quote:Op donderdag 4 december 2008 12:30 schreef Reinhilde het volgende:
Ik zou eigenlijk een datum 4ling doen met Owlet, Igraine en Marie...![]()
Nouja. De VK zei al dat ik te goed voor de baby zorg, dat hij/zij daarom niet naar buiten wilt. tssk.![]()
![]()
afgelopen di kon ik maar half gestript worden, vandaag wel helemaal gelukkig! Ik heb 1 cm ontsluiting.
anyway, ze was er niet heel erg van overtuigd dat het al genoeg was, ook omdat baarmoedermond nog steeds niet helemaal verstreken is. Morgen zkh dus, en afspraak maken voor inleiden hoop ik. Terwijl ik dit typ is er weer zo'n gemeen kreng begonnen... pufpufpuf. Ik ga pas weer een beetje hyperen als ze om de 3/4 minuten komen en de vk hier is en zegt dat ik 3 cm heb.
Raissa wat fijn dat het geen tbc is!
Alle andere dames in dit topic, sorry dat ik alleen maar met mezelf bezig ben, ik hoop dat het met jullie goed gaat, voor zover ik me herinner is maandag een heel spannende dag voor MissSly, Tex en Marlieske. Heel veel sterkte alvast daarmee!
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:32 schreef Ticootje het volgende:
Als je echt al moet wegpuffen dan is dat toch wel het echte werk hoor Reinhilde.
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:34 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, het is misschien maar 1 cm, maar het is het begin! Hoe dan ook, het zal niet heel lang meer duren.
Ik ben bezig met het wassen en drogen en vouwen van de babykleertjes.
tjonge... jouw kleintje loopt ook echt flink voor dan! En ben je bij je vorige zwangerschap nooit bang geweest voor de bevalling? Ik ben nu best bang dat de kleine gewoon niet door het gaatje past.... al moet ik zeggen dat ik een keizersnee ook helemaal geen bezwaar vind...!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:32 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier is het ook weer zo, Jose. En maakt er zich niemand druk om...
De suikertest was ok en Fons was ook 56 cm lang en woog 4,5 kilo. We maken blijkbaar gewoon grote baby's. Gisteren bij de echo stond de teller op 38 weken 3 dagen terwijl ik 34 weken,3 dagen ben. En ook weer een groot hoofd.
ja ik denk dat ik dit ook bedoeldequote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef cattie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik bij Ive veel "gerommelt" heb, een paar keer dacht ik ook dat het al begonnen was. Maar toen het echt begon, wist ik opeens waarom er gezegd wordt dat je echte weëen wel direct herkent. Maar ja, dat weet je dus achteraf pas, daar heb je nu niets aan.
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:38 schreef Reinhilde het volgende:
Oh en Burdie.![]()
Bedankt voor je lieve sms.
hier dus ook maar dan op bed.. wel steeds rugweeen met af en toe een buik of beenweequote:Op donderdag 4 december 2008 12:55 schreef Reinhilde het volgende:
Ja Cattie, idd, iedereen zegt dat je 'echte' weeen meteen herkend.
Dat had ik dus gister, dat ik lag te kronkelen op de bank, en vannacht in bed ook. Echt pijnlijk, echt moeten wegpuffen en Nixxx moeten knijpen in zijn hand. Nou ja, wie weet gaat het nog doorzetten!
ik had 3 cm ontsluiting met 3 kwartier buikweetjes toen ik opgenomen werdquote:Op donderdag 4 december 2008 12:55 schreef Fuente het volgende:
Is ook zo Belana. Maar we hopen het natuurlijk welGewoon 10 cm zonder keiharde weeen
Ik ga er ook niet vanuit dat die van ons begin januari wordt geboren, dat hoop ik ook niet. Ik hoop rond 20 januari ... vind ik een mooie datum.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:14 schreef cattie het volgende:
Begin januari kunnen we voor een datum 8-ling gaan zie ik in het lijstje!![]()
Al hoe ik er serieus rekening mee dat deze baby ook langer blijft zitten en het pas 23 januari ofzo gaat worden.
eeeh eeeh en wij dan zit al dagen op F5 te rammenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:12 schreef Vicky het volgende:
jeetje meiden, jullie geduld word wel heel erg op de proef gesteld zeg!
Ik vraag ook steeds of hij zijn vuist in mijn rug wil zetten en tegendruk wil geven.. of dat ik voor hem ga zitten en hij trappelt met zijn voetenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:16 schreef Mibos2 het volgende:
Dakota die rugweeen zijn echt superlastig. Kon niks met die dingen en een buikwee heb ik ook helemaal niet gehad. Mijn lief heeft van het masseren 2 dagen nog kramp in zijn handen gehad. Toen ze na een poos uiteindelijk in het zh een ruggenprik gaven brandde de jodium ondanks de massageolie zo erg schraal was het gemasseerd, maar die tegendruk werkte wel het beste en verder moest de vk een end uit de buurt blijven
Daarna was ze weer gewenst zeg maar hahaha...
Ja zeg.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef Dakota het volgende:
Dus nu ga ik maar wachten op reinhilde en Fuente
das waar.. ons geduld wordt ook aardig op de proef gesteld en die van jou helemaalquote:Op donderdag 4 december 2008 13:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
eeeh eeeh en wij dan zit al dagen op F5 te rammen![]()
Dank je!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:40 schreef Dakota het volgende:
nee! eerst Reinhilde, daarna ga ik dat gun ik r dan ook wel weer
Zou ik ook doen hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef Dakota het volgende:
ah nou dan laat ik het mooi voor wat het is
dat dacht ik ook ... maar sommige dingen strijk ik nu toch echt.. overhemden, nette broek vanquote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef cattie het volgende:
Kleertjes, lakentjes en alles wat in contact komt met de baby was ik. Dekens, een paar wel en anderen niet (hangt hier van de dekens af). Nieuwe spullen hebben vaak van dat stijfsel wat er nog uit moet. Voordat iedereen denkt dat ik echt over genomen word door hormonen: ik strijk niets. Nooit en zelfs nu niet. Zelfs mijn nesteldrang heeft grenzen.
Ik ben nu eigenlijk banger.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:41 schreef Jose81 het volgende:
[..]
tjonge... jouw kleintje loopt ook echt flink voor dan! En ben je bij je vorige zwangerschap nooit bang geweest voor de bevalling?
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb ook alles gestreken, en gewassen. En daar was ik 6 weken geleden al klaar mee.![]()
Ik bedacht me net, wij gaan zo de 20e/22e naar Belgie, voor kerst. Maar dan moet ik natuurlijk ook een persoonsbewijs hebben voor baby! Daar had ik echt niet aan gedacht. Om baby bij te laten schrijven in mijn paspoort kost 20,- en duurt 5 werkdagen. Ik moet erbij aanwezig zijn, en baby ook. En we moeten een pasfoto hebben van baby! Volgens al die nieuwe eisen! Waarvan 1 is: zonder zichtbare ondersteuning.
![]()
Mijn moeder zegt dat het niet nodig is voor Belgie, maar ik wil eigenlijk het risico niet lopen...
aah kijk, daar had ik overheen gelezenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef Reinhilde het volgende:
Chacama, we zijn niet getrouwd.. maar we hebben straks natuurlijk wel al andere documenten. Krijg je bij de aangifte eigenlijk iets mee? Een uitdraai ofzo?
Lishe, wat jij zegt is ook een beetje wat mijn moeder zei; maak je niet druk, het komt wel goed! Wij gaan alleen best ver Belgie in, mijn vader woont in Mons, vlakbij de Franse grens. Hmmm.
Ik ga me er ook gewoon maar niet druk over maken!
Yns, de baby komt sowieso voor de 15e!! Ik word waarschijnlijk woensdag de 10e ingeleid, bij 42+0.
ook al een week of twee drie voor je ging bevallen?? ik heb het al ruim twee weken namelijk dat ik regelmatig wakker ben om te moeten piesen.. slapen is sowieso k*t met peren.. ik slaap nu naakt het lekkerste, terwijl ik normaal in boxer en shirt slaap .. maar dat irriteert me nu mateloosquote:Op donderdag 4 december 2008 15:58 schreef chacama het volgende:
je krijgt je bewijs van aangifte mee. Dus dat is ook al weer een legaal document.
Oh, en voor DJMO.... elke 2 uur wakker.... zo is het bij mij bij Fleur begonnen
en voor al die andere LLM-ers........ ga es babies krijgen..... krijg een zere vinger van het F5-en op zoek naar 'belangrijk' nieuws!!
Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:12 schreef chacama het volgende:
Zie je wel... nou dan kan die baby nu wel komen... nergens geen zorgen meer over.... alles geregeld.... Mooi... huppa... bevallen maar!
heeft ze dan wel een eigen idkaart ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:25 schreef Vicky het volgende:
reinhilde, wij zijn met Amber in belgië, frankrijk de duitsland geweest zonder gecontroleerd te worden. Amber staat met eens in een paspoort bijgeschreven.
mee helemaal niets. moeten haar nog steeds bij laten schrijven. mijn paspoort is al een jaar verlopen maar vergeet m steeds te verlengen.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft ze dan wel een eigen idkaart ofzo?
Januari wordt nog ergerquote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef texelonia het volgende:
Ik zie hier bijna door alle op ploffen staande zwangeren de baby's niet meer (of zoiets)
Wat fijn dat alles goed was, idd wel een tegenvaller dat je wat minder lang zwanger bent dan gedacht, maar het belangrijkste: alles is goedquote:Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef Rabsadani het volgende:
Damn die onregelmatige menstruatie![]()
Kom je bij de verloskundige in de overtuiging dat je 8 weken zwanger bent, zie je op de echo alleen een vruchtzakje met een baby van 7 millimeter, krap zeven weken oud
Maar het zit wel op de goede plaats en het hartje kloptEn ik mag lekker over drie weken nog een keertje kindje kijken op de echo omdat deze zo weinig voorstelde
![]()
Mijn uitgerekende datum mag dus naar 26 juliNou ja, dat ene weekje extra overleven we ook wel
Preciesquote:Op donderdag 4 december 2008 17:02 schreef Reinhilde het volgende:
Rabsadani, jammer van die week, maar wel heel fijn dat je het hartje hebt gezien!!!
Owjah het enige verschil waar ik wél op reken, is dat deze bevalling sneller zal gaan!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:49 schreef cattie het volgende:
Tex, hoewel ik weet dat het niet zo hoeft te zijn, ga ik er onderbewust ook vanuit dat het gaat zoals de vorige keer. En daar word ik niet zo blij van. Maar er is mij echt al 3x ingeprent door de gyn dat de 2e bevalling beter zal gaan, aangezien Ive op zeer grondige wijze de weg al een keer gebaand heeft. Volgens mij zegt lengte/gewicht van het eerste kind meestal wel wat over de volgende(n), al kan er ook best een groot verschil tussen zitten. Geen peil op te trekken dus eigenlijk.
Dat klinkt echt heel lief en gelukkig en en enquote:Op donderdag 4 december 2008 17:09 schreef texelonia het volgende:
Maar ik weet nog dat toen ik zwanger was van Noah ik zo benieuwd was hoe hij eruit zou zien. En toen hij geboren was was dat meteen heel vanzelfsprekend, kon me meteen niet meer voorstellen dat hij er anders uitzagMaar nu ga ik er dus vanuit dat de baby eruit ziet zoals Noah eruit zag
Maar als dat niet zo is, zal het vast meteen weer zo voelen als bij Noah, dat ik me niet voor kan stellen dat ze er anders uit ziet
Nog eentje uit dezelfde categorie danquote:Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel lief en gelukkig en en enIk kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen, 7 millimeter
Maar dit soort berichtjes zijn heerlijk om te lezen, dat geeft hoop enzo
Een kloppend hartje gezienquote:Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef Rabsadani het volgende:
Damn die onregelmatige menstruatie![]()
Kom je bij de verloskundige in de overtuiging dat je 8 weken zwanger bent, zie je op de echo alleen een vruchtzakje met een baby van 7 millimeter, krap zeven weken oud
Maar het zit wel op de goede plaats en het hartje kloptEn ik mag lekker over drie weken nog een keertje kindje kijken op de echo omdat deze zo weinig voorstelde
![]()
Mijn uitgerekende datum mag dus naar 26 juliNou ja, dat ene weekje extra overleven we ook wel
zequote:Op donderdag 4 december 2008 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
En ze kan ook bij Nixxx op het paspoort, dan hoeft hij alleen een verklaring van jou mee als het goed is. Dan kan je later, als jij je beter voelt hem/haar ook bij jou erbij laten schrijven.
Heeft hij nog niet erkenning aangevraagd? Dat kan namelijk al als het kind nog niet geboren isquote:Op donderdag 4 december 2008 16:35 schreef Reinhilde het volgende:
BE, Nixxx moet eerst gezag krijgen van het ministerie van justitie, tot die tijd ben ik de enige en mag baby alleen bij mij in het paspoort, of een eigen paspoort. We zijn namelijk niet getrouwd.
Het gezag vraag je aan bij de rechtbank nadat het kindje geboren is, dat kan niet eerder..quote:Op donderdag 4 december 2008 18:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft hij nog niet erkenning aangevraagd? Dat kan al als het kind nog niet geboren is.
Ohquote:Op donderdag 4 december 2008 18:14 schreef chacama het volgende:
[..]
oooooooh, hoe alert!! Ben ook nieuwsgierig....
Je kunt al veel eerder de 'erkenning van de ongeboren vrucht' aanvragen. Als je dat op tijd regelt, krijgt het kind automatisch de achternaam van de vader, en staat de vader ook op de geboorte-akte als vader.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Het gezag vraag je aan bij de rechtbank nadat het kindje geboren is, dat kan niet eerder..
Zou ik best gedaan hebben als het Reinhilde's post wasquote:Op donderdag 4 december 2008 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou alleen geloof ik wel degene die zo'n (in dit geval ogenschijnlijk) foutje maakt geloof ik wel via de PM erop bedachtzaam maken. Lijkt me zowel voor de ouders als voor degene die het doet niet zo leuk als het op deze manier verklapt zou zijn. In dit geval maakt het dus niet uit, maar toch.
Je kunt ook doordrammen terwijl de ongetrouwde ouders hier het echt wel weten maar goed:quote:Op donderdag 4 december 2008 18:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt al veel eerder de 'erkenning van de ongeboren vrucht' aanvragen. Als je dat op tijd regelt, krijgt het kind automatisch de achternaam van de vader, en staat de vader ook op de geboorte-akte als vader.
En je kunt zoiets ook vriendelijk zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je kunt ook doordrammen terwijl de ongetrouwde ouders hier het echt wel weten maar goed:
Ok. Ik dacht dat jij dacht dat ik het echt verklapte, en dan had ik ook even gewaarschuwd. Never mind.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:25 schreef lily het volgende:
[..]
Zou ik best gedaan hebben als het Reinhilde's post was
Bij mijn weten ben jij niet zwanger dus vanwaar die lange tenen?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
En je kunt zoiets ook vriendelijk zeggen![]()
.
"Gezien" is een groot woord, ik zag heel vaag een knipperend vlekje in een iets groter vlekjequote:Op donderdag 4 december 2008 17:55 schreef Raissa het volgende:
[..]
Een kloppend hartje gezien![]()
Plaats je nog een foto van het 7 millimeter kleine guppietje?
Maar alleen de achternaam zorgt niet voor het gezagquote:Op donderdag 4 december 2008 18:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kunt al veel eerder de 'erkenning van de ongeboren vrucht' aanvragen. Als je dat op tijd regelt, krijgt het kind automatisch de achternaam van de vader, en staat de vader ook op de geboorte-akte als vader.
daarom zijn wij een soort van hals-over-kop getrouwd.. was toch de mooiste dag in mijn leven, daar niet van, maar zonder baby, hadden we et een poosje uitgesteld en gewacht tot we een feest konden geven. toch is het goed zoals het nu gegaan isquote:Op donderdag 4 december 2008 18:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Maar alleen de achternaam zorgt niet voor het gezagMaar geloof dat het al gezegd is door iemand anders
Ja joh dagelijkse meldplicht is zooo 2007quote:Op donderdag 4 december 2008 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
Reinhilde, hoe is het nu? Heeft het nog gerommeld?
En Fuente, volgens mij ben jij toch ook al wel weer een tijdje stil.
Ik denk dat hij wel gedraaid is. Het voelt nu wel een beetje als toen met Twan. Je ziet nu ook bovenin mijn buik meer beweging. Dinsdag zullen we het zien.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:59 schreef mrien het volgende:
Ik hoop het ook voor je!
Hoe is het met jouw baby Diaan? Is hij gedraaid denk je?
Lekker tochquote:
Mooi niet, morgen komt Nixxx een update geven terwijl je zoon vast hebt en verliefd bent. Zo.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef Reinhilde het volgende:
*knip*
ik ga de compu weer uitgooien, kom me morgenochtend wel weer melden!
Uhhh uhh dat zijn jullie over een half jaar al lang vergetenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef Nijna het volgende:
Reinhilde, ik duim me gewoon een slag in de rondte dat deze weeën minstens weer wat ontsluiting opleveren, maar het liefst gewoon een verse beeb. Je bent nu echt wel aan de beurt hoor. Hopelijk kan je gauw aan de slag en anders nog wat slaap pakken.
Fuente... brrr. Pas je op!
Vicky, we zullen je helpen onthouden aan je 2 uurse meldplicht als jij straks meldplichtig bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |