelletje, maar realiteitquote:
Ik doe het juist andersom, ga zondag winkelen bij m'n oudersquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
wat een gekkenhuis buiten, dacht iedereen is al sinterklaas aan vieren
geen parkeerplek te vinden, iedereen gestresst boodschappen doen..
Is sinterklaas niet in nederland dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
Gelukkig melde "de klant" zich gistermiddag op de valreep ziek, ik zit dus lekker thuis te buffelen, zonder enige hinder van "gekte" op de weg en in de supermarkt (daar stond ik vanmorgen al om negen uur toen het nog heerlijk rustig was)quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
Lijkt me logisch, wat valt er om 15.00 uur Sinterklaas te vieren??quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:27 schreef hondjes het volgende:
Heb je nou gewonnen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:05 schreef CarOnline het volgende:
En en en en?![]()
En Fluitert gefeliciteerd! En Pietje en Blomst ook!
En de Buuv ook he, met je mooie boek! Superlief van ze
Geen idee!quote:
Ik heb de stemmen doorgegeven en die gaan ze verder controleren. Dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Tegen de avond is mij gezegd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:21 schreef CarOnline het volgende:
Hoe laat weten we het LS, ik moet pakjesavond vieren vanaf 7 uur namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |