Jij je zin.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Wel 4 andere namen eronder zetten, dan krijg ik 5 punten
Ah.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Watdat leek me wel grappig!
quote:
quote:
Ik stem wat later en dan zet ik de nummers laatst onder je.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Wel 4 andere namen eronder zetten, dan krijg ik 5 punten
Hahaha nee joh, je zou er toch ook opgewonden van moeten worden?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Ik merkte het wel
En tegenwoordig is mijn anus permanent ontspannen
Waarom probeerde je het? Wou je voor de eerste keer anale sex hebben?
Dat kan toch ook zonder?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahahahanee je kunt wilde kontseks hebben
Ervaring?quote:
ging toen de anale seks makkelijker ?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, je zou er toch ook opgewonden van moeten worden?
Nouja een vriendin van me had een keer zo'n sprayvorm bij zich, en ik was in een melige bui dus ik was benieuwd.
Ff mijn stem aanpassen dan maar...quote:
BobbyBraafquote:
Dank, maar je had al gestemdquote:Op donderdag 4 december 2008 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik stem wat later en dan zet ik de nummers laatst onder je.
Geen ervaring. Maar volgens mij kan dat ook zonder.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ervaring?serieus, dit soort dingen hoef ik niet te weten BT.
ja, maar ze worden vooral gebruikt om je poepert te ontspannen..quote:Op donderdag 4 december 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nee joh, je zou er toch ook opgewonden van moeten worden?
Nouja een vriendin van me had een keer zo'n sprayvorm bij zich, en ik was in een melige bui dus ik was benieuwd.
Ik weet niet, volgens mij is er ergens een SC dichtgetieft ofzo want het stikt hier van de newbiesquote:
met is het veel makkelijker, proberen?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen ervaring. Maar volgens mij kan dat ook zonder.
Ik wil je fantasieen niet verpesten maar ik heb nooit anale seks gehadquote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef gers het volgende:
[..]
ging toen de anale seks makkelijker ?
Ik ook niet. Maar dat wil graag zo houden.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil je fantasieen niet verpesten maar ik heb nooit anale seks gehad
Gelukkig, ik schrok al.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik ben hard straight.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef hard_gay het volgende:
[..]
met is het veel makkelijker, proberen?
eens moet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
*pakt gitaarquote:Op donderdag 4 december 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
Hey Joe! I heard you shot your lady down! You shot her down in the ground!
Ga ik ooit nog wel eens doen, lachen!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef hard_gay het volgende:
[..]
ja, maar ze worden vooral gebruikt om je poepert te ontspannen..
Je moet geen sprays nemen maar gewoon zon buisje onder je neus houden
Nou, al zou m'n vriendin smeken en het erom uitmaken, ik begin er niet aanquote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn![]()
en alle vrouwen vinden het lekker alleen sommige weten het nog niet
je voelt er niets van hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
Mannen schijnen 't ook heel lekker te vinden aangezien hun G-Spot daar zitquote:Op donderdag 4 december 2008 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
Is er geen nieuwe einddinges?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
BobbyBraaf![]()
[..]
Dank, maar je had al gestemd
Zullen we het samen een keer in amsterdam proberen?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga ik ooit nog wel eens doen, lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |