Jij je zin.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Wel 4 andere namen eronder zetten, dan krijg ik 5 punten
Ah.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Watdat leek me wel grappig!
quote:
quote:
Ik stem wat later en dan zet ik de nummers laatst onder je.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Wel 4 andere namen eronder zetten, dan krijg ik 5 punten
Hahaha nee joh, je zou er toch ook opgewonden van moeten worden?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Ik merkte het wel
En tegenwoordig is mijn anus permanent ontspannen
Waarom probeerde je het? Wou je voor de eerste keer anale sex hebben?
Dat kan toch ook zonder?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahahahanee je kunt wilde kontseks hebben
Ervaring?quote:
ging toen de anale seks makkelijker ?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, je zou er toch ook opgewonden van moeten worden?
Nouja een vriendin van me had een keer zo'n sprayvorm bij zich, en ik was in een melige bui dus ik was benieuwd.
Ff mijn stem aanpassen dan maar...quote:
BobbyBraafquote:
Dank, maar je had al gestemdquote:Op donderdag 4 december 2008 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stem wat later en dan zet ik de nummers laatst onder je.
Geen ervaring. Maar volgens mij kan dat ook zonder.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ervaring?serieus, dit soort dingen hoef ik niet te weten BT.
ja, maar ze worden vooral gebruikt om je poepert te ontspannen..quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, je zou er toch ook opgewonden van moeten worden?
Nouja een vriendin van me had een keer zo'n sprayvorm bij zich, en ik was in een melige bui dus ik was benieuwd.
Ik weet niet, volgens mij is er ergens een SC dichtgetieft ofzo want het stikt hier van de newbiesquote:
met is het veel makkelijker, proberen?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen ervaring. Maar volgens mij kan dat ook zonder.
Ik wil je fantasieen niet verpesten maar ik heb nooit anale seks gehadquote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef gers het volgende:
[..]
ging toen de anale seks makkelijker ?
Ik ook niet. Maar dat wil graag zo houden.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil je fantasieen niet verpesten maar ik heb nooit anale seks gehad
Gelukkig, ik schrok al.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik ben hard straight.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef hard_gay het volgende:
[..]
met is het veel makkelijker, proberen?
eens moet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
*pakt gitaarquote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
Hey Joe! I heard you shot your lady down! You shot her down in the ground!
Ga ik ooit nog wel eens doen, lachen!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef hard_gay het volgende:
[..]
ja, maar ze worden vooral gebruikt om je poepert te ontspannen..
Je moet geen sprays nemen maar gewoon zon buisje onder je neus houden
Nou, al zou m'n vriendin smeken en het erom uitmaken, ik begin er niet aanquote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn![]()
en alle vrouwen vinden het lekker alleen sommige weten het nog niet
je voelt er niets van hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
Mannen schijnen 't ook heel lekker te vinden aangezien hun G-Spot daar zitquote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
Is er geen nieuwe einddinges?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
BobbyBraaf![]()
[..]
Dank, maar je had al gestemd
Zullen we het samen een keer in amsterdam proberen?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga ik ooit nog wel eens doen, lachen!
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen schijnen 't ook heel lekker te vinden aangezien hun G-Spot daar zit.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen.
Alleen op leuke meisjes.
Ik kan me bijna niet inhouden om een opmerking te makenquote:
Jij klinkt anders alsof je wel ervaring hebt.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, al zou m'n vriendin smeken en het erom uitmaken, ik begin er niet aan
Nou brand los.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet inhouden om een opmerking te maken![]()
You know you want itquote:
is al geweestquote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet inhouden om een opmerking te maken![]()
Dat is je prostaat schat, die is voelbaar vanuit de anus.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen schijnen 't ook heel lekker te vinden aangezien hun G-Spot daar zit.
echt niet ben geen homoquote:
Nou nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij klinkt anders alsof je wel ervaring hebt.
Een nare.
Maar toch.
Ohhquote:Op donderdag 4 december 2008 23:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is je prostaat schat, die is voelbaar vanuit de anus.
quote:
Serieus, jij hebt echt een kankersmaak wat muziek betreft, PK.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:03 schreef Paaskonijn het volgende:
dat zegt ze. Man wat is dat een lekker plekjequote:Op donderdag 4 december 2008 23:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is je prostaat schat, die is voelbaar vanuit de anus.
Liever niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh. Ja weet ik veel
.
Je moet alles een keer proberen he [ afbeelding ].
Lieverd, wat moet je nou met mijquote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Zullen we het samen een keer in amsterdam proberen?
Nou ja, vanochtend ging het over in elkaars kwakkie roeren, nu gaat het over in het eten van gisteren roeren, dus we zijn weer op niveau van vanochtend.quote:
quote:
Klopt want ik post toch nu al zeker 1 liedje wat jij kut vind.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus, jij hebt echt een kankersmaak wat muziek betreft, PK.
Geil!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
Zeg BT, ik zal je komend weekend weer gaan bellen en het dit keer niet vergeten![]()
Gaan we het over anale seks hebben okeje schijnt er alles vanaf te weten.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, vanochtend ging het over in elkaars kwakkie roeren, nu gaat het over in het eten van gisteren roeren, dus we zijn weer op niveau van vanochtend.
Gelukkig heb ik al lang en breed gegeten ...quote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, vanochtend ging het over in elkaars kwakkie roeren, nu gaat het over in het eten van gisteren roeren, dus we zijn weer op niveau van vanochtend.
Dag lief meisjequote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil!![]()
En nu ga ik slapen en dromen over anale sekswelterusten liefste slowchat!
Weltrusten meisjequote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil!![]()
Alle liedjes die jij post zijn kut, op BdG na.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt want ik post toch nu al zeker 1 liedje wat jij kut vind.
dag lief meisjequote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil!![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geil!![]()
Dat is het juist.. ik ben waarschijnlijk de enige hier die je NIET wil neukenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd, wat moet je nou met mij?
Ga geile mannen versieren!
Een negerlul?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al lang en breed gegeten ...
Je hebt wel een zekere invloed op het gespreksonderwerp, ja...quote:
Zo vaak post ik geen eens liedjes en dat jijquote:Op donderdag 4 december 2008 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alle liedjes die jij post zijn kut, op BdG na.
Ohhquote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef Zotheid het volgende:
Truste Bt!![]()
Ik weet trouwens wie hard_gay is, kop hem zelf maar in.
IK WEET HET!!!!!!111quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef Zotheid het volgende:
Truste Bt!![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef Zotheid het volgende:
Truste Bt!![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga slapen, des te eerder is het sinterklaasavond![]()
Oh ja, The Beatles post je ook wel eens ja. Die zijn wel baas.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo vaak post ik geen eens liedjes en dat jijThe Beatles
niet mooi vind zegt meer over jou dan over mij.
Ik ga het helemaal maken hier,quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt wel een zekere invloed op het gespreksonderwerp, ja...
Ik snap de hint niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef Zotheid het volgende:
Truste Bt!![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:09 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Kom jij eens even bij sinterklaas op schoot zitten
PM ME SCHATJE!quote:
Vertel!quote:
quote:
NEEN...quote:Op donderdag 4 december 2008 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een negerlul?
godver, zei ik dat?
Ach, het maakt niet uit of je nou zwart of wit bent, je weet het nu wel.quote:
KoP?quote:
Die post was ook niet serieus bedoeldquote:
quote:
hij is bruin als hij klaar isquote:Op donderdag 4 december 2008 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach, het maakt niet uit of je nou zwart of wit bent, je weet het nu wel.
kop op, ff je best doenquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Simon and Garfunkel zijn fucking bazen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goede muzieksmaak![]()
Heb alle cd's van Simon and Garfunkel
Nee blank, met brokjes neus.quote:
Zou het ?quote:
Lichtpunt.quote:
Leuk nummer ja.quote:
Wat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
Wie heeft er al een budypoke op hyves?
Welke?quote:
Nee, ik ben niet van plan om zo'n ding aan te schaffenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
Limp Bizkit.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef Fascination het volgende:
Wat is jullie favorite guilty pleasure qua muziek?
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
BIJNA MORGEN, BIJNA PAKJESAVOND WOEHOEOHOE [ afbeelding ]
Bij ons komt de goedheiligman zondag pasquote:Op donderdag 4 december 2008 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
I don't know.quote:
WHOEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIquote:Op donderdag 4 december 2008 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
IK WEL!!!!!!1111 PAKJES AVOHOND!!!!111quote:Op donderdag 4 december 2008 23:21 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die hyves gebruiken.
[..]
WHOEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIII
Ik heb geen plannen.
hihiquote:Op donderdag 4 december 2008 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]. Oh wacht daar doe ik niet aan
.
Waar je je eigenlijk voor schaamt?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef Fascination het volgende:
Wat is jullie favorite guilty pleasure qua muziek?
Ik denk dat mezelf iets cadeau ga geven. Iemand enig idee wat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
IK WEL!!!!!!1111 PAKJES AVOHOND!!!!111
Ik ben lid van de anti buddypoke hyesquote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
Sinterklaas tijdens voetbal omfg daar zou ik niet aan willen denken.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bij ons komt de goedheiligman zondag pasHopelijk wel pas ná studio sport
Een zee-egel.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat mezelf iets cadeau ga geven. Iemand enig idee wat?
Hyves is baas man, lekker easy contacten onderhouden met smaatjes en gluren naar jonge meisjes op hyvesquote:Op donderdag 4 december 2008 23:21 schreef Zotheid het volgende:
Mensen die hyves gebruiken.
[..]
WHOEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIII
Ik heb geen plannen.
Ja ik soms ookquote:
een remlofquote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
TWEE zee-egels...quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef hard_gay het volgende:
Is dat een plezierig cadeau...?quote:
Een paar mooie santoni'squote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Yes yesquote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar je je eigenlijk voor schaamt?
Schatje mag ik je foto is een heule verbeteringquote:Op donderdag 4 december 2008 23:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
dat zongen wij een tijdje geleden altijd in de kroeg
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
dat zongen wij een tijdje geleden altijd in de kroeg
Goed hoor.quote:
ein lamaquote:Op donderdag 4 december 2008 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een plezierig cadeau...?
quote:
quote:
quote:
Dan heb ik wel wat:quote:
sjiekquote:Op donderdag 4 december 2008 23:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Goed hoor.
Er moesten ook bandjes oefenen voor de kerstconcerten, en er gingen een paar niet door, toen waren er dus allemaal toffe mensen om mee te praten in de pauze.
Dear Jessiequote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]Waar koop je die?
[..]![]()
![]()
Als je zo'n remlof voodoo popje hebt wil ik hem wel.
Maar serieus mensen, voor zo'n 400 euro.
[..]
Die is gaaf.
Dierenwinkel. Én kijk eens!quote:
Dat is toch dat paupermerk van die gast? *snuiiff*... Toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stone Island.
Maar een paar mooie santoni's
wtfquote:
Lekker op tijd...quote:
quote:
Gewoon omdat het kan!quote:
Wat schattig!quote:
Valt wel mee, kwalitatief supergoed merk.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is toch dat paupermerk van die gast? *snuiiff*... Toch?
Santoni's?
NO SHIT!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is toch dat paupermerk van die gast? *snuiiff*... Toch?
Santoni's?
Ik wil al best lang een zee-egel als huisdier. Ook 2 topics over geopend op FOK!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan!
[..]
Wat schattig!
Bjork
Je moet boeken lezen...quote:Op donderdag 4 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil al best lang een zee-egel als huisdier. Ook 2 topics over geopend op FOK!
gers is een baas in zn SIquote:
sommige zijn wel oud hoorquote:
Dat zeiden ze ja. Ik had ook een boek gehaald...alleen kwijt geraakt.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet boeken lezen...![]()
Over zee-egels...__!
Oja, ik wil eigenlijk van Lier schoenen, maar die wil ik pas kopen als ik weer normaal kan lopen.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Valt wel mee, kwalitatief supergoed merk.
Ja, ken je toch wel. Schoenen.
Ow.quote:
Er staat me iets vaags van bij.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil al best lang een zee-egel als huisdier. Ook 2 topics over geopend op FOK!
Van Lier, zijn dat niet heule dure schoenen?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oja, ik wil eigenlijk van Lier schoenen, maar die wil ik pas kopen als ik weer normaal kan lopen.
[..]
Ow.
[..]
Er staat me iets vaags van bij.
Wat betaal je daar nou voor?
Valt best mee.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van Lier, zijn dat niet heule dure schoenen?
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oja, ik wil eigenlijk van Lier schoenen, maar die wil ik pas kopen als ik weer normaal kan lopen.
[..]
Ow.
[..]
Je hebt... wat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ja. Ik had ook een boek gehaald...alleen kwijt geraakt.
Goed idee. Een tijd niet kunnen Playstationen, OHNOES!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja![]()
stel je voor dat die ene kapot gaat
Ja maar ik ben op het moment erg gelukkig met mijn huidige jas.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
Makro he
Zotheid geld teveel? De goedkoopste jas kost als snel 400 eu. Wel weet
Géén idee.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:
Valt wel mee, m'n hugo boss schoenen zijn 2 keer zo duur.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van Lier, zijn dat niet heule dure schoenen?
Die is zo pwn. *hap* *splatsch*quote:
we moeten maar weer eens LBPwnen binnenkortquote:Op donderdag 4 december 2008 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goed idee. Een tijd niet kunnen Playstationen, OHNOES!![]()
[..]
Ja maar ik ben op het moment erg gelukkig met mijn huidige jas.
*sopsop*quote:
Ik houd niet van spijkerbroeken.quote:
Even zoeken.quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die is zo pwn. *hap* *splatsch*
Ja, ik ben al een hele tijd niet meer online geweest.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
we moeten maar weer eens LBPwnen binnenkort
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik houd niet van spijkerbroeken.
[..]
Even zoeken.
De eerste keer toen ik die zag ROLFDE ik echt letterlijk.quote:
In Den Haag verkopen ze ook zee-egelsquote:
Die kak ribbelbroek dingen.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]wat draag je dan als je uitgaat
Guus moet dit niet zingen.quote:
ik ook niet, internetkabel zit in pc ipv ps3quote:Op donderdag 4 december 2008 23:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
[..]
Ja, ik ben al een hele tijd niet meer online geweest.
KOOP DIE EEN VOOR MIJ!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag verkopen ze ook zee-egels![]()
De prijs stond er voor de zekerheid niet bij ...
Ze verkopen er ook een haai... tenzij deze alleen een showroom -model was...
Een ware run op zee-egels morgenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar zit die winkel?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ribbroek of pantalon oid.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Logisch, noh?quote:
Gast, je bent 19quote:Op donderdag 4 december 2008 23:46 schreef Zotheid het volgende:
Deze schoenen.
[..]
Waar zit die winkel?![]()
[..]
Ribbroek of pantalon oid.
Een waar schandaalquote:Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ook niet, internetkabel zit in pc ipv ps3
Ja is goed, zal ik em via de TnT verzenden?quote:
Ik ook. Heb je nog meer?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De eerste keer toen ik die zag ROLFDE ik echt letterlijk.
Ja.quote:
Die van mij ligt op de grond, ik wou m'n ps3 verplaatsen. Dat lukte uiteindelijk niet omdat m'n hdmi kabel niet lang genoeg is.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ook niet, internetkabel zit in pc ipv ps3
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Waterweelde, bij de vogelkelder, ken je dat?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:46 schreef Zotheid het volgende:
Deze schoenen.
[..]
Waar zit die winkel?![]()
[..]
Is goed!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja is goed, zal ik em via de TnT verzenden?
Ik dacht 25.quote:
Werd jou iets gevraagd, aandachtshoer?quote:
Expeditie Robinson zie je het ook wel soms.quote:
Ja, maar niet zeuren dat ie plat is, of dat z'n stekels afgebroken zijn, hehquote:
Nee sorryquote:Op donderdag 4 december 2008 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werd jou iets gevraagd, aandachtshoer?
Ik dacht 35...quote:
Nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waterweelde, bij de vogelkelder, ken je dat?
OHNOES! Dat moet ik dan aanpassen.quote:
Bwhehehe oja.quote:
Goed zo, ga nu maar weer liggen...quote:
Verstuur hem in een bak water dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet zeuren dat ie plat is, of dat z'n stekels afgebroken zijn, heh
Nooit?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe oja.
Wanneer kwam ik daar mee?
ik ben geen hondje, ik houd wel van doggyquote:Op donderdag 4 december 2008 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, ga nu maar weer liggen...
Hij zit op de Oude Haagweg (nee zegt mij ook niets), maar dat is volgens mij dicht bij de bohemenwijk...quote:
Waar?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij zit op de Oude Haagweg (nee zegt mij ook niets), maar dat is volgens mij dicht bij de bohemenwijk...
Heb ik dan een of andere vage de javu? Ik kan me herinneren dat ik vertelde dat ik 25 was en al een kind heb.quote:
Oh ja... ik verstuur em wel per koerierquote:Op donderdag 4 december 2008 23:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verstuur hem in een bak water dan.
http://maps.google.com/maps?client=safari&rls=en&q=Oude%20Haagweg&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wlquote:Op donderdag 4 december 2008 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij zit op de Oude Haagweg (nee zegt mij ook niets), maar dat is volgens mij dicht bij de bohemenwijk...
Jawel. Maar daar ga ik niet heen.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja... ik verstuur em wel per koerier
Maareh, heeft Helmond dan geen dierenwinkels?
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?client=safari&rls=en&q=Oude%20Haagweg&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wl
Dat is veeeeeer!
Ik zag jou op tv.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb ik dan een of andere vage de javu? Ik kan me herinneren dat ik vertelde dat ik 25 was en al een kind heb.
Wacht...
Dat was IRL. Met uitgaan.
Wat ik nu aan heb?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
post eens een foto van je outfit, zotheid, ben benieuwd
BOTTOM!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
post eens een foto van je outfit, zotheid, ben benieuwd
Misschien dat ik dat dan wel doe morgen.quote:
Waar?quote:
Momenteel een ribbroek, overhemd en timberlands (want stevige schoenen).quote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nu zul je wel niet je dagelijkse kleding aan hebben, of wel
BIj dat water request ding jij hardloper!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat dan wel doe morgen.
[..]
Waar?
Ik ben inderdaad een keer op tv geweest.
Serieus?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat dan wel doe morgen.
[..]
DAT KLOPT!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
BIj dat water request ding jij hardloper!
En mag ik me dan denkbeeldige opa van de zee-egel noemen?![]()
Oke, getailleerd overhemd neem ik aanquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Momenteel een ribbroek, overhemd en timberlands (want stevige schoenen).
Had hij het niet over een zee-egel?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik zat daar een keer hardop na te denken van: hoe groot zouden die vissen worden?
Komt er een of andere autist die me half meesleurde en begon te vertellen dat die vissen wel een halve meter werden...![]()
Je bent dus gewaarschuwd.
Een halve meter?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik zat daar een keer hardop na te denken van: hoe groot zouden die vissen worden?
Komt er een of andere autist die me half meesleurde en begon te vertellen dat die vissen wel een halve meter werden...![]()
Je bent dus gewaarschuwd.
ghihi ik deed toen ook meeposten gniffel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT KLOPT!
NU WEET IK HET WEER.
Is goed.
halloquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:05 schreef Emimich het volgende:
I smoke two joints before I smoke two joints and then I smoke two more ...
Nee...quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:05 schreef hard_gay het volgende:
IK GA EIN LAPO MACHEN !1
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, getailleerd overhemd neem ik aan
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
Stem op Sackboy dan pijp ik je!
Ik heb een foto van dagelijkse kleding gemaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, getailleerd overhemd neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |